Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
35 minutter siden, Xstrella skrev:

Hun får et tips om å anmelde de som prøver å ødelegge for henne. Altså forstår de ingenting?? Hvem er disse folkene som ikke forstår bloggere driver med juks kun for å tjene penger til seg selv. 

Stod på facebook i hyllesttråden. Heiagjengen er sjokkert over hvor slemme alle er mot henne. Joda neida...

Blir litt som at jeg prøver å bryte meg inn vinduet hos noen, brekker fingrene i forsøket da vinduet faller ned på de, og anmelder huseier for dårlig vedlikehold med legemsskade som følge. :P

• Liker 33
Skrevet
8 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg skrev ikke at han ikke skulle kritisere sak, MER ENN GJERNE, men han velger sine "offer" m omhu og kun de som har mange følgere. Det er, etter mitt syn, enkel retorikk og sånn har han holdt på siden han begynt på Twitter. Kun de med mange følgere fordi det trigger han og hans ego. Nei, fyren er kun PR kåt og jeg har fulgt han  lenge. Siden Twitter og han hadde få følgere. 

Man kan være uenige i sak. Jeg deler ikke din vurdering, spesielt fordi det er hennes måte å håndtere bot og uetisk oppførsel både når det gjelder dette og å leve av å eksponere mindreårige han har kritisert. Om hun hadde lagt seg flat og diskutert saklig, ville det ikke fått en slik respons fra publikum, tenker jeg. Så der er vi uenige, og det er greit.

Men jeg synes jo at du selv kritiserer personen Mads Hansen ganske heftig og aggressivt da.. 

• Liker 20
Skrevet
1 time siden, Xstrella skrev:

Hun får et tips om å anmelde de som prøver å ødelegge for henne. Altså forstår de ingenting?? Hvem er disse folkene som ikke forstår bloggere driver med juks kun for å tjene penger til seg selv. 

Stod på facebook i hyllesttråden. Heiagjengen er sjokkert over hvor slemme alle er mot henne. Joda neida...

Skal hun anmelde de som har meldt  at hun og J har jukset med konkurranser. Ja, det håper jeg hun ikke selv tror på engang at hun kommer noen vei med. 😐

• Liker 12
Skrevet
3 timer siden, Oppland skrev:

Hun våknet opp til en herlig dag, det er helt utrolig. Mens andre hadde fått søvnløse netter og vært mer enn skamfull over å ha blitt tatt for svindel. Det er noe som ikke stemmer en plass, så få time hos psykolog snarest A.

På seg selv kjenner man nok ikke Anna Rasmussen😉

• Liker 10
Skrevet
8 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg skrev ikke at han ikke skulle kritisere sak, MER ENN GJERNE, men han velger sine "offer" m omhu og kun de som har mange følgere. Det er, etter mitt syn, enkel retorikk og sånn har han holdt på siden han begynt på Twitter. Kun de med mange følgere fordi det trigger han og hans ego. Nei, fyren er kun PR kåt og jeg har fulgt han  lenge. Siden Twitter og han hadde få følgere. 

Nå er det en del av oss som kjenner MH bedre enn «har fulgt ham siden han hadde få følgere», og jeg synes analysen din er skivebom. Han er en tvers igjennom fin fyr.

Og selvfølgelig har han mest fokus på de store. Noe annet hadde vært dumt. Om han begynte å pirke på en eller annen random dame med 7 følgere og dårlig nettvett kunne man ha snakket om styrkeforhold og ufin kritikk. Å gå etter de store betyr å gå etter de med mest makt, påvirkningskraft og penger. Det er det han gjør, og det er å gå på sak. 

• Liker 43
Skrevet

Hvorfor leser jeg om Mads Hansen her? Dette er en tråd om Anna Rasmussen. Mads Hansen har egen tråd ☺

Skrevet
1 time siden, Rubella skrev:

Blir litt som at jeg prøver å bryte meg inn vinduet hos noen, brekker fingrene i forsøket da vinduet faller ned på de, og anmelder huseier for dårlig vedlikehold med legemsskade som følge. :P

Ja sant. Alle negative kommentarer ble/blir slettet på facebook så da står det kun alle de som støtter henne der. 

• Liker 3
Skrevet

Oi, den nye videoen på snap... er hun 8 år???

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, Summ skrev:

OMG :overrasket:

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Summ skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig hva hun nå har funnet på.. Hva går det i?

Skrevet

Ja, siste snap viser jo at de virkelig ikke bryr seg eller hvertfall prøver å få det til å se ut som det. 

Føler hun prøver å etterligne Isabel raad med å gni penger sånn... uff

Skrevet
Akkurat nå, Sjokka skrev:

Hun og Jan sitter i bilen på en parkeringsplass og Anna sier noe som "når verden gir deg masse boter(ja ikke bøter), så er det bare en ting som får meg til å føle meg bedre. " hvor hun deretter gnir 10 000 kroner i ansiktet mens de ler og fniser 

Skrevet
2 minutter siden, Samme skrev:

Hun og Jan sitter i bilen på en parkeringsplass og Anna sier noe som "når verden gir deg masse boter(ja ikke bøter), så er det bare en ting som får meg til å føle meg bedre. " hvor hun deretter gnir 10 000 kroner i ansiktet mens de ler og fniser 

Hun er f*** meg ikke riktig en plass. Bare provosering på henne. Og jan er med på leken? For en Tøffel han er

Skrevet
8 minutter siden, Sjokka skrev:

Jeg tenkte mer på første delen, når de gjør seg klar til å gå ut, og hun venter på Jan. Tygger tyggegummi og smatter med åpen munn.. hun tygger bare liksom, og poserer

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Summ skrev:

Jeg tenkte mer på første delen, når de gjør seg klar til å gå ut, og hun venter på Jan. Tygger tyggegummi og smatter med åpen munn.. hun tygger bare liksom, og poserer

Har sett henne tygge tyggegummi før. Frastøtende å se på. 

Skrevet
Akkurat nå, Sjokka skrev:

Har sett henne tygge tyggegummi før. Frastøtende å se på. 

Vet... men nå stod hun bare der, litt apatisk og bare tygget mens hun ventet på Jan. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Summ skrev:

Vet... men nå stod hun bare der, litt apatisk og bare tygget mens hun ventet på Jan. 

Det er tydelig det ikke går godt med henne nå. Tidligere provoserte hun på bloggen når noe gikk henne i mot, men nå er det på snap. 

Utrolig så mye fri de har fra de 3 også. Virkey som de hadde fri forrige helg også når de laget quizen.

Skrevet

Hææ? Skjønte virkelig ikke den siste snappen.. Fant hun virkelig 10k i bilden eller var det bare noe hun fortalte for å provosere? 

Og smattinga hennes, seriøst?! Hater folk som smatter! Hvem vil vel se henne tygge tyggis med munnen åpen?

• Liker 10
Skrevet

Vel vel, hun er en barnslig, umoden og vettløs jentunge, og fy faen så ekkelt å gni PENGER i ansiktet, penger som er noe av det mest bakreriebefengte du kan finne på å ta i.

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...