Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

var en som spurte på instagram om hun ikke skulle ha en giveaway for å feire åpningen av den nye bloggen. Den kommentaren fikk stå i hele 1 minutt haha

edit; den er der visst enda etter 2 minutter. Bare instagram som klikket litt. Tidenes kommentar

Endret av Panda90
  • Liker 27
Skrevet

AS Juksoglureri/Anna Rasmussen durer videre. Men under det glamorøse «varemerket» Anna Rasmussen. Som forbindes med juks og svindel. Et negativt brand.

Dette gjør frøkenfurten fordi slemme følgere og pressen har tvunget henne til det. Selvsagt Anna. Jan unnslapp skyld denne gang? Flaks. 

BV har ikke noe med jobben din å gjøre, slik de heller ikke har noenting med en som jobber i butikk å gjøre mener du. Et refleksjonsnivå som imponerer Anna. Her har du tenkt så der knaker. 

Joda. Anna Rasmussen som bloggnavn kommer nok til å svinge. Garantert. 👍🏻👍🏻

• Liker 26
Gjest Picketfence
Skrevet

Hun har så lite selvinnsikt at det nesten er fascinerende

Skrevet
1 time siden, halvehimmelen skrev:

https://www.vg.no/rampelys/i/jPEz9b/anna-rasmussen-fjerner-navnet-mammatilmichelle

Det var på tide. Enda godt hun skjønner at datterens navn ikke bør være hennes merkevare som hun melker. Får håpe hun får seg en frisk start og klarer å komme seg ovenpå igjen, hvis ikke blir det nok vanskelig for henne fremover. 

Hun trenger en presseansvarlig, eller hva det heter, som hjelper henne med den slags intervjuer. I intervjuet sier hun at hun «pleide å elske den slags oppmerksomhet, men gjør det ikke lenger» er ikke enn et par dager sider at hun satt og gnidde penger i ansiktet og la ut bilder av seg selv i en altfor liten badedrakt. Så de dager er over nå da, hva slags oppmerksomhet kommer hun til å søke nå? Det andre var at hun mente hun aldri har brukt dattera i bloggingen.......... 

• Liker 22
Skrevet
16 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Hun trenger en presseansvarlig, eller hva det heter, som hjelper henne med den slags intervjuer. I intervjuet sier hun at hun «pleide å elske den slags oppmerksomhet, men gjør det ikke lenger» er ikke enn et par dager sider at hun satt og gnidde penger i ansiktet og la ut bilder av seg selv i en altfor liten badedrakt. Så de dager er over nå da, hva slags oppmerksomhet kommer hun til å søke nå? Det andre var at hun mente hun aldri har brukt dattera i bloggingen.......... 

Hun blir ikke intervjuet. Det som står i VG er hentet fra Blogginnlegget.

" VG har vært i kontakt med Rasmussen, som ikke ønsker å kommentere saken utover det hun skriver i bloggen sin."

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, Diamant skrev:

Hun blir ikke intervjuet. Det som står i VG er hentet fra Blogginnlegget.

" VG har vært i kontakt med Rasmussen, som ikke ønsker å kommentere saken utover det hun skriver i bloggen sin."

Takk, det fikk jeg ikke med meg, det forklarer mye, som vanlig.. 

• Liker 3
Skrevet

Spørs jo bare hvor lang tid det tar før hun endrer tilbake. Har jo skjedd før, så,..

Men.  Vil tippe sponsorene ikke står i kø lengre, så håper hun ikke endrer tilbake for å melke det hun evt tror er igjen å melke!

Er jo lov å håpe. Selv om jeg ikke tror på et ord av hva hun sier. 

• Liker 11
Skrevet
2 hours ago, Stjernekikkeren said:

Jeg forstår bare ikke at hun har følgerne igjen som tar noe av det hun skriver for godt. I flere år har hun vist null troverdighet og ingenting hun skriver kombinert med oppførsel henger på greip. Ingenting! Og at hun hevder at hun ikke har brukt datteren i bloggen? Det er virkelig ingen hjemme. Ikke rart folk sender bekymringsmelding til barnevernet med det refleksjonsnivået der. 

• Liker 21
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg synes det er litt unyansert det dere skriver. Anna sier ikke at hun ikke har brukt datteren - men at det aldri var meningen å bruke datteren:

Sitat

«Jeg var 15 år når jeg laget bloggen. Det var aldri ment som noe vondt mot Michelle. Jeg mente aldri å bruke henne. Og jeg mener faktisk at jeg ikke har gjort det», skriver hun.

Kilde: VG

Gjest Speilvegg
Skrevet

«Jeg mente aldri å bruke henne. Og jeg mener faktisk at jeg ikke har gjort det.» 

Her sier hun jo at hun mener faktisk at hun ikke har brukt datteren. 

Skrevet

Godt hun bytter navn, men herregud. Hun klarer IKKE å se problemet selv og skylder det på alle andre fordi vi er så slemme med henne. Buu altså. 

Dama har null respekt for barna sine og ingen selvinnsikt. Alt er andre sin feil. 😂

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, Blondie65 skrev:

Jeg synes det er litt unyansert det dere skriver. Anna sier ikke at hun ikke har brukt datteren - men at det aldri var meningen å bruke datteren:

Kilde: VG

Hun skriver også at hun ikke har brukt datteren, les den siste setningen der en gang til: "og jeg mener faktisk at jeg ikke har gjort det". Hadde hun bare ikke tatt med den setningen..

Skrevet

Uansett er det jo flott at hun gjør dette... sent , ja - men bedre sent enn aldri 

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, Potatopotato skrev:

Uansett er det jo flott at hun gjør dette... sent , ja - men bedre sent enn aldri 

Spørs hva innholdet blir nå da, når ikke folk kan kommentere på at hun blogger under datterens navn. Tror hun burde vente seg; «du er fortsatt mor, skjerp deg» 

Annonse
Gjest Picketfence
Skrevet
34 minutter siden, Summ skrev:

Spørs hva innholdet blir nå da, når ikke folk kan kommentere på at hun blogger under datterens navn. Tror hun burde vente seg; «du er fortsatt mor, skjerp deg» 

Det er ikke mangel på kritikkverdige skriverier og delinger der i gården...

Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva det er Anna ikke forstår? Bra hun har fjernet bloggnavnet, men det er ikke bare det hun må gjøre noe med.

Jeg kikket inne på Annarasmussen.blogg.no Hun har flyttet over noen reklame innlegg. De er IKKE merket med reklame. Virkelig Anna? Har ikke du nettopp fått beskjed om en bot på på 100tusen kr? Jeg rister bare på hodet av hele bloggen hennes. Videre skriver hun det ikke er meningen å bruke datteren? Vel Anna, det gjør du fremdeles. Til og med i et reklame innlegg om tannbleking er det bilde av ******** Room touren av rommet hennes, har du også flyttet over på den nye bloggen. Du bruker henne også i en reklame til, og jeg tror du vet akkurat hva du driver med. Du gjør det for å provosere. Usmakelig er det du driver med.

Trodde meningen var at du skulle endre deg. Dette er jo ikke deg skriver du? Så slutt og bruk de små i bloggen for søren. Det er det lesere ønsker, ikke bare å fjerne navnet i bloggen.

I tillegg lager hun qlickbait overskrift: mammatilmichelle legges ned for godt. Her får vi inntrykk av at hele bloggen skal legges ned. Men innlegget forteller noe helt annet. Du klarte ihvertfall og lure til deg vel 45000 klikk og en førsteplass på blogg.no

Første innlegg under det nye blogg navnet, viser Anna null tegn til endring. Selv skriver hun det er ikke henne lenger. Hun prøver å manipulere lesere til å tro det er det hun vil, men innlegget viser noe helt annet. Innlegget viser igjen null troverdighet fra bloggeren.

Endret av Sjokka
La til
Skrevet

Var på tide, men selv om hun blogger i eget navn så håper jeg hun kan tenke seg litt mer om hva hun deler. For selv om hun er svært aktiv på slettefront finner fortsatt ganske mange bilder, overskrifter og innlegg fra bloggen når man googler på henne, barn og blogg. Må f.eks være lite kjekt for barnet og google ''mammatilmichelle'' og finne baby bilder av seg selv ved siden av bilde av mamma helt toppløs med overskriften ''jeg hadde sex med homofile bestevenn'' (bilde er et skjermbilde fra bloggen med både overskrift og toppløs) eller å bli hengt ut på mammas blogg fordi man glemte en teit bursdag😫

• Liker 14
Skrevet

Bra navnet til datteren er fjernet fra blogg adressen! Skulle bare mangle egentlig! 

• Liker 9
Skrevet

Siste innlegg var reklame for en lampe over kjøkkenbordet.

Da får jeg fortsette å sende inn screenshot til forbrukertilsynet. Anna blåser i å merke innleggene med reklame både på facebook og insta.

Du er et stoort forbilde Anna, som driter i norges regler og lover. Ser ut som du ønsker at boten på 100.000 kr skal blir enda høyere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...