Xstrella Skrevet 28. september 2018 #9701 Skrevet 28. september 2018 2 timer siden, marie_82 skrev: Så trist å pynte til sitt eget utdrikningslag. Det er venninner som skal ordne det og overaske deg.. Kontrollfrik eller matche huset? Eller få venner? 6
Gjest Sukkererter Skrevet 28. september 2018 #9702 Skrevet 28. september 2018 5 minutter siden, Xstrella skrev: Kontrollfrik eller matche huset? Eller få venner? Dette var litt unødvendig synes jeg. Er på ingen møte fan av Anna og hennes forretninger, men dette synes jeg er å trå over streken.
Xstrella Skrevet 29. september 2018 #9703 Skrevet 29. september 2018 6 timer siden, Sukkererter skrev: Dette var litt unødvendig synes jeg. Er på ingen møte fan av Anna og hennes forretninger, men dette synes jeg er å trå over streken. Svaret var å måtte pynte til sitt eget utdrikningslag. Dette skal jo venninner ta seg av. Hun skal bli tatt med uten å vite noe. Ja, jeg mener hun er kontrollerende. 18
Speedmaster Skrevet 29. september 2018 #9704 Skrevet 29. september 2018 3 hours ago, Xstrella said: Svaret var å måtte pynte til sitt eget utdrikningslag. Dette skal jo venninner ta seg av. Hun skal bli tatt med uten å vite noe. Ja, jeg mener hun er kontrollerende. Det var 'få venner' det ble reagert på. Og jeg er helt enig: skam deg! 8
Gjest Sukkererter Skrevet 29. september 2018 #9705 Skrevet 29. september 2018 4 timer siden, Xstrella skrev: Svaret var å måtte pynte til sitt eget utdrikningslag. Dette skal jo venninner ta seg av. Hun skal bli tatt med uten å vite noe. Ja, jeg mener hun er kontrollerende. Jeg skjønner selvfølgelig det, det er «få venner» som jeg reagerer på.
Bambi1995 Skrevet 29. september 2018 #9706 Skrevet 29. september 2018 29 minutter siden, Sukkererter skrev: Jeg skjønner selvfølgelig det, det er «få venner» som jeg reagerer på. Har hun ikke sagt det selv da, at hu har få venner? At de fleste er folk gjennom jan? 14
Skrottefar Skrevet 29. september 2018 #9707 Skrevet 29. september 2018 Dere som reagerte på "få venner"-kommentaren, dere så spørsmålstegnet? Det var ingen konstatering eller nedlatende setning om at AR har få venner, kun et spørsmål. Jeg vil si det verken er unødvendig eller noe man skal skamme seg for å spørre om. 20
Diamant Skrevet 29. september 2018 #9708 Skrevet 29. september 2018 Er det bare en skrivefeil, eller tror hun det heter UTRIKKNINGSLAG ? Ref. Snap 21
Panda90 Skrevet 29. september 2018 #9709 Skrevet 29. september 2018 8 minutter siden, Diamant skrev: Er det bare en skrivefeil, eller tror hun det heter UTRIKKNINGSLAG ? Ref. Snap Hun har skrevet det samme på instagram og facebook, så hun tror nok det heter det. Ikke vits i å skrive kommentar om at det er feilskrevet, hun sletter det nok fortere enn man kan si utdrikningslag. 18
Diamant Skrevet 29. september 2018 #9710 Skrevet 29. september 2018 4 minutter siden, Panda90 skrev: Hun har skrevet det samme på instagram og facebook, så hun tror nok det heter det. Ikke vits i å skrive kommentar om at det er feilskrevet, hun sletter det nok fortere enn man kan si utdrikningslag. Hehe, så sant... 5
Xstrella Skrevet 30. september 2018 #9711 Skrevet 30. september 2018 20 timer siden, Speedmaster skrev: Det var 'få venner' det ble reagert på. Og jeg er helt enig: skam deg! Nei vet du hva, jeg skammer meg ikke! Hva skal jeg skamme meg over? 12
fruaasen Skrevet 30. september 2018 #9712 Skrevet 30. september 2018 På 30.8.2018 den 16.38, 261010 skrev: Skjønner ikke hvordan Anna kan påstå at det er EN person som er ute etter å ta henne. Tror hun virkelig det stemmer? Jeg er en av de som har meldt inn til FT om hennes Facebook konkurranser..( det eneste jeg har gjort også forresten ) Er jeg ute etter å ta henne fordi jeg syns at lovbrudd ikke er OK? Betyr det at det er jeg som har meldt inn alt, kontaktet jobben til Jan, meldt til barnevernet osv? Blir virkelig helt målløs av den dama Godt media og folk fikk vite hva hun holder på med!! Full utrykking i søgne 💃 4
Aurora** Skrevet 30. september 2018 #9713 Skrevet 30. september 2018 6 timer siden, Xstrella skrev: Nei vet du hva, jeg skammer meg ikke! Hva skal jeg skamme meg over? Samme lurer jeg på. Du skal skamme deg pga du lurte på om hun hadde få venninner? Nå må folk roe seg litt 20
Xstrella Skrevet 30. september 2018 #9714 Skrevet 30. september 2018 2 timer siden, Aurora** skrev: Samme lurer jeg på. Du skal skamme deg pga du lurte på om hun hadde få venninner? Nå må folk roe seg litt Takk. Helt enig. 8
Speedmaster Skrevet 30. september 2018 #9715 Skrevet 30. september 2018 1 hour ago, Xstrella said: Takk. Helt enig. Uenig. 2
Gjest nicecar Skrevet 30. september 2018 #9716 Skrevet 30. september 2018 Hvis hun har arrangert utdrikningslaget, er det da hun også som har bestemt hvilke aktiviteter de skal ha? Blir det ikke rart?
Gjest Plannergirl Skrevet 30. september 2018 #9717 Skrevet 30. september 2018 Ettersom jeg har skjønt er det hennes forlover som har arrangert alt. Må ærlig innrømme at jeg liker den nye vinklingen av bloggen hvor det er mye mindre av barna både bildemessig og skriftlig. Hun har fortsatt en lang vei å gå, men synes det har skjedd noen positive forandringer. Hun tok også til seg skrivefeilen ser det ut som.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. september 2018 #9718 Skrevet 30. september 2018 (endret) Plannergirl skrev (På 30.9.2018 den 19.22): Ettersom jeg har skjønt er det hennes forlover som har arrangert alt. Må ærlig innrømme at jeg liker den nye vinklingen av bloggen hvor det er mye mindre av barna både bildemessig og skriftlig. Hun har fortsatt en lang vei å gå, men synes det har skjedd noen positive forandringer. Hun tok også til seg skrivefeilen ser det ut som. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Plannergirl Skrevet 30. september 2018 #9719 Skrevet 30. september 2018 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Synes det er alt for tidlig og applaudere for akkurat det. Hva skjer etter bryllupet? Da har hun jo absolutt ingenting å skrive om. Akkurat nå så melker hun dette temaet til de grader. Hun har skrevet intet mindre enn 3 innlegg om utdrikningslaget. Hva skjer når den kua er slaktet og død, hva skal hun skrive om da? Jeg synes at alle positive forandringer er bedre enn ingen. Vi vet ikke hva som skjer etter bryllupet, men hvis hun skjønner at dette er mer positivt enn tidligere barne- og dramainnlegg kan det hende hun ser at hun har alt å vinne på det. Å være negativ til alt hun gjør selv når noe er riktig har jo vist seg i å resultere mer drama. Den siste tiden har hun hatt noe DIY, interiør og bryllup mer enn barn og drama og da håper jeg hun utvikler seg innenfor det.
Rosmarin(ert) Skrevet 30. september 2018 #9720 Skrevet 30. september 2018 5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said: Synes det er alt for tidlig og applaudere for akkurat det. Hva skjer etter bryllupet? Da har hun jo absolutt ingenting å skrive om. Akkurat nå så melker hun dette temaet til de grader. Hun har skrevet intet mindre enn 3 innlegg om utdrikningslaget. Hva skjer når den kua er slaktet og død, hva skal hun skrive om da? Vill gjetning: Bryllupsreise etterfulgt av spekulasjoner i ny graviditet, som til slutt ender med faktisk graviditet. 26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå