Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2018 #9281 Skrevet 1. september 2018 3 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Så du synes ikke det er litt kritikkverdig at en blogger har fått en bot på 100.000 kr og velger å oppføre seg som om det er en stor urettferdighet, og så sitter der og gni 10.000kr i ansiktet som respons? Hvis det er som du sier, at Anna lever av å sjokkere, så får Anna tåle at jeg har en mening om det så lenge det ligger ute på det frie åpne nettet. Du må jo gjerne ha en mening. Men du ville jo ikke sett dette med mindre du fulgte henne på Snap/insta. Synes jeg noe om å gni seg med pengesedler? Nei, overhodet ikke. Lar jeg meg sjokkere - og ikke minst sørger for flere klikk ved å la meg sjokkere - over en blogger totalt uten intimgrenser, smak og gangsyn? Nei.
Stjernekikkeren Skrevet 1. september 2018 #9282 Skrevet 1. september 2018 Akkurat nå, Blondie65 skrev: Du må jo gjerne ha en mening. Men du ville jo ikke sett dette med mindre du fulgte henne på Snap/insta. Synes jeg noe om å gni seg med pengesedler? Nei, overhodet ikke. Lar jeg meg sjokkere - og ikke minst sørger for flere klikk ved å la meg sjokkere - over en blogger totalt uten intimgrenser, smak og gangsyn? Nei. Er vel ikke sjokkert jeg heller, men blogging uten bremser og sensur har lenge vært et stort problem. Jeg synes synd på dagens tenråringer som sammenligner seg med bloggere, det er ingen bremser og ingen mottakelighet for kritikk. Følger ikke Anna jeg, følger denne tråden her. Takka være folk her har Anna nå fått en bot pga regelbrudd, og det var så på tide. Anna lever ikke bare for å sjokkere, Anna bryter loven og har gjort det veldig lenge, og det er ikke ok. 15
Gjest Blondie65 Skrevet 1. september 2018 #9283 Skrevet 1. september 2018 Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev: Er vel ikke sjokkert jeg heller, men blogging uten bremser og sensur har lenge vært et stort problem. Jeg synes synd på dagens tenråringer som sammenligner seg med bloggere, det er ingen bremser og ingen mottakelighet for kritikk. Følger ikke Anna jeg, følger denne tråden her. Takka være folk her har Anna nå fått en bot pga regelbrudd, og det var så på tide. Anna lever ikke bare for å sjokkere, Anna bryter loven og har gjort det veldig lenge, og det er ikke ok. Men jeg har da ikke sagt at det er ok å bryte lover? Det er ikke ok å drive skjult/umerket markedsføring, drive falske konkurranser eller eksponere ungene sine for likerklikk. Jeg aner ikke hvor du har fått inntrykk av at jeg er for bloggernes "på kant med loven" og "langt utenfor folkeskikken" praksis når det gjelder eksponering av barna?
Stjernekikkeren Skrevet 1. september 2018 #9284 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, Blondie65 skrev: Men jeg har da ikke sagt at det er ok å bryte lover? Det er ikke ok å drive skjult/umerket markedsføring, drive falske konkurranser eller eksponere ungene sine for likerklikk. Jeg aner ikke hvor du har fått inntrykk av at jeg er for bloggernes "på kant med loven" og "langt utenfor folkeskikken" praksis når det gjelder eksponering av barna? Det har ikke jeg sagt at du har sagt heller, jeg skrev bare jeg tenker om temaet. 2
Populært innlegg FruGlad Skrevet 1. september 2018 Populært innlegg #9285 Skrevet 1. september 2018 Nå har jeg sett snappen hvor hun gnir penger i ansiktet (som forøvrig er ekkelt uhygienisk, men Annas hygiene vil jeg ikke begi meg inn på), og lurer veldig på hva hun vil oppnå? Jeg kan også ta ut noen skarve 500,- og 1000,- lapper og flashe foran kamera. Forskjellen på deg og meg, Anna, er at jeg holder meg for god for det. Det er ikke din evne til å betale boten som er poenget her - jeg og mange andre kunne fint betalt en bot på 100.000,- uten at det hadde grusa familieøkonomien, men det er PINLIGHETEN av å faktisk måtte betale en slik bot. Det er her du misforstår grovt, og ved å reagere som du gjør ut i fra denne misforståelsen, blir det bare enda mer pinlig å se på! 53
Gjest CecilieX Skrevet 1. september 2018 #9286 Skrevet 1. september 2018 Pengegnikking er bare enda en bekreftelse på at AR sin suksess som blogger er basert på flaks. Hun har et MO; klikkhoreri. Falske konkurranser, nakenhet, sex, lureoverskrifter; alt dette gir klikk. Konsekvensen er dessverre at omdømmet hennes ligger i ruiner. Det finnes ikke den annonsør som er lyst til å assosieres med ei jente som har så dårlig omdømme. Omdømme er alt.
Gjest Sjokka Skrevet 1. september 2018 #9287 Skrevet 1. september 2018 Jeg fikk sett denne snappen hvor Anna gnir pengene inntil kinnet Det jeg hang meg opp i var Jan, som sa til Anna når hun skulle gjøre dette med pengene: Du må rull inn. Du er så galen. Hmm, hva la han i disse ordene mon tro?
Mnjah Skrevet 1. september 2018 #9288 Skrevet 1. september 2018 6 minutter siden, BordetErSnudd skrev: Tror ikke dette har så mye med datteren å gjøre. Engelske uttrykk på veggene og Prada? Her er det mor som bestemmer.... Det er jo åpenbart, ellers hadde det ikke vært et blogginnlegg om det. 3
Bambi1995 Skrevet 1. september 2018 #9289 Skrevet 1. september 2018 På 30.8.2018 den 14.55, Macillah skrev: Men det er ikke Babyshop han jobber på. Det er babycare. Ja vet. Skrivefeil;) 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. september 2018 #9290 Skrevet 1. september 2018 1 hour ago, Mnjah said: Det er jo åpenbart, ellers hadde det ikke vært et blogginnlegg om det. Det tror jeg er feil. Hun hadde jo minst et innlegg om lekeslott av typen Frost for noen år siden.
Xstrella Skrevet 1. september 2018 #9291 Skrevet 1. september 2018 Å vise frem barnerom, dagens klær og lekene til barna er innvaderende. 0 privatliv. Rommet er det tryggeste et barn skal ha. Skam dere mødre som blogger fra rommet til barna deres!! 27
Prinsesse788 Skrevet 2. september 2018 #9293 Skrevet 2. september 2018 Jeg tar ikke selskap med overdrevet bruk av emojis / smileys seriøst. 9
Summ Skrevet 2. september 2018 #9294 Skrevet 2. september 2018 13 minutter siden, Sjokka skrev: Dette virker bare så utrolig useriøst av Jan. Om Khloe Kardashians kjøper disse tutekoppene så kommer Babycare til å øke salget av de? Siden Anna er så stor fan av the Kardashians, så bruker nå Babycare dem i reklamen?? Kanskje det er derfor hun er all «best å være hjemme med familien hele tiden», altså Kardashian er ikke det, de er ofte andre steder og med andre, og uansett har de kjempe stor familie, og det vi ser av at de er sammen, er bare i serien. Når de er sammen med familien, har alle egne steder å bo, så egentlig er de ute blandt folk og er sosiale når de er med storfamilien. 1
Veslefrikk Skrevet 2. september 2018 #9295 Skrevet 2. september 2018 Lurer på om Khloe Kardashian syns det er greit å bli (mis-)brukt, gratis, i reklame for en norsk butikk. Tviler sterkt på det... 18
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2018 #9296 Skrevet 2. september 2018 (endret) * selv moderering * Endret 2. september 2018 av Blondie65 Uriktige opplysninger.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2018 #9297 Skrevet 2. september 2018 (endret) 9 minutter siden, Veslefrikk skrev: Lurer på om Khloe Kardashian syns det er greit å bli (mis-)brukt, gratis, i reklame for en norsk butikk. Tviler sterkt på det... * Selv moderering * Endret 2. september 2018 av Blondie65 Spekulasjon uten rot i virkeligheten
Gjest Truka Skrevet 2. september 2018 #9298 Skrevet 2. september 2018 La J få jobbe...la han annonsere. Jeg antar at det er greit for jobben at han gjør dette. Ta de for juks og bedrag, men ikke ødelegg for han når han endelig er kommet seg i en vanlig jobb.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. september 2018 #9299 Skrevet 2. september 2018 Comotomo som lager flaskene har faktisk flere Kardashians med i sin markedsføring. Så jeg trekker mine negative uttalelser om bruken av Kardashian navnet.
Fiji Skrevet 2. september 2018 #9300 Skrevet 2. september 2018 (endret) Når det gjelder Jan så kan det virke som om han har hatt en ekstrem fascinasjon for Anna i flere år som bare fortsetter og fortsetter.... Da de ble sammen etter Kypros og dramaet som var der, virker det som om Jan trengte en bekreftelse på at det var han som var Annas førstevalg. Etter min mening er det utrolig spesielt å ønske å få barn så fort som mulig etter de er blitt et par, når hun allerede var en tobarns-mor på bare 19 år. Han skifter så raskt etternavn for å hete det samme som Anna, selvom bryllupet er avlyst og har nå sannelig også ny Stavangerdialekt. Hva skjer her egentlig? 😳 Endret 2. september 2018 av Fiji 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå