Oppland Skrevet 13. september 2018 #9561 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg tenkte da jeg så rommet til M og nå til W, noe så stusselig. For meg er de rommene uten liv, de er sterile og triste. Slik skal ikke et barnerom se ut, håper de bare sover der og har et eget lekerom i tillegg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 13. september 2018 #9562 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg tror, og håper, at mange av ungenes leker og ting som gjør at rommene er «deres» blir plukket vekk før rommene blir tatt bilde av. Bildet av rommet til min unge ligger på en interiørblogg, men det er «overflatebilder» som ikke eksponerer så mye mer enn møbler og overfladisk innredning. Jeg vil tro Anna gjør det samme, og på sett og vis da ikke eksponerer ungen totalt ved å vise soverommene. Noe som hadde vært greit om hun ikke ekpsonerte de ellers. Om hun (absolutt) vil vise frem rommene er det bedre at hun viser en temmelig steril versjon av soverommene uten for mange personlige eiendeler og leker synes nå jeg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 13. september 2018 #9563 Del Skrevet 13. september 2018 1 time siden, Khloe P.T skrev: Jeg synes måten hun viser fram barnerommene er helt greit. Det er jo kun møbler og stæsj - overhodet ikke noe personlig. Verre hadde det vært om det var uoppredd seng, ungenes favorittleker framme og kanskje tegninger eller annet som barna hadde laget. Det ville vist frem personligheten dere, det ser vi ikke på disse bildene av sterile barnerom. Sant, men tviler dessverre på at det er årsaken. Hun har delt så utrolig mye personlig om de to eldste barna. Om forholdet ditt fedrene deres, at det ene barnet gjør henne flau, bursdagene deres osv. Når du selger en dukke som er en kopi av datteren din mangler du noen sperrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 14. september 2018 #9564 Del Skrevet 14. september 2018 Tror virkelig rommene er så tomme til vanlig.. (muligens en lekeboks som er plassert bort for noe leker må de vel ha?) Bare legg merke til fargen på klær også til de små; minimalt med farger.. Har lest at folk tror at hun fjerner ting når hun tar bilder rundt i huset; men hver gang det snappes/filmes i huset så hører man ekko av stemmene. Jeg hadde blitt gal om lyder hadde vært slik i mitt eget hjem. 🙈 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. september 2018 #9565 Del Skrevet 14. september 2018 9 minutter siden, Love2017juni skrev: Tror virkelig rommene er så tomme til vanlig.. (muligens en lekeboks som er plassert bort for noe leker må de vel ha?) Bare legg merke til fargen på klær også til de små; minimalt med farger.. Har lest at folk tror at hun fjerner ting når hun tar bilder rundt i huset; men hver gang det snappes/filmes i huset så hører man ekko av stemmene. Jeg hadde blitt gal om lyder hadde vært slik i mitt eget hjem. 🙈 Det med lyden har jeg også lagt merke til. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. september 2018 #9566 Del Skrevet 14. september 2018 3 timer siden, Love2017juni skrev: Tror virkelig rommene er så tomme til vanlig.. (muligens en lekeboks som er plassert bort for noe leker må de vel ha?) Bare legg merke til fargen på klær også til de små; minimalt med farger.. Har lest at folk tror at hun fjerner ting når hun tar bilder rundt i huset; men hver gang det snappes/filmes i huset så hører man ekko av stemmene. Jeg hadde blitt gal om lyder hadde vært slik i mitt eget hjem. 🙈 Har også lagt merke til det. At det høres ut som hun snakker i et tomt rom. Tror det er ganske tomt både her og der...😮 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 14. september 2018 #9567 Del Skrevet 14. september 2018 Hun har de mørkeste, dystre bildene- kan virkelig ikke fatte at hun kan leve av den intetsigende bloggen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2018 #9568 Del Skrevet 14. september 2018 De har en sånn wannabe happy-go-lucky atmosfære på bloggen nå om dagene, men med all balubaen som har vært der i år, så blir det falskt. Spesielt etter at boten på 100.000 kom frem i lyset, ble denne falske atmosfæren mer tydelig. Det finnes ikke troverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 14. september 2018 #9569 Del Skrevet 14. september 2018 4 timer siden, Inga-pinga skrev: Hun har de mørkeste, dystre bildene- kan virkelig ikke fatte at hun kan leve av den intetsigende bloggen. Ispedd (mange) selfier tatt ovenfra med veldig stivt og påtatt glis. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. september 2018 #9570 Del Skrevet 15. september 2018 8 timer siden, Korpsnerden skrev: Ispedd (mange) selfier tatt ovenfra med veldig stivt og påtatt glis. Absurd å se på. Ser for meg åssen hun ligger der på ryggen i ekko-bunkeren alene på dagtid for å ta happy-bilder med gapende smil. Herregud, hun ER virkelig fjorten år mentalt enda. En fjortis med tre barn.. 😫 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 15. september 2018 #9571 Del Skrevet 15. september 2018 18 timer siden, Korpsnerden skrev: Ispedd (mange) selfier tatt ovenfra med veldig stivt og påtatt glis. De selfiene der er like alle sammen. Hun kunne like gjerne lagt ut det samme bildet hver gang. Håret på ene siden, alltid ovenfra og med gapende smil. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 15. september 2018 #9572 Del Skrevet 15. september 2018 Siste innlegg til «supporterfrue» inneholder hard kritikk av A.R. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 15. september 2018 #9573 Del Skrevet 15. september 2018 2 hours ago, Christina73 said: Siste innlegg til «supporterfrue» inneholder hard kritikk av A.R. Link? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 15. september 2018 #9574 Del Skrevet 15. september 2018 17 minutter siden, Speedmaster skrev: Link? http://supporterfrue.blogg.no/1536571856_er_det_snn_datteren_din_ser_ut.html 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 16. september 2018 #9575 Del Skrevet 16. september 2018 Håper Anna har refleksjonsevne til å identifisere driverne for klikkene hun har fått de siste årene. Hun daler som en stein på blogglisten når hun ikke har en sensasjon, skandale eller eksponering å dele. Anna, huset og interiør fenger lite. Håper Anna klarer å trives på dette nivået, og ikke tyr til gamle triks for penger i kassa. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 16. september 2018 #9576 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) DU KOMMER ALDRI TIL Å FORANDRE DEG ANNA RASMUSSEN Et eneste stort Qlickbait, og bare det, var dagens blogginnlegg. Null innhold, bare masse tomt prat om saker vi har hørt før. Anna, vi vet panikken tar deg når du nå skal gifte deg. Du er jo kjent for å vingle fram og tilbake, og flere av oss venter på en avlysning til av det såkalte bryllupet. Leserene tror ikke på noe lenger, pga alle dine løgner, oppdiktede historier, falske konkurranser, svindel og qlickbaitsene du driver med. Dagens overskrift var syk og provoserende. Jeg kunne ikke finne et ord i innlegget, som harmonerte med overskriften: "Noen kommer mens andre forsvinner for godt" Overskriften var kun laget for å lure lesere inn på bloggen, da det idag gikk opp for deg, hvor langt ned du hadde sunket på blogglisten. Gratulerer Anna, hvor lenge klarte du å være snill pike?? En uke??? Å endre bloggnavn var bra. Men det er ikke bra når du går ut og sier at du vil endre deg, og at den du var, ville du ikke være lengre.... Løgn og fanteri er det eneste du driver med. Du forsto du måtte gjøre noe for å få folk til å glemme boten på 100tusen kr. Derfor kom navne endringen på bloggen. Men når det så til de grader skinner igjennom med hva du driver med.... ja da blir jeg mållløs. Du fortsetter bruken av barna på snap og blogg. Du fortsetter med lure overskrifter. Og du fortsetter med å vise ditt sanne jeg. Jeg visste det ville komme. Jeg visste disse dagene med jeg er så lykkelig, og positiv til alt, ville ta slutt. Hvorfor?? Fordi jeg har null tillit til deg lengre, og fordi du alt for lenge har vist at det er slik Anna er. Den nye siden din på facebook er med på å dra deg enda lengre ned. Du åpner en lukket gruppe, hvor kun medlemmer kan se innholdet. Her skal du ha full kontroll. Du kan poste hvor mange lettkledde bilder du vil, og du kan slette hvor mange medlemmer du vil, som ikke svarer til dine forventninger. Alle som kommer med en skeiv kommentar til deg her inne, blir utestengt fra gruppa. Kan du klare å endre den negative omtalen av deg som person og blogger?? Det tviler jeg sterkt på. De høye lesertallene de siste dagene skyldes kun media som skriver om straffen du fikk i form av en svær bot - som du selv mener er urettferdig... Jeg stoler ikke lenger på deg Anna. Jeg tror ikke på noe lengre, og det kan du takke deg selv for. Fra å ha så og si ingen samarbeidspartnere, til å ha 5-6 annonsører og sponsere i løpet av 1 uke er jo utrolig. Skiftet alle syn på deg så og si over natten? Eller prøver du å lure oss til å tro at nå går det så fint, og lager dine egne falske annonser?? Prøver du å manipulere eventuelle sponsorere til å tro at nå vil alle samarbeide med deg igjen, slik at du får flere?? Du reklamerer for en lampe fra Lightup.no med rabattkode Anna15, og linker til HER kan vi bruke koden. Men vet du Anna, vi kommer ikke innpå og kan ikke bruke koden din. 😲 Angpende reklamen for brudekjolen så stusser jeg litt over det innlegget. Merkelig at brudesalongen bare ble nevt 1 gang, og det i slutten av innlegget, og da bare ved navnet Brudesalongen.no Ved andre reklame inlegg, pleier det å bli fortalt mye mer om det en reklamerer for enn det du gjorde her Anna??? Det siste nye fra firmaet Anna Rasmussen er altså falske annonser. Sorry Anna. Jeg klarer ikke å tro på noe av det du deler lengre. Jeg tror du lyver om alt.... Det er resultatet av hvordan du kynisk har drevet denne bloggen. Endret 16. september 2018 av Sjokka La til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marist Skrevet 16. september 2018 #9577 Del Skrevet 16. september 2018 3 timer siden, Sjokka skrev: DU KOMMER ALDRI TIL Å FORANDRE DEG ANNA RASMUSSEN Et eneste stort Qlickbait, og bare det, var dagens blogginnlegg. Null innhold, bare masse tomt prat om saker vi har hørt før. Anna, vi vet panikken tar deg når du nå skal gifte deg. Du er jo kjent for å vingle fram og tilbake, og flere av oss venter på en avlysning til av det såkalte bryllupet. Leserene tror ikke på noe lenger, pga alle dine løgner, oppdiktede historier, falske konkurranser, svindel og qlickbaitsene du driver med. Dagens overskrift var syk og provoserende. Jeg kunne ikke finne et ord i innlegget, som harmonerte med overskriften: "Noen kommer mens andre forsvinner for godt" Overskriften var kun laget for å lure lesere inn på bloggen, da det idag gikk opp for deg, hvor langt ned du hadde sunket på blogglisten. Gratulerer Anna, hvor lenge klarte du å være snill pike?? En uke??? Å endre bloggnavn var bra. Men det er ikke bra når du går ut og sier at du vil endre deg, og at den du var, ville du ikke være lengre.... Løgn og fanteri er det eneste du driver med. Du forsto du måtte gjøre noe for å få folk til å glemme boten på 100tusen kr. Derfor kom navne endringen på bloggen. Men når det så til de grader skinner igjennom med hva du driver med.... ja da blir jeg mållløs. Du fortsetter bruken av barna på snap og blogg. Du fortsetter med lure overskrifter. Og du fortsetter med å vise ditt sanne jeg. Jeg visste det ville komme. Jeg visste disse dagene med jeg er så lykkelig, og positiv til alt, ville ta slutt. Hvorfor?? Fordi jeg har null tillit til deg lengre, og fordi du alt for lenge har vist at det er slik Anna er. Den nye siden din på facebook er med på å dra deg enda lengre ned. Du åpner en lukket gruppe, hvor kun medlemmer kan se innholdet. Her skal du ha full kontroll. Du kan poste hvor mange lettkledde bilder du vil, og du kan slette hvor mange medlemmer du vil, som ikke svarer til dine forventninger. Alle som kommer med en skeiv kommentar til deg her inne, blir utestengt fra gruppa. Kan du klare å endre den negative omtalen av deg som person og blogger?? Det tviler jeg sterkt på. De høye lesertallene de siste dagene skyldes kun media som skriver om straffen du fikk i form av en svær bot - som du selv mener er urettferdig... Jeg stoler ikke lenger på deg Anna. Jeg tror ikke på noe lengre, og det kan du takke deg selv for. Fra å ha så og si ingen samarbeidspartnere, til å ha 5-6 annonsører og sponsere i løpet av 1 uke er jo utrolig. Skiftet alle syn på deg så og si over natten? Eller prøver du å lure oss til å tro at nå går det så fint, og lager dine egne falske annonser?? Prøver du å manipulere eventuelle sponsorere til å tro at nå vil alle samarbeide med deg igjen, slik at du får flere?? Du reklamerer for en lampe fra Lightup.no med rabattkode Anna15, og linker til HER kan vi bruke koden. Men vet du Anna, vi kommer ikke innpå og kan ikke bruke koden din. 😲 Angpende reklamen for brudekjolen så stusser jeg litt over det innlegget. Merkelig at brudesalongen bare ble nevt 1 gang, og det i slutten av innlegget, og da bare ved navnet Brudesalongen.no Ved andre reklame inlegg, pleier det å bli fortalt mye mer om det en reklamerer for enn det du gjorde her Anna??? Det siste nye fra firmaet Anna Rasmussen er altså falske annonser. Sorry Anna. Jeg klarer ikke å tro på noe av det du deler lengre. Jeg tror du lyver om alt.... Det er resultatet av hvordan du kynisk har drevet denne bloggen. Hva handler dagens innlegg om? Nekter å klikke meg inn! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 16. september 2018 #9578 Del Skrevet 16. september 2018 7 minutter siden, Marist skrev: Hva handler dagens innlegg om? Nekter å klikke meg inn! 🙈 Bryllupet nærmer seg. Anna tenker på brudevalsen og at hun skal holde tale. Hun får panikk og har mest lyst å avlyse alt. Ingenting samsvarer med overskriften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marist Skrevet 16. september 2018 #9579 Del Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Sjokka skrev: Bryllupet nærmer seg. Anna tenker på brudevalsen og at hun skal holde tale. Hun får panikk og har mest lyst å avlyse alt. Ingenting samsvarer med overskriften Takk for oppsummering! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. september 2018 #9580 Del Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Sjokka skrev: Bryllupet nærmer seg. Anna tenker på brudevalsen og at hun skal holde tale. Hun får panikk og har mest lyst å avlyse alt. Ingenting samsvarer med overskriften Høres bare såå forelsket og klar ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå