Gjest Sjokka Skrevet 16. mars 2018 #6441 Skrevet 16. mars 2018 På 8.3.2018 den 17.59, Døgnvill skrev: Ja, dessverre. Men må jo si det har vært en lengre pause nå da, fra forrige latterlige sexinnlegg. Så det var vel «på tide» sikkert. Må være tungvint å skal leve blogglivet sitt basert på hvorvidt man skal legge ut et puppebilde/sexpositur/sexvideo.. Jeg strever mer enn nok i mitt vanlige liv med hva jeg skal ha til middag jeg.. Det er den eneste måten å få lesere på. Hun la ut et clickbait : Hvordan folk reagerte på graviditeten. Så handlet det om noe gammelt. Hun har vært langt nede på blogglisten, så da kommer innlegg som: Vi delte seng med en annen dame. Synes synd på jenta, for hun er helt på styr
Panda90 Skrevet 16. mars 2018 #6442 Skrevet 16. mars 2018 (endret) 2 timer siden, Sjokka skrev: Jeg tror ikke bryllupet er sponset. Hun skrev jo på bloggen at hun følte ingen ville samarbeide med henne lengre. Og hun annonserer svært lite på bloggen for tiden. For det meste bare på facebook siden. Det var mye mer annonsering på bloggen før. Det er jo ikke rart ingen vil samarbeide med henne, når hun legger ut så mye sykt. Noen som vet hvilke annonselenker det er i siste blogginnlegget "Say yes to the dress" hvor hun står i en brudesalong? Er annonselenkene bryllupsrelevant så får de nok sponset en del av bryllupet eller ting som hører med. Endret 16. mars 2018 av Panda90 1
Gjest Speilvegg Skrevet 16. mars 2018 #6443 Skrevet 16. mars 2018 5 minutter siden, Panda90 skrev: Noen som vet hvilke annonselenker det er i siste blogginnlegget "Say yes to the dress" hvor hun står i en brudesalong? Er annonselenkene bryllupsrelevant så får de nok sponset en del av bryllupet eller ting som hører med. Tror det er Affiliatelenker. Det vil si at hun tjener penger om noen klikker på linken og kjøper noe. Gikk inn på Facebooksiden hennes nå og det ser ut som hun pøser på med disse lenkene. Det er vel det samme som Jan gjør på Inspire Norge siden sin på Facebook.
Panda90 Skrevet 16. mars 2018 #6444 Skrevet 16. mars 2018 3 minutter siden, Speilvegg skrev: Tror det er Affiliatelenker. Det vil si at hun tjener penger om noen klikker på linken og kjøper noe. Gikk inn på Facebooksiden hennes nå og det ser ut som hun pøser på med disse lenkene. Det er vel det samme som Jan gjør på Inspire Norge siden sin på Facebook. Ja er klar over det, men om det er relatert til bryllupet/bryllupsting hun "reklamerer" for, så er det jo stor sannsynlighet for at de får sponset en del til sitt eget bryllup som hun unngår å nevne. Forresten, veldig merkelig at Anna på sin facebookside merker disse annonselenkene hun pøser ut som annonse, men hun og Jan gjør det ikke på Inspire Norge, selvom de der også er et firma (LUMIWI AS) og etter Forbrukertilsynets regler skal merke det som annonse/reklame/affilliatelenker når de tjener penger på at folk klikker seg inn å handler via deres lenker.. 1
Gjest Speilvegg Skrevet 16. mars 2018 #6445 Skrevet 16. mars 2018 Enig @Panda90 at det er merkelig at de ikke merker innleggene på Inspire Norge siden. Mener å huske at noen sendte en e-post til forbrukertilsynet og spurte om dette. I svaret stod det noe som at de fulgte med på alle hennes kanaler. Og siden konklusjonen fra etterkontrollen til Forbrukertilsynet var at nå merket alle riktig så kan en jo lure. Har mistet troen på at disse bloggerne som har holdt på med skjult reklame i årevis noen gang vil få smekk på fingrene.
Flisespikker Skrevet 16. mars 2018 #6446 Skrevet 16. mars 2018 LUMIWI AS, er det forkortelse for de 3 kidsa?🙈 cringe 14
Gjest Sjokka Skrevet 17. mars 2018 #6447 Skrevet 17. mars 2018 På 29.4.2017 den 16.05, Hallepalle skrev: Jeg tror jeg har sagt det før, men hva i all verden engasjerer slik med denne bloggen at den kan ligge på 1 plass på blogglisten? Det skjer jo ingenting, de gjlr jo ingenting annet enn å stå opp, levere i barnehagen og skrive om hvor vakker, flott og sterk blogginnhaveren er? Jeg er stadig innom forskjellige blogger, og hos f.eks Fotballfrue skjer det litt oppussing, hun har div reklameoppdrag og events og ikke minst de såkalte motebildene. AR fremstår som utrolig umoden, bortskjemt, sutrete, illojal og lite tolerant. Er det noe som appellerer til unge folk altså? Folk klikker seg inn for å følge med på galskapen, som igjen gir henne høye lesertall.
fjær Skrevet 17. mars 2018 #6448 Skrevet 17. mars 2018 12 hours ago, Flisespikker said: LUMIWI AS, er det forkortelse for de 3 kidsa?🙈 cringe Hvorfor det?
Gjest Sjokka Skrevet 17. mars 2018 #6449 Skrevet 17. mars 2018 På 31.5.2017 den 14.05, JackIost skrev: Imponerende hva for noe? Det er sikkert mange titusener som skulle ønske de hadde vært blant topp ti bloggere i Norge, men de fleste faller gjennom. Anna R. er en av få som har lykkes, og det er selvsagt pga. at hun har vært flink til å skape stor interesse rundt bloggen sin Flink til å skape stor interesse rundt bloggen sin??? Hun er flink til å legge ut masse crazy ting som de fleste andre bloggere ikke legger ut. Derfor får hun klikk på bloggen.
Gjest Sjokka Skrevet 17. mars 2018 #6450 Skrevet 17. mars 2018 På 27.6.2017 den 14.35, marthes skrev: jeg har anna på snap, og ser at hun legger jo ut kun bilde av nye blogg innlegg, men disse er aldri merket med reklame. skal de ikke det? ville tro at hun blir fulgt litt med av de som styrer med sånt men... Der ligger en snapp ute nå. Om du trykkr deg inn på den, står det "svipe up" og når jeg sviped jo, kom det siste blogg innlegget hvor hun er avbildet i brudekjole. Vil det si jeg klikket meg inn på bloggen da? Om så var så er det jo lureri 😲
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. mars 2018 #6451 Skrevet 17. mars 2018 (endret) Sjokka skrev (På 17.3.2018 den 11.47): Der ligger en snapp ute nå. Om du trykkr deg inn på den, står det "svipe up" og når jeg sviped jo, kom det siste blogg innlegget hvor hun er avbildet i brudekjole. Vil det si jeg klikket meg inn på bloggen da? Om så var så er det jo lureri 😲 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Sjokka Skrevet 17. mars 2018 #6452 Skrevet 17. mars 2018 26 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: ja Da vet jeg det. Hun er søren meg ikke riktige. Nå har hun snapp hvor de ligger i senga med tekst: dagens antrekk Nude.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. mars 2018 #6453 Skrevet 17. mars 2018 (endret) Sjokka skrev (På 17.3.2018 den 13.59): Da vet jeg det. Hun er søren meg ikke riktige. Nå har hun snapp hvor de ligger i senga med tekst: dagens antrekk Nude. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Friluftsdame Skrevet 17. mars 2018 #6454 Skrevet 17. mars 2018 36 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Så den jeg også. "Swipe up" har blitt en ny trend. Så pass på. For enten så er det til en blogg eller ren reklame. Føyer seg inn i bildet av Anna og Jan’s forretningsvirksomhet. AS Juksoglureri. Kan bli nedstemt og tom av mindre. Man skal være rimelig hardbarka for å hente indre motivasjon fra å lure andre. 7
Perle Skrevet 17. mars 2018 #6455 Skrevet 17. mars 2018 6 timer siden, Sjokka skrev: Der ligger en snapp ute nå. Om du trykkr deg inn på den, står det "svipe up" og når jeg sviped jo, kom det siste blogg innlegget hvor hun er avbildet i brudekjole. Vil det si jeg klikket meg inn på bloggen da? Om så var så er det jo lureri 😲 Hva heter hun på snapp?
Gjest Sjokka Skrevet 18. mars 2018 #6456 Skrevet 18. mars 2018 På 3.8.2017 den 11.23, lunalee skrev: Er enig med deg, altså. Men er det ikke bare helt typisk AR at det MÅTTE være noe sexrealtert? Hun virker unormalt opptatt av sex. Senest igår la hun ut en snapp av de i senga, hvor hun holdt hånden sin over deler av bryset sitt. Og det, tilogmed etter hun fjernet innlegget: I natt delte vi seng med en annen dame, med tilhørende bilde av 2 jenter og en mann i senga.Trodde hun hadde lært etter all kritikken hun fikk av andre bloggere og en haug av lesere i høst. Men nei hun fortsetter. For meg virker det som om hver gang hun får en "nedtur" begynner hun med nakenbilder.
Diamant Skrevet 18. mars 2018 #6457 Skrevet 18. mars 2018 5 timer siden, Sjokka skrev: Hun virker unormalt opptatt av sex. Senest igår la hun ut en snapp av de i senga, hvor hun holdt hånden sin over deler av bryset sitt. Og det, tilogmed etter hun fjernet innlegget: I natt delte vi seng med en annen dame, med tilhørende bilde av 2 jenter og en mann i senga.Trodde hun hadde lært etter all kritikken hun fikk av andre bloggere og en haug av lesere i høst. Men nei hun fortsetter. For meg virker det som om hver gang hun får en "nedtur" begynner hun med nakenbilder. Jeg tenker det samme. Bloggen hennes har dalt veldig i det siste. De eneste gangene hun ligger øverst på Blogg.no er når det er et innlegg som handler om nakenhet/sex. "Vanlige" innlegg får hun ikke så mange klikk på lenger. Jeg tror nok Anna dessverre (for henne) begynner å bli en dalende stjerne. 13
Gjest Squill Skrevet 18. mars 2018 #6458 Skrevet 18. mars 2018 Hun burde stoppe. Nå. Problemet hennes, som hun selv ikke skjønner, er at hun ikke har bygget opp noe integritet eller merkevare. Hun er ingen dyktig og reflekterende skribent, en dyktig interiørblogger, moteblogger eller lignende. Hun har utelukkende bygget opp merkevaren «togkræsj». Leserne har i årevis tittet innom for å lese om rykter, barnslige skandaler og utlevering av tredjepart. Hun har lært leserne sine at de ikke kan stole på henne. At hun uten å mukke lurer dem for å få klikk. At hun lyver. At hun ikke bryr seg om dem. Å fremstå så narsissistisk, over så mange år, gir deg ikke sympati. Tvert imot. Sammenlignet med andre toppbloggere gjennom flere år, som bruker timesvis daglig på å danne relasjoner til leserne og vise at de bryr seg om dem, har Anna kun hatt fokus meg, meg, meg. Hun har skjelt ut leserne sine, vennene sine, familien sin, alle. Hun har fått lesere utelukkende fordi hun har skapt et vanvittig drama rundt seg selv, med tragedier, utroskap, nye fedre, sex og løgner i en stygg suppe. Hun har nå ingenting å falle tilbake på. Hun kan ikke plutselig leve som normal blogger. Som hun skriver selv, hun er dårlig merkevare. Ingen vil samarbeide med henne, fordi hun har kjørt sin egen integritet i søpla. Hun kan ikke skrive. Hun har ikke stil. Hun kan ikke interiør. I det hele tatt kan hun svært lite annet enn å lyve, utnytte og overdrive. Hun burde slutte, nå, før bloggingen får alvorlige konsekvenser for hennes og andres psyke. Hun har kynisk og målrettet opparbeidet millioner og et flott hus med disse metodene, men til hvilken pris? Nå er tiden inne for å bygge opp selvrespekt og integritet og være et forbilde for tredjepart. Være en normal person som skaffer seg en normal utdanning og normal jobb.
Gjest Sjokka Skrevet 18. mars 2018 #6459 Skrevet 18. mars 2018 57 minutter siden, Diamant skrev: Jeg tenker det samme. Bloggen hennes har dalt veldig i det siste. De eneste gangene hun ligger øverst på Blogg.no er når det er et innlegg som handler om nakenhet/sex. "Vanlige" innlegg får hun ikke så mange klikk på lenger. Jeg tror nok Anna dessverre (for henne) begynner å bli en dalende stjerne. Uten disse sex relaterte innleggene sine og det andre ustabile hun legger ut, havner hun laaangt nede på blogglisten. De andre innleggene gir oss ingenting, så det sier seg selv. Og ja, hennes tid som blogger er snart over .
Prinsesse788 Skrevet 18. mars 2018 #6460 Skrevet 18. mars 2018 Hvordan gikk salget av boken? Hørte liksom aldri noe mer. Hun sier at hun avlyste boksigneringer osv. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå