Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Ny clickbait-overskrift. Bryllupet nærmer seg og Jan er reist = han er på jobbtur. Anna fornekter seg derfor ikke. Gjett hvem hun har besøk av nå? Samme personen som alltid besøker henne når kjæresten/samboeren er bortreist..  🙄

Anna er den mest uselvstendige jenta jeg vet om. Husker da hun bodde på Kypros...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna har ikke lenger noe å komme med, innleggene på bloggen har lenge vært av samme nytte som å tisse på seg for å holde varmen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Planlegging er min store styrke",- (sier dama som fikk 3 barn med 3 forskjellige menn før fyllte 22 hvor bloggkarrieren dør ut og hun ikke vet, eller i det minste ikke har offentliggjort, sine egne fremtidsplaner ved verken studie eller offentlig jobb ..)

I innlegget skriver hun om noen vaser som hun skal ha på bordene i brylluppet, og at hun var redd for at de ikke kom frem i tide. Fordi hun liker å planlegge. Og å planlegge er hennes store styrke. -Mener hun. 

Ellers så jeg at de skal ha ett bordkart med 7 bord, ca 5-6 folk per bord (var sladdet så vanskelig å lese ordentlig, heldigvis.) 

Men fint at hun har noe å drive med om dagene, må jo bli kjedelig å være alene i slottet sitt dagen lang. Selv om hun har noe på besøk.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tran09 skrev:

"Planlegging er min store styrke",- (sier dama som fikk 3 barn med 3 forskjellige menn før fyllte 22 hvor bloggkarrieren dør ut og hun ikke vet, eller i det minste ikke har offentliggjort, sine egne fremtidsplaner ved verken studie eller offentlig jobb ..)

I innlegget skriver hun om noen vaser som hun skal ha på bordene i brylluppet, og at hun var redd for at de ikke kom frem i tide. Fordi hun liker å planlegge. Og å planlegge er hennes store styrke. -Mener hun. 

Ellers så jeg at de skal ha ett bordkart med 7 bord, ca 5-6 folk per bord (var sladdet så vanskelig å lese ordentlig, heldigvis.) 

Men fint at hun har noe å drive med om dagene, må jo bli kjedelig å være alene i slottet sitt dagen lang. Selv om hun har noe på besøk.

🙌:lol:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
14 timer siden, Tran09 skrev:

Nå synes jeg du er litt feig.

Det er vel ikke bloggerens feil at resten av verden ikke kan planlegge? HUN har jo planlagt, ikke sant?

Jeg tror vel egentlig heller ikke ordbruken her er rett. Jeg tror kanskje bloggeren mener at hun elsker å planlegge ... Mens det å planlegge slik at ting kommer i naturlig rekkefølge blir jo noe annet. Det er dessuten resten av verden sin feil sant, de kan jo ikke planlegge.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge kommentarfelt på facebook er dagens blogginnlegg reklame for tannbleking. Lenke og innlegg er ikke merket med reklame på facebook, snap eller instagram. Noen som har skjermbilde av selve blogginlegget? 

Endret av Panda90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Plannergirl
1 time siden, Panda90 skrev:

I følge kommentarfelt på facebook er dagens blogginnlegg reklame for tannbleking. Lenke og innlegg er ikke merket med reklame på facebook, snap eller instagram. Noen som har skjermbilde av selve blogginlegget? 

Selve blogginnlegget er merket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Plannergirl skrev:

Selve blogginnlegget er merket. 

Det regnet jeg med. Men det er likevel langt fra nok. Det skal merkes der hvor lenkene deles også, slik som på facebook, instagram og snapchat så skal det merkes som reklame/annonse der også, da leserne skal vite at det er snakk om et reklameinnlegg FØR de trykker seg inn på det.

"Krav til merking gjelder i alle medier. Et innlegg skal merkes som reklame hver gang produktet eller tjenesten blir omtalt eller eksponert på en måte som har markedsføringsverdi.

Dersom du f. eks. har reklame i et blogginnlegg, må du også merke innlegg på Facebook, Instagram eller Snapchat som promoterer dette blogginnlegget. Det er ikke lov å få noen til å gå inn på et reklameinnlegg uten at de er oppmerksomme på at det er snakk om reklame."  Kilde: https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ha boten ned til 15 000. (Kilde Dagens Næringsliv). Hun mener at hun har tjent 1500 kr på konkurransene uten vinnere. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hun vil ha boten ned til 15 000. (Kilde Dagens Næringsliv). Hun mener at hun har tjent 1500 kr på konkurransene uten vinnere. 

Håper virkelig ikke FT går med på det. Da vil jo Anna og Jan bare fortsette i samme spor. 15 000 kr er ingenting for en bedrift som tjener over millionen i året. I brevet Anna mottok fra FT står der: "Av forarbeidene til markedsføringsloven (Ot.prp. nr. 55 (2007-2008) s. 214) fremgår det at det er et overordnet prinsipp at gebyret bør settes så høyt at det ikke skal lønne seg økonomisk å bryte loven."  videre: "Forbrukertilsynet mener at bruddene har vært gjort forsettlig. Handlingene er foretatt på ulike tidspunkter der det første innlegget i denne saken er fra 13. mars 2018, mens det siste er fra 25. mai 2018. Selskapet har med hensikt latt være å dele ut premiene som ble lovet og aktivt og systematisk fjernet sporene av konkurransene ved å slette innleggene i ettertid. Konkurranseinnleggene er også benyttet til ytterligere markedsføring fra selskapet ettersom de har lagt inn egne kommentarer under konkurransen der ulike produkter er blitt promotert." Håper med dette at FT står for opprinnelig krav om 100 000 kr.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...