Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
50 minutter siden, Panda90 skrev:

Hun heter  desverre fortsatt mammatilmichelle på blogg.no sin liste. Men håper for alt det er verdt at hun faktisk går i seg selv nå å skjønner at endring av bloggnavn er eneste løsning. 

Men det har hun gjort før,  for noen år siden.. Altså endret navnet til Anna Rasmussen, men lesertallet dalte, så hun byttet til MammatilMichelle igjen. Så vet faktisk ikke om hun kommer til å gjøre det igjen 

Endret av Minnie23
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 hours ago, TøffeSnåkus said:

Ok. Der mistet jeg alle ord. Nå bør noen gripe inn for dette er ikke bra. Sitte sånn på en video er ren kopi av Raad.

Hun har jo prøvd å få oppmerksomheten til Mads Hansen før, da hun danset til Sommerkroppen-sangen, og la ut om operasjoner dagen etter at den kom ut omtrent. Lurer på om hun var litt sjalu på Isabel Raad som fikk så mye oppmerksomhet.

• Liker 40
Skrevet

Beste hadde faktisk vært å gitt henne null oppmerksomhet. All oppmerksomhet er bedre enn ingenting sant? Nå er hun på 1 plass på blogg.no. Akkurat som hun ville.

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, Minnie23 skrev:

Men det har hun gjort før,  for noen år siden.. Altså endret navnet til Anna Rasmussen, men lesertallet dalte, så hun byttet til MammatilMichelle igjen. Så vet faktisk ikke om hun kommer til å gjøre det igjen 

Men da byttet hun også bloggplattform. Jeg tror det utgjorde nedgangen, og ikke bloggnavnet. Forhåpentligvis vil hun ta sitt eget navn nå, i alle kanaler. 

• Liker 6
Skrevet
13 hours ago, Skribent09 said:

Snart kommer Jan med et innlegg på bloggen der han støtter Anna, og skriver samtidig at alle som kommer med kritikk er fæle personer. De er forutsigbare.

Tipper det blir video fra Jan, der han sukker og himler med øynene over hvor fæl Mads Hansen og alle kritikerne er. Og sjalu, ikke glem hvor sjalu alle er.

• Liker 24
Gjest Janus
Skrevet
2 timer siden, Minnie23 skrev:

Jeg har NULL sympati for henne. Hun gjør dette for klikk og sympati. Tragisk 🙄

Denne oppførselen har hun hatt på repeat om igjen og om igjen. Snart kommer vel Jan med støtteinnlegget sitt til Anna på bloggen. Bare venter på det

Jeg synes hun er tragisk sånn som hun oppfører seg, hun er veldig manipulerende, hun spiller offer når hun ikke er det, en annen ville stengt bloggen og fått hjelp,hun ødelegger familien sin

Skrevet
21 minutter siden, Månespeil skrev:

Men da byttet hun også bloggplattform. Jeg tror det utgjorde nedgangen, og ikke bloggnavnet. Forhåpentligvis vil hun ta sitt eget navn nå, i alle kanaler. 

Jeg er skeptisk. Husk at hun aldri tar til seg kritikken og tror faktisk hun mener hun ikke gjør noe galt. Vi er bare sjalu må da vite 🙄

• Liker 6
Skrevet
12 hours ago, Professor loff said:

Det er ikke hat - det er god gammel latterliggjøring. Og det er helt riktig å kritisere en "influencer" (smak på der orde) offentlig. Det er det eneste riktige, faktisk. 

Enig. "Influencere" er ikke en beskyttet/fredet rase som bare skal få dure på som de finner det for godt, uten kritikk fra det samfunnet de selv prøver hver dag på å påvirke. Dette må være en toveis-kommunikasjon, der forbrukere kan si ifra hva som ikke tolereres. Så er det opp til influenceren å velge å moderere/forandre seg etter hva majoritetet av samfunnet vil ha, hvis de ønsker å appellere til majoriteten.

Eller, det virker jo som den valgte taktikken er å gråte og si hvor mye "hat" man får ved den minste antydning til kritikk.

• Liker 13
Skrevet

I videoen skriver hun «jeg slutter ikke akkurat å blogge med det første. Det er det eneste jeg ikke kan». Lurer på hva hun mener med det? 

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Othalie skrev:

Det er deres egne valg, skal jeg gå inn og bestemme hva som passer seg i andres liv? kritisere og mobbe dem for utradisjonelle valg? Det er mange som eksponerer ungene sine i sosiale medier.

Hva tenker du om den tredjeparten som ikke har stemmerett sine muligheter for å selv bestemme hva som passer i HENNES liv? Hva med hennes rettigheter? Det er mest det debatten om eksponering av barn i sosiale medier handler om, ikke foreldrenes rett til å gjøre det som passer best for dem.

PS. Det er mange som fortsatt røyker i bilen sammen med barna sine. Det er mange som drikker seg fulle på ferie med barna sine. Det er mange som ikke følger opp kosthold og tannpuss med barna sine. At mange fortsetter å gjøre en dum ting lenge etter at samfunnet ellers har konkludert med at det kan ha skadelige konsekvenser for BARNET i FRAMTIDEN, er ikke et argument for at det er greit å gjøre det i dag. Å påpeke dette er ikke mobbing. Det er betimelig kritikk.

• Liker 40
Skrevet
3 minutter siden, richbitch skrev:

I videoen skriver hun «jeg slutter ikke akkurat å blogge med det første. Det er det eneste jeg ikke kan». Lurer på hva hun mener med det? 

Det er det hun lever av så da vil hun ikke det.

Hun trenger ikke slutte, bare kutte ut navnet til datteren i alle kanaler.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da har MH lagt ut tilsvar på Annas gråtevideo på IG.

Lagt til: Det ligger på IG story.

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, FruRosa skrev:

Og det var spot on.

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, FruJohansen skrev:

Og det var spot on.

Enig!

• Liker 3
Gjest Sjokka
Skrevet
10 minutter siden, FruRosa skrev:

Hvor? Sjekket mads insta og der var ikke noe nytt??

Skrevet
Akkurat nå, Sjokka skrev:

Hvor? Sjekket mads insta og der var ikke noe nytt??

IG story

Gjest Sjokka
Skrevet
7 minutter siden, FruRosa skrev:

IG story

Takk 👍

Skrevet
24 minutter siden, FruRosa skrev:

IG story

Hvor finner jeg IG storien hen? Må enn ha IG profil for å se den?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Christy89 skrev:

Hvor finner jeg IG storien hen? Må enn ha IG profil for å se den?

Klikk på profilbildet til MH, der ligger storyen(e).

Tips: når det legges ut ny story kommer det en rød ring rundt profilbildet.

Skrevet
16 minutter siden, FruRosa skrev:

Klikk på profilbildet til MH, der ligger storyen(e).

Tips: når det legges ut ny story kommer det en rød ring rundt profilbildet.

Ok skal prøve 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...