MoKath Skrevet 13. mai 2018 #7121 Skrevet 13. mai 2018 Er det ikke andre eller tredje gang de har avlyst det bryllupet? 20
marthes Skrevet 13. mai 2018 #7122 Skrevet 13. mai 2018 Har ikke sett videoen men kom jo ikke som noen overraskelse. De hadde jo regnet med at tv2/bloggerne skulle finansiere hele greia (de var jo rimelig sure på en annen video «de hadde sjansen til å filme ett bryllup») og når det ikke gikk så må de faktisk betale selv... 17
Miranda16 Skrevet 13. mai 2018 #7123 Skrevet 13. mai 2018 4 minutter siden, marthes skrev: Har ikke sett videoen men kom jo ikke som noen overraskelse. De hadde jo regnet med at tv2/bloggerne skulle finansiere hele greia (de var jo rimelig sure på en annen video «de hadde sjansen til å filme ett bryllup») og når det ikke gikk så må de faktisk betale selv... Tv2 hadde ikke betalt for bryllupet, men Anna hadde nok fått bedre betalt per episode. De har nok tapt større summer i depositum for lokale bryllupsplanlegger etc. Disse to altså...På tide å bli voksne 13
Summ Skrevet 13. mai 2018 #7124 Skrevet 13. mai 2018 Det er jo ikke veldig rart bryllupet ble avlyst. Selvfølgelig var det spennende når det skulle være på TV og bli sponset. Men de gifter seg jo ikke av kjærlighet. Anna har jo sagt selv at hun valgte å bli sammen med han fordi hun ønsket seg en familie for barna. Det gav han henne.. for ei røre. Stakkars, stakkars jente. Når jeg ser de på bloggen/TV, får jeg følelsen av at de ikke lever i den majoritetske 2018 verdenen, men i sitt eget liv, i en egen tid. 21
Xstrella Skrevet 13. mai 2018 #7125 Skrevet 13. mai 2018 Hun tjener jo penger selv. Betal bryllupet selv slik alle andre må. De er ikke kongelige eller verdensstjerner! Makan. Er det prisen som teller eller kjærligheten? 15
Helhvete Skrevet 13. mai 2018 #7126 Skrevet 13. mai 2018 Men er det ikke bare å ordne i stand med et lite bryllup i en eller annen hage eller lignende? Gjøre det lite slik at det ikke tar så mye energi og tid. Neida, bedre å avlyse for andre gang. Det er ikke vits å gifte seg om ikke det kommer på TV. Da forsvinner jo 90% av meningen. Eh. 17
Summ Skrevet 13. mai 2018 #7127 Skrevet 13. mai 2018 2 minutter siden, Helhvete skrev: Men er det ikke bare å ordne i stand med et lite bryllup i en eller annen hage eller lignende? Gjøre det lite slik at det ikke tar så mye energi og tid. Neida, bedre å avlyse for andre gang. Det er ikke vits å gifte seg om ikke det kommer på TV. Da forsvinner jo 90% av meningen. Eh. Tenk å inngå ekteskap på en slik måte.. 90% for å vise bryllupet på TV, og 10% for den eneste grunnen de ble sammen; familielivet var forlokkende... så altså; 10%pga barna... 9
neiognei Skrevet 13. mai 2018 #7128 Skrevet 13. mai 2018 Bra at de ikke skal gifte seg. Man skal gifte seg fordi at man vil, ikke fordi at man burde osv. Men håper de får endelig bestemt seg snart da. Sånn for nå. Kan jo gifte seg om noen år. 2
Maimay Skrevet 13. mai 2018 #7129 Skrevet 13. mai 2018 Seriøst, jeg har sagt det tidligere, jeg sier igjen at Anna må få hjelp med sin ustabile psyke. Å se henne i denne video filmen er vondt. Hun må få hjelp og hvorfor kan ingen rundt henne se dette og hjelpe henne. Hun må beskyttes mot seg selv. 21 år og så mye som er lagt på de unge skuldrene er ikke bare, bare. Noen mener dette er kalkulert beregnende, men jeg tror det stikker dypere enn som så. Jeg synes synd i henne. Helt ærlig. 29
Love2017juni Skrevet 13. mai 2018 #7130 Skrevet 13. mai 2018 Når forholdet ikke tåler og planlegge ett bryllup så er det vel bare og kalle spade for en spade; Forholdet deres står ikke stødig nok til at det varer... 🙈 Hadde selve ekteskapet og løftene man gir der vært viktigere enn spons, blogg og TV, hadde dem tatt med forlovere og giftet seg... evt en liten seremoni med de nærmeste.. 16
Monky Skrevet 13. mai 2018 #7131 Skrevet 13. mai 2018 Hva gir de som begrunnelsen for at bryllupet ble avlyst da? 4
Love2017juni Skrevet 13. mai 2018 #7132 Skrevet 13. mai 2018 9 minutter siden, Monky skrev: Hva gir de som begrunnelsen for at bryllupet ble avlyst da? For travelt Barna psyken til Anna økononi og at forholdet ikke klarte planleggingen; ikke vits å gifte seg om de var skilt til jul.. 6
Papirfly Skrevet 13. mai 2018 #7133 Skrevet 13. mai 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod.
lilletrilleline Skrevet 13. mai 2018 #7134 Skrevet 13. mai 2018 Gøy for alle som har bestilt flybilletter og overnatting og alt. Herlighet, så vinglete. 16
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 13. mai 2018 Populært innlegg #7135 Skrevet 13. mai 2018 Ikke uventet Anna. Men vet du hva? Det mest skremmende er faktisk at du benytter anledningen til å tjene klikk på et skakkjørt samliv, en skakkjørt psyke og en skakkjørt økonomi. Nei Anna: det året man skal gifte seg KAN ikke alt handle om det, slik du sier. De fleste har krevende hverdagsliv å leve i tillegg til planlegging. Og de har slettes ikke bryllupsplanlegger og et budsjett over 1 mill..MEN de gleder seg, og kjærligheten står i sentrum. Jeg har ett råd å gi deg: selg alt du har, kutt ut bloggen. Lev et enkelt liv i harmoni med deg selv og dine. Lykke handler ikke om et staffasjebryllup på TV. Lykke handler ikke om å eie mest mulig og å selge sjelen sin for klikk. Det handler om å ha det godt med seg selv og sine. En trygg hverdag; en meningsfull jobb og sikker inntekt, trygg skole og barnehage, tak over hodet og mat på bordet for seg og sine. Og kjærlighet. Du må finne deg selv igjen, du er ikke frisk Anna. 53
Oppland Skrevet 13. mai 2018 #7136 Skrevet 13. mai 2018 11 minutter siden, Friluftsdame skrev: Ikke uventet Anna. Men vet du hva? Det mest skremmende er faktisk at du benytter anledningen til å tjene klikk på et skakkjørt samliv, en skakkjørt psyke og en skakkjørt økonomi. Nei Anna: det året man skal gifte seg KAN ikke alt handle om det, slik du sier. De fleste har krevende hverdagsliv å leve i tillegg til planlegging. Og de har slettes ikke bryllupsplanlegger og et budsjett over 1 mill..MEN de gleder seg, og kjærligheten står i sentrum. Jeg har ett råd å gi deg: selg alt du har, kutt ut bloggen. Lev et enkelt liv i harmoni med deg selv og dine. Lykke handler ikke om et staffasjebryllup på TV. Lykke handler ikke om å eie mest mulig og å selge sjelen sin for klikk. Det handler om å ha det godt med seg selv og sine. En trygg hverdag; en meningsfull jobb og sikker inntekt, trygg skole og barnehage, tak over hodet og mat på bordet for seg og sine. Og kjærlighet. Du må finne deg selv igjen, du er ikke frisk Anna. Dette synes jeg var riktig og flott skrevet. Anna må lese dette for her var det mye sant som hun bør få med seg. 5
Gjest MajaKaja Skrevet 13. mai 2018 #7137 Skrevet 13. mai 2018 (endret) Følger ikke Annas blogg eller sosiale medier, men har fått med meg innlegg her og avisartikler. Hun burde virkelig legge ned bloggen og få seg et normalt liv. Det er fullt mulig å starte på nytt og hun har hele livet foran seg. Selg huset, ta en utdanning og få en vanlig jobb. Dersom det går opp et lys for henne om hvordan hun har solgt barn og familien sin, så kan hun jo fortelle om sine erfaringer i foredrag etc. Endret 13. mai 2018 av MajaKaja
richbitch Skrevet 13. mai 2018 #7138 Skrevet 13. mai 2018 Noe så pinlig Neste gang hun planlegger bryllup så bør hun holde stille om det til rett før bryllupet, eller aller helst etter. Må være flaut å avlyse gang på gang. 14
FruRosa Skrevet 13. mai 2018 #7139 Skrevet 13. mai 2018 Og det verste er at "alle" har trodd det kom til å gå slik... 22
My <3 Skrevet 13. mai 2018 #7140 Skrevet 13. mai 2018 1 minutt siden, FruRosa skrev: Og det verste er at "alle" har trodd det kom til å gå slik... Ja det hadde faktisk overrasket meg om det ble gjennomført. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå