Cookie123 Skrevet 14. mai 2018 #7201 Skrevet 14. mai 2018 9 minutter siden, Carina Maria skrev: 'Det er stygt gjort og kalle noen for syk og uten grunnlag og jeg tviler på at den eller de som skriver hun er syk er utdannet innen fag området. Er vel ikke heeelt uten grunnlag da..... 8
Gjest Carina Maria Skrevet 14. mai 2018 #7202 Skrevet 14. mai 2018 4 minutter siden, Cookie123 skrev: Er vel ikke heeelt uten grunnlag da..... Det og kalle noen for syk under en diskusjon er noe av det verste jeg ser.
Frøken fjong Skrevet 14. mai 2018 #7203 Skrevet 14. mai 2018 14 minutter siden, Carina Maria skrev: Det er stygt gjort og kalle noen for syk og jeg tviler på at @Friluftsdame er sykolog. Jeg skjemmes av hvordan folk kan sitte og utale seg på nett om folk dem ikke kjenner på nettet. Det heter da ikke sykolog.. Tydelig hvem som ikke har utdannelse her.. 32
Friluftsdame Skrevet 14. mai 2018 #7204 Skrevet 14. mai 2018 Tenker det er viktig å være klar over at det Anna publiserer på SoMe er destruktivt ikke bare for henne selv, men dessverre også for hennes nærmeste. Det er veldig trist å være vitne til. Men og provoserende. Anna har valgt å være omstridt, å provosere. Det skaper reaksjoner. Det er det hun tjener penger på, dessverre. Helsebringende kan det imidlertid ikke sies å være, men det blir vanskelig å føle den store sympatien. Man trenger ikke være psykolog for å skjønne at Anna er sin egen verste fiende. Men god hjelp fra han bak kamera. 15
Gjest Carina Maria Skrevet 14. mai 2018 #7205 Skrevet 14. mai 2018 (endret) 14 minutter siden, Frøken fjong skrev: Det heter da ikke sykolog.. Tydelig hvem som ikke har utdannelse her.. Det og rakke ned på andre er du flink til fortsett med det du viss det gleder deg. Bryr meg ikke. Endret 14. mai 2018 av Carina Maria
Døgnvill Skrevet 14. mai 2018 #7206 Skrevet 14. mai 2018 (endret) Sitat – Jeg vet at jeg er vinglete, jeg vet at jeg fremstår som utrolig umoden, jeg vet at jeg fremstår som at jeg kun tenker på meg selv, og jeg vet at jeg framstår som den mest egoistiske mammaen på denne jord. – Fakta er at det er ingenting annet jeg bryr meg om enn at de ungene skal ha det bra. Grunnen til at jeg avlyser nå, er for å beholde en pappa for dem. Noe av det som står i en avisartikkel i dag på FVN. Åpen sak. Så.-- * De har det best når de ikke får oppmerksomhet? Finn jækla mange feil der gitt.. Alt hun skriker etter er oppmerksomhet. * At inntektene har klussa seg til har de bare seg selv å takke, rett og slett. Og at forholdet de sitt ikke tåler belastningen av et bryllup? COME ON!!!! Slutt med dårlige unnskyldninger og gå inn i dere selv. Ligger andre ting der enn at det tar på å gifte seg... * Hun bryr seg kun om ungene? Så slutt med den fordømrande bloggen da!!! Og i samme åndedrag sier du at du har avlyst bryllupet for å beholde en pappa for de? Det er så ille dette her, sååååå ille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod. Endret 15. mai 2018 av Edie 21
Gjest Vitting Skrevet 14. mai 2018 #7207 Skrevet 14. mai 2018 Sitat "– Fakta er at det er ingenting annet jeg bryr meg om enn at de ungene skal ha det bra. Grunnen til at jeg avlyser nå, er for å beholde en pappa for dem." Ærlig talt Anna, om du tror at et bryllup er så superspesielt at det er forskjellen på om dere beholder Jan innomhus eller ikke, så er forholdet deres så skakkkjørt at det er bedre at dere bare separerer dere først som sist. Et giftemål har da ingen større påvirkning på moderne menneskers forhold i dagens samfunn, det endrer ingen ting.
Potatopotato Skrevet 14. mai 2018 #7208 Skrevet 14. mai 2018 (endret) . Endret 12. april 2023 av Potatopotato 45
Cookie123 Skrevet 14. mai 2018 #7209 Skrevet 14. mai 2018 Hvis det å skulle gifte seg fører til en skilsmisse, så er det kanskje like greit å gå fra hverandre med en gang.....??? HALLO???? Forholdet tåler ikke et bryllup??? Det er seriøst noe av det merkeligste jeg har hørt noen gang!!! 41
Gjest Carina Maria Skrevet 14. mai 2018 #7210 Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, Cookie123 skrev: Hvis det å skulle gifte seg fører til en skilsmisse, så er det kanskje like greit å gå fra hverandre med en gang.....??? HALLO???? Forholdet tåler ikke et bryllup??? Det er seriøst noe av det merkeligste jeg har hørt noen gang!!! Gå fra hverandre det vel det dere motstandere av Anna ønsker og håper på tipper jeg.
Den røde fare Skrevet 14. mai 2018 #7211 Skrevet 14. mai 2018 16 minutter siden, Carina Maria skrev: Gå fra hverandre det vel det dere motstandere av Anna ønsker og håper på tipper jeg. Rull inn puppen, dét har ingen skrevet. Men utfra det Anna selv sier, er det tydelig det er noe galt et sted, når man ikke engang kan gifte seg uten trøbbel. 29
Rivjernet Skrevet 14. mai 2018 #7212 Skrevet 14. mai 2018 Det var ganske lett å se på videoen at jenta er dypt fortvilet. Sannheten er nok den at forholdet hangler, derfor utsetter de bryllupet. Noe som egentlig er en ganske fornuftig ting å gjøre. Hun vil vel ikke innrømme helt hvor dårlig det står til mellom dem, derfor sier hun ting som at hverdagen er hektisk osv . Jeg håper hun finner en måte å få det bedre med seg selv på . Med eller uten doktor Jan. 12
Kristanna Skrevet 14. mai 2018 #7213 Skrevet 14. mai 2018 48 minutter siden, Carina Maria skrev: Gå fra hverandre det vel det dere motstandere av Anna ønsker og håper på tipper jeg. Det er vel ingen her som er motstandere av personen Anna Rasmussen. Folk er motstandere av hennes grenseløse eksponering av barn, samt hennes særdeles merkelige innlegg og bilder i sosiale medier. Sistnevnte går ikke bare utover henne selv, men også hennes tre små barn. 24
Xmasclovn Skrevet 14. mai 2018 #7214 Skrevet 14. mai 2018 Burde ikke han Jan gro noen baller snart? 2
My <3 Skrevet 14. mai 2018 #7215 Skrevet 14. mai 2018 Herregud hun kan vel slutte å fjase om det bryllupet. Det er absolutt ingen "spenning" over det. De har tre barn, Og den forpliktelsen er større enn noen annen. Ingen bryr seg vel om de giftet seg eller ikke! Det har INGEN praktisk betyding!!! Anna og Jan kommer ikke til å holde sammen uansett! Om hun ikke blir desperat nok etter no spenning så de kjører på med unge nr 4, så gir jeg forholdet MAX et år. 33
Xmasclovn Skrevet 15. mai 2018 #7217 Skrevet 15. mai 2018 8 timer siden, My <3 skrev: Herregud hun kan vel slutte å fjase om det bryllupet. Det er absolutt ingen "spenning" over det. De har tre barn, Og den forpliktelsen er større enn noen annen. Ingen bryr seg vel om de giftet seg eller ikke! Det har INGEN praktisk betyding!!! Anna og Jan kommer ikke til å holde sammen uansett! Om hun ikke blir desperat nok etter no spenning så de kjører på med unge nr 4, så gir jeg forholdet MAX et år. Det er vel hun som har 3 barn, ikke de? 4
J.. Skrevet 15. mai 2018 #7218 Skrevet 15. mai 2018 4 minutter siden, Xmasclovn skrev: Det er vel hun som har 3 barn, ikke de? Ikke biologisk nei,men han bor jo med de,så han er også med på ansvaret og alt annet som følger med å ha 3 barn. 3
Gjest Rosemoren Skrevet 15. mai 2018 #7219 Skrevet 15. mai 2018 12 timer siden, Vitting skrev: Ærlig talt Anna, om du tror at et bryllup er så superspesielt at det er forskjellen på om dere beholder Jan innomhus eller ikke, så er forholdet deres så skakkkjørt at det er bedre at dere bare separerer dere først som sist. Et giftemål har da ingen større påvirkning på moderne menneskers forhold i dagens samfunn, det endrer ingen ting. Jeg kjenner ikke til bloggeren, men jeg leste intervjuet, og jeg tror kanskje du har misforstått litt hva hun prøvde å si. Det hun sier er at bryllupsplanleggingen skapte såpass mange konflikter mellom henne og forloveden, og at det ville blitt brudd mellom dem dersom de hadde fortsatt med planene. Derfor valgte de å skrinlegge planleggingen, og komme tilbake til hverdagen, for da har de det godt sammen. Hun sier kort og godt at de valgte å kutte ut et stressmoment som kunne ført til et samlivsbrudd. Jeg kan ikke se noe kritikkverdig ved akkurat denne kommentaren, så lenge jeg ser på den for seg, uten å blande inn andre faktorer, tidlligere uttalelser osv. Det er en kjent sak at mange blir veldig stresset av prosjekter som oppussing, bryllupsplanlegging og lignende, og at det legger et press på forholdet, og det sier bloggeren at hun tok konsekvensen av.
Summ Skrevet 15. mai 2018 #7220 Skrevet 15. mai 2018 34 minutter siden, J.. skrev: Ikke biologisk nei,men han bor jo med de,så han er også med på ansvaret og alt annet som følger med å ha 3 barn. Hæ? Det du sier stemmer ikke overens. Hvis han vil, kunne han flyttet ut, hatt sønnen sin 50/50, og hatt en uke "fri" og gjøre hva han vil. Anna har 3 barn, hun hadde hatt 2 av de 100%. Så jo, et bryllup kan melkes. Noe hun driver med. Akkurat nå, kan Jan flytte ut akkurat det tidspunktet han vil. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå