Gjest Dikteren Skrevet 26. juli 2018 #8441 Skrevet 26. juli 2018 (endret) 4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Samme her. Kanskje hun fjerner de senere. Litt rart den gamle linken. Kanskje det er fordi hun har endret navn at det ble kluss. Det er noen som har opprettet en fanprofil og brukt navnet mammatilmichelle, etter at Anna byttet navn til anna.rasmussen.official. Endret 26. juli 2018 av Dikteren
virkelig Skrevet 26. juli 2018 #8442 Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Samme her. Kanskje hun fjerner de senere. Litt rart den gamle linken. Kanskje det er fordi hun har endret navn at det ble kluss. Hun har skiftet navn ser det ut til på IG, noen bilder er fjernet, men lagt ut bilde i dag med seg selv, barna og bilen med fullt reg.nummer synlig. Og en tekst som hentyder til siste dagers "storm", When the world brings you hate ....
Gjest Reputation Skrevet 26. juli 2018 #8443 Skrevet 26. juli 2018 Er en fan som har tatt over kontonavnet, så ikke heng dere opp i det.
Zenhouse Skrevet 26. juli 2018 #8444 Skrevet 26. juli 2018 Var inne å søkte på «mammatilMichelle» på Instagram. Det dukker jo opp ti-talls med kontoer, fulle av bilder av XXX. Sikkert opprettet av fans, men disse kontoene er jo utenfor Annas kontroll... og bildene vil forbli der. 11
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. juli 2018 #8445 Skrevet 26. juli 2018 (endret) Skrueløs skrev (På 26.7.2018 den 14.18): Det er noen som har opprettet en fanprofil og brukt navnet mammatilmichelle, etter at Anna byttet navn til anna.rasmussen.official. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Sjokka Skrevet 26. juli 2018 #8446 Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, Christina73 skrev: Var inne å søkte på «mammatilMichelle» på Instagram. Det dukker jo opp ti-talls med kontoer, fulle av bilder av XXX. Sikkert opprettet av fans, men disse kontoene er jo utenfor Annas kontroll... og bildene vil forbli der. Ja som er et resultat av alle bildene Anna har postet i løpet av årene.... Og hun påstår at barna ikke blir brukt i bloggen? Hvilken planet bor hun på?? Eller prøver hun å manipulere lesere til å tro på hennes løgner? Jeg rister bare på hodet.
Poltergeist Skrevet 26. juli 2018 #8447 Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, Sjokka skrev: Ja som er et resultat av alle bildene Anna har postet i løpet av årene.... Og hun påstår at barna ikke blir brukt i bloggen? Hvilken planet bor hun på?? Eller prøver hun å manipulere lesere til å tro på hennes løgner? Jeg rister bare på hodet. Det er vel akkurat på den måten hun har gjenværende fans på: mange usikre jenter i ulik alder som blir manipulert av løgnene og syteinnleggene hennes. Enhver oppegående person gjennomskuer det. 2
Marixxx Skrevet 26. juli 2018 #8448 Skrevet 26. juli 2018 (endret) En vesentlig forskjell på AR og andre mammabloggere er at AR mer enn noen andre appellerer til en stor og svært ung aldersgruppe. Disse vil være ustyrlige og et mye mer ubehagelig og innpåslitent «publikum» for barna, enn voksne lesere, som i hovedsak vil opptre mer balansert og diskret ved å se barna i offentligheten (sikkert noen unntak blant eldre livets-harde-skole-fansen). Nok en grunn til at hennes barn er mer utsatt enn andre. Endret 26. juli 2018 av Marixxx Tilføyelse 6
Gjest Sjokka Skrevet 26. juli 2018 #8449 Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, Poltergeist skrev: Det er vel akkurat på den måten hun har gjenværende fans på: mange usikre jenter i ulik alder som blir manipulert av løgnene og syteinnleggene hennes. Enhver oppegående person gjennomskuer det. Det har du helt rett i. Oppvakte gjennomskuer henne, men så er det de unge, uerfarne og naive som svelger alt som Anna skriver. Pluss gutta, som kommenterer formull fast og smakfull rumpe, på insta bildene. Det er blitt flere og flere av de som liker de lettkledde bildene. Det tragiske er at anna ikke virker til å forstå at folk gjennomskuer manipuleringen. Hun tror hun er smart og klarer å lure oss til å tro på det hun skriver.
Prinsesse788 Skrevet 26. juli 2018 #8450 Skrevet 26. juli 2018 Jeg husker godt hvilke fan som kom på «meet and greet» på «babyland» når AR skulle vise og selge sitt favorittutstyr. Det er jo nå 5 år siden, men det er ikke blitt en annen fan-skare. Hun når ikke ut til jevngamle som fulgte henne den gang, men yngre og yngre jenter som tror det er kult å være ung mor. 10
Snuppah00 Skrevet 26. juli 2018 #8451 Skrevet 26. juli 2018 Latterlig hvordan fansen hyler ut mobbing, men de er jo enda verre! Dobbelmoral leve lenge. 9
Gjest Truka Skrevet 26. juli 2018 #8452 Skrevet 26. juli 2018 Det er sikkert ikke så lett å få til en saklig diskusjon med Anna, for hun mangler argumentene, hun mangler ordene, det blir bare barnslig fra hennes side - hun har heller kke spesielt gode skrivekunnskaper. De som støtter henne blir på grensen til usaklig og barnslig, de også. Jeg fatter ikke at andre jenter/ kvinner ikke ser hva MtM har tjent til livets opphold på. Hvorfor støtter de det, hva er beundringsverdig av det? Hadde jeg vært MH så hadde jeg kuttt ut å diskutere med henne nå, for det utvikler seg bare til skittkasting selv om det er underholdene å være vitne til. Ellers er det bare tragisk at alle de offentllige instansene som hun nevner er inne i bildet. Det er ikke vanlig med mindre man har glemt en tannlegetime eller to. Og hun der Trine Grung er på banen igjen, ser jeg. Grøss.
Yann Skrevet 26. juli 2018 #8453 Skrevet 26. juli 2018 16 timer siden, Love2017juni skrev: Jeg håper virkelig ikke Mads Hansen lar dette gå forbi i stillhet! Heier på den mannen!!! Av og til er de beste ordene, de usakte. 🙃 2
Yann Skrevet 26. juli 2018 #8454 Skrevet 26. juli 2018 55 minutter siden, Spøkelseskladden skrev: Jeg er glad for at han lagde en sak ut av dette! Eksponering av barn er et utrolig viktig tema å debattere. Men vi som vanlige mann i gata får gjort svært lite, ettersom plattformen dette foregår på er strengt sensurert av bloggerne selv. Ta en titt på de store bloggerne slik som AR eller CBE og spør deg selv om våre kritiske kommentarer gjør noe nytte for seg? De mottar stadig kommentarer hvor leserne prøver å sette søkelys på kritikkverdige temaer som eksponering av barn, usunt kroppsfokus osv. Men uansett hvor saklig og velmenende kommentarene er, så blir de enten stemplet som mobbing og hets, ignorert eller slettet og blokkert. Når kjente personer slik som Mads står frem med et kritisk blikk på helle bloggsfæren, så har det plutselig litt slagkraft. Kritikken blir ikke moderert, det når ut! Det som er synd er jo hvordan de mest hardbarkede tilhengerene (på begge sider) kommer med ufyselige utsagn og drar debatten rett ned i søla. At all eder og galle i diverse kommentarfelt går innpå Anna skjønner jeg jo, men å kalle originalinnlegget til Mads for mobbing er rett og slett et hån mot de som virkelig opplever mobbing og hets på daglig basis rundt om i vårt ganske land.. Jeg har et dypt og inderlig håp om at denne debatten bare er i sin spede begynnelse. At den etter hvert blir ennå mer offentlig og at ennå flere kjendiser, politikere osv tar et høyt og tydelig standpunkt mot denne bransjen som på flere områder er dypt kritikkverdig! Og at blogg-bedriftene det gjelder én dag skal skjønne at dette er kritikk på bakgrunn av handlinger, ikke mobbing mot dem som person. Alle seriøse bedrifter og reklamebyråer har et etisk råd. De har nå blitt veldig oppmerksom på hvor de skal plassere sine reklamekroner. Useriøse bloggere blir nå strøket fra listene. 4
Diamant Skrevet 26. juli 2018 #8455 Skrevet 26. juli 2018 25 minutter siden, Truka skrev: Og hun der Trine Grung er på banen igjen, ser jeg. Grøss. Merkelig at hun er tilbake for å forsvare Anna. Hun ble jo blokka av henne en gang hun kom en en kritisk kommentar. Hun skrev jo et blogginnlegg om det til og med (Trine Grung altså). 9
Justlooking Skrevet 26. juli 2018 #8456 Skrevet 26. juli 2018 8 minutter siden, Diamant skrev: Merkelig at hun er tilbake for å forsvare Anna. Hun ble jo blokka av henne en gang hun kom en en kritisk kommentar. Hun skrev jo et blogginnlegg om det til og med (Trine Grung altså). Mads har kommet med et meget bra tilsvar hos Anna 👍 7
Poltergeist Skrevet 26. juli 2018 #8457 Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, Justlooking skrev: Mads har kommet med et meget bra tilsvar hos Anna 👍 Blir vanskelig for AR og fansen å slå dén kommentaren! All cred til MH! 8
hobbykokken Skrevet 26. juli 2018 #8458 Skrevet 26. juli 2018 Jeg ble litt satt ut av hun som skrev den lange kommentaren i kommentarfeltet til anna på fb om at hun hadde ringt henne, og at hun hadde svart, men at hun dermed ikke fikk frem et ord. 19
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 26. juli 2018 #8459 Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, hobbykokken skrev: Jeg ble litt satt ut av hun som skrev den lange kommentaren i kommentarfeltet til anna på fb om at hun hadde ringt henne, og at hun hadde svart, men at hun dermed ikke fikk frem et ord. Det var ikke meg.
Gjest Brielle Skrevet 26. juli 2018 #8460 Skrevet 26. juli 2018 4 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Det var ikke meg. Ehhh, nei, okei...??? Ser ikke at noen har påstått det 🤔 Hvorfor så kjap til å skrive det? 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå