Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, elisaday skrev:

Det er bare ekkelt. At hun ønsker sånn oppmerksomhet er forstyrrende. Også på en mammablogg.... 

Helt enig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Daisy
1 minutt siden, loffen skrev:

Det jeg reagerer på er denne setningen her:

 

" Jeg ser for meg at mange tenker at jeg er dum som i det hele tatt har sånne bilder, men dette er bilder som er tatt i helt private settinger, som i det minste beviser at jeg faktisk har et privatliv jeg også, i alle fall frem til nå, skriver hun og legger til: "

Da stiller jeg spørsmålet - hva i helsiken med barnas privatliv da? Ikke mange tanker som ofres dem fra mor og fars side. Skammelig Anna Rasmussen rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Det jeg reagerer på er denne setningen her:

 

" Jeg ser for meg at mange tenker at jeg er dum som i det hele tatt har sånne bilder, men dette er bilder som er tatt i helt private settinger, som i det minste beviser at jeg faktisk har et privatliv jeg også, i alle fall frem til nå, skriver hun og legger til: "

Da stiller jeg spørsmålet - hva i helsiken med barnas privatliv da? Ikke mange tanker som ofres dem fra mor og fars side. Skammelig Anna Rasmussen rett og slett.

Skammelig og så ufattelig egoistisk... 🙁

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisen og vg går rett på! De skulle undersøkt saken nærmere, så hadde de sett at det bare er oppspinn for å få klikk! 

Og jeg sjønner ikke at anna vil at M og W skal kalle Jan pappa, han er ikke deres pappa! De har andre fedre!! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så desperat for å holde seg på topplisten! Rett og slett patetisk! Tipper de gnir seg i hendene over at VG gikk på den... 

Hva blir det neste?!

🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, loffen skrev:

Jammen meg ikke mye yrkesstolthet igjen hos journalistene i VG heller. Snakk om elendig forhåndsarbeide. Det verste er at VG ikke forstår at de graver sin egen grav. Ved å gi ukritisk spalteplass og oppmerksomhet til disse kommersielle bloggerne som daglig stjeler tusenvis av annonsekroner fra dem.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Meadow skrev:

Så desperat for å holde seg på topplisten! Rett og slett patetisk! Tipper de gnir seg i hendene over at VG gikk på den... 

Hva blir det neste?!

🙈

 

Tenkte akkurat det samme! Ser i kommentarfeltet på facebook at folk ikke akkurat tror på historien.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
15 minutter siden, charmisss skrev:

 

Tenkte akkurat det samme! Ser i kommentarfeltet på facebook at folk ikke akkurat tror på historien.

Synes også det er skremmende mange voksne damer med barn som synes det Anna holder på med er greit😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Synes også det er skremmende mange voksne damer med barn som synes det Anna holder på med er greit😳

Tror det er en del som ikke reflekterer over hva som egentlig foregår.

De ser på Anna som en slags nettvenninne, og en så flink og flott mamma med nydelige barn med fine rene klær.

Jeg vil tro det kan være lett å glemme at dette er slett ikke en nettvenninne som forteller deg små søte historier om hverdagen sin (slik det kanskje var i utgangspunktet) Men en som ved å skrive søte historier for å selge deg noe som hun får inn penger på, som betakaroten... 

At nettvenninnen deres, deler hele privatlivet til sine nærmeste ikke bare til deg, men ukritisk til hele Norge, som skriver når ungene har bursdag, hva de liker og ikke minst,adressen deres, alle vet hvor de bor. Og ser du ikke det store bilde så legger du ikke merke til at de er redde for sikkerheten til barna, NETTOPP fordi nettvenninnen deler all informasjon som gjør sikkerheten dårligere...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fjær skrev:

Tror det er en del som ikke reflekterer over hva som egentlig foregår.

De ser på Anna som en slags nettvenninne, og en så flink og flott mamma med nydelige barn med fine rene klær.

Jeg vil tro det kan være lett å glemme at dette er slett ikke en nettvenninne som forteller deg små søte historier om hverdagen sin (slik det kanskje var i utgangspunktet) Men en som ved å skrive søte historier for å selge deg noe som hun får inn penger på, som betakaroten... 

At nettvenninnen deres, deler hele privatlivet til sine nærmeste ikke bare til deg, men ukritisk til hele Norge, som skriver når ungene har bursdag, hva de liker og ikke minst,adressen deres, alle vet hvor de bor. Og ser du ikke det store bilde så legger du ikke merke til at de er redde for sikkerheten til barna, NETTOPP fordi nettvenninnen deler all informasjon som gjør sikkerheten dårligere...

Man burde kunne forvente at godt voksne damer med relativt voksne barn holdt seg for gode til å støtte opp denne galskapen. Får meg virkelig til å lure på hvor intelligensnivået ligger hos folk 🤔

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sitronmelis skrev:

NEI NEI NEEI... Nyeste innlegg.. Nakenbilder på avveie. Der har hun altså lagt ut bilde av disse nakenebildene som tydelig skal være på avveie i innlegget med redigering foran pupper og underliv selvfølgelig, men man legger ikke ut sånt på en MAMMABLOGG, eller ingen blogg for den saks skyld.... kjære vene

Anna gjør!! Har jo stått naken i dusjen også, på Kypros med mora som fotograf. Noe sier meg at forholdet der ikke er helt sunt. Skjønner og fatter ikke hva mora kan ha gjort siden hun har kutta kontakten med alt og alle i Stvg. Skjønner ikke! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Minnus skrev:

Hvorfor legger hun ut et innlegg hvor hun sier at hun er stolt av kroppen sin for at den ikke ser ut som at hun har født barn med et bilde som er snart 2 år gammelt? Tror de fleste har sett hennes "naken-stønt" på Senkveld hvor det virkelig så ut som at hun hadde født 3 barn. Hvorfor kan hun ikke bare være stolt av kroppen sin? Hun har bært frem 3 nydelige barn, fokuser på det Anna isteden for hvordan kroppen din så ut for 2 år siden.

Anna har virkelig en flott kropp, litt tunge silikonbryst, men likevel. Hun er ung og har født 3 flotte barn.  Det var ikke mange månedene etter hun hadde født minsten at hun ble med på CampSenkveld. Hun har ingenting å skamme seg over. Det blir som med Tinderprofiler, der menn legger ut bilder fra sine "glansdager", eller de som ikke har skiftet profilbilde på Facebook på minst 5 år... Er enig i at hun ikke trenger å legge ut bilder NÅ av hvordan hun så ut på Kypros for 2 år siden, selv om hun er stolt av de bildene, så er de ikke dagsaktuelle i innlegg i 2017, når bildene er fra 2015. Føler ofte at Anna bruker de samme gamle bildene på repeat. Jeg leser ikke bloggen men følger på Snap. Clickbites'ene er jo heeelt hinsides! Derfor sjekker jeg heller her i stedet for å gi henne klikk. Jeg er forbi småbarnsperioden for lengst og bloggen hennes fenger meg ikke. Dårlig grammatikk og setningsoppbygging plager livet av en med 6 i norsk skriftlig! 🙈

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Synes det er noe som skurrer med denne historien. 
Har aldri opplevd at offeret har lagt ut bildene selv. aldri. Verken på twitter, facebook, hjemmesider eller blogger. 
Folk har sagt ifra om bilder på avveie, etter at de har kommet på nett. Her skriver hun om det, og publiserer bildene, før hun i det hele tatt vet om de blir sluppet. 
 

Kim Kardashian gjorde vel det samme... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Ofte ropes det om BV i forskjelloge tråder, og jeg lurer på om dere gjør noe med det. Eller forventes det at andre gjør det?

Lurer jeg også på! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Viking-girl skrev:

Lurer jeg også på! 

Jeg har gjort det. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal vel bare på bokturne i høst. Men håper noen tar affære snart ja, dette er bare vondt å se på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...