ingeniørfrue Skrevet 9. juli 2017 #881 Del Skrevet 9. juli 2017 5 minutter siden, J.. skrev: Har de prøvd sukker,mel og en dæsj rød konditorfarge? Haha,virkelig.. Det er jo en 50/50 % odds.. Helse burde være det viktige i ett svangerskap,ikke kjønn. (og kansje enda viktigere - å la det bli med tanken..) Ja, og statistisk sett mer sjanse for å få gutt uansett da det blir født flere gutter 😆 Jeg brydde meg fint lite om kjønn da jeg var gravid, ville bare ha en frisk baby! Det er jo det som er det viktigste. Føler hun vil ha jente for å kunne pynte babyen med hårbånd og stæsh🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 9. juli 2017 #882 Del Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, Krutthøna skrev: Anna, ditt nek!!!! Ulv, ulv!!! Du må slutte å la deg lure da vet du. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. juli 2017 #883 Del Skrevet 9. juli 2017 17 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Ja, og statistisk sett mer sjanse for å få gutt uansett da det blir født flere gutter 😆 Jeg brydde meg fint lite om kjønn da jeg var gravid, ville bare ha en frisk baby! Det er jo det som er det viktigste. Føler hun vil ha jente for å kunne pynte babyen med hårbånd og stæsh🙄 Generell fasadebygging.. Mor,far,2 gutter og 2 jenter.. Må være slitsomt å være så manisk.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 9. juli 2017 #884 Del Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, ingeniørfrue skrev: Overskrift: blir sint om babyen blir en gutt babler om at hun og Jan har snakket om dette lenger og ønsker seg et barn til, og oppleve et til svangerskap sammen. Og hun blir ikke sint om det blir en gutt, selv om hun ønsker seg veldig ei jente. Også ønsker hun tips til hvordan man lager jenter 😂🤦🏼♀️ Et ordtak sier at gode elskere får jenter.....så sorry Anna (og Jan), det blir nok ikke noen jente neste gang heller. Egentlig er det litt "gud forby" at det blir flere barn i den skakkjørte (wannabe-) familien! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 9. juli 2017 #885 Del Skrevet 9. juli 2017 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt og persondebatt - Pavilion,mod Endret 9. juli 2017 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 9. juli 2017 #886 Del Skrevet 9. juli 2017 3 timer siden, Viking-girl skrev: Bite 1: Bryllupsdatoen flytter Bite 2: Blir sint hvis babyen blir en gutt Altså!! Nå må hun faen meg gi seg med det barnslige, utspekulerte klikkhoreriet sitt !! Hun får hvertfall INGEN klikk herfra!! ER bryllupsdatoen flyttet? Og når skal de gifte seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 9. juli 2017 #887 Del Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, Cookie123 skrev: ER bryllupsdatoen flyttet? Og når skal de gifte seg? Tidligere dato... skulle egentlig være 7/7-18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 9. juli 2017 #888 Del Skrevet 9. juli 2017 Nå er det mannen som bestemmer om det blir jente eller gutt, noen menn kan bare få jenter og noen kan bare få gutter. Har en mann fått 3 gutter fra før av er sjangsen stor for at det kommer en gutt til. Men ikke det er ikke umulig at det dukker opp jente etter 3 gutter, men sjangsen er større for at det blir en gutt til. Ser folk sier det at Anna har fått to gutter etter hverandre og derfor er sjangsen stor for at det blir en gutt neste gang og. Men det stemmer ikke helt. Jan er ikke pappen til første sønnen hennes, selv om Anna liker å omtale han som det. Barna hennes har hver sin pappa, Jan har en gutt fra før av. For alt vi vet kan han få både jente- og guttebabyer. De sier at det er 49% sjangse for å få jente og 51% sjangse for å få gutt. Gutte-sædcellen svømmer raskest, men dør før jente-sædcellen. Derfor sier de at ønsker man en jente så ikke ha sex hver dag, hver tredje dag. Jente-sædcellen lever opptil 72 timer inne i livmoren. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 9. juli 2017 #889 Del Skrevet 9. juli 2017 15 minutter siden, Minnus skrev: Jan har en gutt fra før av. Det visste jeg ikke. Lurer på om han har kontakt med gutten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 9. juli 2017 #890 Del Skrevet 9. juli 2017 Tror ikke det er lenge før det kommer en baby til, clickbait eller ikke. Må jo ha noe å tjene penger på: først masse clickbait om den kanskje kommende ungen, så blir a gravid, hvilket kjønn, hvilket navn, termin osv..... mye fremtidig klikk i et barn, dessverre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 9. juli 2017 #891 Del Skrevet 9. juli 2017 24 minutter siden, Diamant skrev: Det visste jeg ikke. Lurer på om han har kontakt med gutten? Fra før av som i at han har allerede fått en gutt med Anna så om de får en til så kan det bli jente Han har ikke to gutter med Anna, han er ikke pappaen til eldste sønnen hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 9. juli 2017 #892 Del Skrevet 9. juli 2017 7 minutter siden, plastfolien skrev: Tror ikke det er lenge før det kommer en baby til, clickbait eller ikke. Må jo ha noe å tjene penger på: først masse clickbait om den kanskje kommende ungen, så blir a gravid, hvilket kjønn, hvilket navn, termin osv..... mye fremtidig klikk i et barn, dessverre. Mener hun har skrevet at om det blir en ny baby, så blir det ikke før etter bryllupet. Så bryllupet skal vel melkes for alt det er verdt først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 9. juli 2017 #893 Del Skrevet 9. juli 2017 38 minutter siden, Diamant skrev: Mener hun har skrevet at om det blir en ny baby, så blir det ikke før etter bryllupet. Så bryllupet skal vel melkes for alt det er verdt først. Men det er kanskje like greit. En ting av gangen er sikkert lurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 9. juli 2017 #894 Del Skrevet 9. juli 2017 1 time siden, Diamant skrev: Mener hun har skrevet at om det blir en ny baby, så blir det ikke før etter bryllupet. Så bryllupet skal vel melkes for alt det er verdt først. Tror ikke Anna føler det er nok å være aktuell med kun et bryllup, så det overrasker meg ikke om hun vil presse en graviditet inn i bildet også.. Bare for å ha mye "spennende" å skrive om på bloggen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 9. juli 2017 #895 Del Skrevet 9. juli 2017 Er vell derfor hun fremskynder bryllupet så hun kan bli gravid rimelig raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Galaxy X Skrevet 9. juli 2017 #896 Del Skrevet 9. juli 2017 Det siste innlegget hvor hun forklarer hvorfor hun ønsker flere barn og en stor familie er det mest egoistiske jeg har lest på lenge. Det å få barn er i seg selv en veldig egoistisk handling, men vi er bare mennesker. Men å drive å produsere og produsere fordi hun selv er ensom.... Jeg blir helt matt. Hun har selv jaget vekk hele familien sin, og fyller tomrommet med barn som ikke har bedt om å få komme til verden. En skikkelig VillaPaprikastil; "redningen" er en ny baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 9. juli 2017 #897 Del Skrevet 9. juli 2017 3 minutter siden, Galaxy X skrev: Det siste innlegget hvor hun forklarer hvorfor hun ønsker flere barn og en stor familie er det mest egoistiske jeg har lest på lenge. Det å få barn er i seg selv en veldig egoistisk handling, men vi er bare mennesker. Men å drive å produsere og produsere fordi hun selv er ensom.... Jeg blir helt matt. Hun har selv jaget vekk hele familien sin, og fyller tomrommet med barn som ikke har bedt om å få komme til verden. En skikkelig VillaPaprikastil; "redningen" er en ny baby. For Anna er det jo faktisk en tragisk sannhet. Og få barn for henne holder henne relevant som blogger i sin sjanger,det er "det eneste hun kan" og det er små mennesker som er avhengig av henne,som ikke kan velge henne vekk eller kutte henne ut. Og ikke minst,ett barn ser ikke sin foreldres feil,som andre voksne gjør. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. juli 2017 #898 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg tror ikke det bryllupet blir noe av. Det er 1 år til og mye kan skje på 1 år. Blir overasket hvis de gifter seg 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 9. juli 2017 #899 Del Skrevet 9. juli 2017 18 minutter siden, Galaxy X skrev: Det siste innlegget hvor hun forklarer hvorfor hun ønsker flere barn og en stor familie er det mest egoistiske jeg har lest på lenge. Det å få barn er i seg selv en veldig egoistisk handling, men vi er bare mennesker. Men å drive å produsere og produsere fordi hun selv er ensom.... Jeg blir helt matt. Hun har selv jaget vekk hele familien sin, og fyller tomrommet med barn som ikke har bedt om å få komme til verden. En skikkelig VillaPaprikastil; "redningen" er en ny baby. Hva er forklaringen? Vil ikke gi henne klikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 9. juli 2017 #900 Del Skrevet 9. juli 2017 Hun trives i storfamilien, men en storfamilie er gjerne flere enn 5? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå