Mrs O'Donell Skrevet 2. august 2018 #8661 Skrevet 2. august 2018 Men er det helt stille fra henne på alle arenaer nå?
Malum Skrevet 2. august 2018 #8662 Skrevet 2. august 2018 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: Men er det helt stille fra henne på alle arenaer nå? I tilfelle er vel det like greit. Jeg håper jenta tar til vettet og skaffer seg en utdanning og en vanlig jobb. Å tjene til livets opphold seg rik ved å selge sitt eget og sine nærmeste sitt liv er ikke holdbart i lengden, og hun burde begynne å se det nå. 16
Panda90 Skrevet 2. august 2018 #8663 Skrevet 2. august 2018 Anna har nå slettet MH sine kommentarer på facebooksiden mtm, samt et par andre kommentarer som ikke var i hennes favør. 3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. august 2018 #8664 Skrevet 2. august 2018 (endret) 4 hours ago, Mrs O'Donell said: Men er det helt stille fra henne på alle arenaer nå? Hun har slettet det siste rumpe-innlegget, og bra er det. 🙂 Endret 2. august 2018 av Mrs. Random Nick
Zenhouse Skrevet 2. august 2018 #8665 Skrevet 2. august 2018 2 timer siden, Panda90 skrev: Anna har nå slettet MH sine kommentarer på facebooksiden mtm, samt et par andre kommentarer som ikke var i hennes favør. Snakk om å konstruere en annen virkelighet, a’la « jeg ser det ikke,derfor finnes det ikke.» 🙄 19
Xstrella Skrevet 2. august 2018 #8666 Skrevet 2. august 2018 3 minutter siden, Christina73 skrev: Snakk om å konstruere en annen virkelighet, a’la « jeg ser det ikke,derfor finnes det ikke.» 🙄 Strutsen og gjør slikt. Ingen innlegg ingen penger? 5
LeilaS Skrevet 2. august 2018 #8667 Skrevet 2. august 2018 Blir interessant om hvordan det blir fremover. Håper virkelig hun har tenkt over all kritikken hun har fått og reflektert. Eller om hun bare tar pause hvor hun kommer tilbake litt senere og fortsetter i ssmme spor. 12
Gjest Sjokka Skrevet 2. august 2018 #8668 Skrevet 2. august 2018 Jeg tror det begynner å gå inn hos Anna at hun ikke kan fortsette i samme spor. Disse pausene hun har mellom hver gang det stomer rundt henne, blir det ikke kroner i kassa av. Egentlig veldig merkelig at egmont godtar disse pausene. Skal hun tjene penger på klikk når hun ikke skriver nye blogginnlegg? Det gjenstår å se om jenta har noe annet å blogge om. Det er jo en grunn for alle rumpe bildene. Det er det hun har å komme med, og det får hun klikk av. Der kommer vel snart et innlegg om hvordan dagene går nå når hun er alene hjemme og hvordan Jan har det i den nye jobben.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. august 2018 #8669 Skrevet 2. august 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Justlooking Skrevet 2. august 2018 #8670 Skrevet 2. august 2018 5 timer siden, Panda90 skrev: Anna har nå slettet MH sine kommentarer på facebooksiden mtm, samt et par andre kommentarer som ikke var i hennes favør. Snakker om å være feig! Hun turde nok ikke slette de tidligere for da fulgte alle med. 5
Summ Skrevet 2. august 2018 #8671 Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Hun har slettet det siste rumpe-innlegget, og bra er det. 🙂 Ja, men hvor mange screenshot av det finnes.. tror ikke det hjelper å slette 8
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. august 2018 #8672 Skrevet 2. august 2018 2 hours ago, Summ said: Ja, men hvor mange screenshot av det finnes.. tror ikke det hjelper å slette Det er sant. Jeg bare informerte om status da det ble spurt etter.
Summ Skrevet 2. august 2018 #8673 Skrevet 2. august 2018 6 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Det er sant. Jeg bare informerte om status da det ble spurt etter. Var ikke ment negativt om at du kommenterte, mente at hun er tåpelig som legger ut slikt og mister totalt kontroll over bilder, forså å fjerne det fra egen side.. 6
Rev. Revenge Skrevet 3. august 2018 #8674 Skrevet 3. august 2018 16 timer siden, chiki skrev: ..... så nevner de at bloggerne ikke ser forskjell på kritikk og mobbing.... Som det ultimate mobbe"offer" gjennom mange år, ser jeg jo at dette er så og si korrekt. Og så kan jeg lenke til en wiki-side som forklarer forskjellen på kritikk og mobbing, men gjør det ikke. For jeg vil at innhenting av kunnskap rundt mobbing ikke skal være en passiv aktivitet. Men det er vel for mye å forlange av publikum på jakt etter lettbent underholdning, å reflektere over hva dette nettopp betyr for unge voksne i ferd med å løsrive seg fra familiens magre favn. 4
Oppland Skrevet 3. august 2018 #8675 Skrevet 3. august 2018 (endret) Nå som J. har begynt å jobbe leser jeg at Anna er reist til mamma i Stavanger. Hun er det minst selvstendige mennesket jeg noen gang har lest eller hørt om. Og hun er mamma til tre. Det finnes ikke ord for hva jeg mener om henne. Endret 3. august 2018 av Oppland Rettet feil i et ord. 39
Gjest chiki Skrevet 3. august 2018 #8676 Skrevet 3. august 2018 Hun føler hun er mer selvstendig hjemme hos mamma enn hjemme hos mann og barn?!
Christy89 Skrevet 3. august 2018 #8677 Skrevet 3. august 2018 36 minutter siden, Oppland skrev: Nå som J. har begynt å jobbe leser jeg at Anna er reist til mamma i Stavanger. Hun er det minst selvstendige mennesket jeg noen gang har lest eller hørt om. Og hun er mamma til tre. Det finnes ikke ord for hva jeg mener om henne. Hva jobber Jan som? 6
Friluftsdame Skrevet 3. august 2018 #8678 Skrevet 3. august 2018 Hvordan det skal gå med Anna hjemme aleine om dagene med de små i bhg og skole kan man lure på. Hun kan jo f.eks. jobbe med kvalitet i blogging og stake seg ut en annen nisje fra det hjørnet hun har klint seg inn i. Men det blir tøft. Hun har jo ikke nettverket og relasjonene; dem har hun i sin egenrådighet brutt og skjøvet fra seg. På den annen side var Anna veldig strukturert som aleinemor, og jeg håper for hennes del at hun kan finne tilbake til den hun var før galskapen slo inn fra hun dro til Kypros for å bo et år. 7
Oppland Skrevet 3. august 2018 #8679 Skrevet 3. august 2018 27 minutter siden, chiki skrev: Hun føler hun er mer selvstendig hjemme hos mamma enn hjemme hos mann og barn?! Ja, det er nesten nifst å lese synes jeg. Er det virkelig mulig? Ja, tydeligvis. 4
Vipser Skrevet 3. august 2018 #8680 Skrevet 3. august 2018 2 minutter siden, Friluftsdame skrev: Hvordan det skal gå med Anna hjemme aleine om dagene med de små i bhg og skole kan man lure på. Hun kan jo f.eks. jobbe med kvalitet i blogging og stake seg ut en annen nisje fra det hjørnet hun har klint seg inn i. Men det blir tøft. Hun har jo ikke nettverket og relasjonene; dem har hun i sin egenrådighet brutt og skjøvet fra seg. På den annen side var Anna veldig strukturert som aleinemor, og jeg håper for hennes del at hun kan finne tilbake til den hun var før galskapen slo inn fra hun dro til Kypros for å bo et år. Du mener da hun bodde i leilighet i underetasjen hos moren sin? 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå