Gjest Marist Skrevet 6. september 2018 #9361 Skrevet 6. september 2018 5 minutter siden, Lillekråka skrev: Nå blir det bryllup alikavell 😛 neste mnd! Clickbait eller på ekte?
Perle Skrevet 6. september 2018 #9362 Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, Marist skrev: Clickbait eller på ekte? Ekte.
Poltergeist Skrevet 6. september 2018 #9363 Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, Perle skrev: Ekte. Får se hvor lenge det varer. 🤔 5
Mrs O'Donell Skrevet 6. september 2018 #9364 Skrevet 6. september 2018 Det er da forferdelig trist å gi inntrykk av at man gifter seg for å ha noe å skrive om. Sørgelig og trist. 12
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. september 2018 #9365 Skrevet 6. september 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
GammelKaktus Skrevet 6. september 2018 #9366 Skrevet 6. september 2018 Hehe, kan egentlig ikke si at jeg er overrasket. 😄 Vet ikke helt hva jeg skal si, er nesten målløs og det er sjelden... 3
Khloe P.T Skrevet 6. september 2018 #9367 Skrevet 6. september 2018 Det er kjipt å skrive at man ikke har tro på forholdet, men det har jeg ikke. Anna er så umoden og jeg tror hun gjør det for å prøve å leve opp til sin egen urealistiske drøm om å være hjemmeværende med mann og barn. Det er vel bare giftemål som mangler nå - og hun er fremdeles ikke lykkelig. Ingenting forandrer seg selv om man blir gift ... dessverre. Men, jeg ønsker dem alt godt. Og jeg ønsker at mine tanker omkring dette er feil. 18
Friluftsdame Skrevet 6. september 2018 #9368 Skrevet 6. september 2018 (endret) 3 timer siden, Windows123 skrev: Så du sammenligner fyllekjøring og vold med å ikke skrive «reklame» på noe hun har skrevet? Jaok 🤦🏻♀️ Er sikkert ikke så lett å huske på da siden hu ofte glemmer det. Men hva så? Vi skjønner jo at det er reklame for hvem ellers ville brukt sine egne penger på en så stygg lampe? Hva så om bedriftene som sponser henne tjener penger og hun ikke har skrevet reklame? Folk ville fortsatt ha kjøpt produktet ikke sant? Er bare en filleting Men nå er det altså,sånn at det faktisk er forbudt å ikke merke med reklame, og reaksjonen er bøter. Det er det offentlige som har laget reglene, og som håndhever dem. Anna har fått en veldig sterk reaksjon, og det valgte man slik jeg har forstått det for å statuere et eksempel. Anna er imidlertid en frøken som ikke forholder seg til lover, regler, sosiale normer og som bryr seg katten om hva andre mener. Og det er alltid andres skyld. Denne gang Jan. At noen finner det betimelig å melde fra om systematisk lovbrudd, synes jeg er helt greit. Anna er ikke glemsk. Kynisk er ordet. Endret 6. september 2018 av Friluftsdame 13
Stjernekikkeren Skrevet 6. september 2018 #9369 Skrevet 6. september 2018 Må si jeg har vanskelig for å tro på dette, de går fra et bryllup til 1mill de helst skulle hatt på direktesendt tv, til å ikke ville delea sted eller dato fordi de vil at dagen skal være bare deres... Dette er feil, hun finner ikke roen eller tilhørighet av å gifte seg nå, tvert om burde hun ikke være i dette forholdet før hun vet hva hun vil her i livet, og det kommer ikke uten litt hjelp. 5
Maskopi Skrevet 6. september 2018 #9370 Skrevet 6. september 2018 Desperate times calls for desperates measures 34
Justlooking Skrevet 6. september 2018 #9371 Skrevet 6. september 2018 Står om det i vg https://www.vg.no/rampelys/i/1k959M/anna-rasmussen-gifter-seg-neste-maaned
Friluftsdame Skrevet 6. september 2018 #9372 Skrevet 6. september 2018 Travle tider for Herman Flesvig😂 16
solmåneogstjerner Skrevet 6. september 2018 #9373 Skrevet 6. september 2018 Hvem er Herman Flesvig? Det blir spennende å se om dette bryllupet blir noe av.
Friluftsdame Skrevet 6. september 2018 #9374 Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Hvem er Herman Flesvig? Det blir spennende å se om dette bryllupet blir noe av. hermanflesvig på IG. Komiker som tar mammaen på kornet👍🏻 12
Zoey Skrevet 6. september 2018 #9375 Skrevet 6. september 2018 Sånn klikkstrategisk, hadde hun ikke vunnet mye mer på å planlegge bryllupet "sammen med" leserene over lengre tid og bruke innlegg på kjole, prøvetime, osv. Tenker hennes målgruppe hadde fort falt pladask for endel av detaljene som hører til. Er jo muligens like stort trekkplaster som å annonsere en voksende mage. Så enten gifter de seg nå fordi de rett og slett bare ønsker det - og da sier jeg heia. Men etter et liv som blogger og med tre svangerskap som lesermagnet, så overrasker dette meg litt. Derfor tror jeg ikke det skjer. Men at leserene blir dradd med på mer drama. Hadde vært mer fair å bare planlegge et helt år eller så. 10
Tiramy Skrevet 6. september 2018 #9376 Skrevet 6. september 2018 Selvfølgelig må de gifte seg nå. Hun må jo ha fokuset vekk fra all den negative omtalen. 26
hulillerunde Skrevet 6. september 2018 #9377 Skrevet 6. september 2018 13 minutter siden, Zoey skrev: Sånn klikkstrategisk, hadde hun ikke vunnet mye mer på å planlegge bryllupet "sammen med" leserene over lengre tid og bruke innlegg på kjole, prøvetime, osv. Tenker hennes målgruppe hadde fort falt pladask for endel av detaljene som hører til. Er jo muligens like stort trekkplaster som å annonsere en voksende mage. Så enten gifter de seg nå fordi de rett og slett bare ønsker det - og da sier jeg heia. Men etter et liv som blogger og med tre svangerskap som lesermagnet, så overrasker dette meg litt. Derfor tror jeg ikke det skjer. Men at leserene blir dradd med på mer drama. Hadde vært mer fair å bare planlegge et helt år eller så. Blir mer overrasket om de gjennomfører bryllupet enn om det to dager før kommer et innlegg på bloggen hvor en av dem har vært utro eller noe i den duren, og at bryllupet er avlyst...igjen. Det eneste den jenta der har gjennomført til nå er jo svangerskap 28
Aubree Skrevet 6. september 2018 #9378 Skrevet 6. september 2018 16 minutter siden, Friluftsdame skrev: hermanflesvig på IG. Komiker som tar mammaen på kornet👍🏻 Haaaha søkte han opp 😂 «jan, gå finn en premie som ikke er min!» 18
Gjest Sjokka Skrevet 6. september 2018 #9379 Skrevet 6. september 2018 I august blogget hun om et forhold som ikke hadde vært så bra de 6 siste månedene. Jan ville uansett være barmas pappa. For noen dager siden blogget hun om at hun ikke hadde noe å gjøre på dagene, og kjedet seg. Hun vasket huset hele dagene. Idag blogger hun om at hun har travle dager med bryllupsplanlegging, for de skal gifte seg neste måned....Etter 2 avlysninger. Jeg rister bare på hodet av hele bloggeren. Det er tragikomisk. Spør meg selv om bloggeren er alvorlig forstyrret, for det finnes ikke logikk i noe av det Anna blogger om. Nye historier og forklaringer i hvert eneste blogginnlegg.
Love2017juni Skrevet 6. september 2018 #9380 Skrevet 6. september 2018 4 timer siden, Windows123 skrev: Det ville hun da gjort uansett om hun skrev reklame eller ikke? Vi skjønner at det er reklame. Tviler på at hun tjener så mye lenger uansett. Hun er på vei ut av blogginga, mister bare flere og flere annonsører. Må da unne henne det lille hun klarer å få ting kan ikke være bra når hun må reklamere for stygge lamper Om snapper og innlegg på Facebook er merket «reklame» så gjør hun ikke det uansett nei. For da VET man at man klikker seg inn på reklame. Og mangen derfor velger bort og gi henne klikk😉 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå