Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokka
Skrevet (endret)
6 minutter siden, elvane skrev:

Bloggen til Annna har mer reklame enn noen sinne...jeg tviler ikke på at inntekten ligger rundt 100 000

Ok??? Hvilken blogg klikker du deg innpå?  De opplysningene du kommer med  nå stemmer ikke! 

Facebooksiden hennes derimot er bare annonser som linker til Jan sin bedrift. Falske annonser og konkurranser

Endret av Sjokka
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Sjokka said:

Ok??? Hvilken blogg klikker du deg innpå?  De opplysningene du kommer med  nå stemmer ikke! 

Facebooksiden hennes derimot er bare annonser som linker til Jan sin bedrift. Falske annonser og konkurranser

Jeg sjekker bare innsta og facebook og regnet med at hun publiserte det samme på bloggen? Om det ikke er tilfellet må da hun likevel tjene noe på dette. Hvorfor ellers poste alle disse annonsene? Hun tar seg også råd til en slags pause virker det som. Om det er blitt trangt økonomisk ville hun nok fortsatt skrevet hyppige innlegg vil jeg tro. 

• Liker 1
Skrevet

Tror dette er begynnelsen på slutten.. 

Anna ender nok opp i Stavanger igjen fordi HUN ønsker det. Hun har kranglet fra seg med sin familie, så nå har hun innsett at det er dit hun vil igjen.. 

Snart kommer vel også boka «Naken2 - Da økonomien raste og jeg såvidt hadde råd til klær» 🙈😅 

• Liker 10
Gjest Dikteren
Skrevet
21 minutter siden, Sjokka skrev:

Komikerfrue har stor inntekt på reklame, derfor den inntekten.

Jeg kan ikke se Anna har noe særlig reklame inntekt på bloggen. Og at Anna har 100. 000 i inntekt nå for tiden, tviler jeg sterkt på.

Jeg var nettopp innom bloggen til Anna, og siden 19. April har hun publisert hele 4 annonseinnlegg. Vil ikke du si at det er mye? 

Til bryllupet: Groomsmen box, 19. April (Reklame, Brudevakker)

Kjempet om å trone førsteplassen, 20. April (inneholder annonselenker)

I dag er det endelig bryllup!!, 21. April (inneholder annonselenker)

Green Friday is ON!, 27. April (Reklame, Bli vakker).

Gjest Sjokka
Skrevet
2 minutter siden, elvane skrev:

Jeg sjekker bare innsta og facebook og regnet med at hun publiserte det samme på bloggen? Om det ikke er tilfellet må da hun likevel tjene noe på dette. Hvorfor ellers poste alle disse annonsene? Hun tar seg også råd til en slags pause virker det som. Om det er blitt trangt økonomisk ville hun nok fortsatt skrevet hyppige innlegg vil jeg tro. 

Nettop. Der har du det. Jeg mener ikke være uhøflig, men du aner ikke hva du snakker om. Annonsene Anna legger ut på Facebook, kan kobles til Jan, og er en sak for seg selv. Det de driver med er ulovlig. På insta har jeg sett en reklame, på noe tannbleking, som hun kanskje får inntekt på. På bloggen er det så og si ingen reklame, bortsett fra en selskapskjole til et bryllup de skulle i.

Shai høvelen og beta karoten har jeg heller ikke sett noe reklame av lengre, og det reklamerte hun fir hele tiden for tidligere på bloggen.

Men, nå har ikke jeg klikket meg inn på den bloggen på noen uker, da jeg ikke vil støtte opp om Annas blogg og Jans lureri.

Gjest Sjokka
Skrevet (endret)
2 timer siden, Skrueløs skrev:

Jeg var nettopp innom bloggen til Anna, og siden 19. April har hun publisert hele 4 annonseinnlegg. Vil ikke du si at det er mye? 

Til bryllupet: Groomsmen box, 19. April (Reklame, Brudevakker)

Kjempet om å trone førsteplassen, 20. April (inneholder annonselenker)

I dag er det endelig bryllup!!, 21. April (inneholder annonselenker)

Green Friday is ON!, 27. April (Reklame, Bli vakker).

Groomsmen boxes er reklame for "Brudevakker"? Hvor kan du se eller lese det? Tror du ikke det såkalte firmaet Brudevakker hadde forlangt en spalteplass på bloggen? Jeg kan ikke huske å ha sett noe av det. Er dette i det hele tatt reklame? Hun merker ikke innlegg med annonse, og står heller ikke fram med navn på bryllupsarrangjør. 

Og den reklamen fra Bli vakker, hvor har den tilknytting til? Jo Jan....

Å nei du, det er noe juks og fanteri her på denne bloggen. Tror jeg har fulgt med "i timene"

Endret av Sjokka
Gjest Sjokka
Skrevet
15 minutter siden, Love2017juni skrev:

Tror dette er begynnelsen på slutten.. 

Anna ender nok opp i Stavanger igjen fordi HUN ønsker det. Hun har kranglet fra seg med sin familie, så nå har hun innsett at det er dit hun vil igjen.. 

Snart kommer vel også boka «Naken2 - Da økonomien raste og jeg såvidt hadde råd til klær» 🙈😅 

😂 Da økonomien raste og jeg ikke hadde råd til klær..😂 Den var god 👏

Tror du har rett i det ja. Det blir nok Stavanger igjen snart. Og begynnelsen på slutten har vært ei stund, men kommer til å trekke ut ei stund til.

Skrevet (endret)
15 minutter siden, Sjokka said:

Er dette i det hele tatt reklame? Hun merker ikke innlegg med annonse, og står heller ikke fram med navn på bryllupsarrangjør.

Og den reklamen fra Bli vakker, hvor har den tilknytting til? Jan....

Å nei du, det er noe juks og fanteri her på denne bloggen. Tror jeg har fulgt med "i timene"

OK. Tror du kommer til å bli overrasket når skattelistene kommer ut:) som sagt tror jeg ikke Anna hadde tatt det såpass med ro når det gjelder bloggaktiviteten om hun ikke hadde hatt det behagelig økonomisk. 

Endret av elvane
Gjest Sjokka
Skrevet (endret)
1 time siden, elvane skrev:

OK. Tror du kommer til å bli overrasket når skattelistene kommer ut:) som sagt tror jeg ikke Anna hadde tatt det såpass med ro når det gjelder bloggaktiviteten om hun ikke hadde hatt det behagelig økonomisk. 

Skattelistene er fra 2017 må du huske, og ikke dette året. Og ifjor hadde hun enormt høye lesertall, grunnet all galskapen hun la ut.  Men neste år, når skattelistene kommer ut, blir det andre tall og lese. Skattelistene går jeg aldri innpå, og har heller aldri tenkt å begynne med det. Så jeg har null peiling på annas skattelister.

Anna har nok egenkapital, det sier seg selv, og hun går ikke konkurs i morgen. Men når hun ikke blogger, og ikke har samarbeidspartnere (som hun selv har skrevet på bloggen) og mistet videre inntekt fra bloggerne, synker inntekten. Derfor, hadde hun hatt noe å blogge om, så hadde hun blogget for å sikre seg videre god lønning. Men hun har fjernet seg selv fra topplisten, pga den plager henne. (Ref kommentarfelt på insta) Hun vet hun har dårlige lesertall og har sagt i video på facebook at hun har mistet pågangsmotet og lysten til å blogge. Det er nok ikke bare det hun tar livet med ro pga hun har mye penger i banken.

Min mening og oppfatning i saken. Glasshuset er bristet.

Endret av Sjokka
Skrevet

Hvilke clickbait er det hun ikke har hatt til nå? "Da ble det ikke baby alikevel da.."? Så viser det seg at det gjelder et husdyr eller noe. Det tror jeg ikke hun har hatt.

Men siden dere leser her inne A og J; hver så god for tips. Skal til og med ikke fakturere dere for det...

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Hun vil klare seg lenge på barnebidrag, ekstra bsrnetrygd og overgangsstønad hvis hun blir alene. Sykelønn av blogginntekter vil også være høy. At ingen vil sponse henne lengre er noe annet. Da må hun virkelig begynne på skole eller skaffe seg jobb.

• Liker 1
Skrevet (endret)
49 minutter siden, Xstrella skrev:

Hun vil klare seg lenge på barnebidrag, ekstra bsrnetrygd og overgangsstønad hvis hun blir alene. Sykelønn av blogginntekter vil også være høy. At ingen vil sponse henne lengre er noe annet. Da må hun virkelig begynne på skole eller skaffe seg jobb.

Å gå fra 100.000 pr mnd til nevnte stønader du nevner som utgjør ca 24.000 pr mnd er jo ett ekstremt fall uansett.

Overgangsstønad har også aktivitetsplikt så da må hun jobbe 50% eller gå på skole.

Endret av J..
  • Liker 8
Gjest The ceiling lamp
Skrevet
3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Høres kanskje ondskapsfullt ut. Men jeg håper hun en dag når bunnen økonomisk. Null hus, null bil, slik at hun må leie og ta buss. Og ikke minst; jobbe for pengene. Jeg tror hun trenger en skikkelig hard reality check. Hvor hun må være ekte voksen. Jeg tror hun trenger det for å vokse og bli en oppegående, stabil og trygg mamma. Nå så er hun alt for barnslig og gjør grove feil som mor. Ja hun er glad i barna sine, ja de får mat og klær, men det skal så ufattelig mye mer til enn det for å være god mor. Den oppførselen hun har vist på nett, viser klart og tydelig at hun er alt for umoden til å gi disse barna en god og trygg oppvekst. 

Første skritte er å deaktivere bloggen og slutte å utlevere barna på nett.  

Jeg håper ikke det går like langt som du beskriver, men hun hadde nok hatt godt av å få et mer "normalt" liv - og barna ikke minst. 

Er det bare jeg, eller er det flere som mener at bloggingen tok en ny og negativ vending da Jan ble kjæreste med Anna? På den ene siden virker han som en god støtte for henne, men han har blandet seg så mye inn i bloggen og Annas business at det ikke lengre er hennes produkt. 

Skrevet
4 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Høres kanskje ondskapsfullt ut. Men jeg håper hun en dag når bunnen økonomisk. Null hus, null bil, slik at hun må leie og ta buss. Og ikke minst; jobbe for pengene. Jeg tror hun trenger en skikkelig hard reality check. Hvor hun må være ekte voksen. Jeg tror hun trenger det for å vokse og bli en oppegående, stabil og trygg mamma. Nå så er hun alt for barnslig og gjør grove feil som mor. Ja hun er glad i barna sine, ja de får mat og klær, men det skal så ufattelig mye mer til enn det for å være god mor. Den oppførselen hun har vist på nett, viser klart og tydelig at hun er alt for umoden til å gi disse barna en god og trygg oppvekst. 

Første skritte er å deaktivere bloggen og slutte å utlevere barna på nett.  

Så du vil at de små barna hennes ikke skal ha et sted å bo?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Elevbruker skrev (På 9.5.2018 den 16.41):

Så du vil at de små barna hennes ikke skal ha et sted å bo?

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Wtf?

dette var litt sånn « :P lol syns du ikke boka var bra så derfor selger du den?» haha

5CAA1CB7-1DB5-4A3E-812C-28EF765A19FE.jpeg

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Wtf?

dette var litt sånn « :P lol syns du ikke boka var bra så derfor selger du den?» haha

5CAA1CB7-1DB5-4A3E-812C-28EF765A19FE.jpeg

Hun er så klein...

• Liker 7
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Bambi1995 skrev (På 9.5.2018 den 20.29):

Wtf?

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Henger ikke helt med.. er det hun som selger, eller svarer hun en som selger?

Blir jo ikke overrasket dersom det er hun som kommenterer i en salgstråd :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...