Gjest Sjokka Skrevet 14. mai 2018 #7181 Skrevet 14. mai 2018 "SLIK RØMMER MAN LANDET ETTER ET DRAP" Så lyder dagens bloggoverskrift. Gud bedre meg Anna. Har ikke lest innlegget, men det var litt av en overskrift 😲
Gjest Vitting Skrevet 14. mai 2018 #7182 Skrevet 14. mai 2018 14 minutter siden, Sjokka skrev: "SLIK RØMMER MAN LANDET ETTER ET DRAP" Så lyder dagens bloggoverskrift. Gud bedre meg Anna. Har ikke lest innlegget, men det var litt av en overskrift 😲 Drapet av bryllupet?
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. mai 2018 #7183 Skrevet 14. mai 2018 (endret) Sjokka skrev (På 14.5.2018 den 18.47): "SLIK RØMMER MAN LANDET ETTER ET DRAP" Så lyder dagens bloggoverskrift. Gud bedre meg Anna. Har ikke lest innlegget, men det var litt av en overskrift 😲 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
elisaday Skrevet 14. mai 2018 #7184 Skrevet 14. mai 2018 8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Den var seriøst drøy og usmakelig. Overskriften altså. Men er noen sjokkerte? 7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 14. mai 2018 #7185 Skrevet 14. mai 2018 (endret) elisaday skrev (På 14.5.2018 den 19.12): Men er noen sjokkerte? Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Summ Skrevet 14. mai 2018 #7186 Skrevet 14. mai 2018 2 minutter siden, elisaday skrev: Men er noen sjokkerte? Noen som vet hva innlegget handlrr om?
Førtifeitogferdig Skrevet 14. mai 2018 #7187 Skrevet 14. mai 2018 5 minutter siden, Summ skrev: Noen som vet hva innlegget handlrr om? Bare tull og tøys...en samtale mellom henne og Jan.. 1
elisaday Skrevet 14. mai 2018 #7188 Skrevet 14. mai 2018 6 minutter siden, Summ skrev: Noen som vet hva innlegget handlrr om? Hun avlyser bryllupet for 2 gang. Sikkert ikke like kjekt å gifte seg uten kamera tilstede. 3
Gjest Sjokka Skrevet 14. mai 2018 #7189 Skrevet 14. mai 2018 (endret) 9 minutter siden, Summ skrev: Noen som vet hva innlegget handlrr om? Kom på jeg hadde klikket meg inn tidligere idag for å se videoen om avlyst bryllup, så da kunne jeg klikke meg inn en gang til. Det handlet enkelt å greit om at Jan hadde spurt henne om hun hadde rømt landet hvis hun hadde drept noen. Hun hadde altså tatt buss til Oslo, syklet over svenskegrensen osv. Jan hadde ledd og sagt d hadde aldri funket. Hun avsluttet med: Ha ha, jeg hadde aldri skrevet om det på bloggen ihvertfall. FOR ET PATETISK KVINNFOLK😳 Endret 14. mai 2018 av Sjokka
elisaday Skrevet 14. mai 2018 #7190 Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, Sjokka skrev: Kom på jeg hadde klikket meg inn tidligere idag for å se videoen om avlyst bryllup, så da kunne jeg klikke meg inn en gang til. Det handlet enkelt å greit om at Jan hadde spurt henne om hun hadde rømt landet hvis hun hadde drept noen. Hun hadde altså tatt buss til Oslo, syklet over svenskegrensen osv. Jan hadde ledd og sagt d hadde aldri funket. Hun avsluttet med: Ha ha, jeg hadde aldri skrevet om det på bloggen ihvertfall. FOR ET PATETISK KVINNFOLK😳 Herregud.... 4
Gjest Carina Maria Skrevet 14. mai 2018 #7191 Skrevet 14. mai 2018 Jeg synes synd på stakkars Anna og hun har min med følelse. Synes synd på hun. Jeg synes dere som dømmer henne gjør det uten og kjenne henne.
Friluftsdame Skrevet 14. mai 2018 #7192 Skrevet 14. mai 2018 Syke, syke Anna. Nei..jeg spanderer ikke 5 flate øre på deg ved å klikke på en sånn avsindig, bortreist overskrift. Først presterer du å publisere den latterlige videoen om å avlyse bryllupet igjen. Tror åpenbart at offentligheten skal synes synd på deg. Men vet du; du høster ikke sympati. Tenk over: Hvor latterlig er det mulig å fremstille seg selv? Hvor blind er det mulig å være for din samboers destruktive påvirkning? Hvor langt ned har du tenkt å synke? Ser du ikke bunnplaten nå? Og hvilken medisin tror du kan gjøre deg frisk fra dette syke opplegget ditt? Grow up..get a life. Snakk med et voksent menneske, for det finner du åpenbart ikke innenfor dine vegger. 24
Gjest Carina Maria Skrevet 14. mai 2018 #7193 Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, Friluftsdame skrev: Syke, syke Anna. Modent gjort og kalle en person du ikke kjenner for syk.
Elhaym Skrevet 14. mai 2018 #7194 Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Modent gjort og kalle en person du ikke kjenner for syk. Problemet er vel at etter x antall år som blogger kjenner de fleste Anna, eller i alle fall den hun ønsker å fremstå som- og da er det egentlig innafor å kalle AR AS for nettopp syk. 24
Friluftsdame Skrevet 14. mai 2018 #7195 Skrevet 14. mai 2018 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg synes synd på stakkars Anna og hun har min med følelse. Synes synd på hun. Jeg synes dere som dømmer henne gjør det uten og kjenne henne. Det er Anna selv som er ansvarlig for det hun publiserer. Jeg ser ikke annet enn en kynisk, virkelighetsfjern, uregjerlig og selvmedlidende blogger på jakt etter inntekt og oppmerksomhet. Ja, det er synd at det er mulig å synke så dypt. At ingen får hjelpe. At ingen klarer å stoppe. 18
Gjest Carina Maria Skrevet 14. mai 2018 #7196 Skrevet 14. mai 2018 4 minutter siden, Takida skrev: Problemet er vel at etter x antall år som blogger kjenner de fleste Anna, eller i alle fall den hun ønsker å fremstå som- og da er det egentlig innafor å kalle AR AS for nettopp syk. 'Det er stygt gjort og kalle noen for syk og uten grunnlag og jeg tviler på at den eller de som skriver hun er syk er utdannet innen fag området.
Gjest Sjokka Skrevet 14. mai 2018 #7197 Skrevet 14. mai 2018 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Modent gjort og kalle en person du ikke kjenner for syk. Vi som har fulgt bloggen til Anna kjenner vel godt til hvordan hun fremstiller seg selv på bloggen? Så jo, det er modent av @Friluftsdame og si sin mening om Anna.
Friluftsdame Skrevet 14. mai 2018 #7198 Skrevet 14. mai 2018 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Modent gjort og kalle en person du ikke kjenner for syk. Anna sier selv at hun er syk, så vil ikke si det er modig. At hun blir syk av å blogge slik hun gjør, tror jeg ikke det er mange som undres over. 10
Gjest Sjokka Skrevet 14. mai 2018 #7199 Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: 'Det er stygt gjort og kalle noen for syk og uten grunnlag og jeg tviler på at den eller de som skriver hun er syk er utdannet innen fag området. Der tar du feil. Men vi har ikke lov å skrive noe om det her inne, da blir det slettet av mod.
Gjest Carina Maria Skrevet 14. mai 2018 #7200 Skrevet 14. mai 2018 1 minutt siden, Sjokka skrev: Vi som har fulgt bloggen til Anna kjenner vel godt til hvordan hun fremstiller seg selv på bloggen? Så jo, det er modent av @Friluftsdame og si sin mening om Anna. Det er stygt gjort og kalle noen for syk og jeg tviler på at @Friluftsdame er sykolog. Jeg skjemmes av hvordan folk kan sitte og utale seg på nett om folk dem ikke kjenner på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå