Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. oktober 2018 #9761 Del Skrevet 6. oktober 2018 Åååå så koselig at hun skal gifte seg! Håper de har hatt en nydelig dag❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 7. oktober 2018 #9762 Del Skrevet 7. oktober 2018 9 timer siden, Summ skrev: Hun lovet igår, å være veldig flink til å oppdatere snapstory idag. Regner med at mange blir skuffet siden hun kun la ut snap om clickbait av gårsdagens blogginnlegg som hun kalte «nytt innlegg» Jeg er ingen fan av Anna altså, overhodet ikke. Men ærlig talt; Hvis hun faktisk giftet seg i går håper jeg hun lå langt unna snapchat hele dagen. Kjipt å love noe sånt og ikke holde det, det er klart, men får da virkelig håpe følgerne forstår. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 7. oktober 2018 #9763 Del Skrevet 7. oktober 2018 46 minutter siden, Monstrum skrev: Jeg er ingen fan av Anna altså, overhodet ikke. Men ærlig talt; Hvis hun faktisk giftet seg i går håper jeg hun lå langt unna snapchat hele dagen. Kjipt å love noe sånt og ikke holde det, det er klart, men får da virkelig håpe følgerne forstår. Ingenting på snapchat siden fredag👍🏻 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 7. oktober 2018 #9764 Del Skrevet 7. oktober 2018 Litt rart at ingen aviser har plukket opp nyheten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. oktober 2018 #9765 Del Skrevet 7. oktober 2018 44 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Litt rart at ingen aviser har plukket opp nyheten? Det kommer nok. Solgt til høystbydende Se&Hør ect. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 7. oktober 2018 #9766 Del Skrevet 7. oktober 2018 8 minutter siden, Xstrella skrev: Det kommer nok. Solgt til høystbydende Se&Hør ect. Se og hør har ingen interesse av å ha henne i blader sitt for de som leser magasinet aner ikke hvem Anna er. Om det er solgt, noe jeg tviler sterkt på, så er det ikke der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 7. oktober 2018 #9767 Del Skrevet 7. oktober 2018 2 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Se og hør har ingen interesse av å ha henne i blader sitt for de som leser magasinet aner ikke hvem Anna er. Om det er solgt, noe jeg tviler sterkt på, så er det ikke der. Ok, men tviler på noe blir gjort der uten cash og motta. Alt blogges om så jeg bare vet dette kommer massivt ut på blogg og/eller media i en eller annen form. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 7. oktober 2018 #9768 Del Skrevet 7. oktober 2018 Jeg har lagt merke til at Nettavisene har fått mye pepper i kommentarfeltet når de skriver om bloggere. Kanskje de (avsiene) har begynt' å ta det til seg at folk mener at "nyheter" om bloggere ikke er nyheter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 7. oktober 2018 #9769 Del Skrevet 7. oktober 2018 22 timer siden, Oppland skrev: Jeg håper også virkelig de gifter seg fordi de er oppriktig glad i hverandre, dessverre synes jeg jeg ikke det "gløder" av henne slik det skal gjøre av en brud. Hvor har du sett henne som brud ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 7. oktober 2018 #9770 Del Skrevet 7. oktober 2018 Fortsatt ingen oppdatering. Lurer på hva unnskyldningen for at det ikke ble noe bryllup blir... kanskje hun ikke lar seg høre fra seg på en uke, slik at avisene skriver om henne..blir jo spekulasjoner av å ikke la noen høre fra seg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeivskank Skrevet 7. oktober 2018 #9771 Del Skrevet 7. oktober 2018 Selv om jeg ikke akkurat er den største Anna fan, så synes jeg virkelig det blir for dumt å spekulere i om hvorfor hun ikke har gitt lyd fra seg enda eller hvordan bryllupet gikk. Det er dagen derpå bryllupet og hun har en bryllupsnatt bak seg. Kanskje danset de til langt på natt som nå gjør at hun har sovet lenge og kost seg med Jan og derfor ikke har gitt lyd fra seg enda 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 7. oktober 2018 #9772 Del Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, Picketfence skrev: Hvor har du sett henne som brud ? Jeg har ikke sett henne som brud, men så bilder av henne som jeg antar ble tatt de siste dagene før bryllupet. Hun hadde i hvert fall ikke på de bildene øyne som glitret av lykke og forventning. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. oktober 2018 #9773 Del Skrevet 7. oktober 2018 Seriøst, dere kritiserer henne for å ikke legge ut bilder i går eller i dag, hun gifter seg og har nok annet å tenke på 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 7. oktober 2018 #9774 Del Skrevet 7. oktober 2018 (endret) Jeg synes det er et sunnhetstegn både at det ikke er oppdateringer fra bryllupet i noen av hennes kanaler, og at det ikke er noen skriverier om det i pressen. Som nygift er det da bedre at man er tilstede i øyeblikket, franfor å stresse med å dele i hytt og pine? Mtp pressen, så synes jeg rett og slett ikke at en blogger sitt bryllup er verdt spalteplass. Det har ingen nyhetsverdi overhodet. Endret 7. oktober 2018 av Malum 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 7. oktober 2018 #9775 Del Skrevet 7. oktober 2018 Tenker at avisene avventer med å skrive noe, til det faktisk er sikkert at hun har giftet seg. De er vel drit lei av å trekke tilbake nyheten om bryllup. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 7. oktober 2018 #9776 Del Skrevet 7. oktober 2018 23 minutter siden, BeverTramp skrev: Tenker at avisene avventer med å skrive noe, til det faktisk er sikkert at hun har giftet seg. De er vel drit lei av å trekke tilbake nyheten om bryllup. Det tror jeg du kan ha rett i. Avisene pleier ofte istedet for intervju å referere til Blogginnlegg i forskjellige saker. Det har ikke kommet noe blogginnlegg om at de faktisk er gift å referere til enda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 7. oktober 2018 #9777 Del Skrevet 7. oktober 2018 Det tok ikke lang tid før bryllupet kom i media. https://www.seher.no/kjendis/na-er-hun-endelig-gift/70287760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 7. oktober 2018 #9778 Del Skrevet 7. oktober 2018 2 minutter siden, Diamant skrev: Det tok ikke lang tid før bryllupet kom i media. https://www.seher.no/kjendis/na-er-hun-endelig-gift/70287760 Ja det gikk jammen fort 😊 Gratulerer til Anna og Jan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brielle Skrevet 7. oktober 2018 #9779 Del Skrevet 7. oktober 2018 Alt står i Seher, samt bildet, så trenger ikke å klikke inn på bloggen om man ikke ønsker å gi klikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 7. oktober 2018 #9780 Del Skrevet 7. oktober 2018 Så bra! Ønsker de alt godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå