Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Picketfence
Skrevet

Jeg får frysninger hver gang det publiseres selfier av falskt smil med åpen munn. Hvorfor gjør bloggerene dette ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innlegget hun har skrevet om UTDRIKNINGSLAGET var helt grusomt å lese. Så mye skrivefeil, og så sinnsykt dårlig skrevet! Det minnet meg helt ærlig om en skrivemåte man kunne funnet på bloggen til en 12 åring. 

så gjorde vi, så skulle vi, så var vi, så hadde vi, så gjorde vi, så gjorde vi... og de hadde gøye planer... gøye? Er det et ord i det hele tatt? 

• Liker 21
Skrevet
10 timer siden, Picketfence skrev:

Jeg får frysninger hver gang det publiseres selfier av falskt smil med åpen munn. Hvorfor gjør bloggerene dette ?

Var innom IG. Bride to be og alene i sofaen. Så veldig ensomt ut. Ingen rundt henne og sterilt/kaldt hjem. Nei, jeg tror ikke dette her er lykken. 

• Liker 16
Skrevet
2 timer siden, Bambi1995 skrev:

Innlegget hun har skrevet om UTDRIKNINGSLAGET var helt grusomt å lese. Så mye skrivefeil, og så sinnsykt dårlig skrevet! Det minnet meg helt ærlig om en skrivemåte man kunne funnet på bloggen til en 12 åring. 

så gjorde vi, så skulle vi, så var vi, så hadde vi, så gjorde vi, så gjorde vi... og de hadde gøye planer... gøye? Er det et ord i det hele tatt? 

Rart en blogger kan få ha så mange skrivefeil. Slitsomt å lese. Jobben hennes er jo å skrive. Blogg.no butde sende henne på norsk kurs 

• Liker 7
Skrevet

Dette da være helt feil merking av reklame?

Snap idag: Bilde av Anna og stor skrift "Skjerfet finner du HER"

Sveip opp

Og med mikroskrift oppe i venstre hjørne "Annonse"

At det står Annonse, legger man virkelig ikke merke til om man ikke leter etter det.

Har hun fortsatt ikke forstått reglene for merking av reklame?

• Liker 21
Skrevet
9 hours ago, Xstrella said:

Var innom IG. Bride to be og alene i sofaen. Så veldig ensomt ut. Ingen rundt henne og sterilt/kaldt hjem. Nei, jeg tror ikke dette her er lykken. 

Moren, forloveren og 1 eller to 2 andre var hvertfall med. Så ikke superensomt hvertfall

Skrevet

Jeg syns det er bra at hun koser seg med utdrikningslag til tross for at hun ikke har så mange venner, det er mye man kan kritisere henne for men dette syns jeg vi skal holde oss for gode for å blande oss opp i.

• Liker 28
Skrevet
3 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Jeg syns det er bra at hun koser seg med utdrikningslag til tross for at hun ikke har så mange venner, det er mye man kan kritisere henne for men dette syns jeg vi skal holde oss for gode for å blande oss opp i.

Helt enig. Det kan oppleves sårt for mange, også Anna, at man liksom MÅ ha en så veldig stor omgangskrets, hvis man ikke har det. Syns det er en merkelig og ufin ting å diskutere, og ikke noe som hører hjemme i en seriøs debatt. 

Personlig foretrekker jeg å ha færre venner, men god kontakt med de jeg har, fremfor en "instavennlig" størrelse på gruppen, men der alt er overfladisk. 

Unner ingen å føle seg ensom, og håper Anna hadde et fint utdrikningslag, til tross for at jeg ikke er fan av det Anna Rasmussen AS holder på med. Disse tingene går på skjult reklame, brudd på markedsføringsloven samt eksponering av barn. Dette er ting som er helt legitime å diskutere, i motsetning til antallet personer på utdrikningslaget. 

• Liker 45
Skrevet
3 hours ago, Aryamili said:

Helt enig. Det kan oppleves sårt for mange, også Anna, at man liksom MÅ ha en så veldig stor omgangskrets, hvis man ikke har det. Syns det er en merkelig og ufin ting å diskutere, og ikke noe som hører hjemme i en seriøs debatt. 

Personlig foretrekker jeg å ha færre venner, men god kontakt med de jeg har, fremfor en "instavennlig" størrelse på gruppen, men der alt er overfladisk. 

Unner ingen å føle seg ensom, og håper Anna hadde et fint utdrikningslag, til tross for at jeg ikke er fan av det Anna Rasmussen AS holder på med. Disse tingene går på skjult reklame, brudd på markedsføringsloven samt eksponering av barn. Dette er ting som er helt legitime å diskutere, i motsetning til antallet personer på utdrikningslaget. 

Dette. 

• Liker 4
Skrevet

På videoen fra utdrikningslaget har hun sangen "sweet but psycho" som bakgrunnsmusikk.

Hennes historie og egenutlevering tatt i betraktning synes jeg det var et spenstig sangvalg! 

• Liker 20
Gjest BordetErSnudd
Skrevet
På 1.10.2018 den 13.49, Diamant skrev:

Dette da være helt feil merking av reklame?

Snap idag: Bilde av Anna og stor skrift "Skjerfet finner du HER"

Sveip opp

Og med mikroskrift oppe i venstre hjørne "Annonse"

At det står Annonse, legger man virkelig ikke merke til om man ikke leter etter det.

Har hun fortsatt ikke forstått reglene for merking av reklame?

Tar bare et minutt å tipse forbrukertilsynet 👇

https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss

Husk å bruke falsk mailadresse om du vil forbli anonym. Jo flere som tipser om ulovligheter som det her, jo større sjanse er det for at forbrukertilsynet faktisk griper tak i det.

Skrevet

Jeg vet dette er litt utenom hva som diskuteres her nå, men er det noen av dere her inne som vet hvor hun har kjøpt den svarte hylla/bokhylla som hun har på kjøkkenet? Tenker da på den hylla hvor det bilde "SAVA" henger over? Liker stilen hennes, men savner at hun ikke kan nevne hvor ting er kjøpt uavhengig om det er spons eller ikke.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Tips til Anna: Hvis du er uenig med deg selv om du skal skrive noe, eller ikke: IKKE SKRIV DET.

Bryllupet er visstnok om to dager. Jeg legger merke til at datoen på denne tredje annonseringen er fremskyndet i forhold til den forrige annonseringen av dato. Normalt sett ville jeg spurt om det ble vanskelig å finne et ledig lokale. Nå er spørsmålet (som jeg er klar over at jeg ikke har noe krav på å få svar på): Når er betalingsfristen på regningen som er på 100.000 kr? Må hun betale det som et engangsbeløp? 

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

En annen sak er: Vi vet jo alle at dette kommende ekteskapet aldri kommer til å vare særlig lenge. Hvor lenge tror folk her det vil vare? To dager? To uker? To år?

Gjest Hoppetau
Skrevet
Akkurat nå, Mrs. Random Nick skrev:

En annen sak er: Vi vet jo alle at dette kommende ekteskapet aldri kommer til å vare særlig lenge. Hvor lenge tror folk her det vil vare? To dager? To uker? To år?

Dette er det usmakelig å spekulere i eller gjøre humør av. 

Skrevet
2 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Regner med at det blir noe skilsmisse-clickbait innen 2måneder ihvertfall, desverre.

• Liker 15
Skrevet

Jeg tipper to år vil ekteskapet holde,  det neste blir nok en baby så går det noen måneder før ekteskapet er over. Grunnen til denne spådommen er at jeg dessverre ikke synes hun virker lykkelig. 

• Liker 14
Skrevet

Når er bryllupet?

Men jeg tror det kun blir bryllup kun pga leserrallet på bloggen og oppmerksomhet. Det er jo bare trist.  Man gifter seg pga kjærlighet så klart. Få se hvor lenge det varer

Men hsr det blitt noe mer snakk om den boten på 100 000 kr? Er det ikke i oktober hun måtte betale?

• Liker 7
Skrevet

For hver snap hun har lagt ut om bryllupet tenker jeg: «det kommer jo aldri til å faktisk skje». Og nå eg bryllupet i MORGEN, - skal det faktisk skje?! Jeg prøver alltid å være glad på andre sine vegne, men her er det bare noe som skurrer betydelig.. 

• Liker 11
Skrevet
27 minutter siden, Medlem95 skrev:

For hver snap hun har lagt ut om bryllupet tenker jeg: «det kommer jo aldri til å faktisk skje». Og nå eg bryllupet i MORGEN, - skal det faktisk skje?! Jeg prøver alltid å være glad på andre sine vegne, men her er det bare noe som skurrer betydelig.. 

Hvis bryllupet blir avlyst igjen, så blir det for dumt altså. 3 gangen. Er bare følge med i morgen 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...