Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 25. juli 2018 #8261 Skrevet 25. juli 2018 2 minutter siden, Oktnxbye skrev: At hun er sårbar og nedfor gir henne ikke fritak for ansvar. Hvis hun er så sårbar og nedfor at hun ikke tåler å bli sagt imot eller få kritikk rettet mot egen bedrift - må hun trekke seg vekk fra rampelyset og søke hjelp fra profesjonelle instanser, ikke sitte filme seg selv (i svart hvitt for best effekt) tilsynelatende naken, mens hun "helt knust" tørker tårer (som jeg forsåvidt ikke tror på) med en sokk. Jeg er enig i at hun burde søke hjelp. Hun fortjener å ha det bra❤️ Og akkurat nå så har hun ikke det.
Othalie Skrevet 25. juli 2018 #8262 Skrevet 25. juli 2018 La folk passé seg selv og egne liv, hadde det vært bekymring for barnas videre helse og trivsel er det andre instanser som griper inn, i mellomtiden er livet for kort til og prøve og bestemme over andre menneskers valg, der vil vi uansett ikke vinne..
Pås Skrevet 25. juli 2018 #8263 Skrevet 25. juli 2018 3 minutter siden, Othalie skrev: La folk passé seg selv og egne liv, hadde det vært bekymring for barnas videre helse og trivsel er det andre instanser som griper inn, i mellomtiden er livet for kort til og prøve og bestemme over andre menneskers valg, der vil vi uansett ikke vinne.. Ja, det finnes også mennesker som mener at barnevernet burde vært nedlagt... 18
Oktnxbye Skrevet 25. juli 2018 #8264 Skrevet 25. juli 2018 11 minutter siden, Othalie skrev: Hvorfor skal du bestemme over hva andre skal gjøre… ? Hva gir deg rett mener du? Jeg er ikke interessert å starte noen brukerdebatt. 12
decker Skrevet 25. juli 2018 #8265 Skrevet 25. juli 2018 1 minutt siden, Othalie skrev: La folk passé seg selv og egne liv, hadde det vært bekymring for barnas videre helse og trivsel er det andre instanser som griper inn, i mellomtiden er livet for kort til og prøve og bestemme over andre menneskers valg, der vil vi uansett ikke vinne.. Beklagar, men når ein person velg å eksponera både seg sjølv og ungane på SoMe for annonseinntekter så opnar ein og opp for kritikk. Det er nemlig ikkje sånn at livet er for kort til å setja søkelys på det ein opplever som kynisk markedsføring, det er heller motsatt, barndommen til bloggerbarna er for kort til å verta utnytta kommersielt. 44
Gjest Squill Skrevet 25. juli 2018 #8266 Skrevet 25. juli 2018 (endret) Unnskyld meg et lite øyeblikk: (...) Er det den SAMME jenta som strigråter og hulker til Norges offentlighet over å ha fått en litt morsom og ganske betimelig kommentar på Instagram om hvordan hun driver rådriftsbusinessen sin? Er det HUN som er krenka?? Dama har jo faktisk ikke føttene sine plantet på denne jorda. Ryddet for persondebatt. Edie, adm. Endret 25. juli 2018 av Squill
BuffaloDuck Skrevet 25. juli 2018 #8267 Skrevet 25. juli 2018 (endret) 1 hour ago, vintage said: Mads Hansen har jo helt rett. Og for Anna var jo uttalelsen hans en gavepakke, for motreaksjonen sendte henne rett til topps på bloggtoppen igjen. Fatter ikke at annonsører vil assosieres med bloggen lenger. Jeg lurer på om Anna ikke er så dum, og for henne og Jan var vel dette kanskje helt supert. Det er jo hele forretningsmodellen deres: Anna har med vilje provosert; folk reagerer; så kommer det stakkars meg innlegg siden jeg har så mange hatere; etterfulgt av Jan som skal "ta kontroll" og sette kritikerne på plass. Så skjer det samme igjen. Lurer på om begge to så en gylden sjanse nå som Mads gav henne oppmerksomhet, men hun håpet nok det hadde kommet når hun opererte seg sist, slik at hun kunne gå rett i offer-posisjon samtidig med at den sangen var på topp. Men hun har jo grepet sjansen nå med begge hender, både grinevideo, innlegg OG nå har Mads gitt henne oppmerksomhet på Insta-story. Blir nok svar til Mads snart også fra henne eller Jan. Endret 25. juli 2018 av BuffaloDuck ord 13
Gjest Sjokka Skrevet 25. juli 2018 #8268 Skrevet 25. juli 2018 12 minutter siden, Othalie skrev: La folk passé seg selv og egne liv, hadde det vært bekymring for barnas videre helse og trivsel er det andre instanser som griper inn, i mellomtiden er livet for kort til og prøve og bestemme over andre menneskers valg, der vil vi uansett ikke vinne.. I mellomtiden er livet for kort til å prøve å bestemme over andre?? Hva slags setning var det? Det er ingen her inne som prøver å bestemme over andre. Vi påkepeker hva anna gjør galt, og hjelpe meg, de gjør hun mange av. Gang på gang. Jenta trenger hjelp til å skru sammen det hun har i hodet slik at hun får normale signaler igjen. Det Anna driver med er laaangt ifra normalt. Og dessverre ser det ut som hun må lære på den harde måten. Og hvis vi bare skulle passe på oss selv, hvordan hadde da denne verden blitt? Det er dessverre sånn at folk bryr seg for lite, og overser saker som burde blitt anmeldt eller gitt beskjed om. Av og til handler det rett og slett om å bry seg.
Christy89 Skrevet 25. juli 2018 #8269 Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, Jegskulleønskeat skrev: Vettu hva? Det er mange mennesker som sliter med å motta kritikk. Jeg synes også det siden jeg sliter med selvfølelsen. Og jeg er ikke den eneste. Jeg kan forstå at det er tungt for henne. Ja, hun har kritisert andre på bloggen. Nei, det er ikke greit. Likevel kan jeg forstå at å bli kritisert når man er på sitt mest sårbare er vanskelig! Det kan knekke den sterkeste; og Anna er uten tvil veldig sterk! Det er jeg fult klar over, men det mister sin troverdighet når hun legger ut grinevideo for å få folk inn på bloggen og sympati. Helt på sin plass at hun får kritikk på dette med eksponering av barna. Hva med heller ta til seg kritikken enn å sutre og oppføre seg barnslig? 17
Justlooking Skrevet 25. juli 2018 #8270 Skrevet 25. juli 2018 30 minutter siden, Othalie skrev: Jeg tenker at det for enhver familie bestemme selv, det er nok kontrollregulering i Norge på hva man skal være og ikke være. Jeg nekter og dømme andre menneskers egne valg, de ungene virker lykkelige og harmoniske. Og nei, jeg kommer ALDRI til og støtte oppom mobbing uansett hva det gjelder, virker som om den fyren har stort behov for oppmerksomhet og fritidsproblemer. Det HYLES om denne bloggeren, hva med de andre? RH er langt værre, Nette N oppgir barnets rutiner,( langt værre synes jeg ) og lykken er mange? alt fra sykdommer til famileproblemer, FF pakker det "pent" inn på en suspekt måte….men hører aldri samme hylingen om de. La nå folk være i fred. Har tanken slått deg at det er verre for henne fordi hun blogger under navnet til datteren? 6
Friluftsdame Skrevet 25. juli 2018 #8271 Skrevet 25. juli 2018 21 minutter siden, Othalie skrev: Hvorfor skal du bestemme over hva andre skal gjøre… ? Hva gir deg rett mener du? Som foreldre har vi et ansvar for å beskytte våre mindreårige. Det Mads peker på er høyst betimelig. Du kan gjerne si at alle skal få gjøre som de vil. Men mener du virkelig det? Er det så enkelt at foreldre skal kunne gjøre sine mindreårige til sitt levebrød? Hvem skal stå opp for dem som ikke selv kan sette grenser, når foreldrene ikke gjør det? Det er store etiske og moralske dilemma forbundet med dette. Ennå har vi ikke et lovverk som regulerer dette, men jeg håper og tror at det kommer. Anna blir ikke mobbet, og hun klarer fint å latterliggjøre på egen hånd. Hun har gjort som hun selv vil og ikke tatt kritikk. Konflikter og brutte forretningsforbindelser er hennes bane. Omsider har vi fått en profil som Mads Hansen som har en profil som gjør at han kan peke på og løfte fram problematikken uten å bli beskyldt for å være misunnelig. 35
Christy89 Skrevet 25. juli 2018 #8272 Skrevet 25. juli 2018 Nei, Anna faktisk ikke mobbet her. Fansen for bare hyle det ut, for de har ikke noe annet å komne med (så er vi bare sjalue da) men mobbet blir hun ikke 16
Gjest Sobril Skrevet 25. juli 2018 #8273 Skrevet 25. juli 2018 Og DER var blokkeringsrunden tatt. Hun er så barnslig at jeg mangler ord.
Khloe P.T Skrevet 25. juli 2018 #8274 Skrevet 25. juli 2018 59 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg er enig i at hun burde søke hjelp. Hun fortjener å ha det bra❤️ Og akkurat nå så har hun ikke det. Jeg ønsker også at Anna skal ha det bra - det ønsker jeg for alle. Men vi lever i et samfunn der våre handlinger selvfølgelig får konsekvenser. Når man helt bevisst tar valg (i offentligheten) som inngår andre mennesker, ja da bør man vite at man kan stå for de valgene. Det gjør ikke Anna - hun spiller et skittent spill for å høste medlidenhet istedenfor å ta innover seg hva som faktisk blir forsøkt formidlet til henne. 16
Panda90 Skrevet 25. juli 2018 #8275 Skrevet 25. juli 2018 7 minutter siden, Sobril skrev: Og DER var blokkeringsrunden tatt. Hun er så barnslig at jeg mangler ord. ja der var nesten 40 kommentarer plutselig borte fra instagraminnlegget hennes. Pussig at det kun står igjen positive og støttende kommentarer. Det er så gale at det er til å bli matt av, hun lever virkelig i en boble. 27
Sandin Skrevet 25. juli 2018 #8276 Skrevet 25. juli 2018 1 time siden, Othalie skrev: Jeg tenker at det for enhver familie bestemme selv, det er nok kontrollregulering i Norge på hva man skal være og ikke være. Jeg nekter og dømme andre menneskers egne valg, de ungene virker lykkelige og harmoniske. Og nei, jeg kommer ALDRI til og støtte oppom mobbing uansett hva det gjelder, virker som om den fyren har stort behov for oppmerksomhet og fritidsproblemer. Det HYLES om denne bloggeren, hva med de andre? RH er langt værre, Nette N oppgir barnets rutiner,( langt værre synes jeg ) og lykken er mange? alt fra sykdommer til famileproblemer, FF pakker det "pent" inn på en suspekt måte….men hører aldri samme hylingen om de. La nå folk være i fred. La nå BARN være i fred. 44
Frøken_fjong1 Skrevet 25. juli 2018 #8277 Skrevet 25. juli 2018 Jeg blir flau av å lese hva hennes tilhengere får seg til å skrive. 🙄😳 hennes oppførsel gidder jeg ikke en gang å begynne å kommentere. 12
Populært innlegg ssophie Skrevet 25. juli 2018 Populært innlegg #8278 Skrevet 25. juli 2018 5 minutter siden, Panda90 said: ja der var nesten 40 kommentarer plutselig borte fra instagraminnlegget hennes. Pussig at det kun står igjen positive og støttende kommentarer. Det er så gale at det er til å bli matt av, hun lever virkelig i en boble. Jeg skrev en kommentar som raskt fikk over hundre likes. Saklig, men kritisk. Nå er kommentaren slettet, og jeg er blokkert. Det samme skjedde da jeg kommenterte bildet CBE la ut i går. Den er slettet, og jeg er blokkert. Disse bloggerne er verre enn Nord-Korea. 52
Edie Skrevet 25. juli 2018 #8279 Skrevet 25. juli 2018 Ryddet for persondebatt, innhold med opphavsrett og svar til dette. Edie, adm.
Gjest Gregor Clegane Skrevet 25. juli 2018 #8280 Skrevet 25. juli 2018 Hun bør strengt tatt ikke klage så mye. Det har hun egentlig ikke noe åpenbart motiv for. Hvis noen har god grunn til å klage, må det bli barna hennes. Over flere år har hun tjent ganske mye penger på kun å snakke dritt og utlevere barna sine. Hvis hun mener at alt som går galt skal tilfalles andre, står det jaggu dårlig til med selvinnsikt og refleksjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå