Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Visste ikke at man kom rett inn på bloggen når man klikket på et innlegg i Nettavisen. Trodde det var en artikkel om blogginnlegget "nakenbilder på avveie" Men neida, jeg ble sendt rett til bloggen gitt. Og jeg som ikke vil gi den bloggen klikk. Er innom max et par ganger i året. Nå vet jeg ihvertfall det til neste gang, den feilen gjør jeg ikke igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare som et lite apropos til "hackermeldingen" på snapchat - jeg fikk også en sånn melding i dag, to sekunder etter at jeg hadde logget inn på min egen snapchat. Meldingen sa noe sånt som at snapchat var blitt logget på kl xx:xx fra [annen by enn jeg bor i]. Det skjedde i samme øyeblikk som jeg logget på, meldingen viste identisk klokkeslett med min pålogging og det er ingen andre som skulle ha interesse av å tilfeldigvis logge inn på min snap.

Jeg tviler derfor ikke på at hun kan ha fått en sånn melding - men jeg stiller meg tvilende til resten av innholdet i innlegget hennes

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nana skrev:

Bare som et lite apropos til "hackermeldingen" på snapchat - jeg fikk også en sånn melding i dag, to sekunder etter at jeg hadde logget inn på min egen snapchat. Meldingen sa noe sånt som at snapchat var blitt logget på kl xx:xx fra [annen by enn jeg bor i]. Det skjedde i samme øyeblikk som jeg logget på, meldingen viste identisk klokkeslett med min pålogging og det er ingen andre som skulle ha interesse av å tilfeldigvis logge inn på min snap.

Jeg tviler derfor ikke på at hun kan ha fått en sånn melding - men jeg stiller meg tvilende til resten av innholdet i innlegget hennes

Tenker det er en bug på appen,ikke en hacker..

Skjer på Facebook's messenger ganske ofte..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Heldige er vi unge i dag, som slipper å ha barndommen og nakne foreldre smurt utover hele det store Internett. Jeg synes det er flaut nok å bli tagget i mine foreldres statuser på facebook :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har blitt skada av dette her, hun tror alle er ute etter å ta hun og ungene tydeligvis. Men fortsette å blogge om barna sine er noe som hun tydeligvis bare må.. Ifølge henne vet ALLE hvordan M ser ut, men ikke de to andre barna hennes. Kanskje hun da skulle ikke legge ut flere bilder av barna sine? La M vokse videre opp uten at heeeele Norge får vite hvordan hun ser ut. Og de to guttene hennes, la de slippe å bli gjennkjent. 

Kardashian folka er jo flinkere til å skjerma ungene fra fansen, og de er jo "kjent for å være kjent"...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. La oss si at denne historien hennes er sann. Det jeg lurer på er hva for bilder av barna ho har tatt, siden det er dette hun liksom er mest bekymret/forbannet over. Dokumenterende? What? Og over Snapchat?
Ho kan jo ikke bli sint over at enkle bilder av barna blir lagt ut på nettet, det gjør hun jo nesten daglig selv? Hva for noen bilder er det hun da har tatt, over snapchat??!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at frøkna ifølge FB-oppdatering ikke er mer preget etter sine egne bildelekkasjer enn at hun har klart å få ut et reklameinnlegg.

Ikke for betakaroten denne gang, det hjelper visst ikke mot bildelekkasjer. Bare lureinnlegg for sko. Svar JA og bli pepret med reklamemail. 

Men jo: Betakaroten og sko var visst en god kombo i kveld. Du hendelse! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke bloggen hennes blir lagt ned med det første. Anna, det er businesskvinnen sin det. Ingen tvil om at dette stuntet med nakenbilder var timet og tilrettelagt. Pengene ruller inn som aldri før. Bloggen har gjort et drastisk hopp på blogglisten etter dette kalkulerte innlegget hennes. Etikk og moral og hensyn til tredjepart er som forduftet, penger styrer alt, ALT!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Alle vet at man må tråkke noen på tærne på veien mot rikdom og berømmelse. I Annas tilfelle er det barna og familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest det siste innlegget!? Nok en clickbait? Vil ikke klikke meg inn.. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sadnesses skrev:

Noen som har lest det siste innlegget!? Nok en clickbait? Vil ikke klikke meg inn.. 😂

Ikke noe vits å klikke inn. Handler om at de avsluttet garasje salget en time før tiden eller noe Pga godt oppmøte

Endret av marthes
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, wildfig skrev:

Alle vet at man må tråkke noen på tærne på veien mot rikdom og berømmelse. I Annas tilfelle er det barna og familien.

Dette er så sant og så utrolig trist. Skulle ikke tro det var mulig å være så jævla egoistisk.... 🙁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, marthes skrev:

Ikke noe vits å klikke inn. Handler om at de avsluttet garasje salget en time før tiden eller noe Pga godt oppmøte

Nok en clickbait altså.. trodde det skulle handle om noe helt annet..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sadnesses skrev:

Nok en clickbait altså.. trodde det skulle handle om noe helt annet..

Overskriftene på den bloggen der, stemmer vel sjeldent med hva hun faktisk skriver i innlegget. Bedre å gå inn her, da får man ofte vite hva innlegget handler om og slipper å gi bloggen klikk :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor respekt for kjendiser som skjermer barna fra pressen og sosiale medier. Ta Michael Jackson f.eks. Barna hans måtte gå med masker når de var i offentligheten. Paris sa i et intervju at ingen på skolen visste hvem hun var og hun kunne føle seg helt normal som alle de andre. Det var deilig 

Så jeg har ikke så mye respekt for Anna som lever av barna sine.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Christy89 skrev:

Kommer vel snart en sextape med hun og Jan.

Ja de må kjappe seg å legge den ut selv i tilfelle noen kommer dem i forkjøpet. Mangler ord altså....

Og hvem...virkelig hvem...bruker Snapchat som lagringsplass for viktige bilder tatt av barnas oppvekst. Det må være topp to av idiotiske ting jeg har hørt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg tror dessverre ikke vi kan håpe at den bloggen går dårlig med det første siden AR er i stand til å spy ut de mest utrolige blogginnlegg - som "alle" må lese.

Det er nok ikke blogginnleggene i seg selv som er så utrolige, men hun får det til å virke sånn med alle clickbaitene. Veldig mange lar seg fortsatt lure, men èn dag tipper jeg folk har fått nok. Ser fler og fler har fått opp øynene for dsse clickbaitene og i lengden tror jeg hun kommer til å miste mange lesere pga dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaktuspotte skrev:

Jeg tror dessverre ikke vi kan håpe at den bloggen går dårlig med det første siden AR er i stand til å spy ut de mest utrolige blogginnlegg - som "alle" må lese. 

Hun har ikke grenser, og ingen klarer tydeligvis å sette grenser for henne, og hun kommer til å ture frem som hun alltid har gjort. 

Det beste vi kan håpe på er at Jan langtidssykemelder henne.  

Sant. Det er isåfall ingen tvil om at hun da har veldig god grunn til å være desperat. Stakkars jente, hun har så mange muligheter! Hun kaster jo bort så mye tid på tull. Plutselig skjer det noe, og blogg forsvinner. Det er ikke usannsynlig. Håper hun tar utdannelse snart, men hun venter vel til hun runder 25 nå. Men da BØR hun begynne. Kan ikke regne med at blogg er populært når hun er 30-40år. Hadde nok vært lurt å tenkt på en utdannelse mens hun bare går hjemme. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...