Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

7 minutes ago, lillehammeren said:

He-rre-gud. Get over it. 

Enig. Virker som enkelte bare skriver for å ha muligheten til å bruke ordet 'penetrering'... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutes ago, lillehammeren said:

He-rre-gud. Get over it. 

enig med du. På tide å legge den ballen død. :ball:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

For min del blåser jeg i om folk har sex på tv2, NRK og så videre. (Evt later som, bryr meg ikke om det er det ene eller det andre).  Men hele klippet er flaut. Sex er ikke flaut, men måten personene i klippet ter seg er teit. Anna må bare ha seg på TV for min del. Men det betyr ikke at jeg er imponert over den personen hun fremstiller seg som gjennom media. I henhold til mine interesser og verdier så er ikke hun en blogger som jeg får lyst til å følge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, K@tt skrev:

Word!

Hvordan vet tv2 om de hadde sex på ordentlig da? Siden det var Anna selv som filmet må de bare tro på henne om hun sier at de ikke hadde det. Uansett om de hadde sex eller ikke er egentlig ikke relevant, les innlegget jeg siterte over ditt.

Hvordan kan du vite at de ikke hadde sex? Hvordan vet du eller tv2 at de ikke hadde sex?

nei jeg vet ingenting.. men tv2 ser da igjennom video før de redigerer det til bloggerene. å jeg synes det er merkelig om de tillater at Jan kjører p..... sin inn i Anna sin plaskvåte f.... samtidig som han fingrer henne.

Det er jo dette enkelte mener skjedde på tv. Jeg så episoden og hørte ikke noen plaskvåt f.... og ikke at han fingret henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, princesse skrev:

Det er jo dette enkelte mener skjedde på tv. Jeg så episoden og hørte ikke noen plaskvåt f.... og ikke at han fingret henne

Ikke jeg heller. Jeg så faktisk klippet en gang til. Noen har vill fantasi her 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Ikke jeg heller. Jeg så faktisk klippet en gang til. Noen har vill fantasi her 

Det er helt ok at vi eventuelt kritiserer Anna for enkelte ting, men synes jo det får være noe hold i det. Jeg tror ikke disse to var i nærheten av og ha noe form for sex. Kun spill for galleri og kunne dra ekstra seere og lesere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, princesse skrev:

Det er helt ok at vi eventuelt kritiserer Anna for enkelte ting, men synes jo det får være noe hold i det. Jeg tror ikke disse to var i nærheten av og ha noe form for sex. Kun spill for galleri og kunne dra ekstra seere og lesere.

Nettopp. Og de får det jo som de vil. Dette er noe mange har snakket om de siste dagene. Anna vet å holde seg i søkelyset i alle fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill for galeriet. selvfølgelig, de tror jo at all oppmerksomhet er KONGE! 

Det er uansett usmakelig for selv om det ikke var penetrering, så var det jo lagt opp til at dette var forplay, med at Anna kjente at Jan var hard. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Soeuh skrev:

Er det noen steder man kan se dette omdiskuterte klippet? 

Tv2 sumo.no

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alle barna var til stede og Jan sier til Anna "Du blir ikke den eneste som rir ikveld, Anna" og peker på legohesten på veggen...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, pessimistisk skrev:

Når alle barna var til stede og Jan sier til Anna "Du blir ikke den eneste som rir ikveld, Anna" og peker på legohesten på veggen...

Men det skjønte da vel ikke barna. Mye man henger seg opp i.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, pessimistisk skrev:

Man kan si mye rart om dette paret, men de er vel ikke de eneste som tuller med sånt her i Norges land. Barna er jo for små til å skjønne noe av det. Hvorfor henge seg opp i småpirk?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel at resten av Norge ikke "tuller" med sånt på en riksdekkende kanal. 
Jeg syns MTM og Jan med banan får for mye tv-tid, og programmet var bedre uten dem.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå har jeg sett dette berømte klippet fra bloggerne og jeg synest ikke det var så ille som jeg fikk inntrykk av her. For meg blir det tydelig at dette er en tullevideo, og dette synest jo Anna også, som virker litt flau over at de tuller med dette. At dette er en tullevideo bekreftes av Jan som sier at han hadde ikke hatt noe problem med å ha sex på TV, altså som noe som ikke har skjedd. Videon avsluttes med at Anna sier "du kan ikke gjøre sånt det høres så godt", hvor man hører ingenting og Jan sier "klask klask". 

Det er definitivt på grensen ja, og ganske teit er det uansett, men jeg synes ikke det kan kalles å ha sex på TV. De tenkte de skulle være morsomme og tulle med hvordan PH er, men lykkes ikke helt. Blir sikkert ikke kult for barna å vokse opp og se det klippet der, men innen den tid så får vi håpe at folk har glemt det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei barna forstår det ikke, men for det første sier de det foran "hele" Norge, og for det andre kommer jo barna en gang til å forstå det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pessimistisk skrev:

Nei barna forstår det ikke, men for det første sier de det foran "hele" Norge, og for det andre kommer jo barna en gang til å forstå det.

og Marna og Ørjan har aldri sagt vulgære ting fremfor kamera? Ikke snakka om puling, runking etc.? Barna kommer jo til å se klippa en gang i fremtiden. Forskjellen er at Jan sa det fremfor barna, men det er jo ikke sånn at barna plutselig om 10 år husker akkurat denne kommentaren fra Jan?

Men det er vel da greitt at Marna og Ørjan sier sånne ting i offentligheten fordi Ørjan er komiker og Marna er komikerfrue. Bare fordi Jan ikke er komiker så kan han vel ikke tulle med sånne ting nei 😏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillsunshine skrev:

og Marna og Ørjan har aldri sagt vulgære ting fremfor kamera? Ikke snakka om puling, runking etc.? Barna kommer jo til å se klippa en gang i fremtiden. Forskjellen er at Jan sa det fremfor barna, men det er jo ikke sånn at barna plutselig om 10 år husker akkurat denne kommentaren fra Jan?

Men det er vel da greitt at Marna og Ørjan sier sånne ting i offentligheten fordi Ørjan er komiker og Marna er komikerfrue. Bare fordi Jan ikke er komiker så kan han vel ikke tulle med sånne ting nei 😏

Denne tråden handler om Anna, og ikke om Ørjan og Marna. Men skal vi først snakke om dem synes jeg også de kunne spart seg for noen av kommentarene.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
4 timer siden, pessimistisk skrev:

Jeg trodde de snakket om at han ikke var ridder i kveld. Men at det er en ny dag i morgen, med nye muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...