Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, richbitch skrev:

Tydelig at Mads Hansen følger med her inne. Se storyen hans på Instagram 🤣

😂😂😂😂😂😂😂😂

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette.

Papirfly, mod.

Skrevet

Nå må snart barnevernet inn overfor disse som eksponerer barna sine grovt. Altså, du har laget dukker av barna dine som du selger, da har det gått så langt over streken at du ser den ikke bak deg engang...

• Liker 27
Skrevet

Det er ikke bare på storyen til Mads Hansen, han har og laget et innlegg på IG om dukkesalget. «Når du trenger penger til bryllupet ditt, men bare har en inntektskilde» 

Å selge dukker i en mindreårigs navn må vel være noe av det mest nedrige en mor kan gjøre. Og nå har Mads Hansen skapt blest om dukkene dine, så det blir nok et løft i salget skal du se. 

Vel Anna, du bygger virkelig omdømme. Håper virkelig at bryllupet holdes privat. Les: At vi ikke ser «annaogjanbananogalleungane» i Se og Hør..

• Liker 33
Skrevet

Det Hansen gjør kommer til å få dukkene trukket rimelig kjapt.

• Liker 24
Skrevet
17 minutter siden, WCKD skrev:

Ja det får vi virkelig håpe!

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Ja det får vi virkelig håpe!

👍🏻 Bra han får dette fram, er jo helt sykt! 

• Liker 10
Skrevet
17 minutter siden, WCKD skrev:

Tror du? Jeg vet da søren, det skulle ikke forbause meg om salget går opp 😬 Eller, hvem betaler nesten 1300,- for en dukke som trenger ny parykk etter kort tid? Det siste står neppe i annonsen, i stedet står det mellom linjene at dukken ikke må gres (=lekes med) 😬

Skrevet

Det blir vel et nytt «stakkarsmegjegslitermedpsykenogalleeruteettermeg»-innlegg fra mobbeofferet Anna Rasmussen tenker jeg. 

• Liker 14
Skrevet

Ikke mange forsvarskommentarer i Hansens IG denne gangen...  Denne gangen gikk hun for langt. 

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, Summ skrev:

Ikke mange forsvarskommentarer i Hansens IG denne gangen...  Denne gangen gikk hun for langt. 

Jeg kommenterte der og fikk beskjed om at jeg var sjalu, og at jeg skulle holde kjeft 😅🙈 Så man kan si at det ikke ble noe videre saklig diskusjon. 

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, truedreamer skrev:

Jeg kommenterte der og fikk beskjed om at jeg var sjalu, og at jeg skulle holde kjeft 😅🙈 Så man kan si at det ikke ble noe videre saklig diskusjon. 

Oi, kanskje jeg ikke leste nok 🙈 var ei som kommenterte så jeg, hun trodde så lite på det at hun gikk til angrep både på Hansen og resten av de som kommenterte....

Skrevet (endret)
18 timer siden, Missy1 skrev:

Den dukka 😣 seriøst? Ikke bare selger hun barnas rett på personvern, men hun selger bokstavelig talt datteren sin. Æsj nå ble jeg faktisk litt dårlig. Når skal noen gripe inn?

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Anna Rasmussen anser jeg som uegnet som mor,hun har stagnert fra hun var 14 år mentalt.at barn har klær og mat og kjærlighet er ikke alt,de trenger en mor som har innsikt,en mor som beskytter barna og setter grenser,for seg selv og barna.jeg blir så trist av å se at hun utnytter datteren.ei dukke...hvorfor griper ikke familien inn?

Endret av Janus
Skrevet

Men uansett: Dette er jo Jan sin skyld - selvsagt🙃 bare å vente på «stakkarsmegjegvissteingentingdeterjanbanansinskyld»

• Liker 12
Skrevet

Anna blogget om denne dukken i desember 2017. Hun gledet seg til å se reaksjonen når personen bak den så hvor lik dukka var på henne selv. Blogginnlegget derimot, er fjernet/slettet.

Skrevet
11 minutter siden, Sjokka skrev:

Anna blogget om denne dukken i desember 2017. Hun gledet seg til å se reaksjonen når personen bak den så hvor lik dukka var på henne selv. Blogginnlegget derimot, er fjernet/slettet.

Jeg tenker at det sikkert hadde vært morsomt og stas for et barn å ha en dukke, som det bare fantes én av, og som var prikk lik en selv.

Noen greier å gjøre business ut av det meste, altså. Snakk om å selge rubb og stubb!

• Liker 17
Skrevet

Kan ALDRI tenke meg at dette dukkesalget går opp, pga oppmerksomheten det får. Hvem skulle målgruppen vært?? Den kan ikke lekes med i noen stor grad, og hvilke foreldre kjøper en kopi av en annen kvinnes barn - til sine egne??? Det er beyond psykt, bare tanken. Og ellers er det jo sånne sære dukkesamlere, evt med preferanser som ikke trenger å nevnes her...

• Liker 37
Skrevet
13 timer siden, richbitch skrev:

Tydelig at Mads Hansen følger med her inne. Se storyen hans på Instagram 🤣

Håper bare ikke M. blir gjort oppmerksom på dette, når hun blir litt eldre . Det er nok med all "galskapen" moren hennes finner på, men da hjelper det ikke at "hele Norge"   ler av det i tillegg. Synes ikke noe om at han lager humor på bekostning av henne. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Lana01 skrev:

Håper bare ikke M. blir gjort oppmerksom på dette, når hun blir litt eldre . Det er nok med all "galskapen" moren hennes finner på, men da hjelper det ikke at "hele Norge"   ler av det i tillegg. Synes ikke noe om at han lager humor på bekostning av henne. 

Det er da ikke humor. Det MH gjør er viktig og forhåpentligvis fører det til at dukken blir trukket fra markedet ganske raskt. 

• Liker 25
Skrevet

Skulle likt å visst hva bhg og skolen mente om saken. Der ansatte daglig kunne lese hva barna gjorde på hjemme og på fritiden. Der bursdager og jul ble staselig vist frem med pomp, prakt og sponsefest. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...