Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje mens de pynter lokalet, skaller hun hodet i noe og får et blått øye, kan ikke gifte seg når man ikke ser perfekt ut! 

• Liker 6
Skrevet
21 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Tips til Anna: Hvis du er uenig med deg selv om du skal skrive noe, eller ikke: IKKE SKRIV DET.

Bryllupet er visstnok om to dager. Jeg legger merke til at datoen på denne tredje annonseringen er fremskyndet i forhold til den forrige annonseringen av dato. Normalt sett ville jeg spurt om det ble vanskelig å finne et ledig lokale. Nå er spørsmålet (som jeg er klar over at jeg ikke har noe krav på å få svar på): Når er betalingsfristen på regningen som er på 100.000 kr? Må hun betale det som et engangsbeløp? 

Kanskje det er avtalen med Brudekjolen i Oslo som må overholdes? Det er vel stort sett det eneste hun har snakket om i forkant. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Alcohol! Because no great love storys ever started with a salat.

homemade?😅

Endret av Pitofinaa
  • Liker 3
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
18 minutter siden, Pitofinaa said:

Alcohol! Because no great love storys ever started with a salat.

homemade?😅

Det jeg tenkte mest på ift det skiltet, er at hun tidligere har frontet at hun er veldig i mot kombinasjonen barn og alkohol. Har hun forandret mening på det? Michelle kommer jo til å være med i vielsen, sikkert også på (noe av?) festen?

Skrevet

På bildet av gjesteboken på snap og insta, står der "Anna Rasmussen og Jan Lossius". Skiftet han ikke navn likevel? Skulle ikke hele "gjengen" dele etternavn?

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Det jeg tenkte mest på ift det skiltet, er at hun tidligere har frontet at hun er veldig i mot kombinasjonen barn og alkohol. Har hun forandret mening på det? Michelle kommer jo til å være med i vielsen, sikkert også på (noe av?) festen?

De har visstnok ordnet seg med barnevakt til festen. Håper de får en fin dag, og at hun fokuserer på seg selv og Jan, og at ungene slipper å stille opp som små modeller i etterkant av bryllupet. Tviler vel egentlig på det, da disse bloggmødrene må få vist fram barna og hvor stolte de er over dem. 

• Liker 5
Skrevet

Big banana 😹

• Liker 2
Skrevet

Må være trist å gifte seg, når tråden hennes her nesten er dødd ut idag. 

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, Ella Grisella said:

Big banana 😹

🙈

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Summ skrev:

Er nok fint å gifte seg uavhengig av tråd her eller ikke skal du se😊

• Liker 15
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
51 minutter siden, Summ skrev:

Tråden her har vært lite aktiv i nesten et år. Hun klarer ikke å engasjere uten nakenvideoer og toppløs gulvlegging.

Poenget med bryllupet er garantert for å prøve å få folk til å glemme boten på 100 000 kroner.

Skrevet

Jeg synes det er noe merkelig med hele bryllupet. Hun fortalte at 11.11.2018 skulle de gifte seg, så ble det avlyst. Helt plutselig, nå skal vi snart gifte oss og datoen er 6.10.2018. Hvorfor dette plutselige hastverket? Det er jo over en måned før dette storslåtte bryllupet skulle vært.🤔

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Oppland skrev:

Jeg synes det er noe merkelig med hele bryllupet. Hun fortalte at 11.11.2018 skulle de gifte seg, så ble det avlyst. Helt plutselig, nå skal vi snart gifte oss og datoen er 6.10.2018. Hvorfor dette plutselige hastverket? Det er jo over en måned før dette storslåtte bryllupet skulle vært.🤔

Jeg er så kynisk at jeg tenker at bloggen trenger et løft, så da ble det plutselig veldig travelt med å stelle istand bryllup. 

Hele greia er bare rar og trist og jeg håper så inderlig at de gifter seg fordi de er genuint glade i hverandre! 

• Liker 10
Skrevet

Jeg håper også virkelig de gifter seg fordi de er oppriktig glad i hverandre, dessverre synes jeg jeg ikke det "gløder" av henne slik det skal gjøre av en brud. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg tror de gifter seg fordi de som skulle sponse luksus-bryllupet ikke ble så fryktelig fornøyde med at det ble avlyst... Så jeg tror de "måtte" gifte seg pga. sponsorer...

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Cookie123 skrev:

Jeg tror de gifter seg fordi de som skulle sponse luksus-bryllupet ikke ble så fryktelig fornøyde med at det ble avlyst... Så jeg tror de "måtte" gifte seg pga. sponsorer...

Hvilke sponsorer? Hun har jo faktisk holdt veldig mye tilbake rundt bryllupet, så hvem er det du tenker at tjener fett på dette? 

Syntes også at å spekulere i om de er glad i hverandre eller å anklage hun for å ikke være lykkelig brud er ganske usmakelig. Sikkert akkurat derfor hun har valgt å være så vag i delingen rundt det. Håper dagen et stas for de begge, og for ungene.

er forresten helt vanlig å ha alkohol på en bryllupsfest og å ha barnevakt på kvelden, så å servere alkohol i eget bryllup betyr ikke at man nødvendigvis har gått fra holdninger om barn + alkohol. Noen her gnåler og tror det verste når hun ikke forklarer og forteller om ungene, men samtidig er det hylekor så fort de blir nevnt. Jeg elsker at jeg ikke vet hvor barna er i kveld, for det har jeg ikke noe med og hun har vett nok til å ikke dele det, så ikke anta det verste og skap en situasjon hvor hun presses til å dele om ungene.

• Liker 30
Skrevet
4 timer siden, Oppland skrev:

Jeg håper også virkelig de gifter seg fordi de er oppriktig glad i hverandre, dessverre synes jeg jeg ikke det "gløder" av henne slik det skal gjøre av en brud. 

Hun har vel fått «live-oppdateringer» om nettavisene her i landet og er skuffa fordi ingen har skrevet om dem i dag 😉

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, mjauritz skrev:

Hvilke sponsorer? Hun har jo faktisk holdt veldig mye tilbake rundt bryllupet, så hvem er det du tenker at tjener fett på dette? 

Brudekjolen Oslo er nevnt flere ganger som sponsor av Anna selv. Både begge brudekjolene til Anna er derfra og antrekket til Jan ble heftig dokumentert og merket med "Reklame Brudekjolen". Premium white er nevnt som reklame når Anna stod på Brudekjolen og prøvde klær. Bubbleroom er nevnt som reklame i forbindelse med klær til en evt. bryllupsreise. Kan nesten garantere at iløpet av noen dager kommer det et innlegg med bilder fra bryllupet og da dukker det helt sikkert opp andre sponsorer som har vært med for å gjøre denne dagen perfekt og spesiell.

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, mjauritz skrev:

Det var sponsorer ift både brudekjole, og diverse stæsj (invitasjoner osv...) så vidt jeg husker.

• Liker 5
Skrevet

Hun lovet igår, å være veldig flink til å oppdatere snapstory idag. Regner med at mange blir skuffet siden hun kun la ut snap om clickbait av gårsdagens blogginnlegg som hun kalte «nytt innlegg»

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...