Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Maimay skrev:

Seriøst, jeg har sagt det tidligere, jeg sier igjen at Anna må få hjelp med sin ustabile psyke. Å se henne i denne video filmen er vondt. Hun må få hjelp og hvorfor kan ingen  rundt henne se dette og hjelpe henne. Hun må beskyttes mot seg selv. 21 år og så mye som er lagt på de unge skuldrene er ikke bare, bare. Noen mener dette er kalkulert beregnende, men jeg tror det stikker dypere enn som så. Jeg synes synd i henne. Helt ærlig.

Går ikke an å hjelpe noen som ikke vil ha hjelp og som sikkert ikke mener at noe er feil 

• Liker 6
Skrevet

Jeg håper virkelig at ALLE slutter å lese denne bloggen. Så lenge hun har lesere så kommer hun til å fortsette å blogge.

Det her er bare trist. 

• Liker 13
Skrevet

Enig!

Hun har jo tidligere vist at hun tar avstand fra alle som ikke stryker henne med hårene.

• Liker 6
Gjest formula
Skrevet
21 minutter siden, MajaKaja skrev:

Følger ikke Annas blogg eller sosiale medier, men har fått med meg innlegg her og avisartikler. Hun burde virkelig legge ned bloggen og få seg et normalt liv. Det er fullt mulig å starte på nytt og hun har hele livet foran seg. Selg huset, ta en utdanning og få en vanlig jobb. Dersom det går opp et lys for henne om hvordan hun har solgt barn og familien sin, så kan hun jo fortelle om sine erfaringer i foredrag etc.

Jeg følger henne heller ikke, men har - som du, fått med meg en del likevel bla ved å lese her, og har jo sett henne/dem i Bloggerne. Det er jo åpenbart at hun sliter, og at hun har lagt ut mye rart.

Synes det er skremmende at det står en mann bak kamera, og tar disse bildene av mor og datter i bikini/badedrakt på sengen og bildet av Anna som legger gulv (eller hva det nå var) toppløs. Er med på å lage og sende sexvideo til TV2.

Dette skal altså være hennes fremtidige ektemann og livsledsager, far og stefar til hennes barn. Hennes aller nærmeste venn. I stedet for å beskytte henne og familien sin, er han med på denne galskapen.I stedet for å styre denne avsindige pengegaloppen, burde han hjelpe eller skaffe henne hjelp.

Det er det mest skremmende. Bra det ikke ble bryllup.

Skrevet

Lets face it, de ville kun gifte seg for klikk og oppmerksomhet. Nå som ikke bryllupet blir vist på TV likevel, så er det ikke vits i å gifte seg. Derfor er bryllupet avlyst, igjen. Familie må jo bli helt overgitt. Herregud, så vinglete. Folk har tatt fri fra jobb og sikkert spart penger, men så avlyste de igjen. Hva blir neste? Vinterbryllup?

• Liker 20
Skrevet

Jeg har ikke sett det hun la ut i dag, sier de noe hvorfor de avlyste?

Skrevet (endret)
6 hours ago, Love2017juni said:

For travelt 

Barna 

psyken til Anna 

økononi

og at forholdet ikke klarte planleggingen; ikke vits å gifte seg om de var skilt til jul.. 

Jeg forstår de andre poengene, men travelt? Ingen av dem er i jobb bortsett fra bloggen. De kan altså gå å drive dank om de vil mesteparten av dagen mens ungene er i barnehagen/skole... 

Endret av elvane
  • Liker 10
Skrevet (endret)
11 hours ago, Oppland said:

Dette synes jeg var riktig og flott skrevet. Anna må lese dette for her var det mye sant som hun bør få med seg.

Anna hadde tatt dette som hets og mobbing dessverre, ikke som et velment råd...

Hun har den absolutt dårligste refleksjonsevnen jeg noen sinne har vært vitne til. Hun driver en offentlig blogg som ikke bare handler om henne, selv om hun prøver å fortelle at hun skjermer sine små. Det gjør hun jo ikke!!!  

Nytter faktisk ikke å si noe som helst. Det er ingen hjemme😐det beste man kan gjøre er å ikke klikke seg inn på bloggen. 

Endret av elvane
  • Liker 9
Skrevet

"Viss me gifte oss nå så har me issje någe å gjørr resten av livet" - sitat frå videoen.  Fyfaen den jenta der har virkelig store problem... Det er skremmende å se på, hun skylder på at de har tre barn og det er ikke plass til planlegging i tillegg??? Serr? Håper noen nær henne ser hvor ille fatt det er, og at hun får hjelp. Og at samboeren kan stå og se på det der, istedenfor å rydde opp og få familien på rett kjøl. Shit ass. Det er verre enn jeg trodde. Hva med barna? "Vi skal gifte oss!" "Vi skal ikke gifte oss likevel, det er så stress å være foreldrene deres". 

• Liker 39
Skrevet

Hva betyr egentlig et giftemål? Sånn sett i dems situasjon? En fest bare. Så er det over. Det må være rart å være 20 år og allerede trebarnsmor. Stort hus og alt annet andre bruker laaaang til til å etablere. Jeg skjønner at hun tenker at hun liksom har "gjort alt". Men samtidig har hun livet foran seg. Anna: Hva med å satse på utdanning? Sett av 5-10 år, og du har fortsatt god tid. Så kan du jo heller få et nytt ungekull når du har runda 30, og kanskje funnet deg selv, og ikke minst en mann du VIL leve livet med. For sjansen for at du og Jan holder sammen er mindre enn null.

• Liker 29
Skrevet

De hadde jo att på til ansatt en bryllypsplanlegger... I don't get it!!  Tror ikke disse 2 hadde taklet et vanlig liv der begge er i full jobb i tillegg til å ha ansvar for 3 unger om livet de har nå blir for mye...

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, My <3 skrev:

Hva betyr egentlig et giftemål? Sånn sett i dems situasjon? En fest bare. Så er det over. Det må være rart å være 20 år og allerede trebarnsmor. Stort hus og alt annet andre bruker laaaang til til å etablere. Jeg skjønner at hun tenker at hun liksom har "gjort alt". Men samtidig har hun livet foran seg. Anna: Hva med å satse på utdanning? Sett av 5-10 år, og du har fortsatt god tid. Så kan du jo heller få et nytt ungekull når du har runda 30, og kanskje funnet deg selv, og ikke minst en mann du VIL leve livet med. For sjansen for at du og Jan holder sammen er mindre enn null.

Ser ut som om hun kjeder seg mye nå, nå er hun som før, når man merker at hun kjeder seg. 

Men hun er sammen med Jan fordi hun har 3barn, og vil ha familie for de. Jan er sammen med henne fordi han ble forelsket, og gjorde henne gravid. Nå bygger de livet sitt basert på dette. Så de holder ikke sammen pga kjærlighet, men fordi det er etisk riktig å holde sammen. 

Så nå kjeder Anna seg, igjen. Ser det på hele henne, så spent på hva som skjer nå.

• Liker 10
Skrevet (endret)
23 timer siden, formula skrev:

Jeg følger henne heller ikke, men har - som du, fått med meg en del likevel bla ved å lese her, og har jo sett henne/dem i Bloggerne. Det er jo åpenbart at hun sliter, og at hun har lagt ut mye rart.

Synes det er skremmende at det står en mann bak kamera, og tar disse bildene av mor og datter i bikini/badedrakt på sengen og bildet av Anna som legger gulv (eller hva det nå var) toppløs. Er med på å lage og sende sexvideo til TV2.

Dette skal altså være hennes fremtidige ektemann og livsledsager, far og stefar til hennes barn. Hennes aller nærmeste venn. I stedet for å beskytte henne og familien sin, er han med på denne galskapen.I stedet for å styre denne avsindige pengegaloppen, burde han hjelpe eller skaffe henne hjelp.

Det er det mest skremmende. Bra det ikke ble bryllup.

Nå var det vel etter at Jan kom inn i bildet at det gikk nedover. Mer og mer clickbaits, massivt Shoppic-spam, stadige konkurranser uten vinnere og mye seksualisert innhold med sladdede brystvorter, nakenbading i basseng og toppløs gulvlegging. Side om side med innlegg om familielivet, på en blogg som bærer et barns navn.

Til å være en selverklært SoMe-ekspert så har han virkelig klart å stake ut veien rett til bunns for Anna.

Endret av Ultiva
  • Liker 21
Gjest orfeus
Skrevet

Han mer eller mindre fulgte etter henne i årevis før han endelig fikk henne på kroken, og nå holder han henne på plass med on-off bryllup. Usj. 

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet
13 minutter siden, orfeus skrev:

Han mer eller mindre fulgte etter henne i årevis før han endelig fikk henne på kroken, og nå holder han henne på plass med on-off bryllup. Usj. 

Og at bloggen ser ut til å under etter han fikk napp.. hun har 3 barn, 0 jobberfaring, 0 utdannelse, 0 studiekompetanse, store lån, 2 hus, bil. 

Liker ikke å si det, men hvis bloggen faktisk går under, er hun totalt avhengig av han! Altså, han gjør henne avhengig av seg. 

• Liker 5
Skrevet

Anna var kontroversiell og drøy før Jan kom inn i bildet også. Det er snakk om dama som har livnært seg på datterens navn og bilder i ååårevis. Jeg tror Jan er naiv og kanskje litt "blendet"  ennå av at han fikk "kapra" Anna og derfor lar henne holde på. Det er ikke han som er roten til alt ondt her, men han er en god enabler, i mangel av et bedre ord. 

• Liker 26
Gjest orfeus
Skrevet (endret)
2 minutter siden, elisaday skrev:

Anna var kontroversiell og drøy før Jan kom inn i bildet også. Det er snakk om dama som har livnært seg på datterens navn og bilder i ååårevis. Jeg tror Jan er naiv og kanskje litt "blendet"  ennå av at han fikk "kapra" Anna og derfor lar henne holde på. Det er ikke han som er roten til alt ondt her, men han er en god enabler, i mangel av et bedre ord. 

De to ser ut til å være en usunn match. 

Endret av orfeus
Skrevet
Akkurat nå, orfeus skrev:

De to ser ut til å være en usunn match. 

Ja virkelig. 

• Liker 5
Skrevet

Sjokkert over at bryllupet er avlyst, not 🙄 Lurer på når de skal få giftet seg? 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...