Gjest Samme Skrevet 31. august 2018 #9221 Skrevet 31. august 2018 3 timer siden, Reputation skrev: Fantastisk at det nå får konsekvenser Er det noen som har rapportert inn instagram innlegget "derfor skjuler jeg tennene" som umerket reklame? Jeg har! Men flere må nok gjøre det også.
elvane Skrevet 31. august 2018 #9222 Skrevet 31. august 2018 For en som hevder å slite med angst, så synes jeg det er fryktelig rart at hun har våget seg ut av huset og det i godt humør etter å bli tatt i svindel... Jeg sliter ikke med angst, men hadde likevel ikke turt å vise meg på månedsvis om noe lignende hadde skjedd meg. 34
Butternut Skrevet 31. august 2018 #9223 Skrevet 31. august 2018 Det er tragisk å se utviklingen hos bloggere. Nesten samtlige av alle de største eier ikke et snev av sympati, men turer heller frem med løgn og svindel, selger livet sitt og barna til høystbydende og virker og være blottet for all bakkekontakt. Mon tro om de hadde disse trekkene før de startet og blogge? Det er så fasinerende at det nesten skulle ha blitt forsket på. 18
Gjest Brielle Skrevet 31. august 2018 #9224 Skrevet 31. august 2018 13 minutter siden, elvane skrev: For en som hevder å slite med angst, så synes jeg det er fryktelig rart at hun har våget seg ut av huset og det i godt humør etter å bli tatt i svindel... Jeg sliter ikke med angst, men hadde likevel ikke turt å vise meg på månedsvis om noe lignende hadde skjedd meg. Samme her 🙈😬
Gjest Samme Skrevet 31. august 2018 #9225 Skrevet 31. august 2018 Jeg tror faktisk ikke at hun ser på dette som svindel. Jeg føler at hun tror på det hun vil være sant og det er hennes versjon om at de ble trukket for sent Håper ikke det er tilfelle, for da vil det bare bli verre...
Gjest Sobril Skrevet 31. august 2018 #9226 Skrevet 31. august 2018 15 minutter siden, Butternut skrev: Det er tragisk å se utviklingen hos bloggere. Nesten samtlige av alle de største eier ikke et snev av sympati, men turer heller frem med løgn og svindel, selger livet sitt og barna til høystbydende og virker og være blottet for all bakkekontakt. Mon tro om de hadde disse trekkene før de startet og blogge? Det er så fasinerende at det nesten skulle ha blitt forsket på. Kan jeg kopiere og lime inn i lenke på face? 😉
Mariss@68 Skrevet 31. august 2018 #9227 Skrevet 31. august 2018 2 timer siden, Snaskesnusken skrev: Jeg kjenner ikke Hansen personlig og kan derfor ikke ta stilling til om mannen er PR-kåt eller ikke. Når jeg tenker etter vet jeg forferdelig lite om Hansen og hans privatliv. Jeg kjenner bare til vedkommende fra fotballbanen, VGTV og sosiale medier. Ikke har han brutt lovverket eller solgt privatlivet og barn for antall klikk heller. Oppgjøret hans med influencerens ukultur og herjing i sosiale medier burde blitt rettet oppmerksomhet mot for lenge siden. Det er søren på tide at noen får en stemme imot disse influencerne (påvirkere). De mener i hytt og pine, er dårlige forbilder, driver ulovligheter. Ja til mere bøter og overskrifter. Og det tror jeg vi vil se i fremtiden - de får nå mer negativ omtale i mediene og dette vil kanskje få de til å tenke seg om. Være seg Anna R eller Ida Wulf de siste dagene. Heier på Mads Hansen!!! 16
Snaskesnusken Skrevet 31. august 2018 #9228 Skrevet 31. august 2018 20 minutter siden, Mariss@68 skrev: Det er søren på tide at noen får en stemme imot disse influencerne (påvirkere). De mener i hytt og pine, er dårlige forbilder, driver ulovligheter. Ja til mere bøter og overskrifter. Og det tror jeg vi vil se i fremtiden - de får nå mer negativ omtale i mediene og dette vil kanskje få de til å tenke seg om. Være seg Anna R eller Ida Wulf de siste dagene. Heier på Mads Hansen!!! 👍
Snaskesnusken Skrevet 31. august 2018 #9229 Skrevet 31. august 2018 45 minutter siden, Butternut skrev: Det er tragisk å se utviklingen hos bloggere. Nesten samtlige av alle de største eier ikke et snev av sympati, men turer heller frem med løgn og svindel, selger livet sitt og barna til høystbydende og virker og være blottet for all bakkekontakt. Mon tro om de hadde disse trekkene før de startet og blogge? Det er så fasinerende at det nesten skulle ha blitt forsket på. Meget god oppsummering av innbyggerene i Blogglandia 5
Oppland Skrevet 31. august 2018 #9230 Skrevet 31. august 2018 Hun våknet opp til en herlig dag, det er helt utrolig. Mens andre hadde fått søvnløse netter og vært mer enn skamfull over å ha blitt tatt for svindel. Det er noe som ikke stemmer en plass, så få time hos psykolog snarest A. 22
Snaskesnusken Skrevet 31. august 2018 #9231 Skrevet 31. august 2018 18 minutter siden, Oppland skrev: Hun våknet opp til en herlig dag, det er helt utrolig. Mens andre hadde fått søvnløse netter og vært mer enn skamfull over å ha blitt tatt for svindel. Det er noe som ikke stemmer en plass, så få time hos psykolog snarest A. I mine øyne vitner dette om manglende evne til refleksjon over egne handlinger. Ansvarsfraskrivelse de lux. 16
Diamant Skrevet 31. august 2018 #9232 Skrevet 31. august 2018 12 minutter siden, Oppland skrev: Hun våknet opp til en herlig dag, det er helt utrolig. Mens andre hadde fått søvnløse netter og vært mer enn skamfull over å ha blitt tatt for svindel. Det er noe som ikke stemmer en plass, så få time hos psykolog snarest A. Om hun er skamfull eller ikke er vanskelig å si, men dette tror jeg er spill for galleriet. 12
Gjest formula Skrevet 31. august 2018 #9233 Skrevet 31. august 2018 28 minutter siden, Oppland skrev: Hun våknet opp til en herlig dag, det er helt utrolig. Mens andre hadde fått søvnløse netter og vært mer enn skamfull over å ha blitt tatt for svindel. Det er noe som ikke stemmer en plass, så få time hos psykolog snarest A. Her er det nok noen overlevelsesmekanismer som slår inn. Og denne mangelen på ydmykhet er ikke helt sjelden blant bloggere som blir "tatt" i feil, om det så bare gjelder at en feil i et blogginnlegg blir påpekt i et kommentarfelt. Da er oppskriften gjerne å gå i forsvar, krasst tilbakevise påstanden, eller ofte bare slette. I dette tilfellet tror jeg ikke AR har en herlig dag, men vil overbevise omverdenen om at dette med juks og bot, det bryr ikke hun seg om. Ikke var det hennes feil heller. Kanskje ikke den beste strategien, da den sympatien enkelte sikkert følte i går blir borte som dugg for solen, og en del av tilhengerne kan bli irriterte over at hun "bryr seg så lite". (Selvsagt vil det også være de som elsker at hun står oppreist i stormen, og beundrer henne enda mer pga det.)
Butternut Skrevet 31. august 2018 #9234 Skrevet 31. august 2018 (endret) 1 time siden, Sobril skrev: Kan jeg kopiere og lime inn i lenke på face? 😉 Be my guest:p Endret 31. august 2018 av Butternut 3
Xstrella Skrevet 31. august 2018 #9235 Skrevet 31. august 2018 (endret) Setter inn støtet nå til å få råd til millionbryllupet sitt. Er ikke ekte bryllup om det ikke koster 1 mill si. 😏 Endret 31. august 2018 av Xstrella 7
Ellenn Skrevet 31. august 2018 #9236 Skrevet 31. august 2018 For ca 20 timer siden (ca kl 20:30 i går) la hun ut en annonse for premium white på IG storien sin. All PR er god PR, og må utnyttes? 7
Korpsnerden Skrevet 31. august 2018 #9237 Skrevet 31. august 2018 7 timer siden, Reputation skrev: Åh neida, det bilde er frontet på instagram Haha, selvsagt 🙂
Xstrella Skrevet 31. august 2018 #9238 Skrevet 31. august 2018 Hun får et tips om å anmelde de som prøver å ødelegge for henne. Altså forstår de ingenting?? Hvem er disse folkene som ikke forstår bloggere driver med juks kun for å tjene penger til seg selv. Stod på facebook i hyllesttråden. Heiagjengen er sjokkert over hvor slemme alle er mot henne. Joda neida... 33
Snaskesnusken Skrevet 31. august 2018 #9239 Skrevet 31. august 2018 28 minutter siden, Xstrella skrev: Hun får et tips om å anmelde de som prøver å ødelegge for henne. Altså forstår de ingenting?? Hvem er disse folkene som ikke forstår bloggere driver med juks kun for å tjene penger til seg selv. Stod på facebook i hyllesttråden. Heiagjengen er sjokkert over hvor slemme alle er mot henne. Joda neida... Det er bekymringsverdig at det finnes så mange uvitende mennesker. 24
Den røde fare Skrevet 31. august 2018 #9240 Skrevet 31. august 2018 31 minutter siden, Xstrella skrev: Hun får et tips om å anmelde de som prøver å ødelegge for henne. Altså forstår de ingenting?? Hvem er disse folkene som ikke forstår bloggere driver med juks kun for å tjene penger til seg selv. Stod på facebook i hyllesttråden. Heiagjengen er sjokkert over hvor slemme alle er mot henne. Joda neida... Anmelde hva da? Det er da ikke ulovlig å tipse forskjellige instanser om juks/svindel osv.. Hva mener de politiet skal gjøre? 37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå