Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
17 minutter siden, FruRosa skrev:

Klikk på profilbildet til MH, der ligger storyen(e).

Tips: når det legges ut ny story kommer det en rød ring rundt profilbildet.

Tror det, jeg får aldri sett instastorier..

Noen som gidder komme med kort resymé for de uinnvidde? 😊

Edit: Sorry for at jeg siterte feil post 😊

Endret av Justlooking
Siterte feil😊
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Justlooking skrev:

Tror det, jeg får aldri sett instastorier..

Noen som gidder komme med kort resymé for de uinnvidde? 😊

Edit: Sorry for at jeg siterte feil post 😊

Konklusjonen var vel at han står inne for innlegget sitt, til tross for tårene hennes og det syns jeg er flott!

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Konklusjonen var vel at han står inne for innlegget sitt, til tross for tårene hennes og det syns jeg er flott!

Enig. Og takk 😊

• Liker 1
Skrevet

Det var den mest åpenbare likksomgrininga jeg har sett. Flaut .. 

• Liker 10
Skrevet

Lol, er hun 4 år gammel? Tåler ingen kritikk idag?!

• Liker 11
Skrevet
17 minutter siden, Milio skrev:

Lol, er hun 4 år gammel? Tåler ingen kritikk idag?!

Nei tydeligvis ikke 🙄 Anna er vel den som tåler kritikk minst. Da går hun langt ned i kjelleren og griner. Herregud 

• Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg synes det er topp det Mads Hansen la ut. Helt betimelig pga Annas oppførsel mot andre som ikke kan snakke for seg selv.(...) Så langt synker han nemlig ikke. Anna får nå smake sin egen medisin mtp hvordan hun har vært mot andre i mange år, og hun får heldigvis ikke styrt debatten i hennes favør  

Håper VG/Dagbladet tar saken. De er jo ikke akkurat fremmede for å lage saker om Anna. Og Mads Hansen er jo i vinden som aldri før

Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 19
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
14 minutter siden, Christy89 skrev:

Nei tydeligvis ikke 🙄 Anna er vel den som tåler kritikk minst. Da går hun langt ned i kjelleren og griner. Herregud 

Vettu hva? Det er mange mennesker som sliter med å motta kritikk. Jeg synes også det siden jeg sliter med selvfølelsen. Og jeg er ikke den eneste. Jeg kan forstå at det er tungt for henne. Ja, hun har kritisert andre på bloggen. Nei, det er ikke greit. Likevel kan jeg forstå at å bli kritisert når man er på sitt mest sårbare er vanskelig! Det kan knekke den sterkeste; og Anna er uten tvil veldig sterk! 

Skrevet

Mads Hansen har jo helt rett. Og for Anna var jo uttalelsen hans en gavepakke, for motreaksjonen sendte henne rett til topps på bloggtoppen igjen.

Fatter ikke at annonsører vil assosieres med bloggen lenger.

• Liker 19
Gjest Reputation
Skrevet (endret)
1 time siden, vintage skrev:

Mads Hansen har jo helt rett. Og for Anna var jo uttalelsen hans en gavepakke, for motreaksjonen sendte henne rett til topps på bloggtoppen igjen.

Fatter ikke at annonsører vil assosieres med bloggen lenger.

... de vil jo ikke det lenger. Hun har vel bare betakaroten og tannbleking igjen. 

Endret av Reputation
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Anna fremstår uten tvil ganske sårbar. Hun har nok et dårlig selvbilde, men det Mads Hansen la ut var ikke mobbing, han stilte kun spørsmål ved Annas bedrift. Noe jeg mener at er helt greit. 

• Liker 37
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
2 minutter siden, Slowdive skrev:

Anna fremstår uten tvil ganske sårbar. Hun har nok et dårlig selvbilde, men det Mads Hansen la ut var ikke mobbing, han stilte kun spørsmål ved Annas bedrift. Noe jeg mener at er helt greit. 

Han stilte ingen spørsmål. Han latterliggjorde henne. Selvom eksponeringen er uheldig, så er det dumt av kjente mennesker å kritisere en person over sosiale medier. Jeg sier det igjen, jeg synes det ble gjort på feil måte. Istedenfor å latterliggjøre en person som tydelig er sårbar og nedfor, så kunne han ha sendt en privat melding om han var oppriktig bekymret for barna.!

Skrevet
1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Han stilte ingen spørsmål. Han latterliggjorde henne. Selvom eksponeringen er uheldig, så er det dumt av kjente mennesker å kritisere en person over sosiale medier. Jeg sier det igjen, jeg synes det ble gjort på feil måte. Istedenfor å latterliggjøre en person som tydelig er sårbar og nedfor, så kunne han ha sendt en privat melding om han var oppriktig bekymret for barna.!

Ville ikke kalt det latterliggjøring. Han påpeker at hun eksponerer barna sine, noe hun faktisk gjør. Han kunne sikkert tatt det opp på en annen måte, men i mine øyne var det verken latterliggjøring eller mobbing. 

• Liker 49
Skrevet
19 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Nei vet du hva.. dette er ikke latterliggjøring. Ingenting Mads skrev er usant eller henger henne ut på noen annen måte enn hva hun selv gjør. Hun bruker barna som inntektskilde og det fortjener kritikk. Både Isabel og Anna har ingen motsvar, så de begynner å grine. Burde forvente mer av jenter i tidlig 20-årene.

• Liker 42
Skrevet
3 timer siden, FruJohansen skrev:

Hva tenker du om den tredjeparten som ikke har stemmerett sine muligheter for å selv bestemme hva som passer i HENNES liv? Hva med hennes rettigheter? Det er mest det debatten om eksponering av barn i sosiale medier handler om, ikke foreldrenes rett til å gjøre det som passer best for dem.

PS. Det er mange som fortsatt røyker i bilen sammen med barna sine. Det er mange som drikker seg fulle på ferie med barna sine. Det er mange som ikke følger opp kosthold og tannpuss med barna sine. At mange fortsetter å gjøre en dum ting lenge etter at samfunnet ellers har konkludert med at det kan ha skadelige konsekvenser for BARNET i FRAMTIDEN, er ikke et argument for at det er greit å gjøre det i dag. Å påpeke dette er ikke mobbing. Det er betimelig kritikk.

Jeg tenker at det for enhver familie bestemme selv, det er nok kontrollregulering i Norge på hva man skal være og ikke være. Jeg nekter og dømme andre menneskers egne valg, de ungene virker lykkelige og harmoniske.

Og nei, jeg kommer ALDRI til og støtte oppom mobbing uansett hva det gjelder, virker som om den fyren har stort behov for oppmerksomhet og fritidsproblemer.

Det HYLES om denne bloggeren, hva med de andre? RH er langt værre, Nette N oppgir barnets rutiner,( langt værre synes jeg ) og lykken er mange? alt fra sykdommer til famileproblemer, FF pakker det "pent" inn på en suspekt måte….men hører aldri samme hylingen om de.

La nå folk være i fred.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

At hun er sårbar og nedfor gir henne ikke fritak for ansvar. Hvis hun er så sårbar og nedfor at hun ikke tåler å bli sagt imot eller få kritikk rettet mot egen bedrift - må hun trekke seg vekk fra rampelyset og søke hjelp fra profesjonelle instanser, ikke sitte filme seg selv (i svart hvitt for best effekt) tilsynelatende naken, mens hun "helt knust" tørker tårer (som jeg forsåvidt ikke tror på) med en sokk.

• Liker 30
Skrevet
6 minutter siden, Milio skrev:

Nei vet du hva.. dette er ikke latterliggjøring. Ingenting Mads skrev er usant eller henger henne ut på noen annen måte enn hva hun selv gjør. Hun bruker barna som inntektskilde og det fortjener kritikk. Både Isabel og Anna har ingen motsvar, så de begynner å grine. Burde forvente mer av jenter i tidlig 20-årene.

Mennesker reaksjonsmønstre er forskjellige, og det er lov uten å snakke om hva som er passende for alder. Har sett gamle herrer bikke under jeg, dømmer de ikke for alder av den grunn.

Skrevet
1 minutt siden, Oktnxbye skrev:

At hun er sårbar og nedfor gir henne ikke fritak for ansvar. Hvis hun er så sårbar og nedfor at hun ikke tåler å bli sagt imot eller få kritikk rettet mot egen bedrift - må hun trekke seg vekk fra rampelyset og søke hjelp fra profesjonelle instanser, ikke sitte filme seg selv (i svart hvitt for best effekt) tilsynelatende naken, mens hun "helt knust" tørker tårer (som jeg forsåvidt ikke tror på) med en sokk.

Hvorfor skal du bestemme over hva andre skal gjøre… ? Hva gir deg rett mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...