Edie Skrevet 28. juli 2018 #8561 Skrevet 28. juli 2018 Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, adm.
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #8562 Skrevet 28. juli 2018 13 minutter siden, LeilaS skrev: Nei, finner den ikke. Vil du være snill å linke til den? 🙂 Jeg måtte lage ny konto. Da fant jeg den med en gang når jeg søkte på Insta. Prøv det du 👍
Friluftsdame Skrevet 28. juli 2018 #8563 Skrevet 28. juli 2018 Haha😊Og nå har Nicolay Ramm kastet seg på. Ingen kan si at rumpeblogging ikke er hardt arbeid, skriver han😂 sjekk IG’en hans. nicolayramm 9
caline Skrevet 28. juli 2018 #8564 Skrevet 28. juli 2018 Anna har en Instagram til, der la hu ut nettopp noe med Mads. Helt tilfeldig at jeg fant den faktisk. Tror ikke hu turte å legge det ut på hovedbrukeren, gitt 5
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #8565 Skrevet 28. juli 2018 4 minutter siden, caline skrev: Anna har en Instagram til, der la hu ut nettopp noe med Mads. Helt tilfeldig at jeg fant den faktisk. Tror ikke hu turte å legge det ut på hovedbrukeren, gitt Er det den siden med 4 bilder, og det siste et utklipp ifra vg?
caline Skrevet 28. juli 2018 #8566 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Sjokka skrev: Er det den siden med 4 bilder, og det siste et utklipp ifra vg? Jepp
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #8567 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, caline skrev: Jepp Tror det er en falsk anna rasmussen side
Gjest Bøff Eløff Skrevet 28. juli 2018 #8568 Skrevet 28. juli 2018 På 25.7.2018 den 15.56, Milio skrev: Nei vet du hva.. dette er ikke latterliggjøring. Ingenting Mads skrev er usant eller henger henne ut på noen annen måte enn hva hun selv gjør. Hun bruker barna som inntektskilde og det fortjener kritikk. Både Isabel og Anna har ingen motsvar, så de begynner å grine. Burde forvente mer av jenter i tidlig 20-årene. Hadde det ikke vært for Anna sitt motsvar ville dette rent ut i sanden, men da ville Anna tapt masse klikk. Hun har selv skapt furoren.
Lerke987 Skrevet 28. juli 2018 #8569 Skrevet 28. juli 2018 55 minutter siden, Sjokka skrev: Tror det er en falsk anna rasmussen side Ja, bare en fanbruker
Diamant Skrevet 28. juli 2018 #8570 Skrevet 28. juli 2018 (endret) 1 time siden, Sjokka skrev: Tror det er en falsk anna rasmussen side Jeg søkte og det er jo en hel haug av falske sider der. Så den som ble nevnt her med et utklipp fra VG fant jeg ikke. Endret 28. juli 2018 av Diamant 2
Friluftsdame Skrevet 28. juli 2018 #8571 Skrevet 28. juli 2018 Anna: 50% av bildene på din IG er med mindreårige Siden du er slik en kløpper på sensur og sletting, har jeg gjort en superkjapp analyse mens jeg allikevel sløver i sommersolen. Dette er fakta pr i dag, før du sletter. Du påstår at vi nesten aldri ser dine mindreårige på bloggen, og at årsaken til det er at det er blitt sendt anonyme bekymringsmeldinger til BV. Vi som har fulgt deg, deler ikke inntrykket av redusert eksponering. Jeg har ikke spandert klikk på bloggen din i dag - det fortjener du ganske enkelt ikke. Men vi som har fulgt deg endel år, vet at du ikke legger ut IG uten posting på bloggen. Vi vet imidlertid at du sletter mye på IG, deriblant bilder av mindreårige. Du har ganske enkelt ikke belegg for å hevde at du nesten ikke eksponerer. Enten husker du dårlig, eller så sliter du med å telle Anna. 32
smalls Skrevet 28. juli 2018 #8572 Skrevet 28. juli 2018 Synes det er helt forferdelig hvor desperat hun er etter oppmerksomhet. Legger f.eks ut bilder som hun vet provoserer og vil skape reaksjoner, for å så gå inn i offerrollen og syte over folk er så slemne mot henne. Altså...... hun er nok villig til å gjøre ALT for å få oppmerksomhet. Jan synes denne oppførselen hennes er helt grei?? Siden han alltid må forsvare henne? Enten det eller så er han fot feig til å si noe til orkanen Anna 19
Mrs O'Donell Skrevet 28. juli 2018 #8573 Skrevet 28. juli 2018 Jeg syns det rumpebilde var skikkelig ulekkert. En enorm stor rumpesprekk med halve trusen inni - er det regnet som sexy? (Og jeg kritiserer IKKE rumpen, men stillingen og fokuset) 26
Diamant Skrevet 28. juli 2018 #8574 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, Mrs O'Donell skrev: Jeg syns det rumpebilde var skikkelig ulekkert. En enorm stor rumpesprekk med halve trusen inni - er det regnet som sexy? (Og jeg kritiserer IKKE rumpen, men stillingen og fokuset) Jeg tenkte akkurat det samme da jeg så bildet... 9
blomster Skrevet 28. juli 2018 #8575 Skrevet 28. juli 2018 Jeg tror det er Jan som har skrevet innleggene. Dette er ikke Annas ord. 11
Skogspike Skrevet 28. juli 2018 #8576 Skrevet 28. juli 2018 1 time siden, Diamant skrev: Jeg søkte og det er jo en hel haug av falske sider der. Så den som ble nevnt her med et utklipp fra VG fant jeg ikke. Det er skremmende! Utrolig mange personer som virker sykelig opptatt av både mor og datter, som oppretter profiler og bruker bilder av de. Det alene er grunn nok til å tenke en gang ekstra på om det er verd å tjene til livets opphold på å utlevere seg selv og mindreårige. 32
Irja Skrevet 28. juli 2018 #8577 Skrevet 28. juli 2018 (endret) «Og mens jeg er i gang, så kan jeg jo også svare på hvorfor den er mer i fokus enn vanlig på bloggen min akkurat nå. Det er veldig mye mer naturlig for meg å være ung (og dum) på ferie når jeg ellers går rundt i bikini hele dagen, enn å dra ned buksa for et bilde hjemme i stuen. Som faktisk noen andre bloggere på min alder og eldre stadig gjør. (...)» 👉🏻 Fra siste innlegget på bloggen. Dama er ikke sann. Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm. Endret 28. juli 2018 av Edie 22
Gjest Sobril Skrevet 28. juli 2018 #8578 Skrevet 28. juli 2018 (endret) 3 timer siden, Irja skrev: «Og mens jeg er i gang, så kan jeg jo også svare på hvorfor den er mer i fokus enn vanlig på bloggen min akkurat nå. Det er veldig mye mer naturlig for meg å være ung (og dum) på ferie når jeg ellers går rundt i bikini hele dagen, enn å dra ned buksa for et bilde hjemme i stuen. Som faktisk noen andre bloggere på min alder og eldre stadig gjør. (...)» 👉🏻 Fra siste innlegget på bloggen. Dama er ikke sann. 😂😂😂😂😂😂 Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm. Endret 28. juli 2018 av Sobril
BeverTramp Skrevet 28. juli 2018 #8579 Skrevet 28. juli 2018 (endret) 3 timer siden, Irja skrev: «Og mens jeg er i gang, så kan jeg jo også svare på hvorfor den er mer i fokus enn vanlig på bloggen min akkurat nå. Det er veldig mye mer naturlig for meg å være ung (og dum) på ferie når jeg ellers går rundt i bikini hele dagen, enn å dra ned buksa for et bilde hjemme i stuen. Som faktisk noen andre bloggere på min alder og eldre stadig gjør. (...)» 👉🏻 Fra siste innlegget på bloggen. Dama er ikke sann. Sier samme dama som dokumenterer at hun legger vegg-til-vegg-teppe toppløs 🙄 Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, adm. Endret 28. juli 2018 av Edie 43
Gjest Sjokka Skrevet 28. juli 2018 #8580 Skrevet 28. juli 2018 2 timer siden, smalls skrev: Synes det er helt forferdelig hvor desperat hun er etter oppmerksomhet. Legger f.eks ut bilder som hun vet provoserer og vil skape reaksjoner, for å så gå inn i offerrollen og syte over folk er så slemne mot henne. Altså...... hun er nok villig til å gjøre ALT for å få oppmerksomhet. Jan synes denne oppførselen hennes er helt grei?? Siden han alltid må forsvare henne? Enten det eller så er han fot feig til å si noe til orkanen Anna Jan har nok ikke mye han skulle ha sagt i det huset. Anna er sjefen, og Jan er enig for å beholde freden i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå