LeilaS Skrevet 22. mars 2018 #6581 Skrevet 22. mars 2018 Har vanskelig for å tro hun har lagt ned bloggen frivillig! Men noe foregår her 3
Hedy Lamarr Skrevet 22. mars 2018 #6582 Skrevet 22. mars 2018 Jeg kommer inn på bloggen, siste innlegg er fra 19. mars, det aller første er fra 1. mars. Ellers ser bloggen ut som før, så vidt jeg kan se - men jeg har bare vært inne på den kanskje to ganger det siste året, så mulig jeg ikke ser eventuelle endringer. 1
Gjest Varma Skrevet 22. mars 2018 #6583 Skrevet 22. mars 2018 Altså, dronningen av klikkhoreri og drama har skjult bloggen sin? Det er vel for å øke interessen etter at hun daler på listene?
Panda90 Skrevet 22. mars 2018 #6584 Skrevet 22. mars 2018 En kan fortsatt følge med på antall lesere og antall sidevisninger via denne lenken til blogglisten.no: http://blogglisten.no/blogg/mammatilmichelle.blogg.no// Selv om selve plasseringen blir feil, er antall lesere og sidevisninger riktig. Fra 20.03 til 21.03 mistet hun 9000 lesere og 12000 sidevisninger. 5
Gjest Sjokka Skrevet 22. mars 2018 #6585 Skrevet 22. mars 2018 2 timer siden, Christy89 skrev: Har hun lagt ned bloggen? Hun er fjernet fra blogglisten, og bloggen er og borte. Om det er hun selv som har gjort det, eller om det er en reaksjon fra høyere hold vet en ikke. Leiligheteni huset deres som hun tidligere ikke hadde lyst å leie ut, står nå til utleie, og kontormøbler er tilsalgs på finn.no.
Gjest Plannergirl Skrevet 22. mars 2018 #6586 Skrevet 22. mars 2018 1 time siden, Sjokka skrev: Hun er fjernet fra blogglisten, og bloggen er og borte. Om det er hun selv som har gjort det, eller om det er en reaksjon fra høyere hold vet en ikke. Leiligheteni huset deres som hun tidligere ikke hadde lyst å leie ut, står nå til utleie, og kontormøbler er tilsalgs på finn.no. Hvor står det at hun leier ut leilighet? Link?
Gjest Sjokka Skrevet 22. mars 2018 #6587 Skrevet 22. mars 2018 4 minutter siden, Plannergirl skrev: Hvor står det at hun leier ut leilighet? Link? Face book siden hennes A.R
Gjest Sjokka Skrevet 22. mars 2018 #6588 Skrevet 22. mars 2018 Noen som vet hva som foregår med bloggen? Bloggen til MTM kan vi nå klikke oss innpå igjen og bla gjennom alle innlegg.
Gjest pelikanen Skrevet 22. mars 2018 #6589 Skrevet 22. mars 2018 Om det er folkene bak som har fjernet den, så er det kanske på tide. De burde sett på flere bloggere. De er helt ville med sine oppdateringer. Må være noe feil med disse folkene. Er de ikke fulle i seg selv, løgner, selvskryt,så er det psykiske lidelser, x som er umulige, reklame for midler som direkte er løgnaktige. Ellers er de tynne som strå, og skriver om trening som mangler sidestykke. Med tanke på maten de beskriver, piller og juicer og ser hvordan de ser ut...vel de ser ut som de har en lidelse. At de er noe forbilde? Ikke for noen
Ellatin Skrevet 22. mars 2018 #6590 Skrevet 22. mars 2018 Tror nok bloggen er i ferd med å bli flyttet til annarasmussen.no . 3
J.. Skrevet 22. mars 2018 #6591 Skrevet 22. mars 2018 Blogg.no sa,som nevnt,at hun har valgt å skjule bloggen fra listene selv. 1
Gjest Sjokka Skrevet 22. mars 2018 #6592 Skrevet 22. mars 2018 1 minutt siden, J.. skrev: Blogg.no sa,som nevnt,at hun har valgt å skjule bloggen fra listene selv. Har blogg.no gått ut å bekreftet det?
J.. Skrevet 22. mars 2018 #6593 Skrevet 22. mars 2018 Akkurat nå, Sjokka skrev: Har blogg.no gått ut å bekreftet det? Jeg spurte de jeg,enkelt å greit. Svaret jeg fikk postet jeg lenger opp her. 2
Gjest Sjokka Skrevet 22. mars 2018 #6594 Skrevet 22. mars 2018 8 minutter siden, Ellatin skrev: Tror nok bloggen er i ferd med å bli flyttet til annarasmussen.no . Og da skal hun være en selvstendig blogger?
Ellatin Skrevet 22. mars 2018 #6595 Skrevet 22. mars 2018 Just now, Sjokka said: Og da skal hun være en selvstendig blogger? Har ikke snøring. Kan hende dette er old news fra når hun prøvde å flytte fra blogg.no lenge siden, og at hun ikke har forandret det tilbake igjen. La bare merke til det når jeg skulle se denne leiligheten.
Gjest Sjokka Skrevet 22. mars 2018 #6596 Skrevet 22. mars 2018 7 minutter siden, Ellatin skrev: Har ikke snøring. Kan hende dette er old news fra når hun prøvde å flytte fra blogg.no lenge siden, og at hun ikke har forandret det tilbake igjen. La bare merke til det når jeg skulle se denne leiligheten. Vi har nok ikke snøring noen av oss. 😂 Om jeg går inn på annarasmussen.no kommer vi automatisk til mammatilmichelle.blogg.no Så gjenstår det å se om og hva hun måtte gi av info
Diamant Skrevet 22. mars 2018 #6597 Skrevet 22. mars 2018 Ser hun utlyser Påskekonkurranse på FB, det står ingenting om når trekningen er eller hvordan vinnerne vil bli kontaktet. Svindel igjen? Og hva oppnår hun egentlig med disse falske konkurransene? "PÅSKEKONKURRANSE! Vinn en valgfri Finse-jakke fra Twentyfour! Skriv "JA" i kommentarfeltet for å delta! DEL gjerne " 2
J.. Skrevet 22. mars 2018 #6598 Skrevet 22. mars 2018 Akkurat nå, Diamant skrev: Ser hun utlyser Påskekonkurranse på FB, det står ingenting om når trekningen er eller hvordan vinnerne vil bli kontaktet. Svindel igjen? Og hva oppnår hun egentlig med disse falske konkurransene? "PÅSKEKONKURRANSE! Vinn en valgfri Finse-jakke fra Twentyfour! Skriv "JA" i kommentarfeltet for å delta! DEL gjerne " Følgere på MtM siden samt klikk inn på bloggen "for å sjekke hvem som vant." OG hun får plantet cookies på folks pcer og mobiler som hun tjener penger på senere.. Men folk vinner jo ingenting.. 6
Diamant Skrevet 22. mars 2018 #6599 Skrevet 22. mars 2018 3 minutter siden, J.. skrev: Følgere på MtM siden samt klikk inn på bloggen "for å sjekke hvem som vant." OG hun får plantet cookies på folks pcer og mobiler som hun tjener penger på senere.. Men folk vinner jo ingenting.. Hm ok, takk. Da kommer det en link senere da som leder til bloggen, med klikk her for å se om du har vunnet. Så står det kanskje noen fiktive navn på "vinnerne" ? 2
J.. Skrevet 22. mars 2018 #6600 Skrevet 22. mars 2018 Akkurat nå, Diamant skrev: Hm ok, takk. Da kommer det en link senere da som leder til bloggen, med klikk her for å se om du har vunnet. Så står det kanskje noen fiktive navn på "vinnerne" ? De få gangene hun annonserer em vinner,så må man inn på selve bloggen for å se ja,samme med Inspire Norge. Men det skjer kansje 1 av 80-100 ganger at noen vinner. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå