lillsunshine Skrevet 9. oktober 2017 #5001 Skrevet 9. oktober 2017 1 minutt siden, pessimistisk skrev: Denne tråden handler om Anna, og ikke om Ørjan og Marna. Men skal vi først snakke om dem synes jeg også de kunne spart seg for noen av kommentarene. I grunn enig med det, men de trekkes stadig frem her. Jeg brukte dem som eksempel for å demonstrere at de ikke er så ulik andre bloggere... Kommentarene er teite, men jeg synest ikke det er veldig ille. Det er faktisk sånn en del voksne snakker til hverandre, og kanskje av og til glipper det mens barna er der, og jeg synest det er teit at man liksom skal ha fullstendig munnkurv på sånne ting bare fordi man skal vise det på TV. Hvorfor skal det å snakke litt vulgært være så big deal fremfor barn? De vil jo en gang oppdage at dette er en del av noens voksne hverdag. Blir da skada for livet fordi man får høre noen sånne kommentarer som barn? 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. oktober 2017 #5002 Skrevet 9. oktober 2017 (endret) På 9.10.2017 den 23.19, lillsunshine skrev: . Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
princesse Skrevet 10. oktober 2017 #5003 Skrevet 10. oktober 2017 12 timer siden, pessimistisk skrev: Når alle barna var til stede og Jan sier til Anna "Du blir ikke den eneste som rir ikveld, Anna" og peker på legohesten på veggen... kan ikke folk ta Anna på ting hun eventuelt gjør som er riktig galt? Regner vel med at mange her inne har hatt sex på mange forskjellige måter og former selv om barna er i samme hus. 1
princesse Skrevet 10. oktober 2017 #5004 Skrevet 10. oktober 2017 10 timer siden, chupachupa skrev: Forskjellen er vel at resten av Norge ikke "tuller" med sånt på en riksdekkende kanal. Jeg syns MTM og Jan med banan får for mye tv-tid, og programmet var bedre uten dem. Men hvorfor klager du ikke da dette inn til Tv2? Det er jo kun de som kan gjøre noe med dette eller vet du at det finnes en av knapp på dagens tv?
princesse Skrevet 10. oktober 2017 #5005 Skrevet 10. oktober 2017 8 timer siden, pessimistisk skrev: Nei barna forstår det ikke, men for det første sier de det foran "hele" Norge, og for det andre kommer jo barna en gang til å forstå det. Mener du at barna vil bli kjempe overrrasket over at foreldrene har sex? Å de har jo ikke hattt sex påtv 1 minutt siden, princesse skrev: feil
princesse Skrevet 10. oktober 2017 #5006 Skrevet 10. oktober 2017 8 timer siden, pessimistisk skrev: Denne tråden handler om Anna, og ikke om Ørjan og Marna. Men skal vi først snakke om dem synes jeg også de kunne spart seg for noen av kommentarene. ja denne tråden handler om Anna, men som noen sier at så lenge Marna og Ørjan tuller med dette så er det ok fordi disse er ett komikerpar.. 2
princesse Skrevet 10. oktober 2017 #5007 Skrevet 10. oktober 2017 7 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: De to hører ikke til i denne tråden. Vi diskuterer A og J her. Ikke Marna og Ørjan. Folk kan nevne parodi videoene, men de diskuteres ikke her. De har sin egen tråd. Min mening: Jeg liker ikke Marna og Ørjan, fordi de er grove i kjeften, gjør dumme ting som er helt likt A, og de har også barn å tenke på. Men jeg leser ikke bloggen og gidder ikke å følge tråden om dem her på KG. Jeg skipper over Marna og co på bloggerne, fordi jeg takler dem ikke. Men som sagt, vi diskuterer ikke dem her. Derfor hopper folk, meg også, glatt over å gå i detalj om dem. Hvordan vet du at paret gjør alt det du beskriver om du ikke følger de på SoMe ? 4
Christy89 Skrevet 10. oktober 2017 #5008 Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, princesse skrev: ja denne tråden handler om Anna, men som noen sier at så lenge Marna og Ørjan tuller med dette så er det ok fordi disse er ett komikerpar.. Signerer. 1
Rosalie Skrevet 10. oktober 2017 #5009 Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, princesse skrev: ja denne tråden handler om Anna, men som noen sier at så lenge Marna og Ørjan tuller med dette så er det ok fordi disse er ett komikerpar.. Man kan ikke bare gjemme seg bak hashtagen komiker og så er alt greit. Jeg er for øvrig en av dem som ikke finner komikeren i nærheten av komisk, og har ikke sett parodien deres på PH goes Søgne. Men uansett om de gjemmer seg bak å være komikere, så vil det deres barn se være foreldre som har sex på TV like mye som mammabloggbarna ser det. 6
princesse Skrevet 10. oktober 2017 #5010 Skrevet 10. oktober 2017 6 minutter siden, Rosalie skrev: Man kan ikke bare gjemme seg bak hashtagen komiker og så er alt greit. Jeg er for øvrig en av dem som ikke finner komikeren i nærheten av komisk, og har ikke sett parodien deres på PH goes Søgne. Men uansett om de gjemmer seg bak å være komikere, så vil det deres barn se være foreldre som har sex på TV like mye som mammabloggbarna ser det. Men har disse hatt sex på TV? Har du sett full sexakt? 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 10. oktober 2017 #5011 Skrevet 10. oktober 2017 (endret) På 10.10.2017 den 7.31, princesse skrev: . Endret 22. august 2018 av Nasse Nøff ❤
princesse Skrevet 10. oktober 2017 #5012 Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Jeg har da sett litt av dem. Jeg misliker ikke folk bare uti fra navna deres liksom ok.. Da følger du jo med på hva de driver med 3
LeilaS Skrevet 10. oktober 2017 #5013 Skrevet 10. oktober 2017 Vedder på at Anna og Jan tenker ut når hun gjøre comeback på bloggen. Det haster nok ikke og de har sikkert en del penger å leve av enda. De tenker vel ut en veldig dramatisk comeback clickbait. 4
Gjest Superc Skrevet 10. oktober 2017 #5014 Skrevet 10. oktober 2017 De fremstår umodne, barnslige og uansvarlige. Men de er unge. De ser det nok selv om et par år. Å dra marna og ørjan inn i dette, hvorfor? Det er måten ting blir sagt og gjort på som er "feil" (umodent/barnslig-og pinlig)hos Anna og Jan. Marna og ørjan er voksen, og fremstår voksne. Klart man kan tulle, alle gjør det. Selv jeg. Men ikke på den pinlige måten som anna og jan gjør. "La oss ha sex på tv, kjenner du er hard(haha), det er ikke den eneste som rir i kveld.." altså jeg blir flau! Æsj. Og jan fremstår kontrollsyk i serien, håper han er annerledes på privaten.
Hattifnatten Skrevet 10. oktober 2017 #5015 Skrevet 10. oktober 2017 (endret) 6 timer siden, princesse skrev: Mener du at barna vil bli kjempe overrrasket over at foreldrene har sex? Å de har jo ikke hattt sex påtv Er du morsom? Har du noen idé om hvordan barn kan være mot hverandre? Da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen var det noen som hadde funnet "modellbilder" en venninnegjeng i en annen klasse hadde tatt av seg selv for moroskyld. Disse bildene ble printet ut og hengt på inngangsdøra til skolen. Folk flokket seg rundt og lo og hadde det kjempegøy på disse stakkars jentenes vegne. Hva tror du kan skje med et slikt klipp av mtm? Barna begynner på skolen, blir eldre, og plutselig kommer f.eks. noen gutter i klassen over dette klippet. Hvor kult er det å være barna til denne moren da? Jeg vet iallefall selv at jeg hadde blitt flau og veldig lei meg. Jeg sier ikke at dette kommer til å skje, men muligheten er der. Og jeg som mamma ville aldri gjort noe slikt som i senere tid kan potensielt "skade" barna mine. Uansett hvor mye fokus man har på mobbing, og uansett hvor mye jeg tar min del av ansvaret for å få barna mine til å forstå at mobbing er galt, vil det alltid finnes noen som ikke gjør det. Så det betyr ikke da at f.eks. mtm kan fraskrive seg alt ansvar for hva hun gjør som kan påvirke barna sine. Endret 10. oktober 2017 av Hattifnatten 27
Gjest orfeus Skrevet 10. oktober 2017 #5016 Skrevet 10. oktober 2017 Som foreldre skal man først og fremst tenke på hva som er bra for barna, noe mammabloggerne ser ut til å glemme.
Gjest Onbothsides Skrevet 10. oktober 2017 #5017 Skrevet 10. oktober 2017 17 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: De to hører ikke til i denne tråden. Vi diskuterer A og J her. Ikke Marna og Ørjan. Folk kan nevne parodi videoene, men de diskuteres ikke her. De har sin egen tråd. Min mening: Jeg liker ikke Marna og Ørjan, fordi de er grove i kjeften, gjør dumme ting som er helt likt A, og de har også barn å tenke på. Men jeg leser ikke bloggen og gidder ikke å følge tråden om dem her på KG. Jeg skipper over Marna og co på bloggerne, fordi jeg takler dem ikke. Men som sagt, vi diskuterer ikke dem her. Derfor hopper folk, meg også, glatt over å gå i detalj om dem. Tidenes selvmotsiger? Du kan snakke om dem men ikke oss andre? Nøff said.
lenebu Skrevet 10. oktober 2017 #5018 Skrevet 10. oktober 2017 Rettelse i forhold til mitt forrige innlegg: A og J hadde vært kjærester i mindre enn én uke før Anna erklærte at det var Jan som var pappaen til mellomste i hverdagen (http://mammatilmichelle.blogg.no/1450520407_fra_brudd_til_ny_kjre.html). Jeg trodde jeg overdrev når jeg skrev to uker i stad. 17
lillsunshine Skrevet 10. oktober 2017 #5019 Skrevet 10. oktober 2017 (endret) Jeg håper for Annas familie, hennes barn og for hennes egen psyke, at hun gjør alvor med å slutte med bloggen, iallfall en god god lang stund, og at viss hun kommer tilbake (tenker om noen år) at hun da er en mer moden dame som har en anna agenda med bloggen og som kanskje har funnet en lidenskap og hobby som hun kan dele. I tillegg så vil det være bra for barna om hun skjermer dem. Selv om de har blitt eksponert fra fødsel, så mener jeg det er tid nok til å snu og gi barna muligheten til å vokse opp skjermet og få et privatliv, selv om mye skade muligens har skjedd. Utifra det jeg har sett fra bloggerne, så synest jeg Anna er en god mor og at Jan også er en god figur i familien. Jeg føler at Anna har mye omsorg for barna og Jan. Personelig synest jeg det er fint å se et såpass ungt menneske ofre så mye for sin egen familie, det er jo alt hun har. Jeg blir regelrett rørt over noen episoder. Samtidig er det jo også trist fordi denne underholdningen går utover privatlivet til barna. Bloggen er teit og kjedelig, og overskriftene er jo bare for å skape klikk, det skjønner vi, og det har jo Anna selv innrømmet. Husker ikke hvordan bloggen var før, så jeg kan heller ikke uttale meg om hva jeg tror ang. forandring etter at hun ble sammen med Jan. Utifra bloggerne så synest jeg Jan virker som en grei og ålreit fyr, det er alt jeg kan si om saken. At Anna sliter er åpenbart, og også i relasjon til sin familie. At det er noe som preger henne er tydelig på bloggerne, jeg tror ikke at dette er et spill. Hun har nok mye tunge tanker å bære på og at følelsene er ekte. Det er mye mulig at hun har gjort mye for å ha det sånn selv, samtidig så ser jeg i denne tråden at uansett hva hun gjør - så blir hun beskyldt for å ha et eller annet motiv bak. Det kan være at noen av beskyldningene er riktige, men jeg tror ikke alt hun gjør er så kalkulert og gjennomtenkt som enkelte skal ha det til. Det må jo uansett være fælt å gjøre noe som helst når alt man får er beskyldninger for å ha ulike motiv bak enhver positiv handling. Som sagt, håper hun slutter å blogge for en lang stund, får tenkt litt hva hun vil gjøre med livet, skjermer barna og finner noe meningsfullt etc. Det hun og familien trenger nå er ro. Endret 10. oktober 2017 av lillsunshine 12
lillsunshine Skrevet 10. oktober 2017 #5020 Skrevet 10. oktober 2017 12 minutter siden, lenebu skrev: Rettelse i forhold til mitt forrige innlegg: A og J hadde vært kjærester i mindre enn én uke før Anna erklærte at det var Jan som var pappaen til mellomste i hverdagen (http://mammatilmichelle.blogg.no/1450520407_fra_brudd_til_ny_kjre.html). Jeg trodde jeg overdrev når jeg skrev to uker i stad. Men altså, det hun skriver i innlegget er jo regelrett at hun og Jan har kjent hverandre lenger og at bruddet mellom henne og exen foregikk lenge før det ble offisielt satt punktum og til hun og Jan definerte seg som kjærester. Det betyr ikke at Jan kun har vært i livet deres i én uke. Og hun sier ikke at Jan er pappaen, men at det er han som har rollen som hverdagspappa nå, noe som jo er sant? Jeg ser virkelig ikke problemet. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå