Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden ingenting er merket som reklame på facebook, instagram eller snapchat går jeg ut i fra at sofa og alt er kjøpt og betalt. Noen som har lest innlegget som kan bekrefte? Gidder ikke gi henne klikk og penger ved å trykke meg inn kun for å sjekke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at bryllup skal gi så mye nerver når hun ikke er redd for å få barn med hver type hun har. 

Prøvingsattest og skilsmisse er mindre jobb enn første uka i barsel alene, jo. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Zoey skrev:

Fatter ikke at bryllup skal gi så mye nerver når hun ikke er redd for å få barn med hver type hun har. 

Prøvingsattest og skilsmisse er mindre jobb enn første uka i barsel alene, jo. 

Det er et merkelig fenomen det der. Skulle virkelig ønske det var omvendt, at folk heller kunne gifte seg uten å blunke, istedenfor å få unger med «alle» man er sammen med. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Sjokka skrev:

Ny reklame fra Bubleroom.no på Snap og Insta storyen til AR.

Jeg er skikkelig imponert over hvordan Anna har klart å snu dette med samarbeidspartnere. Å gå fra så og si ingen annonsører, til nesten daglige sponsorere og reklame innlegg på instastoryen, snap og blogg? Wow sier jeg bare. Dette til tross for store oppslag i media om svindel og salg av dukke kopi?

Skyldes dette endring av blogg navnet, og Annas plutselige positive innstilling på bloggen? Ihvertfall bra jobba Anna. 

Dette er nok bare doubletradelenker. Samme måte som Anna og Jan bruker på Inspire Norge og Shoppic. De har ikke samarbeid, men ved doubletrade tjener de en viss sum pr klikk på "sin lenke". 

Endret av Panda90
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Panda90 skrev:

Dette er nok bare doubletradelenker. Samme måte som Anna og Jan bruker på Inspire Norge og Shoppic. De har ikke samarbeid, men ved doubletrade tjener de en viss sum pr klikk på "sin lenke". 

Ok. Dette skjønner jeg meg ikke på. Doubletrade? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sjokka skrev:

Ok. Dette skjønner jeg meg ikke på. Doubletrade? 

Ikke helt oppdatert jeg heller, men er ikke det slik at når lesere trykker på linkene som Anna legger ut, så tjener hun noen øre/kroner? Det kan «alle» gjøre, siden det ikke er sponset.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Den røde fare skrev:

Ikke helt oppdatert jeg heller, men er ikke det slik at når lesere trykker på linkene som Anna legger ut, så tjener hun noen øre/kroner? Det kan «alle» gjøre, siden det ikke er sponset.

Takk for info ☺ Søkte litt på annonselinker og ble littegrann klokere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 8.9.2018 den 19.18, Veslefrikk skrev:

Pedofile. Som har sett utallige bilder av barnet på div sosiale kanaler og som vil ha sin egen versjon hjemme.  

😰😰😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun kun vil gifte seg pga klikk og oppmerksomhet. Skulle ikke de få bryllupet vist på TV? Tenker på videoen hun kom ut med etter hun fikk sparken fra Bloggerne.  Lurer på hvem som kommer i bryllupet jeg. Virker ikke som hun har så mange venner

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Darkrose skrev:

Tipper hun kun vil gifte seg pga klikk og oppmerksomhet. Skulle ikke de få bryllupet vist på TV? Tenker på videoen hun kom ut med etter hun fikk sparken fra Bloggerne.  Lurer på hvem som kommer i bryllupet jeg. Virker ikke som hun har så mange venner

Kan være hun ønsker et lite og intimt bryllup. Ingenting galt med det. Skal selv ha det når den tid kommer. Men litt rart er det jo, etter alt bablet om drømmebryllup til millionen osv..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Minlillesky skrev:

Kan være hun ønsker et lite og intimt bryllup. Ingenting galt med det. Skal selv ha det når den tid kommer. Men litt rart er det jo, etter alt bablet om drømmebryllup til millionen osv..

Har ikke sagt det er noe galt med det, men bare lurte på hvem de skal invitere. Tviler litt på Anna vil ha et lite og intimt bryllup. Men finnes folk som inviterer alle og enhver i sitt bryllup bare for å ha mest mulig folk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 17.25, Sjokka skrev:

Bryllupet nærmer seg. Anna tenker på brudevalsen og at hun skal holde tale. Hun får panikk og har mest lyst å avlyse alt. Ingenting samsvarer med overskriften

Joda, i siste avsnitt. Der skrives det plutselig at tennene ramler ut av munnen til M for tiden. Det er det hun mener med at at noen kommer mens andre forsvinner for godt 😂 Ingenting å si på fantasien når det skal velges clickbait-overskrift i hvertfall!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menyen er «selskapsmeny alternativ 1» fra Strand hotel Fevik. Litt mindre storslagent enn slottet. Kunne vært fint om menyen inneholdt litt færre skrivefeil.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, Jadetfårnsi skrev:

Og menyen er «selskapsmeny alternativ 1» fra Strand hotel Fevik. Litt mindre storslagent enn slottet. Kunne vært fint om menyen inneholdt litt færre skrivefeil.

(Hysj da...) det kan hende Anna har skrevet menyen helt selv 😉

I Word...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Missy1 skrev:

(Hysj da...) det kan hende Anna har skrevet menyen helt selv 😉

I Word...

😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, richbitch skrev:

Joda, i siste avsnitt. Der skrives det plutselig at tennene ramler ut av munnen til M for tiden. Det er det hun mener med at at noen kommer mens andre forsvinner for godt 😂 Ingenting å si på fantasien når det skal velges clickbait-overskrift i hvertfall!

Haha omg hun er virkelig dronningen av dårlige clickbait-overskrifter :ler: :roll: 

1 time siden, Jadetfårnsi skrev:

Maten så/hørtes ganske digg ut da i det minste :) Spent på dette bryllupet egentlig. Hun gikk så hardt ut sist. Tipper det blir et ganske standard/klassisk bryllup. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 19.54, Xstrella skrev:

Høres bare såå forelsket og klar ut. 

Haha, ja ekstremt. 

Hva er hun så nervøs for egentlig? Å være litt stressa er vel normalt, men å sitte på så mange negative følelser før du skal gifte deg med den såkalte mannen i ditt liv? Fatter ikke hvorfor de gjennomfører det. Noe så bortkastet.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...