Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg...jeg har ikke satt meg så inn i dette blogg greiene, det holder massevis med KG her. Lurer på hvorfor dere lager tråder om hun dama her? En ting er å poste spm om noe du lurer på, men hvorfor prater dere om en enkeltperson? Hva er greia? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Ærligtalt, dere diskuterer matbokser. :bond:

Lag en matboks tråd og diskuter der istedet om dere brenner så mye for matbokser. 

Men da er jo en sekk, et pennal, en blyant og alt annet lite viktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aintnofun skrev:

Det er på ingen måte meningen å krangle om dette, men når jeg var ung var allerede da et stort fokus på å ha de "kuleste" tingene. Jeg var ikke opptatt av det. Men til og med jeg som hadde 4 søsken, nå tre, syns det var så gøy når vår mor tok oss med for å handle inn det vi ville ha til skolestart. Det var aldri snakk om det dyreste, men det var sååå gøy å ha noe nytt og fargesprakende.. Til og med en matboks kunne gjøre meg glad i en uke. Om så den var kjøpt på nille og det bare var en skive med leverpostei i.

Du vet at ikke alle barn er like, ikkesant, at ikke alle bryr seg om matboksen sin slik som du gjorde? 😛 Mitt barn elsker skolen, men haaaater å handle inn til skolestart, så her er det bare jeg som synes det er stas og som prøver å engasjere, men til ingen nytte. Min er KUN intressert i bokbind, så velger det selv da, alt annet må jeg kjøpe inn alene 🤷🏼‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aintnofun skrev:

Men da er jo en sekk, et pennal, en blyant og alt annet lite viktig?

Vi kan lage en "sekk, penal, blyant og alt annet lite viktig"-tråd! Og matboks da 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Brielle skrev:

Du vet at ikke alle barn er like, ikkesant, at ikke alle bryr seg om matboksen sin slik som du gjorde? 😛 Mitt barn elsker skolen, men haaaater å handle inn til skolestart, så her er det bare jeg som synes det er stas og som prøver å engasjere, men til ingen nytte. Min er KUN intressert i bokbind, så velger det selv da, alt annet må jeg kjøpe inn alene 🤷🏼‍♀️ 

Det kan jeg forstå! For min del så var de små tingene litt viktig. Det eneste poenget mitt er at Anna har alt på en sånn måte at man skulle tro det var en visning på et hus. Ikke et hus hvor det bor tre barn,..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Aintnofun skrev:

Det kan jeg forstå! For min del så var de små tingene litt viktig. Det eneste poenget mitt er at Anna har alt på en sånn måte at man skulle tro det var en visning på et hus. Ikke et hus hvor det bor tre barn,..

Skjønner den, og jeg er på ingen måte noen fan av Anna jeg altså...ser det samme som deg der og reagerer på det selv 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Eplejuice123 said:

Unnskyld meg...jeg har ikke satt meg så inn i dette blogg greiene, det holder massevis med KG her. Lurer på hvorfor dere lager tråder om hun dama her? En ting er å poste spm om noe du lurer på, men hvorfor prater dere om en enkeltperson? Hva er greia? 

For meg handler det først og fremst om guilty pleasure. Å diskutere rosabloggere på Kvinneguiden er et avbrekk fra hverdagen. Blir det samme som at andre spiller mobilspill, eller leser tegneserier. 

Hvordan det? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Aintnofun skrev:

Hva skal det være tull med? Det er jo fakta. Jeg tror ikke barna hennes har valgt matboksene selv. 

Mine barn har heller ikke valgt det selv. Datteren min fikk riktignok en rosa, med hvitt lokk men fikk en av et godt merke og praktiske funksjoner. Er det ikke  bedre at moren velger kvalitet, eller hva enn som er praktisk for de (feks matboks med rominndeling til frukt og bær, som er lett for barna å åpne selv) enn at barna skal få frost og biler matboks som kanskje både er vanskelige å åpne og lite funksjonelle?

Syntes også det er positivt at en blogger fronter enkle matpakker, og finner glede i det. Selv kjenner jeg meg som en god mamma når jeg har lagt sammen fire maskiner med klær på rappen. Ikke akkurat unikt eller eksepsjonell men jeg syntes da jeg har vært flink likevel. Syntes det er positivt å finne de små dagligdagse gleder og stoltheter i mammarollen og at man ikke må blåse opp minimum 200 ballonger til en torårsdag før man får lov å være stolt av seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting er helt sikkert. Det går veldig fint og rolig for seg på bloggen til Anna nå.

Bevis? To sider med matboksdiskusjon. 

Jeg tar det som et meget godt tegn, og håper trenden fortsetter. Når det verste man kan kritisere er matpakker, da er Anna (og aller viktigst, barna hennes) på et bedre sted. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Supah skrev:

Én ting er helt sikkert. Det går veldig fint og rolig for seg på bloggen til Anna nå.

Jeg tar det som et meget godt tegn, og håper trenden fortsetter. Når det verste man kan kritisere er matpakker, da er Anna (og aller viktigst, barna hennes) på et bedre sted. 

Jepp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Supah skrev:

Enig i det! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.9.2018 den 7.43, Xstrella skrev:

Så unødvendig de bildene fra 5 år med Jan. Full utlevering. Ser de det ikke selv??

hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Carrosen skrev:

Clickbaiter med barneklær igjen på instastory🙄 Klikker meg IKKE inn!

Masse bilder av seg selv og ungene i sponset klær i beige,grått og hvitt,som alltid.

Ellers tomprat om utdrikningslag,og at hun skal se ut som hun gjør 365 dager ellers i året (hår/sminke) på bryllupsdagen sin.

😴😴😴😴

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Masse bilder av seg selv og ungene i sponset klær i beige,grått og hvitt,som alltid.

Ellers tomprat om utdrikningslag,og at hun skal se ut som hun gjør 365 dager ellers i året (hår/sminke) på bryllupsdagen sin.

😴😴😴😴

Som jeg trodde med andre ord😒 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...