Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, Panda90 skrev:

Håper virkelig ikke FT går med på det. Da vil jo Anna og Jan bare fortsette i samme spor. 15 000 kr er ingenting for en bedrift som tjener over millionen i året. I brevet Anna mottok fra FT står der: "Av forarbeidene til markedsføringsloven (Ot.prp. nr. 55 (2007-2008) s. 214) fremgår det at det er et overordnet prinsipp at gebyret bør settes så høyt at det ikke skal lønne seg økonomisk å bryte loven."  videre: "Forbrukertilsynet mener at bruddene har vært gjort forsettlig. Handlingene er foretatt på ulike tidspunkter der det første innlegget i denne saken er fra 13. mars 2018, mens det siste er fra 25. mai 2018. Selskapet har med hensikt latt være å dele ut premiene som ble lovet og aktivt og systematisk fjernet sporene av konkurransene ved å slette innleggene i ettertid. Konkurranseinnleggene er også benyttet til ytterligere markedsføring fra selskapet ettersom de har lagt inn egne kommentarer under konkurransen der ulike produkter er blitt promotert." Håper med dette at FT står for opprinnelig krav om 100 000 kr.

Håper ikke de endrer beløpet nei, her er saken https://www.dn.no/markedsforing/medier/sosiale-medier/anna-rasmussen/blogger-anna-rasmussen-onsker-a-fa-egen-bot-redusert-fra-100000-til-15000-kroner/2-1-421715

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så unødvendig de bildene fra 5 år med Jan. Full utlevering. Ser de det ikke selv??

• Liker 3
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Penger vil hun ha, men å faktisk legge ned litt innsats for dem, nei det vil hun ikke.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

ref snap: Anna føler seg som en flink og god mamma om har laget matpakke til barna sine🙃 

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, Elisabethw said:

ref snap: Anna føler seg som en flink og god mamma om har laget matpakke til barna sine🙃 

Dette er mobbing. 

• Liker 3
Skrevet

Anna merker fortsatt ikke reklame riktig. Hun vet jo reglene da hun merker seneste blogginnlegg på snapchat. HVORFOR merker hun det ikke på facebook og instagram?! Hun er så utspekulert. Siste blogginnlegg er kun reklameinnlegg. Tips sendt FT.

• Liker 6
Skrevet
35 minutter siden, Elisabethw skrev:

Vet du hva, det gjør faktisk jeg og. Å lage matpakker er det verste jeg vet så jeg føler meg flink hver gang jeg gjør det, om så det bare er svett ost

• Liker 9
Skrevet (endret)
52 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

"Føler meg som en flink og god mamma"... på et bilde av at hun har laget matpakke til barna. Tamme, kjedelige matboksen og innholdet er også det. Det at hun sier hun er flink og god, fordi hun har laget matpakke til barna, sier litt om hennes modenhet. Det blir som å skryte av seg selv når man vasker rommet til barna, lager middag eller leverer barna i barnehagen "Lille Truls fikk brødskive til frokost i dag, gud for en flink og god mamma jeg er idag, for slikt får han ikke hver dag!".

Snakker om bilde på snap og insta story.  

Må det være stjernebrødskiver,tapas og fandens oldemor til skolemat da?

Enig i at resten var teit,men klage på tam skolemat?....

Endret av J..
  • Liker 12
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
J.. skrev (På 26.9.2018 den 20.24):

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
16 minutter siden, J.. skrev:

Synes faktisk det er bra å vise enkel, vanlig matpakke. Er så mange som styrer med omeletter og russisk kaviar med stjerneimporterte jordbær, så at en relativt stor blogger viser en god, vanlig matpakke er bra👍🏻 Teksten kunne hun med fordel ha droppa.

• Liker 27
Skrevet
36 minutter siden, Den røde fare skrev:

Synes faktisk det er bra å vise enkel, vanlig matpakke. Er så mange som styrer med omeletter og russisk kaviar med stjerneimporterte jordbær, så at en relativt stor blogger viser en god, vanlig matpakke er bra👍🏻 Teksten kunne hun med fordel ha droppa.

Nettopp.

Ingenting å skryte av - men heller ingen vits å "rakke ned på" enkel skolemat.

• Liker 7
Skrevet

Det jeg reagerte mest på var de kjedelige matboksene. Håper de bruker noen andre til vanlig. Det som var aller gøyest med skole/barnehage var jo å komme med et nytt, rosa glitterpenal, en blyant med masse farger, en matboks med skjønnheten og udyret eller en ryggsekk i falsk skinn som var skrevet på med sprittusj..

Håper ikke dette er standarden nå til dags..Det er ikke jeg med på.

• Liker 7
Skrevet

Skjerpings! Hvordan matboksene og matpakka ser ut spiller virkelig ingen rolle. Slutt med å blåse opp ikkeeksisterende problemer her inne. Rett kritikk mot det som er verdt å kritisere, la det som viser at det er et normalt menneske bak/inni bloggeren et sted passere. 

Jeez 

• Liker 42
Skrevet

Arne Jakobsen matboksene er utrolig praktiske og fine, kjekt med bokstav på. Barnslig å rakke ned på.

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, Inga-pinga skrev:

Arne Jakobsen matboksene er utrolig praktiske og fine, kjekt med bokstav på. Barnslig å rakke ned på.

At de er praktiske er jo flott, men det er jo litt kjedelig at barna ikke kan få velge hva de selv vil på grunn av at moren har en minimalistisk stil.

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Speedmaster skrev:

Dette er mobbing. 

Hvorfor!? Hun skrev jo det

• Liker 3
Skrevet

Du verden Anna,

en bot er en straff og i dette tilfelle var den satt høyt for å statuere et eksempel.

Anna, en bot tilsvarer aldri det du har tjent på å snyte leserne dine. Da har du virkelig ikke skjønt poenget med å bøtlegge. Les deg opp på det, du. 

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, Aintnofun skrev:

At de er praktiske er jo flott, men det er jo litt kjedelig at barna ikke kan få velge hva de selv vil på grunn av at moren har en minimalistisk stil

Jeg håper du tuller nå. 

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, MissCortado skrev:

Jeg håper du tuller nå. 

Hva skal det være tull med? Det er jo fakta. Jeg tror ikke barna hennes har valgt matboksene selv. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...