Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oioioi!

Ser ut som om blogg.no har tatt tak!!

Screenshot_20180321-085947.png

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sjokka
Skrevet
9 minutter siden, J.. skrev:

Oioioi!

Ser ut som om blogg.no har tatt tak!!

Screenshot_20180321-085947.png

👏👏😀😀👍👍 Klikka du deg inn på bloggen altså? Det har ikke jeg gjort, men nå må jeg gjøre det

Skrevet
Akkurat nå, Sjokka skrev:

👏👏😀😀👍👍 Klikka du deg inn på bloggen altså? Det har ikke jeg gjort, men nå må jeg gjøre det

Måtte bare sjekke hva som kom opp,om det kom opp som fault,slik det gjorde.

Bloggen er,mao,nede for telling akkurat nå.

Siste innlegg er også borte.

Håper det er permanent og at det er en konsekvens av blogg.no!

• Liker 2
Skrevet

Jeg kom helt fint inn, og ingen feilmeldinger :vetikke:

• Liker 1
Gjest Sjokka
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

Måtte bare sjekke hva som kom opp,om det kom opp som fault,slik det gjorde.

Bloggen er,mao,nede for telling akkurat nå.

Siste innlegg er også borte.

Håper det er permanent og at det er en konsekvens av blogg.no!

Sjekket jeg og nå. Ble litt forvirret når jeg kunne bla.meg nedover blogginnleggene, men det stanset, og jeg kunne ikke se mer innlegg enn den siden. 

Nå håper jeg det ikke bare har skjedd en feil med siden hennes.

Og hvis den er lagt ned, applauderer jeg. 👏👏👏👏 Anna selv lærer ikke før noe som dette skjer, at bloggen hennes blir lagt ned.

Skrevet

Sjekket jeg og nå. Ble litt forvirret når jeg kunne bla.meg nedover blogginnleggene, men det stanset, og jeg kunne ikke se mer innlegg enn den siden. 

Og hvis den er lagt ned, applauderer jeg. 👏👏👏👏 Anna selv lærer ikke før noe som dette skjer, at bloggen hennes blir lagt ned.

Ifølge facebook-MtM kontoen ble siste innlegg skrevet 20 mars,på bloggen er siste innlegg 19 mars..

Og ellers som du skriver,er den låst.

Håper og tror andre tar tak i henne/bloggen og at det er grunnen til nedetiden!

• Liker 1
Gjest Sjokka
Skrevet
1 minutt siden, Sjokka skrev:

Der er en som sier h*n kom inn på siden, uten galt merking. Ikke logg dere inn for å sjekk, da gir vi henne bare ufortjent klikk

Gjest Sjokka
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

Ifølge facebook-MtM kontoen ble siste innlegg skrevet 20 mars,på bloggen er siste innlegg 19 mars..

Og ellers som du skriver,er den låst.

Håper og tror andre tar tak i henne/bloggen og at det er grunnen til nedetiden!

Men der var en som så h*n kom inn på siden??? 

Hvis jeg klikker meg inn på samme ip adresse, så gir det henne ikke flere klikk eller? Bare sidevisning da?

Skrevet
2 minutter siden, Sjokka skrev:

Men der var en som så h*n kom inn på siden??? 

Hvis jeg klikker meg inn på samme ip adresse, så gir det henne ikke flere klikk eller? Bare sidevisning da?

Skjer det samme her på både pc og mobil,og hun er jo borte fra lista.

1 ip = 1 leser ja,så det øker ikke.

Gjest Sjokka
Skrevet
4 minutter siden, J.. skrev:

Skjer det samme her på både pc og mobil,og hun er jo borte fra lista.

1 ip = 1 leser ja,så det øker ikke.

Endelig 👏 Kanskje det da lønnet seg til slutt med så mange ga beskjed? 

Egentlig trist for Anna at hun måtte lære på den vonde måten. For egentlig tror jeg hun selv ikke vet hva hun driver på med. Eller så er hun så kynisk at hun blåser i det.

Skrevet
1 time siden, christinasmithh_ skrev:

Var det ikke familien mammaen var i sak med for en liten stund siden ? Forstår ingenting, går fra å ikke ha noe kontakt med familien til kontakt med hele familien igjen? 

Ja, det stemmer. Og ingen skjønner en dritt, men antar mange føler seg lurt.

Skrevet

Dette er nok mest sannsynlig bare en feil en plass. Regner ikke med bloggen er blitt tvunget ned av noen. Isåfall er det noe hun har gjort selv. Kan godt hende hun har blitt kontaktet av Forbrukerrådet og fått en heftig bot, og herjer med bloggen i et sinneutbrudd av noe slag. Det høres nok mer ut som hennes stil enn at hun faktisk tar til seg kravene og betaler boten.

Hun kommer nok tilbake. Enten så er dette en feil eller så er det Anna som er sinna og prøver å slette i protest fordi hele verden er slemme. At hun kan forstå hvorfor hun får kjeft og ta det til seg er jo ikke mulig for denne jenta.

• Liker 23
Gjest Sjokka
Skrevet
2 minutter siden, Ellatin skrev:

Dette er nok mest sannsynlig bare en feil en plass. Regner ikke med bloggen er blitt tvunget ned av noen. Isåfall er det noe hun har gjort selv. Kan godt hende hun har blitt kontaktet av Forbrukerrådet og fått en heftig bot, og herjer med bloggen i et sinneutbrudd av noe slag. Det høres nok mer ut som hennes stil enn at hun faktisk tar til seg kravene og betaler boten.

Hun kommer nok tilbake. Enten så er dette en feil eller så er det Anna som er sinna og prøver å slette i protest fordi hele verden er slemme. At hun kan forstå hvorfor hun får kjeft og ta det til seg er jo ikke mulig for denne jenta.

Men hun fortsetter å annonsere på Facebook siden sin. Hun la ut en annonse for litt over 1 time siden. Jeg skjønner ikke hele tegninga her??

Skrevet (endret)
4 minutter siden, Sjokka said:

Men hun fortsetter å annonsere på Facebook siden sin. Hun la ut en annonse for litt over 1 time siden. Jeg skjønner ikke hele tegninga her??

Er nok ikke Anna som legger ut annonsene og slikt. Det er nok heller Jan vil jeg tro. Anna skriver på bloggen og Jan trykker det opp i trynet på folk sammen med lure linker.

Endret av Ellatin
  • Liker 9
Gjest Sjokka
Skrevet

Finner det litt merkelig hvis det bare er Annas blogg det er feil på då eventuelt? Jaja, tiden vil vise.

Men hvis dette er et lureri fra Anna sin side, så klarer hun å få seg mange klikk idag. 

Tror og vi kan vente oppslag i media om virkelig bloggen er lagt ned.

Gjest Sjokka
Skrevet
2 minutter siden, Ellatin skrev:

Er nok ikke Anna som legger ut annonsene og slikt. Det er nok heller Jan vil jeg tro. Anne skriver på bloggen og Jan trykker det opp i trynet på folk sammen med lure linker.

Det har du NOK rett i. Det er Jan som styrer den skuta.

Skrevet

Jeg får opp reklamer osv på bloggen hennes. Mulig det var en feil et sted..

Gjest Sjokka
Skrevet
3 minutter siden, 2018_gjest skrev:

Jeg får opp reklamer osv på bloggen hennes. Mulig det var en feil et sted..

Når du klikker deg inn på bloggen, er det første innlegge som kommer opp fra 19/3 med overskrift: Et stort sjokk for meg?

Skrevet
14 minutter siden, Sjokka skrev:

Når du klikker deg inn på bloggen, er det første innlegge som kommer opp fra 19/3 med overskrift: Et stort sjokk for meg?

Ja :) Oi, da har jeg nok misforstått! Hun går da ikke flere dager uten å blogge til vanlig, så det var jo litt merkelig..

Skrevet (endret)
5 minutter siden, 2018_gjest skrev:

Ja :) Oi, da har jeg nok misforstått! Hun går da ikke flere dager uten å blogge til vanlig, så det var jo litt merkelig..

Hun har vel hatt flere bloggfrie dager enn dager hun har blogget de siste månedene.

Endret av BeverTramp
Feil
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...