Populært innlegg Summ Skrevet 6. september 2018 Populært innlegg #9401 Skrevet 6. september 2018 «Jeg skal ikke røpe når eller hvor bryllupet er fordi jeg vil at dagen skal være vår» hvilken planet er du på denne gangen Anna? Se Sophie Elises verden, og se episoden hvor hun snakker om at norske kjendiser ikke trenger å være høye på seg selv! Og du er ikke engang kjendis, du er blogger. Når du ber lesere hjem til deg på hagesalg, så kommer et fåtall, og når du har boksignering så kommer nesten ingen. Hvorfor tror du at noen som ikke er invitert vil komme i bryllupet, når nesten ingen kommer de gangene du faktisk inviterer og folk faktisk har mulighet til å møte deg? Slå av The Kardashian, kom deg utav huset og innse at ingen bryr seg når du går forbi.. du er nok heldig om du blir stoppet av 3-4 i uken, men virker som om du ser for deg at folk står i gaten og kommer til å hyle når du kommer ut... 59
Stjernekikkeren Skrevet 6. september 2018 #9403 Skrevet 6. september 2018 Som flere har nevnt her, men jeg må bare spørre......... Hvordan, hvordan kan Anna mene hun ikke har brukt datteren, bare se vekk fra alt hun har brukt henne til så langt, hun har fått laget en dukke etter datterens navn og utseende... som er til salgs til alle som vil ha.... 28
Gjest Nina1975 Skrevet 6. september 2018 #9404 Skrevet 6. september 2018 16 minutter siden, Summ skrev: «Jeg skal ikke røpe når eller hvor bryllupet er fordi jeg vil at dagen skal være vår» hvilken planet er du på denne gangen Anna? Se Sophie Elises verden, og se episoden hvor hun snakker om at norske kjendiser ikke trenger å være høye på seg selv! Og du er ikke engang kjendis, du er blogger. Når du ber lesere hjem til deg på hagesalg, så kommer et fåtall, og når du har boksignering så kommer nesten ingen. Hvorfor tror du at noen som ikke er invitert vil komme i bryllupet, når nesten ingen kommer de gangene du faktisk inviterer og folk faktisk har mulighet til å møte deg? Slå av The Kardashian, kom deg utav huset og innse at ingen bryr seg når du går forbi.. du er nok heldig om du blir stoppet av 3-4 i uken, men virker som om du ser for deg at folk står i gaten og kommer til å hyle når du kommer ut... Det var unødvendig, synest jeg.. ufin er du.
Summ Skrevet 6. september 2018 #9405 Skrevet 6. september 2018 14 minutter siden, Nina1975 skrev: Det var unødvendig, synest jeg.. ufin er du. Hæ? Hvordan var det ufint? 24
Gjest Nina1975 Skrevet 6. september 2018 #9406 Skrevet 6. september 2018 38 minutter siden, Summ skrev: «Jeg skal ikke røpe når eller hvor bryllupet er fordi jeg vil at dagen skal være vår» hvilken planet er du på denne gangen Anna? Se Sophie Elises verden, og se episoden hvor hun snakker om at norske kjendiser ikke trenger å være høye på seg selv! Og du er ikke engang kjendis, du er blogger. Når du ber lesere hjem til deg på hagesalg, så kommer et fåtall, og når du har boksignering så kommer nesten ingen. Hvorfor tror du at noen som ikke er invitert vil komme i bryllupet, når nesten ingen kommer de gangene du faktisk inviterer og folk faktisk har mulighet til å møte deg? Slå av The Kardashian, kom deg utav huset og innse at ingen bryr seg når du går forbi.. du er nok heldig om du blir stoppet av 3-4 i uken, men virker som om du ser for deg at folk står i gaten og kommer til å hyle når du kommer ut... 8 minutter siden, Summ skrev: Hæ? Hvordan var det ufint? Om ikke du klare å lese hva som er ufint ut av dette, så mangler du mye empati. . Skam deg, dette er jævli ufint.
Christiane_W Skrevet 6. september 2018 #9407 Skrevet 6. september 2018 (endret) 2 timer siden, Gjesta skrev: Herregud, dette er sykt! Har denne dukken vært lenge på markedet? Enig! I et Google-søk fikk jeg opp at Anna la ut et reklameinnlegg for dukka 7. desember i fjor. Det har tydeligvis ikke blitt overført til den nye bloggen, så får bare 404-feilmelding om at siden ikke finnes når jeg klikker på linken. Skjermdump av resultat av Google søk: Endret 6. september 2018 av Christiane_W 10
Summ Skrevet 6. september 2018 #9408 Skrevet 6. september 2018 23 minutter siden, Nina1975 skrev: Om ikke du klare å lese hva som er ufint ut av dette, så mangler du mye empati. . Skam deg, dette er jævli ufint. Å bannr er primitivt, mennesker som bruker slike ord, er ikke smarte nok til å finne andre passende ord. Er det derfor du ikke klarer å fortelle hva som var ufint i sannheten jeg uttalte meg om? 12
Viking-girl Skrevet 7. september 2018 #9409 Skrevet 7. september 2018 4 timer siden, Christiane_W skrev: Enig! I et Google-søk fikk jeg opp at Anna la ut et reklameinnlegg for dukka 7. desember i fjor. Det har tydeligvis ikke blitt overført til den nye bloggen, så får bare 404-feilmelding om at siden ikke finnes når jeg klikker på linken. Skjermdump av resultat av Google søk: Er det samme dukke som CBE har reklamert for, en dukke som ligner på datteren hennes, en «MiniMe» ? 13
Sami Skrevet 7. september 2018 #9410 Skrevet 7. september 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Er det samme dukke som CBE har reklamert for, en dukke som ligner på datteren hennes, en «MiniMe» ? Ja. det er samme dukke som flere bloggere har reklamert for, men bare Anna som har sin egen ;-( 5
BeverTramp Skrevet 7. september 2018 #9411 Skrevet 7. september 2018 6 timer siden, Summ skrev: Å bannr er primitivt, mennesker som bruker slike ord, er ikke smarte nok til å finne andre passende ord. Er det derfor du ikke klarer å fortelle hva som var ufint i sannheten jeg uttalte meg om? Siden vi allerede sporer av... https://illvit.no/mennesket/hjernen/intelligens/banneord-er-tegn-pa-intelligens "Mennesker som benytter mange kraftuttrykk og skjellsord, har generelt et langt større og mer velutviklet ordforråd, hvilket samtidig er et tegn på høy intelligens. Unntaket er imidlertid seksuelt nedsettende språkbruk om medmennesker – særlig kvinner. Dette, sier forskerne, er ikke et tegn på begavelse, men snarere det motsatte" 8
Gjest Janus Skrevet 7. september 2018 #9412 Skrevet 7. september 2018 9 timer siden, Summ skrev: «Jeg skal ikke røpe når eller hvor bryllupet er fordi jeg vil at dagen skal være vår» hvilken planet er du på denne gangen Anna? Se Sophie Elises verden, og se episoden hvor hun snakker om at norske kjendiser ikke trenger å være høye på seg selv! Og du er ikke engang kjendis, du er blogger. Når du ber lesere hjem til deg på hagesalg, så kommer et fåtall, og når du har boksignering så kommer nesten ingen. Hvorfor tror du at noen som ikke er invitert vil komme i bryllupet, når nesten ingen kommer de gangene du faktisk inviterer og folk faktisk har mulighet til å møte deg? Slå av The Kardashian, kom deg utav huset og innse at ingen bryr seg når du går forbi.. du er nok heldig om du blir stoppet av 3-4 i uken, men virker som om du ser for deg at folk står i gaten og kommer til å hyle når du kommer ut... Jan og Anna fortjener hverandre,ingen av de er oppegående og de fremstår umodne og vinglete begge to🙄
Diamant Skrevet 7. september 2018 #9413 Skrevet 7. september 2018 11 timer siden, Summ skrev: «Jeg skal ikke røpe når eller hvor bryllupet er fordi jeg vil at dagen skal være vår» hvilken planet er du på denne gangen Anna? Se Sophie Elises verden, og se episoden hvor hun snakker om at norske kjendiser ikke trenger å være høye på seg selv! Og du er ikke engang kjendis, du er blogger. Når du ber lesere hjem til deg på hagesalg, så kommer et fåtall, og når du har boksignering så kommer nesten ingen. Hvorfor tror du at noen som ikke er invitert vil komme i bryllupet, når nesten ingen kommer de gangene du faktisk inviterer og folk faktisk har mulighet til å møte deg? Slå av The Kardashian, kom deg utav huset og innse at ingen bryr seg når du går forbi.. du er nok heldig om du blir stoppet av 3-4 i uken, men virker som om du ser for deg at folk står i gaten og kommer til å hyle når du kommer ut... 11 timer siden, Nina1975 skrev: Det var unødvendig, synest jeg.. ufin er du. Ufin? Dagens beste etter min mening! Applaus 17
hulillerunde Skrevet 7. september 2018 #9414 Skrevet 7. september 2018 12 timer siden, Summ skrev: «Jeg skal ikke røpe når eller hvor bryllupet er fordi jeg vil at dagen skal være vår» hvilken planet er du på denne gangen Anna? Se Sophie Elises verden, og se episoden hvor hun snakker om at norske kjendiser ikke trenger å være høye på seg selv! Og du er ikke engang kjendis, du er blogger. Når du ber lesere hjem til deg på hagesalg, så kommer et fåtall, og når du har boksignering så kommer nesten ingen. Hvorfor tror du at noen som ikke er invitert vil komme i bryllupet, når nesten ingen kommer de gangene du faktisk inviterer og folk faktisk har mulighet til å møte deg? Slå av The Kardashian, kom deg utav huset og innse at ingen bryr seg når du går forbi.. du er nok heldig om du blir stoppet av 3-4 i uken, men virker som om du ser for deg at folk står i gaten og kommer til å hyle når du kommer ut... 👏 👏 👏 👏 👏 Når hun hadde et meet-up på babystore (mener jeg det var) var det bare småjenter som kom for å møte henne. Hun har hypet seg selv opp til det ekstreme. 26
Gjest Brielle Skrevet 7. september 2018 #9415 Skrevet 7. september 2018 12 timer siden, Summ skrev: Hæ? Hvordan var det ufint? Noen må bare ha alt godt pakket inn...jeg kaller dette å være rett frem og (brutalt) ærlig, har mer respekt for det 🙂👌🏻
Missy1 Skrevet 7. september 2018 #9416 Skrevet 7. september 2018 (endret) Den dukka 😣 seriøst? Ikke bare selger hun barnas rett på personvern, men hun selger bokstavelig talt datteren sin. Æsj nå ble jeg faktisk litt dårlig. Når skal noen gripe inn? Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 7. september 2018 av Papirfly 28
Viking-girl Skrevet 7. september 2018 #9417 Skrevet 7. september 2018 Og igjen eksponerer hun M på snap; «verdens beste jente». Ja Anna, du hadde hverken vært rik eller «kjendis» uten henne... 16
Gjest CecilieX Skrevet 7. september 2018 #9418 Skrevet 7. september 2018 Jeg skjønner rett og slett ikke business-strategien. Hun har bare drevet klikkhoreri i lang tid, og har endelig muligheten til å skape innhold som helt sikkert unge kvinner ville likt. Bryllup og planlegging ville vært helt ideelt som en vei til å omprofilere bloggen til å handle om Anna. Men neida. Hun har delt alt som kan tenkes sv intime detaljer fra eget liv, men bryllupet skal være privat. Det henger ikke på greip. Hva tenker hun egentlig å fylle den nye bloggen med? For det skal ikke være barn og ikke ting som er privat? Da lurer jeg på hva hun sikter seg inn mot. Misforstå meg rett, jeg har ingen interesse av å lese noe som helst om AR og hennes liv, jeg klør meg bare i hodet over den totale mangelen på forståelse for hva som kan løfte bloggen over i en ny tid.
hulillerunde Skrevet 7. september 2018 #9419 Skrevet 7. september 2018 22 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg skjønner rett og slett ikke business-strategien. Hun har bare drevet klikkhoreri i lang tid, og har endelig muligheten til å skape innhold som helt sikkert unge kvinner ville likt. Bryllup og planlegging ville vært helt ideelt som en vei til å omprofilere bloggen til å handle om Anna. Men neida. Hun har delt alt som kan tenkes sv intime detaljer fra eget liv, men bryllupet skal være privat. Det henger ikke på greip. Hva tenker hun egentlig å fylle den nye bloggen med? For det skal ikke være barn og ikke ting som er privat? Da lurer jeg på hva hun sikter seg inn mot. Misforstå meg rett, jeg har ingen interesse av å lese noe som helst om AR og hennes liv, jeg klør meg bare i hodet over den totale mangelen på forståelse for hva som kan løfte bloggen over i en ny tid. Det er et godt spørsmål...Anna er jo ikke skrekkelig spennende, og lever jo ikke et veldig aktivt liv, så hva hun skal blogge om når hun ikke skal ha med barna er et veldig godt spørsmål. En del av problemet, slik jeg ser det, er at Anna aldri har utviklet egen personlighet. Hun ble mamma så tidlig, og har fjernet seg fra det jevnaldrene har gjort og gjør. Dermed har hun blitt helt oppslukt av morsrollen, og ikke utviklet Anna. Tenker også at på grunn av det så kommer hun til å fortsette å få barn etter hvert som de hun allerede har begynner å bli store. Dermed "slipper" hun å finne ut hvem hun er, men kan fortsette i samme sporet som nå. MEN som blogger begynner hun å bli veldig ferdig, og hva gjør hun da? Ingen utdannelse, ikke fullført vgs. 17
richbitch Skrevet 7. september 2018 #9420 Skrevet 7. september 2018 Tydelig at Mads Hansen følger med her inne. Se storyen hans på Instagram 🤣 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå