Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Mainecoon skrev:

Synes det er litt unødvendig av henne og informere om den nyheten når alle avisene klarer det fint alene. 

Det er vel andre gangen hun skriver om de.. syntes det er rart og er sikker på at Jan banan har en finger med i spillet... 

• Liker 6
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Er det forferdelig stille fra Anna, eller er jeg blitt blind? Fant henne ikke på topplisten?

Skrevet
2 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Er det forferdelig stille fra Anna, eller er jeg blitt blind? Fant henne ikke på topplisten?

Tror at bl.a. pilotfrue med sin graviditet er mer spennende. Der skjer det noe i hvert fall.

Skrevet
6 minutter siden, The ceiling lamp said:

Er det ikke herlig vel? :fnise: Så lenge det varer.. Lurer på hvilken setning hun skal lure leserene inn med neste gang. Har hun egentlig noen igjen som ikke er brukt før?

• Liker 16
Skrevet (endret)
30 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

Hun ligger som nr.7 på blogg.no, og som nr 11 på blogglisten.no.

Hun la ut blogginnlegg 15.02 og nå kl 20 (i dag). Så hun stiger nok litt på listene igjen imorgen. I "bloggpausen" har hun spydd ut reklameannonser på mammatilmichelle sin facebookside, samme oppsett på annonsene som på Inspire sin facebookside. 

Endret av Panda90
  • Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.
/lillesky (mod)

Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. 

Mynona, mod.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Hummel34
Skrevet

Har hun blitt nær sin mor igjen? Siden hun er med på prøving av brudekjoler. Har hun skrevet noe om dette?

Skrevet
På 20.2.2018 den 20.00, Døgnvill skrev:

Er det ikke herlig vel? :fnise:

Jo så lenge det varer!

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Hummel34 skrev:

Har hun blitt nær sin mor igjen? Siden hun er med på prøving av brudekjoler. Har hun skrevet noe om dette?

Ja de har kontakt hvertfall. Det var moren som tok bilder av henne etter brysoperasjonen. (fjernet silikonen) 👍🏼 Tommel opp for en sånn operasjon. Det mener jeg oppriktig. I stedet for å gjøre som Linni og ta mer i valgte A og ta protesene ut. 

• Liker 2
Skrevet

Delt seng i natt, tydeligvis nesten naken, med bestevenninen sin i natt. Jan i mellom de. okei? 

• Liker 2
Skrevet
På 5.3.2018 den 21.04, Hummel34 skrev:

Hun feiret også bursdagen til faren sin for noen uker siden

Skrevet
46 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Delt seng i natt, tydeligvis nesten naken, med bestevenninen sin i natt. Jan i mellom de. okei? 

Alt som normalt der i gården,mao.

• Liker 6
Skrevet

Begynte hun og ramle ned på listene?? Ble folk lei av ørten innlegg (ikke lest men har sett slik ut på snap) om brudekjole? 😂😅

Så da kommer nakenhet/sex OL. For og skaffe flere lesere.. 🙄

• Liker 15
Skrevet
7 hours ago, J.. said:

Alt som normalt der i gården,mao.

Ja, dessverre. 

Men må jo si det har vært en lengre pause nå da, fra forrige latterlige sexinnlegg. Så det var vel «på tide» sikkert. 

Må være tungvint å skal leve blogglivet sitt basert på hvorvidt man skal legge ut et puppebilde/sexpositur/sexvideo.. Jeg strever mer enn nok i mitt vanlige liv med hva jeg skal ha til middag jeg.. :P

• Liker 10
Skrevet
7 timer siden, Love2017juni skrev:

Begynte hun og ramle ned på listene?? Ble folk lei av ørten innlegg (ikke lest men har sett slik ut på snap) om brudekjole? 😂😅

Så da kommer nakenhet/sex OL. For og skaffe flere lesere.. 🙄

Ja, herregud hun er så desperat! Liker at hun ikke er bloggdronninga mer. At folk har gått lei

• Liker 10
Skrevet

Trenger jo penger til dette bryllupet. Og når man daler på blogglisten så er det fullstendig krise. Da må litt pikante innlegg til for å tjene penger igjen. 

Mon tro om venninna syntes det er noe stas å få brettet ut for hele verden at hun har vært med på trekant. Om det stemmer eller ei spiller ingen rolle. For nå tror alle som har sett bildet at det er pulings som har foregått i natt. Ikke noe annet.

• Liker 12
Skrevet (endret)

Så trist det må være å ha så enormt behov for oppmerksomhet, klikk og penger. Det er ikke grenser for hva som blir delt i Anna-land. Og det er trist å se at barn er involvert i dette kaoset. Hvor er de voksne, for Anna viser alle tegn til å ikke være voksen nok.

Endret av gjestgitt
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Om de har hatt trekant eller ikke, så er det tullete å dele det på en offentlig blogg! Hvem bryr seg?! Jeg har også hatt trekant, men ikke noe jeg trenger å fortelle alle. 

Bryllupet skal jo koste 1 million, så de må jo gjøre ALT for å få cash nå.

Endret av LeilaS
  • Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...