Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, hobbykokken skrev:

Jeg ble litt satt ut av hun som skrev den lange kommentaren i kommentarfeltet til anna på fb om at hun hadde ringt henne, og at hun hadde svart, men at hun dermed ikke fikk frem et ord. 

Å jøye jøye meg!! Stakkars jente, det var litt ekkelt å lese😰

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor finner jeg den riktige instaen til Anna? Kommer bare inn på den andre med ett bilde 😊

Skrevet
9 minutter siden, Justlooking skrev:

Hvor finner jeg den riktige instaen til Anna? Kommer bare inn på den andre med ett bilde 😊

AnnaRasmussen.Official

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, Poltergeist skrev:

Blir vanskelig for AR og fansen å slå dén kommentaren! All cred til MH!

Jeg virkelig digger den mannen og at han ikke gir seg. Han har gode poeng og klarer å holde seg sakelig, noe Anna og fansen har store problemer med 😂 Fansen drar frem mobbekorte hver gang. Lol

• Liker 14
Skrevet
17 timer siden, Lin10 skrev:

Men, den siste innlegget til den bloggeren hadde mange gode poenger. Enkelte er det jeg vil kalle ekstremt opptatt av at hvert bilde eller en tekst om et bloggerbarn er skadelig for vedkommende. Alt er sort- hvitt. Enkelte klarer ikke å se at det er forskjell på hvilke bilder som blir lagt ut og selvfølgelig hvor ofte.  Men alt det som blir skrevet om foreldrene til disse barna tenkter de ikke på. Hva det vil si for barna at de opplever mye forakt og hets fra lesere. Det kan de ta skade av, men det er det ingen av disse kritikerne virker å ha reflektert over. Så jeg forstår tankene til denne bloggeren. Det er mye dobbeltmoral ute og går, så jeg kan forstå tanken hennes om hva hun mener er motivet for all den kritikken. Underforstått at hun mener at folk ikke er så opptatt av barnas ve og vel. 

Hvis disse bloggerne vil sine barn ve og vel, så burde de slutte som influencere. Nei det handler ikke kun om eksponering av barn, men også at de som foreldre utleverer sitt eget liv. Nakenbilder, hvor mange sexpartnere de har hatt, at de var på fylla fra de var 15 og lå med eldre gutter etc,etc. Nei, det er ikke i hovedsak  lesere som er skyld i at barn blir utsatt for potensiell mobbing etc, hvis noe i det hele tatt. Flere bloggere deriblant AR har hatt kontakt med barnevernet og det er neppe på grunn av noen usaklige kommentarer på nettet. Skjønner godt jeg da at andre sine barn som er i kontakt med disse bloggbarna på skole barnehage ol ikke vil  assosierer med dem. Bloggbarna blir outsidere pga av foreldrenes handlinger

Til syvende og sist er det influencernes ansvar og synes stort sett det er meget gode diskusjoner rundt bloggbarna. Usaklige kommentarer vil det alltid være. Slik jeg ser det er det de svært unge leserne som er mest ufine.

• Liker 14
Skrevet
41 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Å jøye jøye meg!! Stakkars jente, det var litt ekkelt å lese😰

Hva skriver hun? Jeg er blokkert 🙄

Skrevet (endret)
18 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Kan aldri tenkte meg at generasjonsskiftet har nådd sosionomer (barnevernet) enda.

Du skal være født ganske langt ut på 90-tallet før du kan si at du har vokst opp med mammabloggere og forstå konsekvensen av slike utleveringer.

Tror nok at svært mange følger litt med i sosiale media og medier generelt. Er man opptatt av faget litt, så er man interessert i å opparbeide seg kunnskap om temaet. Jeg tror nok at det som kreves er mer forskning på barn og sosiale medier for at det skal bli et større fokus i praktisk arbeid. At medier og some setter dette tema på dagsorden, desto bedre for fagmiljøet tenker jeg

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, persondebatt, krenkende utsagn, avsporinger, innhold med opphavsrett, spekulasjoner og svar til dette.

Edie, adm.

• Liker 1
Gjest Sjokka
Skrevet
31 minutter siden, J.. skrev:

AnnaRasmussen.Official

Jeg finner den heller ikke. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Sjokka skrev:

Skal være et punktum etter Anna. Kanskje derfor? anna.rasmussen.official

Endret av Christina73
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Sjokka skrev (På 26.7.2018 den 16.45):

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Sjokka
Skrevet
3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

anna.rasmussen.official 

Klipp og lim bak instagram.com/

Takk. Men det nytter ikke. Finner ikke siden selv når jeg skriver inn det du skrev.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Sjokka skrev (På 26.7.2018 den 16.58):

Takk. Men det nytter ikke. Finner ikke siden selv når jeg skriver inn det du skrev.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)

18.juli linket hun til et innlegg om hvorfor vi ikke får se barna hennes noe særlig mer på bloggen. 

Ironisk nok er de tre neste innleggene hun har linket til nettopp med bilder av ungene. 

Og hun hyler om frekk oppførsel til folk aka at folk har kommet med tilbakemelding om at barna blir for mye/blir eksponert på bloggen. 

Det er så mye feilkoblinger at jeg vet ikke engang hvor man skal begynne.... 

Endret av Døgnvill
Edit: linket til som i på fb-siden hennes.
  • Liker 29
Skrevet

Jaja, hun får det som hun vil. Mye klikk på bloggen og masse oppmerksomhet. Når dette roer seg, så provoserer hun vel med et eller annet tenker jeg. Så lenge hun får oppmerksomhet, så kommer hun nok til å bare holde på 

• Liker 15
Gjest Sjokka
Skrevet
5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Da må du ha blitt blokkert eller noe. For det er ikke ny-ny som sagt, det er bare nytt navn. Samme konto, nytt navn. 

Merkelige greier. Jeg fant kontoen tidligere, og så hun hadde byttet navn og hadde lagt ut et nytt bilde av seg og ungene. Blokka har jeg vært lenge, men når jeg har googlet adressen så har kontoen kommer opp.

Takk allikevel

Skrevet

Nå er tydeligvis Isabel jelly på all oppmerksomheten Anna får, for på insastoryen hennes nå legger hu ut masse greier og melker det for alt det er verdt😂 Blir helt matt jeg

• Liker 11
Skrevet

Hvor finner man det nye motsvaret fra MH?

Skrevet
17 minutter siden, caline skrev:

Nå er tydeligvis Isabel jelly på all oppmerksomheten Anna får, for på insastoryen hennes nå legger hu ut masse greier og melker det for alt det er verdt😂 Blir helt matt jeg

Hun føler seg vel utenfor og vil ha litt oppmerksomhet hun og. For et sirkus 🙈

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, richbitch skrev:

Hvor finner man det nye motsvaret fra MH?

På facebooksiden til Anna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...