Gjest CecilieX Skrevet 30. august 2018 #9181 Skrevet 30. august 2018 Minner om at for noen år siden var «bror» innom KG en natt og fortalte om en praksis som var nøyaktig lik. Dette har de holdt på med i lang tid.
Rockeringen Skrevet 30. august 2018 #9182 Skrevet 30. august 2018 Har ikke lest blogginnlegget, men syns hun kan bestemme seg for om Jan lager falske konkurranser, eller om hun har vært treig med å trekke vinnere. 18
Prinsesse788 Skrevet 30. august 2018 #9183 Skrevet 30. august 2018 Merkelig å henge seg opp i men, hvorfor skriver VG konsekvent Jan Lossius? Har han ikke endret navn til Rasmussen? 2
frksølekopp Skrevet 30. august 2018 #9184 Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, Bøff Eløff skrev: Jeg trengte egentlig ikke pengene jeg stjal, så derfor bør jeg ikke straffes... Og du skulle vel levere de tilbake uansett. 10
Gjest Bøff Eløff Skrevet 30. august 2018 #9185 Skrevet 30. august 2018 Akkurat nå, frksølekopp skrev: Og du skulle vel levere de tilbake uansett. Selvfølgelig. Rett fra egen lomme.
Stjernekikkeren Skrevet 30. august 2018 #9186 Skrevet 30. august 2018 Ja, men da så! Neste gang jeg råkjører, blir tatt og får bot, kommer jeg ikke til å ta imot den! Jeg var faktisk ikke sent ute eller noe, så det var ikke nødvendig å råkjøre, urettferdig at jeg må betale da.. eller... noe.... 30
Snaskesnusken Skrevet 30. august 2018 #9187 Skrevet 30. august 2018 6 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Ja, men da så! Neste gang jeg råkjører, blir tatt og får bot, kommer jeg ikke til å ta imot den! Jeg var faktisk ikke sent ute eller noe, så det var ikke nødvendig å råkjøre, urettferdig at jeg må betale da.. eller... noe.... Ps! Skyld på noen andre. 10
Gjest Bøff Eløff Skrevet 30. august 2018 #9188 Skrevet 30. august 2018 6 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Ja, men da så! Neste gang jeg råkjører, blir tatt og får bot, kommer jeg ikke til å ta imot den! Jeg var faktisk ikke sent ute eller noe, så det var ikke nødvendig å råkjøre, urettferdig at jeg må betale da.. eller... noe.... «Mannen min får aldri borti bilen min mer og dessuten trengte jeg ikke råkjøre.» Case closed!
Christy89 Skrevet 30. august 2018 #9189 Skrevet 30. august 2018 26 minutter siden, frksølekopp skrev: Og du skulle vel levere de tilbake uansett. Blir det samme som når du blir tatt i nasking og sier "men jeg skal betale for varene altså" Ja, for det hjelper jo å si det etter man har stappet varer i jakkelomma og alarmen går 20
Breakeven Skrevet 30. august 2018 #9190 Skrevet 30. august 2018 «Buhu, livet er så urettferdig og alle er ute etter å ta meg». Voks opp og ta konsekvensene av dine egne handlinger, jente! 20
Stjernekikkeren Skrevet 30. august 2018 #9191 Skrevet 30. august 2018 17 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Ps! Skyld på noen andre. 16 minutter siden, Bøff Eløff skrev: «Mannen min får aldri borti bilen min mer og dessuten trengte jeg ikke råkjøre.» Case closed! Stemmer, jeg glemte at det totalt ikke er min feil! 8
MiaMicro Skrevet 30. august 2018 #9193 Skrevet 30. august 2018 Jan Rasmussen kommer snart ridende inn på sin hvite hest og sier at han tar på seg all skyld, for alle er slemme mot Anna. 13
Viking-girl Skrevet 30. august 2018 #9194 Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, CecilieX skrev: Minner om at for noen år siden var «bror» innom KG en natt og fortalte om en praksis som var nøyaktig lik. Dette har de holdt på med i lang tid. Akkurat det har jeg også tenkt på. At hun egentlig ble «busta» for lenge siden, men ingen kunne gjøre noe. Er uendelig glad for at dette har blitt tatt tak i. Er en av de som hun hengte ut på bloggen sin, fordi jeg hadde likt noen kommentarer under det «skrevebildet» hun la ut for å provosere. 13
Viking-girl Skrevet 30. august 2018 #9195 Skrevet 30. august 2018 4 timer siden, Ultiva skrev: Her følger Anna og Jan i fotsporene til Caroline og Lars Kristian Eriksen etter kommentar- og bilderedigeringsskandalene i 2015. Det å fordele all skyld på andre enn seg selv er viktig; Gud forby at hovedpersonen skal ta så mye som et snev av selvkritikk når hun tas i juks og bedrag. Bloggerens gemal blir syndebukken, men ikke før parene har kommet med diverse ulike forklaringer som ikke henger på greip med hverandre, og som bare beviser at de kun er lei seg for at de ble tatt. Ansvarsfraskrivelse og total mangel på selvinnsikt er dessverre standarden når disse overbetalte rosabloggerne tas med buksa nede. Her skyter Anna seg ytterligere i foten ved å inkriminere Jan, som nylig fikk seg jobb som salgsleder i en babybutikk. Når hans forlovede nå står frem i mediene og anklager ham for lovbrudd så er det vel tvilsomt at butikken ønsker å beholde ham i hans ferske lederstilling. Definitivt setter hun Jan i en alvorlig situasjon der han kan risikere jobben og deler av familiens levebrød ved å både navngi og henge han ut som synderen i bloggforsvaret sitt. Utrolig ubetenksomt gjort! Forklaringen henger heller ikke på greip, og jeg mistenker dem sterkt for å være like skyldige begge to. 19
Stjernekikkeren Skrevet 30. august 2018 #9196 Skrevet 30. august 2018 7 minutter siden, MiaMicro skrev: Jan Rasmussen kommer snart ridende inn på sin hvite hest og sier at han tar på seg all skyld, for alle er slemme mot Anna. Da kan han vel betale og da, hvis han virkelig mener Anna er helt uskyldig i dette... 6
Friluftsdame Skrevet 30. august 2018 #9197 Skrevet 30. august 2018 Anna, der er noe som heter å legge seg flat. Det er noe som heter å være ansvarlig, og stå til ansvar. Den evnen er du totalt blottet for, og det gjør at du fremstår som usmakelig, egoistisk og hensynsløs. Anna, du er ikke et offer. Det er ikke noen som er ute etter deg, men måten du så gjennomsyret uetisk og griskt driver din virksomhet. Du må slutte å stakkarsliggjøre deg selv. Det er DU som har ansvar for dine lovbrudd. IKKE andre. 30
Xstrella Skrevet 30. august 2018 #9198 Skrevet 30. august 2018 Har stengt av kommentarer på instagram og. Ingen skal få si noe negativt om dronningen av clickbaits. 9
Snaskesnusken Skrevet 30. august 2018 #9199 Skrevet 30. august 2018 14 minutter siden, Xstrella skrev: Har stengt av kommentarer på instagram og. Ingen skal få si noe negativt om dronningen av clickbaits. Nei, for all del det er sikkert kjempe slitsomt å bli irettesatt når en har dummet seg ut. 8
Diamant Skrevet 30. august 2018 #9200 Skrevet 30. august 2018 54 minutter siden, Trude.lutt skrev: Begynnelsen på slutten dette.... Helt enig. Det har gått i nedoverbakke med Anna og bloggen i lang tid. Nå tror jeg faktisk hun har kommet til enden av bakken. 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå