Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun klarte vel å klatre veldig langt opp på lista da... jeeeezeees, folk ass

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor hinting om nytt barn igjen på Snap i dag? 

Endret av Viking-girl
  • Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Viking-girl said:

Det er noe av de få tingene hun kan. Nemlig å få folk nysgjerrig og dermed klikker de seg inn på bloggen. 
Heldigvis begynner flere og flere å skjønne greia hennes.

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, Viking-girl skrev:

Hva heter hun på snap?

Skrevet (endret)
11 timer siden, Døgnvill skrev:

Det er noe av de få tingene hun kan. Nemlig å få folk nysgjerrig og dermed klikker de seg inn på bloggen. 
Heldigvis begynner flere og flere å skjønne greia hennes.

Ser hun hinter på bloggen sin også, med overkriften "Våre første reaksjoner på graviditeten". Måtte inn å se på facebooken hennes, for gidder ikke å gi henne klikk på sånn overskrifter. Der fikk vi se at hun hadde skrevet "I dag er en perfekt dag for å komme med en stor nyhet her på bloggen". Jeg skjønner jo at folk går på og tror hun er gravid, men siden kommentarfeltet ikke var fylt med gratulasjoner så tipper jeg at det handler om graviditeten til ett av de andre barna. 

Og vipps var hun på 1.plass på blogglisten igjen! 

Endret av Kinder
  • Liker 6
Skrevet
17 minutter siden, Kinder skrev:

Ser hun hinter på bloggen sin også, med overkriften "Våre første reaksjoner på graviditeten". Måtte inn å se på facebooken hennes, for gidder ikke å gi henne klikk på sånn overskrifter. Der fikk vi se at hun hadde skrevet "I dag er en perfekt dag for å komme med en stor nyhet her på bloggen". Jeg skjønner jo at folk går på og tror hun er gravid, men siden kommentarfeltet ikke var fylt med gratulasjoner så tipper jeg at det handler om graviditeten til ett av de andre barna. 

Og vipps var hun på 1.plass på blogglisten igjen! 

Men jeg skjønner ikke at folk går på? De går på gang på gang! Har de virkelig ikke lært? 🙈

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Men jeg skjønner ikke at folk går på? De går på gang på gang! Har de virkelig ikke lært? 🙈

Vel.. Bare hun blir desperat nok,så venter de plutselig nr 4.

Fra nevnte innlegg -

"....fint med en stor nyhet om baby nummer 4 på vei i dag, men den nyheten må vente. I dag tenkte jeg heller å bruke dagen på å mimre litt tilbake!"

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg tror flertallet av hennes lesere er veldig unge, fra 10 års alder og oppover. De biter på og tror her skjer det noe spennende, så er det bare "rop etter klikk og svært lite innhold. Hun oppnår jo på den måten, høye lesertall og mye penger i lommeboka.

Endret av Oppland
  • Liker 2
Skrevet

Nakenhet/sex- fake graviditet,  nå kommer snart innlegg om; forhold.. enten er hun sviktet, lei, knust; alt som kan dra klikk og ser ut som det er noe galt mellom hun og Jan.. 

Forstår ikke at folk biter på!! 🙄

• Liker 12
Skrevet
22 timer siden, Viking-girl skrev:

Det er det eneste hun kan. Lage barn. Og folk lar seg jo lure gang på gang på gang. Klart det er moro for en som lever av oppmerksomhet. Har "stått stille" fint henne en god stund nå, så da må hun jo finne på noe for å få klikk. 

• Liker 8
Skrevet

Helt ærlig. Jenta burde snart ta seg en tur til psykolog, om hun ikke allerede går der. 

Om hun føler seg sånn titt og ofte som hun sier og så mye negativt skjer, så tyder jo det på at hun sliter og trenger hjelp. 

• Liker 7
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner.

Edie, mod.

Skrevet
3 timer siden, Bambi1995 skrev:

Helt ærlig. Jenta burde snart ta seg en tur til psykolog, om hun ikke allerede går der. 

Om hun føler seg sånn titt og ofte som hun sier og så mye negativt skjer, så tyder jo det på at hun sliter og trenger hjelp. 

Anna  har fremstått ustabil de siste årene. Nå virker hun tom og deprimert. 

Det er ikke vanskelig å forstå, og det viser menneskelige reaksjoner på et blogg/eksponeringsliv som hun ikke lenger makter men sannsynligvis har gjort seg økonomisk dønn avhengig av. 

Det er kun en som sitter med nøkkelen. Som mange har påpekt de siste årene: skaff deg profesjonell hjelp Anna. 

• Liker 16
Skrevet

Jeg har ikke lest bloggen på lenge, men siste innlegget beskriver jo et menneske i dyp depresjon. Håper inderlig hun får hjelp og ikke minst kutter ut det kunstige og usunne bloggerlivet. 

• Liker 9
Gjest Solstråletårer
Skrevet

Altså tror jenta trenger  hjelp noen å snakke med uten for den boblen hun lever i. Tror hun begynner å kjenne virkelighet puste henne i nakken og det gjør henne redd.   Men viste ikke at det var bruden som skulle stå for utdrikkingslag  som det heter på norsk. ( irriterer meg at hun bruker engelske utrykk)

Skrevet
På 14.3.2018 den 16.10, Love2017juni skrev:

Nakenhet/sex- fake graviditet,  nå kommer snart innlegg om; forhold.. enten er hun sviktet, lei, knust; alt som kan dra klikk og ser ut som det er noe galt mellom hun og Jan.. 

Forstår ikke at folk biter på!! 🙄

Hahaha, jeg hadde rett 😂

Nå er noe fælt og avlyst...

• Liker 6
Gjest Sjokka
Skrevet
På 8.3.2018 den 18.19, Ellatin skrev:

Trenger jo penger til dette bryllupet. Og når man daler på blogglisten så er det fullstendig krise. Da må litt pikante innlegg til for å tjene penger igjen. 

Mon tro om venninna syntes det er noe stas å få brettet ut for hele verden at hun har vært med på trekant. Om det stemmer eller ei spiller ingen rolle. For nå tror alle som har sett bildet at det er pulings som har foregått i natt. Ikke noe annet.

Mange vet jo hvem bestevenninna er, og på Facebook hadde ei kommentert med venninna sitt navn og skrev men ......... da. Så de som ikke visste hvem hun var, kunne gå inn på profilen til venninna og se på bildet.  Kan ikke forstå at de andre 2 på bildet sa ja til at mammatilmichelle kunne legge det ut på bloggen. 

Gjest Sjokka
Skrevet
På 8.3.2018 den 11.19, Love2017juni skrev:

Begynte hun og ramle ned på listene?? Ble folk lei av ørten innlegg (ikke lest men har sett slik ut på snap) om brudekjole? 😂😅

Så da kommer nakenhet/sex OL. For og skaffe flere lesere.. 🙄

Mammatilmichelle har vært laaaangt nede på lista. Men med en gang hun legger ut sånne "helt sprø" innlegg, kommer hun på toppen igjen. Folk trykker seg inn for å lese galskapen som foregår i heimen

Gjest Sjokka
Skrevet
På 24.1.2018 den 6.07, Friluftsdame skrev:

Enig i denne.

Om jeg hadde hatt en mill å bruke, eller om jeg ble sponset som sikkert er tilfelle her, så ville en sånn dag handlet om noe helt annet enn materiell staffasje. 

Men når driveren er å få lyskasterne på seg selv, få oppmerksomhet, så blir det dessverre sånn. 

Jeg tror ikke bryllupet er sponset. Hun skrev jo på bloggen at hun følte ingen ville samarbeide med henne lengre. Og hun annonserer svært lite på bloggen for tiden. For det meste bare på facebook siden. Det var mye mer annonsering på bloggen før. Det er jo ikke rart ingen vil samarbeide med henne, når hun legger ut så mye sykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...