Viljaa Skrevet 14. juli 2018 #7941 Skrevet 14. juli 2018 Anna skriver noe vagt på bloggen om en bloggplattform som jobber imot henne og hadde jo en periode i fjor høst der hun kun postet 1-2 innlegg der hvert innlegg var formulert på en så dramatisk måte at hun seilte opp på topplista. Kan det være at blogg.no prøvde å holde igjen pengene siden hun ikke hadde vært aktiv gjennom hele perioden? Det kan jo i så fall forklare hvorfor de i mars 2018 presiserte reglene om aktivitet på bloggen i forhold til aktivitet gjennom hele måneden (innlegg hver fjerde dag, mot at det tidligere stod at bloggen må ha vært aktiv gjennom hele perioden). 9
Gjest Janus Skrevet 14. juli 2018 #7942 Skrevet 14. juli 2018 (endret) 1 time siden, Sjokka skrev: Ja ikke sant? Det er da vi må spørre om hun virkelig står for alt hun skriver? Ja man kan jo begynne å lure🤔 Endret 14. juli 2018 av Janus
Gjest Janus Skrevet 14. juli 2018 #7943 Skrevet 14. juli 2018 1 time siden, Den røde fare skrev: Nja, klart hun har tjent store penger med tanke på alderen, men er det virkelig noe å skryte av? Jeg vil heller være mindre bemidlet og ha det bra med meg selv og de rundt meg, altså. Dét har ikke Anna. Penger er virkelig ikke alt, og penger gjør en ikke lykkelig. Det ser vi jo et godt eksempel på her. Er det verdt det? Syns mange andre mødre på 22, er mer modne enn Anna! Hun finnes ikke moden i det heletatt.
FruRosa Skrevet 14. juli 2018 #7944 Skrevet 14. juli 2018 Tenk så uendelig mye gøy de kunne gjort for over 100 000. Isteden sitter de der for seg selv, riktignok i diger villa med eget svømmebasseng, og har en ferie som er såder... 19
Den røde fare Skrevet 14. juli 2018 #7945 Skrevet 14. juli 2018 1 time siden, Lalala123 skrev: Nå siktet jeg ikke til økonomien hennes, men generelt. Hun er en veldig ung 3 barnsmor. Barna er små og det er klart at det er utfordrende. Om ferien koster 100 000 eller 10 000 så er barn, barn uansett. Den frustrasjonen hun skrev om på bloggen viser hun jo bare til at selv om hun er godt «bemidlet» så møter hun utfordringer hun også. Joda, alle har utfordringer, uansett hvor mye penger man har. Men akkurat i dette tilfellet, er det ikke rart det blir kjedelig og mye mas fra de minste. De har jo kun hverandre, ingen farger rundt seg og stort sett de samme «veggene» å se hver dag. Klart man blir lei. De fleste andre ville gjort en innsats for at barna skulle ha det greit, for å få mindre surving. Mener ikke at de skal aktiviseres støtt, men LITT burde man forvente av et ungt, sprekt par. 11
Lalala123 Skrevet 14. juli 2018 #7947 Skrevet 14. juli 2018 (endret) 34 minutter siden, Den røde fare skrev: Joda, alle har utfordringer, uansett hvor mye penger man har. Men akkurat i dette tilfellet, er det ikke rart det blir kjedelig og mye mas fra de minste. De har jo kun hverandre, ingen farger rundt seg og stort sett de samme «veggene» å se hver dag. Klart man blir lei. De fleste andre ville gjort en innsats for at barna skulle ha det greit, for å få mindre surving. Mener ikke at de skal aktiviseres støtt, men LITT burde man forvente av et ungt, sprekt par. Joda. Men hun er jo ikke akkurat en som pleier å ligge på latsiden når det gjelder å finne på ting med barna av det jeg har sett av idligere blogginnlegg. Hun så gjerne for seg for en gang skyld, en rolig og avslappende ferie med det huset og med svømmebassenget utenfor. Alle kan få nok av mas og evige forventninger om hva barna vil ha og finne på. Tipper innlegget var en utblåsning. Tviler sterkt på at hun står imot maset til barna i 3 uker uten å finne på noe med dem fordi turen kostet 100 000. Endret 14. juli 2018 av Lalala123 1
Elhaym Skrevet 14. juli 2018 #7948 Skrevet 14. juli 2018 Akkurat nå, Lalala123 skrev: Joda. Men hun er jo ikke akkurat en som pleier å ligge på latsiden når det gjelder å finne på ting med barna av tidligere blogginnlegg. Hun så gjerne for seg for en gang skyld, en rolig og avslappende ferie med det huset og med svømmebassenget utenfor. Alle kan få nok av mas og evige forventninger om hva barna vil ha og finne på. Tipper innlegget var en utblåsning. Tviler sterkt på at hun står imot maset til barna i 3 uker uten å finne på noe med dem fordi turen kostet 100 000. Er faktisk enig her. Jeg var på ferie alene med barna mine ifjor for å få fred og ro. Istedet kranglet de og var sykt slitsomme. Husker jeg tenkte på kvelden da jeg var utslitt at hva slags barn har jeg, som ikke klarer oppføre seg en gang Ferie med barn er ingen ferie. Det er hyggelig men slitsomt for.mange. akkurat disse tankene bør være lov å ha. 8
richbitch Skrevet 14. juli 2018 #7949 Skrevet 14. juli 2018 Jeg har barn på 10 år, og vet at flere i vennegjengen hennes leser bloggen til Anna (og det har de gjort en stund). Så det er ikke usannsynlig at M’s venner snart begynner å lese bloggen og selvfølgelig M selv også... Synes det er veldig uheldig at jenter i 10 års alderen leser denne bloggen, og det er absolutt noe Anna burde tenke mer over. 10
Gjest Kariannne Skrevet 14. juli 2018 #7950 Skrevet 14. juli 2018 Men har ikke Anna lagt litt opp til høye forventninger? Jeg mener når hun gjør så mye ut av barnas bursdager osv, så blir det til at man lager forventninger.
Ellatin Skrevet 14. juli 2018 #7951 Skrevet 14. juli 2018 Anna sier hun ikke vil bo på hotell på grunn av at hun er så kjendis og aldri ville fått ro. Nå er livet til Anna en eneste stor photoshoot. Det skal tas rumpe bilder i basseng, skræve bilder hvor enn hun føler for å skræve, pupper flagrer, ja... ikke så veldig barnevennlig. Jeg forstår godt at hun ikke vil bo på et hotell med masse folk, tenk som folk hadde glant når hun står utenfor ven inngangsdøren, eller ved bassenget og skal ta disse sexy bildene. Hun er ikke bare redd for å bli gjenkjent. Hun er redd for å ikke kunne vise frem kroppen sin slik hun hungrer etter uten å bli glodd på av de samme type mannfolka som drar den til bildene på bloggen eller mødre som prøver å skjerme barna sine. På hotell hadde hun måtte holde photoshoots til hotellrommet. Og slikt blir det jo ikke penger av. 23
Inocybe Skrevet 14. juli 2018 #7952 Skrevet 14. juli 2018 39 minutter siden, Lalala123 skrev: Joda. Men hun er jo ikke akkurat en som pleier å ligge på latsiden når det gjelder å finne på ting med barna av det jeg har sett av idligere blogginnlegg. Hun så gjerne for seg for en gang skyld, en rolig og avslappende ferie med det huset og med svømmebassenget utenfor. Alle kan få nok av mas og evige forventninger om hva barna vil ha og finne på. Tipper innlegget var en utblåsning. Tviler sterkt på at hun står imot maset til barna i 3 uker uten å finne på noe med dem fordi turen kostet 100 000. 37 minutter siden, Takida skrev: Er faktisk enig her. Jeg var på ferie alene med barna mine ifjor for å få fred og ro. Istedet kranglet de og var sykt slitsomme. Husker jeg tenkte på kvelden da jeg var utslitt at hva slags barn har jeg, som ikke klarer oppføre seg en gang Ferie med barn er ingen ferie. Det er hyggelig men slitsomt for.mange. akkurat disse tankene bør være lov å ha. Den typen tanker er helt ok men, og det er et stort men, den slags tar man med mannen, moren eller venninnen i et setting der barna ikke hører. Man legger det ikke ut til offentlig beskuelse av (om kort tid) barna selv, barnas venner, lærere og naboer. Her må moren sette sitt eget og bloggens behov for utblåsning og relaterbart innhold tilside og skåne barna. 19
Lalala123 Skrevet 14. juli 2018 #7953 Skrevet 14. juli 2018 45 minutter siden, Takida skrev: Mine barn har også lært seg å lese i 1 klasse. Mitt eldste barn er tenåring og leser av og til blogger. det er nok lenge til Michelle leser alt dette. Barn er uansett lojale så jeg vil tro alt vi skriver her inne er 'verre'sett fra et barns øye. 43 minutter siden, Takida skrev: Er faktisk enig her. Jeg var på ferie alene med barna mine ifjor for å få fred og ro. Istedet kranglet de og var sykt slitsomme. Husker jeg tenkte på kvelden da jeg var utslitt at hva slags barn har jeg, som ikke klarer oppføre seg en gang Ferie med barn er ingen ferie. Det er hyggelig men slitsomt for.mange. akkurat disse tankene bør være lov å ha. Helt enig 2
Elhaym Skrevet 14. juli 2018 #7954 Skrevet 14. juli 2018 10 minutter siden, Inocybe skrev: Den typen tanker er helt ok men, og det er et stort men, den slags tar man med mannen, moren eller venninnen i et setting der barna ikke hører. Man legger det ikke ut til offentlig beskuelse av (om kort tid) barna selv, barnas venner, lærere og naboer. Her må moren sette sitt eget og bloggens behov for utblåsning og relaterbart innhold tilside og skåne barna. Tanker om dette bør ikke være tabu. finnes da en god del som blogger om at unger er slitsomt, forskjellen er at Anna ikke har for vane å skrive sånt eller hva er greia? 1
FruRosa Skrevet 14. juli 2018 #7955 Skrevet 14. juli 2018 8 minutter siden, Lalala123 skrev: Helt enig TANKENE ja! Men ikke smøre det ut i en blogg der alle kan lese det! 16
Christy89 Skrevet 14. juli 2018 #7956 Skrevet 14. juli 2018 25 minutter siden, Inocybe skrev: Den typen tanker er helt ok men, og det er et stort men, den slags tar man med mannen, moren eller venninnen i et setting der barna ikke hører. Man legger det ikke ut til offentlig beskuelse av (om kort tid) barna selv, barnas venner, lærere og naboer. Her må moren sette sitt eget og bloggens behov for utblåsning og relaterbart innhold tilside og skåne barna. Enig. Greit hun er sliten og sånn, men hun trenger ikke å legge alt ut på bloggen så hele Norge leser det 9
Elhaym Skrevet 14. juli 2018 #7957 Skrevet 14. juli 2018 Akkurat nå, FruRosa skrev: TANKENE ja! Men ikke smøre det ut i en blogg der alle kan lese det! Syns faktisk Malin meekatt og casakaos tar dette for langt, men EN utblåsning på ferie på bloggen bør være ok. I samme innlegg skriver Anna også om at hun Er glad for barna sine. Syns ikke balansen her er for dårlig 3
Inocybe Skrevet 14. juli 2018 #7958 Skrevet 14. juli 2018 2 minutter siden, Takida skrev: Tanker om dette bør ikke være tabu. finnes da en god del som blogger om at unger er slitsomt, forskjellen er at Anna ikke har for vane å skrive sånt eller hva er greia? Jeg sier jo nettopp at det ikke skal være tabu og skriv gjerne om slike tanker i generelle ikke personifiserte vendinger. Hvordan en blogger som lever av å dele private intime ting skal få det til vet jeg ikke, men det er og blir likevel den voksne foreldres ansvar. Det jeg reagerer på er at en mor henger ut barna sine offentlig. Barn har rett til privatliv! 12
FruRosa Skrevet 14. juli 2018 #7959 Skrevet 14. juli 2018 5 minutter siden, Takida skrev: Syns faktisk Malin meekatt og casakaos tar dette for langt, men EN utblåsning på ferie på bloggen bør være ok. I samme innlegg skriver Anna også om at hun Er glad for barna sine. Syns ikke balansen her er for dårlig Uenig. Jeg syns det bør være nulltoleranse for å henge ut barn, og forsåvidt andre også, i en blogg! 22
Lalala123 Skrevet 14. juli 2018 #7960 Skrevet 14. juli 2018 12 minutter siden, Inocybe skrev: Den typen tanker er helt ok men, og det er et stort men, den slags tar man med mannen, moren eller venninnen i et setting der barna ikke hører. Man legger det ikke ut til offentlig beskuelse av (om kort tid) barna selv, barnas venner, lærere og naboer. Her må moren sette sitt eget og bloggens behov for utblåsning og relaterbart innhold tilside og skåne barna. Hvorfor det? Syns ikke det er verdens undergang å fortelle om at man synes barna sine kan være utakknemlige. At man skal skåne dem for at naboer, barnas venner og fremtidige lærere skal få med seg det? Hva kan skje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå