Gjest Regnskapssekretær Skrevet 7. oktober 2018 #9781 Del Skrevet 7. oktober 2018 Koselig det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. oktober 2018 #9782 Del Skrevet 7. oktober 2018 Står i Dagbladet også https://www.dagbladet.no/kjendis/na-er-anna-rasmussen-endelig-gift/70291508 Gratulerer så mye 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 7. oktober 2018 #9783 Del Skrevet 7. oktober 2018 https://www.seher.no/kjendis/na-er-hun-endelig-gift/70287760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 8. oktober 2018 #9784 Del Skrevet 8. oktober 2018 Suksess er vel å kunne leve det livet som gjør deg lykkelig? For meg har dette ingenting å gjøre med lønn, status eller hvilke materielle goder man har. Det finnes ingen fasitsvar på suksess og lykke. Kusina mi er suksessfull fordi hun elsker å jobbe som sykepleier, er gift med en snill mann, har tre friske barn og et fint hus. Venninna mi er suksessfull fordi hun har hatt mot nok til å starte egen bedrift og klarer å tjene akkurat nok penger til å kunne leve av lidenskapen sin. Moren min er suksessfull fordi hun for over 30 år siden klarte å flytte fra et (den gang) fattig land for å starte et nytt liv i Norge. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 8. oktober 2018 #9785 Del Skrevet 8. oktober 2018 Er vel uansett forskjell på suksess,levekår og lykke. Og uansett, suksess er vel mer hvordan andre ser deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 8. oktober 2018 #9786 Del Skrevet 8. oktober 2018 For mange er høy lønn et tegn på suksess. Man seer det i bloggverden og man ser det i livet generelt. Det er veldig mange som ofrer familie, venner og det sosiale for en tittel, en årslønn, omtale. Sier ikke at alt Anna gjør er rett, eller andre bloggere, men det er jaggu med mange andre som tar valg som går ut over barn og familie, som kun ser verdien i penger. Og du verden hvor jeg digger at hun giftet seg, på tross av alle surmaga innlegg her inne om at hun ikke kom til å gjøre det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 8. oktober 2018 #9787 Del Skrevet 8. oktober 2018 Hun er så sliten ette helgen på snap at det nesten var umulig å merke m reklame... skal godt gjøres å se de! Håper flere sender de inn... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 8. oktober 2018 #9788 Del Skrevet 8. oktober 2018 9 minutter siden, Minnus skrev: Sikker på det? Ut i fra de to bildene som er lagt ut på instagram, ser det ikke akkurat ut som at det er lagt så mye penger i dette bryllupet. Håret er ikke ordnet av frisør, super enkel buket. På bildet hvor det står at de er gift, fra kirken, kunne like så godt ha vært fra da de øvde noen dager før. Fordi den eneste forskjellen på Anna fra hverdag og på det bildet, er kjolen. Seriøst er det noe å kommentere da at det ikke ser ut som det er lagt så mye i bryllupet? Hun er fornøyd og synes sikkert at dagen ble helt perfekt. Ble utrolig mye surmaga oppstøt her fra noe som er en stor begivenhet. Synd at alt skal dreie seg om penger når det kommer til stykket......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. oktober 2018 #9789 Del Skrevet 8. oktober 2018 10 minutter siden, Minnus skrev: Sikker på det? Ut i fra de to bildene som er lagt ut på instagram, ser det ikke akkurat ut som at det er lagt så mye penger i dette bryllupet. Håret er ikke ordnet av frisør, super enkel buket. På bildet hvor det står at de er gift, fra kirken, kunne like så godt ha vært fra da de øvde noen dager før. Fordi den eneste forskjellen på Anna fra hverdag og på det bildet, er kjolen. Hun har skrevet at hun skulle fikse hår og sminke selv,fordi hun ville se ut som hun alltid gjør. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 8. oktober 2018 #9790 Del Skrevet 8. oktober 2018 14 minutter siden, Minnus skrev: Sikker på det? Ut i fra de to bildene som er lagt ut på instagram, ser det ikke akkurat ut som at det er lagt så mye penger i dette bryllupet. Håret er ikke ordnet av frisør, super enkel buket. På bildet hvor det står at de er gift, fra kirken, kunne like så godt ha vært fra da de øvde noen dager før. Fordi den eneste forskjellen på Anna fra hverdag og på det bildet, er kjolen. Er det ikke fint at noen velger en nøktern stil? Det er alt for mange som tar helt av og bruker store summer på bryllup, så kanskje Anna kan være et godt forbilde og dempe hysteriet. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 8. oktober 2018 #9791 Del Skrevet 8. oktober 2018 15 minutter siden, marthes skrev: Hun er så sliten ette helgen på snap at det nesten var umulig å merke m reklame... skal godt gjøres å se de! Håper flere sender de inn... Det var utspekulert plassering av merkingen. Tips sendt forbrukertilsynet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme Skrevet 8. oktober 2018 #9792 Del Skrevet 8. oktober 2018 17 minutter siden, Panda90 skrev: Det var utspekulert plassering av merkingen. Tips sendt forbrukertilsynet. Jeg tok også screenshot av alle og sendte inn fler burde gjøre dette. (Igjen) Synes det er helt håpløst at det skal være så vanskelig for henne dette, selv med boten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. oktober 2018 #9793 Del Skrevet 8. oktober 2018 56 minutter siden, Minnus skrev: Sikker på det? Ut i fra de to bildene som er lagt ut på instagram, ser det ikke akkurat ut som at det er lagt så mye penger i dette bryllupet. Håret er ikke ordnet av frisør, super enkel buket. På bildet hvor det står at de er gift, fra kirken, kunne like så godt ha vært fra da de øvde noen dager før. Fordi den eneste forskjellen på Anna fra hverdag og på det bildet, er kjolen. Seriøst? må man ordne hår hos frisør og ha stor bukett for at det skal være bra nok? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. oktober 2018 #9794 Del Skrevet 8. oktober 2018 http://bloggfiler.no/annarasmussen.blogg.no/images/43088514_534373227025805_7948905895528759296_n-1831272-4-1538763529157.jpg Øøøh... "stories" og "salad", vel? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 8. oktober 2018 #9795 Del Skrevet 8. oktober 2018 Love story (uten S). og ja, salad. Har de printet dette selv? Rettskrivingsprogram burde sponses! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 8. oktober 2018 #9796 Del Skrevet 8. oktober 2018 Det virker ganske meningsløst å sitte og spekulere i grunnen til at hun giftet seg og hvorvidt hun er lykkelig eller ikke. Det virker mer nyttig å ta tak i den (fortsatt) elendige reklamemerkingen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 8. oktober 2018 #9797 Del Skrevet 8. oktober 2018 Reklame merkinga så jeg ikke før jeg måtte sjekke en gang til, etter å ha lest kommentarene her inne. Den var på kanten altså. Skikkelig planlagt, med en skrift som nesten ikke kunne leses. Rart hun fortsetter til tross for hun har fått bot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 8. oktober 2018 #9798 Del Skrevet 8. oktober 2018 24 minutter siden, Sjokka skrev: Reklame merkinga så jeg ikke før jeg måtte sjekke en gang til, etter å ha lest kommentarene her inne. Den var på kanten altså. Skikkelig planlagt, med en skrift som nesten ikke kunne leses. Rart hun fortsetter til tross for hun har fått bot. Hos meg står det ikke reklame, men «ame» og «R-me». At hun er sliten etter bryllupshelgen har jeg full forståelse for. Selv kjente jeg meg ikke som menneske igjen før etter en ukes tid. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde orket å gjøre ordet «Reklame» «usynlig», forminske det og skyve der opp i hjørnet. Det er mye mindre energikrevende å bare la det stå i standardtekst midt på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 8. oktober 2018 #9799 Del Skrevet 8. oktober 2018 1 minutt siden, PecanPie skrev: Hos meg står det ikke reklame, men «ame» og «R-me». At hun er sliten etter bryllupshelgen har jeg full forståelse for. Selv kjente jeg meg ikke som menneske igjen før etter en ukes tid. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde orket å gjøre ordet «Reklame» «usynlig», forminske det og skyve der opp i hjørnet. Det er mye mindre energikrevende å bare la det stå i standardtekst midt på. Stemmer. Vi må tyde det ut ifra bokstavene som er. Utrolig at hun fortsatt driver med dette. Faktisk litt provoserende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 8. oktober 2018 #9800 Del Skrevet 8. oktober 2018 28 minutter siden, Sjokka skrev: Stemmer. Vi må tyde det ut ifra bokstavene som er. Utrolig at hun fortsatt driver med dette. Faktisk litt provoserende.. Jepp. Selv etter bot, så gir hun faen. Bare å melde inn, igjen. Når skal hun lære? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå