Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest spaniasol
Skrevet

Forsøker meg på et innlegg, dag I på dette forumet. 20k er ikke mye for et helt hus i Stavanger eller Oslo. Det må du til og med ut med for en leilighet i hovedstaden. Jfr IRaads forrige leilighet med to små soverom.

Skrevet (endret)
38 minutter siden, spaniasol skrev:

Forsøker meg på et innlegg, dag I på dette forumet. 20k er ikke mye for et helt hus i Stavanger eller Oslo. Det må du til og med ut med for en leilighet i hovedstaden. Jfr IRaads forrige leilighet med to små soverom.

Kikka litt på finn, og sånn gjennomsnittlig var den prisen høy.

her feks, samme standard vil jeg si, men større. https://www.finn.no/120048553

Endret av Bambi1995
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, Bambi1995 skrev:

20k i månedsleie for huset hennes, er det vanlig pris eller? Vi betaler 7k for et hus som er 60kvm større, med samme standard 🤷🏻‍♀️

kan jo heller ta huslån å betale mindre på det i måneden enn man må i leie hos hu? 😂

Jeg ble tilbudt å leie et hus i en måned på Røros for 14 000. Men da inngikk det bil da.

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Bambi1995 said:

20k i månedsleie for huset hennes, er det vanlig pris eller? Vi betaler 7k for et hus som er 60kvm større, med samme standard 🤷🏻‍♀️

kan jo heller ta huslån å betale mindre på det i måneden enn man må i leie hos hu? 😂

Tror det er en ganske grei pris for en enebolig, ja. Synes ikke 20 000 er mye, men nå er jeg vandt med Oslo priser. Stavanger blir billig i forhold! 

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, elvane skrev:

Tror det er en ganske grei pris for en enebolig, ja. Synes ikke 20 000 er mye, men nå er jeg vandt med Oslo priser. Stavanger blir billig i forhold! 

Vi  betaler 7000. Mye større hus og samme standard. Prisene her er også høye, så syns 20k er mye. 

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Papirfly, mod.

Skrevet

"Klagemelding fra Blogglesere og barnevernet på hjemmebesøk". Noen som har lest? Clickbait?

Gjest Sjokka
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Diamant skrev:

"Klagemelding fra Blogglesere og barnevernet på hjemmebesøk". Noen som har lest? Clickbait?

Ops, hørtes dramatisk ut. Nå ble jeg nysgjerrig. Så gjenstår det å se om noe har skjedd, men er vel som vanlig click bait

Endret av Sjokka
Skrevet
3 minutter siden, Sjokka skrev:

Ops, hørtes dramatisk ut. Nå ble jeg nysgjerrig. Så gjenstår det å se om noe har skjedd, men er vel som vanlig flink bait

Ble nysygjerrig jeg også, men vil ikke gi klikk...

• Liker 1
Gjest Sjokka
Skrevet
1 minutt siden, Diamant skrev:

Ble nysygjerrig jeg også, men vil ikke gi klikk...

Leste kommentarer på Facebook nå. Det virker som de har hatt besøk av barnevernet. Hvis de som kommenterer har lest blogginnlegget da. Hun får ikke klikk av meg, så får bare vente. 

Skrevet

Jeg gav klikk, ønsker heller ikke å gi det, men ble for nysgjerrig. Det var to saker, begge ble henlagt. Hun syns blant annet at det er forferfelig at folk som leser bloggene hennes kan gjøre noe slikt.

Kommer ikke frem hva det gjelder, men da de var på hjemme besøk ønsket de å snakke med Michelle.

Virket som om folk er veldig nysgjerrig på om Michelle går på skole eller ikke noe hun skriver at hun gjør.

Og at bv blir først  bekymret for saker meldt inn av skolen, barnehage og naboer, men de følger alltid opp alle saker de får inn. 

Hun nevnte også det som er blitt diskutert her at folk tror at hennes tid som blogger er over,  men hun skriver at det er hun ikke.

Mulig noen andre klarer å forklare litt bedre og litt mer utfyllende enn meg. 

• Liker 6
Gjest Sjokka
Skrevet
4 minutter siden, Ellendo skrev:

Jeg gav klikk, ønsker heller ikke å gi det, men ble for nysgjerrig. Det var to saker, begge ble henlagt. Hun syns blant annet at det er forferfelig at folk som leser bloggene hennes kan gjøre noe slikt.

Kommer ikke frem hva det gjelder, men da de var på hjemme besøk ønsket de å snakke med Michelle.

Virket som om folk er veldig nysgjerrig på om Michelle går på skole eller ikke noe hun skriver at hun gjør.

Og at bv blir først  bekymret for saker meldt inn av skolen, barnehage og naboer, men de følger alltid opp alle saker de får inn. 

Hun nevnte også det som er blitt diskutert her at folk tror at hennes tid som blogger er over,  men hun skriver at det er hun ikke.

Mulig noen andre klarer å forklare litt bedre og litt mer utfyllende enn meg. 

Skrev hun noe om når de hadde hatt hjemmebesøk? Var det nå nylig? 

Gjest Sjokka
Skrevet

Dette kan jo ikke ha skjedd denne uken, da sakene allerede var henlagt. Barnevernet skal jo ha tid til å behandle utfallet av saken før de henlegger. Eller?

Skrevet
1 minutt siden, Sjokka skrev:

Dette kan jo ikke ha skjedd denne uken, da sakene allerede var henlagt. Barnevernet skal jo ha tid til å behandle utfallet av saken før de henlegger. Eller?

Barnevernet har 3 mnd behandlingstid fra de mottar melding til de skal ta en avgjørelse..

Skrevet

«Saken er at jeg ikke blogger om livet til barna mine. Tvert i mot så prøver jeg å skjerme dem» 

ehm... bildet på innlegget er av henne og dattera... Åsså skriver hun at hun prøver og Skjerme barna? Joda..,, 

• Liker 43
Gjest Sjokka
Skrevet
12 minutter siden, J.. skrev:

Barnevernet har 3 mnd behandlingstid fra de mottar melding til de skal ta en avgjørelse..

Såpass ja. 

Da har dette sannsynligvis  skjedd på nyåret. Men av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å stole/ tro på alt hun skriver. Hun er jo kjent for å finne opp historier.  Tror nok at barnevernet har vært der med alt som har skjedd, men hvem som har mld inn?? Ukjente lesere eller skole/ barnehage eller nabo  og kjente

Skrevet
1 minutt siden, Sjokka skrev:

Såpass ja. 

Da har dette sannsynligvis  skjedd på nyåret. Men av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å stole/ tro på alt hun skriver. Hun er jo kjent for å finne opp historier.  Tror nok at barnevernet har vært der med alt som har skjedd, men hvem som har mld inn?? Ukjente lesere eller skole/ barnehage eller nabo  og kjente

Wild guess - men antar det er snakk om blogglesere,da hun sier det er ukjente som har meldt ifra.

Det er ikke første gangen en blogger med barn blir meldt til barnevernet.

Skrevet
6 minutter siden, Love2017juni said:

«Saken er at jeg ikke blogger om livet til barna mine. Tvert i mot så prøver jeg å skjerme dem» 

ehm... bildet på innlegget er av henne og dattera... Åsså skriver hun at hun prøver og Skjerme barna? Joda..,, 

Hun tar selvmotsigelse til et nytt nivå. 

• Liker 10
Gjest Sjokka
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Love2017juni skrev:

Hun skjermer barna med å lage serie med henne selv og datteren, og legger det ut på you tube. Guriland vet hun i det hele tatt hva hun sier? Guttene derimot skjermer hun litt

Endret av Sjokka
Skrevet

"Jeg har av sikkerhetsmessige årsaker, aldri innrømmet at datteren min har gått på skole det siste året"

Så mamman selv mener tydeligvis at eksponeringen er til fare for henne, men alikevel framhever hun at hun ikke vil slutte å blogge! 

I rest my case!!!

• Liker 44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...