Snaskesnusken Skrevet 30. august 2018 #9161 Skrevet 30. august 2018 5 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: Det aller verste her er totalt avskriving av eget ansvar og oppfølging av konkurranser på hennes facebookside. At i det hele tatt Jan tillater at hun skriver på denne måten er helt krise på alle måter. Samtidig er hun ikke den eneste som driver konkurranser uten å trekke vinnere, dette gjør flere nettbutikker hver eneste dag med utrolig mange følgere men de gidder ikke menneskene her inne å henge seg opp i fordi det er ikke en blogger. Akkurat det synes jeg er veldig synd faktisk. Anna sliter med å snu denne skuten om hun ikke tar grep eller søker gode råd. De koster men kan tjenes inn igjen om hun evner å forstå hun trenger hjelp. OG da IKKE av likesinnede bloggere som ikke forstår seg på omdømmebygging og merkevarebygging. Jan er helt ute, at han får jobbe med dette hos en seriøs bedrift sier sitt. De har ikke gjort Research for å si det sånn. Jeg håper hun lykkes og snur skuten, men jeg har mine tvil og det blir hennes vonde lærepenge i livet. Hun må gå i seg selv om hun skal klare dette og det ser det ikke ut til at hun klarer dessverre. Det å drive business er krevende og hun evner ikke å gjøre det Raad f eks gjør, å selge som hakka møkk på klær via affiliateavtaler. Bloggere blir late og gidder ikke gjøre den krevende jobben...for det krever mye. De skjønner ikke omfanget og alvorlighetsgraden av å legge dette over på ham! De oppfører seg som små barn! 8
Gjest Bøff Eløff Skrevet 30. august 2018 #9162 Skrevet 30. august 2018 Jeg trengte egentlig ikke pengene jeg stjal, så derfor bør jeg ikke straffes...
TøffeSnåkus Skrevet 30. august 2018 #9163 Skrevet 30. august 2018 3 minutter siden, Snaskesnusken skrev: De skjønner ikke omfanget og alvorlighetsgraden av å legge dette over på ham! De oppfører seg som små barn! De er barn og det glemmer mange. Og de har ikke supportsystem rundt seg.....det skader dem mer enn de aner. Men de prøver nok garantert så godt de kan, det tviler jeg ikke på, men de kommer aldri til å klare dette alene dessverre 2
Snaskesnusken Skrevet 30. august 2018 #9164 Skrevet 30. august 2018 Akkurat nå, TøffeSnåkus skrev: De er barn og det glemmer mange. Og de har ikke supportsystem rundt seg.....det skader dem mer enn de aner. Men de prøver nok garantert så godt de kan, det tviler jeg ikke på, men de kommer aldri til å klare dette alene dessverre Å drive butikk er ingen lek.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. august 2018 #9165 Skrevet 30. august 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Summ Skrevet 30. august 2018 #9166 Skrevet 30. august 2018 5 minutter siden, TøffeSnåkus skrev: De er barn og det glemmer mange. Og de har ikke supportsystem rundt seg.....det skader dem mer enn de aner. Men de prøver nok garantert så godt de kan, det tviler jeg ikke på, men de kommer aldri til å klare dette alene dessverre De er ikke barn! Alle 22 og 25 åringene jeg kjenner har enten fullført master, eller studerer, og har livene sine i orden. Noen har barn, men de eier hus eller leilighet, har fagbrev og stabile jobber. Kan ikke skylde på at de er barn, men kan skylde på at de ikke har sosiale antenner, og ikke har livserfaring. Hadde jeg vært 22 år og ikke kommet lenger i livet mitt enn hva henne har gjort, hadde jeg vært oppriktig flau. 22
Snaskesnusken Skrevet 30. august 2018 #9167 Skrevet 30. august 2018 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun skriver "Jan holder falske konkurranser på facebooksiden min". For så igjen å si at det var Jan "bestemte samtidig at Jan ikke lengre skulle ha tilgang til Facebooksiden min, eller ha tilgang til å kjøre konkurranser på siden.".... men plutselig så skriver hun "Disse konkurransene har jeg brukt mer penger på enn hva jeg har fått inn. Men jeg har kjørt konkurranser med jevne mellomrom, fordi det har vært en morsom greie for følgerne mine.".... så Jan har brukt hennes penger for å kjøre konkurranser på hennes facebook side under hennes navn?.. allikevel så må hun betale boten. Hvorfor i helsike er det HUN som må betale? Hvorfor ikke Jan? Høres nå ut som at hun plutselig byttet synder midt i og avslørte at det var hun har selv tatt del i dette rotet, og ikke bare Jan som hun prøver å påstå. Det er innlysende at hun har dummet seg ut. 9
Sannaxi Skrevet 30. august 2018 #9168 Skrevet 30. august 2018 At hun i det heletatt har tenkt på å svindle/lure leserne sine! Det er jo trossalt de som er grunnen til at hun har den inntekten hun har, og som derfor er grunnen til at hun får leve ut barndomsdrømmen sin om å være hjemmeværende og i tillegg tjene penger.. Viser jo virkelig hvor takknemlig hun er! 15
Zinatara Skrevet 30. august 2018 #9169 Skrevet 30. august 2018 6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun skriver "Jan holder falske konkurranser på facebooksiden min". For så igjen å si at det var Jan "bestemte samtidig at Jan ikke lengre skulle ha tilgang til Facebooksiden min, eller ha tilgang til å kjøre konkurranser på siden.".... men plutselig så skriver hun "Disse konkurransene har jeg brukt mer penger på enn hva jeg har fått inn. Men jeg har kjørt konkurranser med jevne mellomrom, fordi det har vært en morsom greie for følgerne mine.".... så Jan har brukt hennes penger for å kjøre konkurranser på hennes facebook side under hennes navn?.. allikevel så må hun betale boten. Hvorfor i helsike er det HUN som må betale? Hvorfor ikke Jan? Høres nå ut som at hun plutselig byttet synder midt i og avslørte at det var hun har selv tatt del i dette rotet, og ikke bare Jan som hun prøver å påstå. Jeg tror det blir feil å tenke på dette som personer. Dette er noe som har skjedd på facebooksiden til firmaet hennes og hun har gitt tilgang til denne til Jan. Derfor er det hennes ansvar som daglig leder i firmaet. Jeg tenker at grunnen til at det er Jan som er valgt som syndebukk nok er at hun er firmaets ansikt utad. Skraper i lakken for henne koster dem mer enn det det gjør om folk ser på Jan som den som stod bak. Nå kan jeg ikke si at jeg følger denne dama og har ikke fått med meg disse konkurransene. Men hva slags premier har det vært snakk om? Det vanlige er jo at dette er samarbeid mellom bloggere/youtubere/influencere og annonsører slik at de reklamerer for premieproduktet. Evt. at de lodder ut produkter de har brukt i en bloggpost/video som de ikke trenger selv. 8
Populært innlegg Ultiva Skrevet 30. august 2018 Populært innlegg #9170 Skrevet 30. august 2018 (endret) Her følger Anna og Jan i fotsporene til Caroline og Lars Kristian Eriksen etter kommentar- og bilderedigeringsskandalene i 2015. Det å fordele all skyld på andre enn seg selv er viktig; Gud forby at hovedpersonen skal ta så mye som et snev av selvkritikk når hun tas i juks og bedrag. Bloggerens gemal blir syndebukken, men ikke før parene har kommet med diverse ulike forklaringer som ikke henger på greip med hverandre, og som bare beviser at de kun er lei seg for at de ble tatt. Ansvarsfraskrivelse og total mangel på selvinnsikt er dessverre standarden når disse overbetalte rosabloggerne tas med buksa nede. Her skyter Anna seg ytterligere i foten ved å inkriminere Jan, som nylig fikk seg jobb som salgsleder i en babybutikk. Når hans forlovede nå står frem i mediene og anklager ham for lovbrudd så er det vel tvilsomt at butikken ønsker å beholde ham i hans ferske lederstilling. Endret 30. august 2018 av Ultiva 51
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. august 2018 #9171 Skrevet 30. august 2018 (endret) Zinatara skrev (På 30.8.2018 den 17.46): Jeg tror det blir feil å tenke på dette som personer. Dette er noe som har skjedd på facebooksiden til firmaet hennes og hun har gitt tilgang til denne til Jan. Derfor er det hennes ansvar som daglig leder i firmaet. Jeg tenker at grunnen til at det er Jan som er valgt som syndebukk nok er at hun er firmaets ansikt utad. Skraper i lakken for henne koster dem mer enn det det gjør om folk ser på Jan som den som stod bak. Nå kan jeg ikke si at jeg følger denne dama og har ikke fått med meg disse konkurransene. Men hva slags premier har det vært snakk om? Det vanlige er jo at dette er samarbeid mellom bloggere/youtubere/influencere og annonsører slik at de reklamerer for premieproduktet. Evt. at de lodder ut produkter de har brukt i en bloggpost/video som de ikke trenger selv. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Zinatara Skrevet 30. august 2018 #9172 Skrevet 30. august 2018 1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Problemet er jo at det gjør mer skade å peke ut en syndebukk, enn det å være voksen og moden nok til å ta ansvar. Det er hennes selskap, det står i hennes navn! Ta f.eks klager ang flyselskapet Norwegian. Det er selskapet som går ut og beklager, ikke den ene personen som dreit seg på draget og fikk en klage. Det er teit tankegang, ja jeg vet. Men som sjef så står du til ansvar for dine ansattes oppførsel, dessverre. De på toppen må da ta på seg ansvaret for å fikse problemet, for å unngå at det skjer igjen. De dytter ikke en person fra gulvet foran kameraet og sier "Ta ansvar og legg deg flat" for så å holde kjeft selv og håpe på at selskapet ikke har fått seg en knekk. For det vil gå utover selskapet som en helhet, på lik linje som at bedriften Anna R. AS vil nå ha fått seg en kraftig knekk. Uavhengig av hvem hun skylder på. Det å legge skylden på Jan er barnslig og umodent, det som er riktig er å ta boten, beklage og forsikre seg om at slik vil aldri skje igjen. Case closed, move on. Jeg er ikke uenig i at det er en dårlig strategi. Jeg mener bare at det nok er derfor de har valgt å gjøre ham til syndebukk. 2
smalls Skrevet 30. august 2018 #9173 Skrevet 30. august 2018 Vet virkelig ikke om jeg skal le eller grine av den jenta! 9
Gjest Sjokka Skrevet 30. august 2018 #9174 Skrevet 30. august 2018 36 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Problemet er jo at det gjør mer skade å peke ut en syndebukk, enn det å være voksen og moden nok til å ta ansvar. Det er hennes selskap, det står i hennes navn! Ta f.eks klager ang flyselskapet Norwegian. Det er selskapet som går ut og beklager, ikke den ene personen som dreit seg på draget og fikk en klage. Det er teit tankegang, ja jeg vet. Men som sjef så står du til ansvar for dine ansattes oppførsel, dessverre. De på toppen må da ta på seg ansvaret for å fikse problemet, for å unngå at det skjer igjen. De dytter ikke en person fra gulvet foran kameraet og sier "Ta ansvar og legg deg flat" for så å holde kjeft selv og håpe på at selskapet ikke har fått seg en knekk. For det vil gå utover selskapet som en helhet, på lik linje som at bedriften Anna R. AS vil nå ha fått seg en kraftig knekk. Uavhengig av hvem hun skylder på. Det å legge skylden på Jan er barnslig og umodent, det som er riktig er å ta boten, beklage og forsikre seg om at slik vil aldri skje igjen. Case closed, move on. Det som er fælt og trist oppi det hele, er at hun legger skylden på Jan, når hun vet det er en person har kontaktet babycare, og gitt de beskjed om at Jan har hatt svindel konkurranser på MTM.... Vil Anna at Jan skal miste jobben? Kunne nesten tro det.
Quakecry Skrevet 30. august 2018 #9175 Skrevet 30. august 2018 (endret) Skjønner ikke hvorfor Jan ikke kommer seg til helvete vekk fra hun? Endret 30. august 2018 av Quakecry 22
smalls Skrevet 30. august 2018 #9176 Skrevet 30. august 2018 24 minutter siden, Sjokka skrev: Det som er fælt og trist oppi det hele, er at hun legger skylden på Jan, når hun vet det er en person har kontaktet babycare, og gitt de beskjed om at Jan har hatt svindel konkurranser på MTM.... Vil Anna at Jan skal miste jobben? Kunne nesten tro det. Tror det bunner i at hun kun tenker på seg selv og lar han ta all skylden. Ja, han kan faktisk miste jobben. 20
Gjest Sjokka Skrevet 30. august 2018 #9177 Skrevet 30. august 2018 6 minutter siden, smalls skrev: Tror det bunner i at hun kun tenker på seg selv og lar han ta all skylden. Ja, han kan faktisk miste jobben. Ja enig med deg i det. Som vanlig må alle andre ta skylden. Skremmende. Men, hun liker ikke å gå hjemme alene, så hadde nok blitt kjempeglad om han mistet jobben. Jeg stiller meg spm om det er Anna som har skrevet innlegget. Synes det var bra formulert til å være henne. Men finner det veldig merkelig om Jan har skrevet det og godkjent at all skyld ble lagt på han?
Gjest formula Skrevet 30. august 2018 #9178 Skrevet 30. august 2018 2 minutter siden, Sjokka skrev: Men finner det veldig merkelig om Jan har skrevet det og godkjent at all skyld ble lagt på han? Viser igjen til CBE-saken.
Gjest formula Skrevet 30. august 2018 #9179 Skrevet 30. august 2018 2 timer siden, Ostepooopp skrev: Hun kan styre sitt eget kommentarfelt, men hun har heldigvis ingen råderett over kommentarfeltene til avisene. Der får heldigvis sannheten stå! Morna Anna! 😆 Hun har heller ikke kontroll på fb-siden "Stort og smått om sosiale medier i Norge", der ligger saken med en del skjermbilder av kommentarer AR har slettet.
Snaskesnusken Skrevet 30. august 2018 #9180 Skrevet 30. august 2018 13 minutter siden, Sjokka skrev: Ja enig med deg i det. Som vanlig må alle andre ta skylden. Skremmende. Men, hun liker ikke å gå hjemme alene, så hadde nok blitt kjempeglad om han mistet jobben. Jeg stiller meg spm om det er Anna som har skrevet innlegget. Synes det var bra formulert til å være henne. Men finner det veldig merkelig om Jan har skrevet det og godkjent at all skyld ble lagt på han? Jeg tror virkelig at bloggeren ikke har reflektert over at hun setter forloveden sin i et dårlig lys. Å bli koblet til falske konkurranser og svindel er ikke noe å spøke med. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå