Xstrella Skrevet 25. juli 2018 #8281 Skrevet 25. juli 2018 5 minutter siden, ssophie skrev: Jeg skrev en kommentar som raskt fikk over hundre likes. Saklig, men kritisk. Nå er kommentaren slettet, og jeg er blokkert. Det samme skjedde da jeg kommenterte bildet CBE la ut i går. Den er slettet, og jeg er blokkert. Disse bloggerne er verre enn Nord-Korea. Ja hvem sitter 24/7 og siler ut? Er idiotisk. E det de selv så går de unevnelige for lut og kaldt vann. Skulle Hollywood kjendiser sittet slik på sine kontoer og slettet så ville det vært heltidsjobb. Hårsåre bloggere tåler ingenting. Se all kritikk Justin Bieber fikk for sin forlovelse der Jelena fansen er harnisk over hans frieri til frk Baldwin. Ser ikke de slette og sile ut kommentarer på nettet. Jelena er da Selena Gomez han datet on off i 7 år. 13
Gjest Sobril Skrevet 25. juli 2018 #8282 Skrevet 25. juli 2018 10 minutter siden, ssophie skrev: Jeg skrev en kommentar som raskt fikk over hundre likes. Saklig, men kritisk. Nå er kommentaren slettet, og jeg er blokkert. Det samme skjedde da jeg kommenterte bildet CBE la ut i går. Den er slettet, og jeg er blokkert. Disse bloggerne er verre enn Nord-Korea. Ja, der var din kommentar borte. Den fikk stå en stund da 😆
Poltergeist Skrevet 25. juli 2018 #8283 Skrevet 25. juli 2018 Jeg tenker på den gyldne regel: gjør mot andre slik du vil andre skal gjøre mot deg. Når Anna er den som starter å henge ut folk, så sier hun indirekte at hun vil bli hengt ut selv. Da mener jeg det er på sin plass at det skjer også. Vil man ikke bli hengt ut (noe hun i grunn heller ikke ble), må hun se seg selv i speilet og se hvem den store styggen ulven egentlig er. Jeg skjønner ikke hvorfor Anna, og andre bloggere og privatpersoner, tenker med når de legger ut bilder av barn i enhver situasjon. Selv om en 7 åring (eller yngre) sier det er greit at bilder blir lagt ut, har ikke de noen formening om hva det vil si at noe blir lagt ut fullt offentlig på nett. Det er jo blitt poengtert mang en gang hva slags konsekvenser det har for barna både der og da og i fremtiden. Selv fant jeg for noen år siden et fint bilde av meg lagt ut i en nettavis som viste fram sommerbilder som mammaen min hadde lagt ut da jeg var rundt 8 år. Jeg ble faktisk sur for å ha funnet det bildet, for det ble ikke lagt ut med min tillatelse. Det kan umulig være noe gøy for bloggerbarna å se alt som ligger på nettet så fort de begynner å bruke internettet. 10
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. juli 2018 #8284 Skrevet 25. juli 2018 2 hours ago, vintage said: Fatter ikke at annonsører vil assosieres med bloggen lenger. Noen bloggere er bedre enn andre på å holde krangling unna bloggen. Jeg må si at CBE er flink til å holde private krangler unna den. Hun har da også vært flere år i et ekteskap med LKE, i løpet av en slik tid sammen blir det alltid både oppturer OG nedturer for noen og enhver. Om de ikke har klart å holde seg unna rolleblanding i kommentarfelt og diverse, så styrer de unna å legge ut opphetede diskusjoner med andre på bloggen, og det er flott! Mads Hansen virker som en stødig, jovial og jordnær fyr! Han fortjener også en del av dagens ros!
Den røde fare Skrevet 25. juli 2018 #8285 Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, Sobril skrev: Og DER var blokkeringsrunden tatt. Hun er så barnslig at jeg mangler ord. Ikke lenge før alle som likte innlegget til Mads blir blokkert😅 9
Breakeven Skrevet 25. juli 2018 #8286 Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, ssophie skrev: Jeg skrev en kommentar som raskt fikk over hundre likes. Saklig, men kritisk. Nå er kommentaren slettet, og jeg er blokkert. Det samme skjedde da jeg kommenterte bildet CBE la ut i går. Den er slettet, og jeg er blokkert. Disse bloggerne er verre enn Nord-Korea. Samme skjedde med meg! Haha, jeg fikk over 100 likes fordi jeg spurte om hun luket ut kritiske kommentarer og folk som ikke var enig med henne. Wow, grow up. 14
Christy89 Skrevet 25. juli 2018 #8287 Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, ssophie skrev: Jeg skrev en kommentar som raskt fikk over hundre likes. Saklig, men kritisk. Nå er kommentaren slettet, og jeg er blokkert. Det samme skjedde da jeg kommenterte bildet CBE la ut i går. Den er slettet, og jeg er blokkert. Disse bloggerne er verre enn Nord-Korea. Herrejesus! 🙈🙈🙈 2
Poltergeist Skrevet 25. juli 2018 #8288 Skrevet 25. juli 2018 Det er svært usannsynlig å skulle se for seg Anna jobbe i butikk for eksempel den dagen blogginntektene tar slutt. Er alltid noen ufine kunder innom butikken, og hvordan hadde Anna håndtert å få kritikk rettet mot seg face to face med mange tilskuere? Med tanke på at hun ikke takler kritikk eller motstand, og bare surver over de minste ting, er det svært usannsynlig at hun i det hele tatt ville blitt ansatt som butikkmedarbeider. 3
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 25. juli 2018 #8289 Skrevet 25. juli 2018 6 minutter siden, Poltergeist skrev: Det er svært usannsynlig å skulle se for seg Anna jobbe i butikk for eksempel den dagen blogginntektene tar slutt. Er alltid noen ufine kunder innom butikken, og hvordan hadde Anna håndtert å få kritikk rettet mot seg face to face med mange tilskuere? Med tanke på at hun ikke takler kritikk eller motstand, og bare surver over de minste ting, er det svært usannsynlig at hun i det hele tatt ville blitt ansatt som butikkmedarbeider. De fleste som handler i en butikk går ikke til personangrep på de ansatte.
Poltergeist Skrevet 25. juli 2018 #8290 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev: De fleste som handler i en butikk går ikke til personangrep på de ansatte. Er alltid en eller annen usaklig stakkar. 😉 Har ofte vært vitne til kunder som klager på både det ene og det andre. 16
BuffaloDuck Skrevet 25. juli 2018 #8291 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat said: De fleste som handler i en butikk går ikke til personangrep på de ansatte. Hmm, her føler jeg Mads Hansen kommenterte merkevaren/influenceren Anna Rasmussen og ikke personen Anna Rasmussen. Det er en forskjell på de to. Bildet hun lager av seg selv som merkevare og henne som person går jeg utifra er forskjellige. For meg virket det som om han kommenterte business-modellen til bedriften hennes. 36
Friluftsdame Skrevet 25. juli 2018 #8292 Skrevet 25. juli 2018 (endret) 1 time siden, Sandin skrev: La nå BARN være i fred. Nettopp. Ikke alle foreldre er i stand til å verne sine mindreårige, som Anna og Jan. Man må ALDRI koble eksponering av mindreårige og foreldres inntektsgrunnlag/lommebok. Det skaper en avhengighet der det kun er en taper: den mindreårige. De voksne finner på mer og mer fluffye unnskyldninger. Som at de er så glade i dem, og stolte av dem. Det er imidlertid ikke det dette handler om. Det handler om Å LA BARN VÆRE I FRED Endret 25. juli 2018 av Friluftsdame 12
Aurora** Skrevet 25. juli 2018 #8293 Skrevet 25. juli 2018 Anna Rasmussen er den mest barnslige jenta jeg noen gang har vært vitne til. VOKS OPP JENTE! Lurer på hvor mange hun har blokkert opp igjennom? Må være mange. 18
Diamant Skrevet 25. juli 2018 #8294 Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, Den røde fare skrev: Ikke lenge før alle som likte innlegget til Mads blir blokkert😅 Det blir litt av en jobb for henne å blokke 19.296 kontoer 31
Hege899 Skrevet 25. juli 2018 #8295 Skrevet 25. juli 2018 11 timer siden, Othalie skrev: Det er deres egne valg, skal jeg gå inn og bestemme hva som passer seg i andres liv? kritisere og mobbe dem for utradisjonelle valg? Det er mange som eksponerer ungene sine i sosiale medier. At mange gjør det betyr ikke at det er greit. Ikke i det hele tatt. 14
Poltergeist Skrevet 25. juli 2018 #8296 Skrevet 25. juli 2018 Akkurat nå, Diamant skrev: Det blir litt av en jobb for henne å blokke 19.296 kontoer Når det er selveste Anna Rasmussen det er snakk om, er det høyst sannsynlig en realitet. 😂 9
Aurora** Skrevet 25. juli 2018 #8297 Skrevet 25. juli 2018 15 minutter siden, Poltergeist skrev: Når det er selveste Anna Rasmussen det er snakk om, er det høyst sannsynlig en realitet. 😂 Hun har jo tid til det så🤣 14
exictence Skrevet 25. juli 2018 #8298 Skrevet 25. juli 2018 42 minutter siden, Friluftsdame skrev: Man må ALDRI koble eksponering av mindreårige og foreldres inntektsgrunnlag/lommebok. Det skaper en avhengighet der det kun er en taper: den mindreårige. De voksne finner på mer og mer fluffye unnskyldninger. Som at de er så glade i dem, og stolte av dem. Det er imidlertid ikke det dette handler om. Det handler om Å LA BARN VÆRE I FRED Jeg skulle ønske mine foreldre ikke lot meg være i fred. Skulle ønske de sa de var stolte og glade i meg. 1
Diamant Skrevet 25. juli 2018 #8299 Skrevet 25. juli 2018 5 minutter siden, exictence skrev: Jeg skulle ønske mine foreldre ikke lot meg være i fred. Skulle ønske de sa de var stolte og glade i meg. 6
gjestgitt Skrevet 25. juli 2018 #8300 Skrevet 25. juli 2018 (endret) 8 minutter siden, exictence skrev: Jeg skulle ønske mine foreldre ikke lot meg være i fred. Skulle ønske de sa de var stolte og glade i meg. Jeg er litt usikker hva du vil frem til, er det å legge ut masse bilder i sosiale medier en måte for foreldrene å si at de stolte og glad i barna? Å la barna være i fred i denne sammenhengen betyr jo at barna ikke skal brukes som inntektskilder i sosiale medier og beskytte dem. Det betyr ikke at man skal ignorere barnet fullstendig og ikke gi de ros og kjærlighet. Det er ikke sort/hvitt. Håper du har gode folk rundt deg som gir deg all den kjærligheten du fortjener ❤️ Endret 25. juli 2018 av gjestgitt 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå