millemåne1 Skrevet 30. desember 2017 #6181 Del Skrevet 30. desember 2017 Kanskje en antydning til at hun har fått kontakt med familien sin igjen. En ny baby utgjør jo ikke akkurat "En god del fler rundt bordet". 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 30. desember 2017 #6182 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg lurer på om hun har tatt opp igjen kontakten med sin egen familie igjen De har vært mye i Stavanger i det siste. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 30. desember 2017 #6183 Del Skrevet 30. desember 2017 Tråden er ryddet for omtale av kropp og brudd på opphavsrett. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 31. desember 2017 #6184 Del Skrevet 31. desember 2017 10 timer siden, Oppland skrev: Jeg lurer på om hun har tatt opp igjen kontakten med sin egen familie igjen De har vært mye i Stavanger i det siste. Håper det. Ufattelig trist hun droppet kontakten med de alle. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 1. januar 2018 #6185 Del Skrevet 1. januar 2018 Nyeste innlegget består av en video med musikk og diverse videoklipp, som avslører at det blir bryllup i 2018. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 2. januar 2018 #6186 Del Skrevet 2. januar 2018 Og svosj til topp på listene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 2. januar 2018 #6187 Del Skrevet 2. januar 2018 The masses are asses 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilma Skrevet 4. januar 2018 #6188 Del Skrevet 4. januar 2018 Haha da prøver frøkna seg på nye runder med bryllup.. -Nå er daton satt - Nå blir de samme runde som sist🤦🏼♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millemåne1 Skrevet 4. januar 2018 #6189 Del Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, Tilma skrev: Haha da prøver frøkna seg på nye runder med bryllup.. -Nå er daton satt - Nå blir de samme runde som sist🤦🏼♀️ Oppbrukt. Who cares lenger. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 4. januar 2018 #6190 Del Skrevet 4. januar 2018 (endret) 11 minutter siden, Tilma skrev: Haha da prøver frøkna seg på nye runder med bryllup.. -Nå er daton satt - Nå blir de samme runde som sist🤦🏼♀️ Hun kommer nok til å legge ut lange innlegg om hver minste detalj vedr. bryllupet. Spørs bare hvor interessant det kan bli? Endret 4. januar 2018 av Oppland 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 4. januar 2018 #6191 Del Skrevet 4. januar 2018 Nytt blogginnlegg og lenker både på intagram og facebook uten merking at dette er reklame. Har sendt tips til FO med bildebevis. Anbefaler dere andre å gjøre det samme. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 4. januar 2018 #6192 Del Skrevet 4. januar 2018 (endret) Anna kjører eksponering av sine mindreårige, inklusiv publisering av julebilder. Og hun koker suppe på brystoperasjon og bryllup. Hm..mon tro hvorfor? Ganske opplagt. Hun evner ikke å generere klikk på normalt innhold. Så da er alt til salgs igjen, ser det ut til. Personlig grøsser jeg av å se bilder av den som bærer bloggens navn. Det blir for sårbart. Det blir for kynisk. Og korttenkt. Endret 4. januar 2018 av Friluftsdame 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 5. januar 2018 #6193 Del Skrevet 5. januar 2018 Hun har ligget på en første plass på blogg.no i en stund nå. Hun som dalet på listen, hvorfor gidder folk å klikke seg inn på den gørr kjedelige bloggen?! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 5. januar 2018 #6194 Del Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, Christy89 skrev: Hun har ligget på en første plass på blogg.no i en stund nå. Hun som dalet på listen, hvorfor gidder folk å klikke seg inn på den gørr kjedelige bloggen?! Enig. Jeg er aldri der inne, men får med meg overskriftene. Skjønner ingenting, i går hadde hun nesten 60.000 klikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 5. januar 2018 #6195 Del Skrevet 5. januar 2018 16 minutter siden, Diamant skrev: Enig. Jeg er aldri der inne, men får med meg overskriftene. Skjønner ingenting, i går hadde hun nesten 60.000 klikk Hva har skjedd? 😱 Nå som hun hadde dalet så mye og hatt problemer med å holde seg oppe, så er hun rett på 1 plass? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 5. januar 2018 #6196 Del Skrevet 5. januar 2018 8 minutter siden, Diamant skrev: Enig. Jeg er aldri der inne, men får med meg overskriftene. Skjønner ingenting, i går hadde hun nesten 60.000 klikk Det er noe som skurrer der... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 5. januar 2018 #6197 Del Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Christy89 skrev: Hva har skjedd? 😱 Nå som hun hadde dalet så mye og hatt problemer med å holde seg oppe, så er hun rett på 1 plass? Helt merkelig... 1 minutt siden, Ulzzang skrev: Det er noe som skurrer der... Jeg tenkte det samme.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 5. januar 2018 #6198 Del Skrevet 5. januar 2018 18 minutter siden, Diamant skrev: Enig. Jeg er aldri der inne, men får med meg overskriftene. Skjønner ingenting, i går hadde hun nesten 60.000 klikk Kanskje fordi Nettavisen hadde lagt ut lenke til bloggen hennes - med overskrift om at hun skal operere seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 5. januar 2018 #6199 Del Skrevet 5. januar 2018 Begynner å tro hun har fått lov av blogg.no til å få 1 plassen. Dette virker jo bare rart! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 5. januar 2018 #6200 Del Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, orfeus skrev: Kanskje fordi Nettavisen hadde lagt ut lenke til bloggen hennes - med overskrift om at hun skal operere seg? Det kan tenkes. Noen som vet hva hun skal operere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå