Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare jeg som syntes det er litt rart at de to alene prøver klær til bryllupet sammen? Hvor er mor? Søsken? Venner?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Er det bare jeg som syntes det er litt rart at de to alene prøver klær til bryllupet sammen? Hvor er mor? Søsken? Venner?

Alle skjønner jo hvorfor, desverre... Anna kjører eget løp. Hva hvis noen kritiserte et av valgene hennes? Nytt blogginnlegg om; «vi må kvitte oss med et bur. Det er ikke alltid ting blir slik man håper, og nå er det altså en åpen plass rundt bordet i bryllupet.»

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

De har vel vært med før. Hun fant vel drømmekjolen før bryllupet ble avlyst første gang.

Tenker at det er grenser på hvor mange ganger man orker å være med på brudekjoleprøving. I hvertfall når det annenhver dag endrer seg hvorvidt kjolen vil bli brukt eller ikke...

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gyllent bur som bordkort, så jeg ved en rask kikk. Orker ikke lese på den bloggen, men altså - ligger det en slags symbolsk betydning bak dette valget?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Er det noe å stusse over da? Ikke alle som har med seg folk for å prøve brudekjole.. :)

Endret av Minlillesky
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minlillesky skrev:

Er det noe å stusse over da? Ikke alle som har med seg folk for å prøve brudekjole.. :)

I min kultur i alle fall (Øst Europa) er det et dårlig tegn hvis mannen skal få se brudekjolen før selve bryllupsdagen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Moren var med forrige gang når hun skulle prøve brudekjoler. Men ikke vanlig brud og brudgom går sammen i brudesalongen, så de gjør det på sin egen måte igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hun velger å prøve brudekjole føler jeg ikke er så spennende å diskutere. Hun har jo delt brudekjole prøving med bloggen før. Og hun skjønner nok såpass at det ville vært uheldig for henne å dele hele den reglen igjen.

Hun har jo sikkert allerede bestemt seg for kjole etter sist gang, og ville prøve den på igjen for å se om den fortsatt passer eller er like fin som hun husker.

Hvis hun og Jan nå faktisk gjennomfører dette bryllupet så hurra for de.... kanskje? Vi vet jo strengt tatt ikke hvordan de har det hjemme utenom det hun legger ut i bloggen. Kan være de faktisk harmonerer veldig fint. Har vondt for å tro det selv men who knows?

Det kan hende at et ekteskap er det siste Anna trenger for å føle seg vellykket. At hun da endelig lander tilbake på jorden og blir voksen. Hun har jo i alle år drømt om mann, hus og barn. Oppnår hun den drømmen får vi håpe hun faller til ro. Det velger jeg å håpe på ihvertfall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Synes ikke det er rart i det hele tatt. Selv prøvde jeg kjolen alene. Hvorfor skal jeg ha med mamma eller venninner for å prøve kjole? Har aldri det ellers.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ny Bruker skrev:

I min kultur i alle fall (Øst Europa) er det et dårlig tegn hvis mannen skal få se brudekjolen før selve bryllupsdagen.

🙄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skikken med at mannen ikke skal se kjolen før bryllupet er vel ikke så viktig å følge? Kan man ikke gjøre det som man ønsker? Tviler sterkt på at det er det som avgjør om det blir et godt ekteskap... selv hadde jeg med meg forloveren min pluss et par venninner til for å velge kjole. Og mannen fikk ikke se den før i kirken. Ekteskapet ble likevel ikke den helt store suksessen :fnise:

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Nå skriver hun faktisk på bloggen at hun prøvde bare kjolen sin på nytt (sikkert for tilpasning), og at Jan ikke fikk se den fordi hun ville holde tradisjonen. Hun har også merket innlegget med reklame så kjolen er absolutt sponset. Bare glad ting handler om bryllupet på en positiv måte og at drama og barna er borte fra bloggen, i alle fall for nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Plannergirl skrev:

Nå skriver hun faktisk på bloggen at hun prøvde bare kjolen sin på nytt (sikkert for tilpasning), og at Jan ikke fikk se den fordi hun ville holde tradisjonen. Hun har også merket innlegget med reklame så kjolen er absolutt sponset. Bare glad ting handler om bryllupet på en positiv måte og at drama og barna er borte fra bloggen, i alle fall for nå. 

Tragisk hun får den sponset. Har vel grått seg til det. Bortskjemte dama!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, Plannergirl skrev:

Fortsatt merker hun ikke korrekt. Innlegget er hverken merket på instagram, facebook eller snapchat. Merkelig at hun ikke lærer.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Panda90 skrev:

Fortsatt merker hun ikke korrekt. Innlegget er hverken merket på instagram, facebook eller snapchat. Merkelig at hun ikke lærer.

Bare til å gi beskjed til forbrukerrådet. Trist de er så fattige at de må ha bryllupet sponset. Andre betaler for slikt selv.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2018 den 6.36, Prinsesse788 skrev:

Jeg fant kjolen alene. Så der var det ingen med. Og min forlover trakk seg pga fødsel 3 uker før bryllupet. Så jeg dro til frisør/sminke alene. Fikk en annen til å være vitne. Ingen tale til meg fra forlover under middagen.....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...