maomao Skrevet 7. oktober 2017 #4961 Skrevet 7. oktober 2017 32 minutter siden, princesse skrev: sex på tv? hadde de det i ett program jeg ikke så? Nei de hadde ikke det. De snakka om å ha sex på tv slik som i paradis hotel, også tulla de med at de skulle gjøre det - og skulle få seerne til å tro at de prøvde på det. Noen var dessverre svært lettlurte og tror seriøst at de hadde det. Tv2 hadde aldri sendt det hadde det vært tilfelle. For det hadde det blitt mye oppstyr av. 3
Snuppah00 Skrevet 7. oktober 2017 #4962 Skrevet 7. oktober 2017 21 minutter siden, wolfpotion skrev: Nå vil jeg si at det er noe litt annet å si "Vi skal pule når jeg kommer hjem" i forhold til å gå så langt som å faktisk filme at man puler.. Men hadde Anna sagt det til Jan, så hadde de fleste reagert og gitt henne kritikk. 8
Vipser Skrevet 7. oktober 2017 #4963 Skrevet 7. oktober 2017 1 time siden, maomao skrev: Nei de hadde ikke det. De snakka om å ha sex på tv slik som i paradis hotel, også tulla de med at de skulle gjøre det - og skulle få seerne til å tro at de prøvde på det. Noen var dessverre svært lettlurte og tror seriøst at de hadde det. Tv2 hadde aldri sendt det hadde det vært tilfelle. For det hadde det blitt mye oppstyr av. Si meg, hadde det vært ok for deg å se dine foreldre i samme setting? 10
gjest91 Skrevet 7. oktober 2017 #4964 Skrevet 7. oktober 2017 Grunnen til at hun gadd å arrangere de greiene for J, var nok for å få en hel episode av bloggerne helt alene! "Attention please!" 15
princesse Skrevet 7. oktober 2017 #4965 Skrevet 7. oktober 2017 51 minutter siden, Vipser skrev: Si meg, hadde det vært ok for deg å se dine foreldre i samme setting? nei det synes ikke jeg ville vært ok. Men her sier jo noen at de har nærmest hatt full sexakt. jan har fingret en meget plaskvåt f.... Det jeg hørte ikke noe av disse tingene og tror alt dette bare var fake. Tv2 hadde aldri vist ett par som har sex på tv 1
Gjest xx girl xx Skrevet 8. oktober 2017 #4967 Skrevet 8. oktober 2017 13 timer siden, maomao skrev: Nei de hadde ikke det. De snakka om å ha sex på tv slik som i paradis hotel, også tulla de med at de skulle gjøre det - og skulle få seerne til å tro at de prøvde på det. Noen var dessverre svært lettlurte og tror seriøst at de hadde det. Tv2 hadde aldri sendt det hadde det vært tilfelle. For det hadde det blitt mye oppstyr av. Hvordan kan TV2 vite om de hadde sex eller ikke? Anna og Jan filmet selv.
princesse Skrevet 8. oktober 2017 #4968 Skrevet 8. oktober 2017 2 timer siden, xx girl xx skrev: Hvordan kan TV2 vite om de hadde sex eller ikke? Anna og Jan filmet selv. Men tv2 hadde da ikke sendt dette om paret virkelig hadde sex? Tv2 er da en seriøs tv kanal og sender ikke en full sexakt når de vet unge mennesker ser på programmet. 1
Lurvetjofsa Skrevet 8. oktober 2017 #4969 Skrevet 8. oktober 2017 6 minutter siden, princesse skrev: Men tv2 hadde da ikke sendt dette om paret virkelig hadde sex? Tv2 er da en seriøs tv kanal og sender ikke en full sexakt når de vet unge mennesker ser på programmet. "TV 2 er en seriøs kanal", really? 40
princesse Skrevet 8. oktober 2017 #4970 Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, Lurvetjofsa skrev: "TV 2 er en seriøs kanal", really? jeg mener at de er såpass seriøse at de ikke viser att jan putter p..... sin inn i Anna sin plaskvåte f....,og at han i tillegg fingrer henne.. 2
Gjest Hoppetau Skrevet 8. oktober 2017 #4971 Skrevet 8. oktober 2017 34 minutter siden, princesse skrev: Men tv2 hadde da ikke sendt dette om paret virkelig hadde sex? Tv2 er da en seriøs tv kanal og sender ikke en full sexakt når de vet unge mennesker ser på programmet. Det er da ingen problem å vise litt sex på tv så lenge ingenting viser. Tviler på at tv2 satt seg ned med paret for å høre detaljene og at paret måtte love på tro og ære at de ikke penetrerte liksom. Så lenge vi ikke vet hva som skjedde vet ikke tv2 heller hva som skjedde med sikkerhet, og de valgte å sende det.
Gjest orfeus Skrevet 8. oktober 2017 #4972 Skrevet 8. oktober 2017 Uansett - om de «gjorde det» eller ikke, så var det smakløst og krysset en grense de burde ha forstått at de ikke skulle krysse. Det er alt for mange foreldre som ikke forstår at deres handlinger innvirker på barnas liv, nå og for alltid, A&J er ikke alene i den båten ...
Gjest eksiltronder Skrevet 8. oktober 2017 #4973 Skrevet 8. oktober 2017 Et søk på "TV2 sex på tv" viser at de ikke akkurat har hatt skrupler med å vise slikt tidligere i alle fall.
LizbethOsnes Skrevet 8. oktober 2017 #4974 Skrevet 8. oktober 2017 Det hadde vært ekstremt interessant å få høre deres forklaring på hvorfor dette "stuntet" føltes riktig. Akkurat nå kunne den nysgjerrige delen av meg ønske at Anna fremdeles blogget, samtidig som jeg på barnas vegne er sjeleglad for at hun har lagt fra seg bloggingen.. Jeg kan ikke begripe at foreldre (!!) kan finne på å gjøre noe så hårreisende og iditiosk. Unge, naive og "yolo"-ungdommer på Paradise Hotel kan jeg tildels "forstå", men foreldre? Really? 10
LeilaS Skrevet 8. oktober 2017 #4975 Skrevet 8. oktober 2017 17 timer siden, gjest91 skrev: Grunnen til at hun gadd å arrangere de greiene for J, var nok for å få en hel episode av bloggerne helt alene! "Attention please!" Ja, det var sikkert derfor og ikke fordi hun faktisk er glad i han og ville gjøre dette for å være snill. For så snill kan Anna umulig være Hun kunne da umulig vite at hun skulle få en hel episode pga dette. Det er noe TV2 bestemmer selv. 11
gjest91 Skrevet 8. oktober 2017 #4976 Skrevet 8. oktober 2017 Selvfølgelig visste hun det. Sannsynligvis var det noe tv2 tilbød mot "å få lov å være der hele dagen". 2
LeilaS Skrevet 8. oktober 2017 #4977 Skrevet 8. oktober 2017 9 minutter siden, gjest91 skrev: Selvfølgelig visste hun det. Sannsynligvis var det noe tv2 tilbød mot "å få lov å være der hele dagen". Jeg er absolutt ikke noe fan av Anna og mye er kritikkverdig, men noen skal kritisere henne for absolutt ALT. Når hun gjør noe hyggelig, så skal det å kritiseres. Så du mener at Tv2 ringte Anna å sa "steller du i stand et bursdagsselskap for Jan, så får du en hel episode alene" Nå må du gi deg. 25
K@tt Skrevet 8. oktober 2017 #4978 Skrevet 8. oktober 2017 På 7.10.2017 den 13.32, Snuppah00 skrev: Men herrefred da, spiller det noen rolle om Jan hadde pikken inni fitta eller ikke? Uansett om han hadde det eller ikke, så var det klippet bare feil på alle mulige måter. Dette kommer barna til å se en dag. Flaut! Word! 22 timer siden, maomao skrev: Nei de hadde ikke det. De snakka om å ha sex på tv slik som i paradis hotel, også tulla de med at de skulle gjøre det - og skulle få seerne til å tro at de prøvde på det. Noen var dessverre svært lettlurte og tror seriøst at de hadde det. Tv2 hadde aldri sendt det hadde det vært tilfelle. For det hadde det blitt mye oppstyr av. Hvordan vet tv2 om de hadde sex på ordentlig da? Siden det var Anna selv som filmet må de bare tro på henne om hun sier at de ikke hadde det. Uansett om de hadde sex eller ikke er egentlig ikke relevant, les innlegget jeg siterte over ditt. 20 timer siden, princesse skrev: nei det synes ikke jeg ville vært ok. Men her sier jo noen at de har nærmest hatt full sexakt. jan har fingret en meget plaskvåt f.... Det jeg hørte ikke noe av disse tingene og tror alt dette bare var fake. Tv2 hadde aldri vist ett par som har sex på tv Hvordan kan du vite at de ikke hadde sex? Hvordan vet du eller tv2 at de ikke hadde sex? 3
Gjest marie_82 Skrevet 8. oktober 2017 #4979 Skrevet 8. oktober 2017 8 timer siden, princesse skrev: jeg mener at de er såpass seriøse at de ikke viser att jan putter p..... sin inn i Anna sin plaskvåte f....,og at han i tillegg fingrer henne.. NRK har flere ganger sendt programmer som viser ekte sex, hvorfor skulle ikke Tv2 sende noe der det overlater til seere å tolke hvorvidt det er penetrering eller ikke? Det er ingen ting som vises så det er jo sånn sett ingen grunn for tv2 å forkaste klippet heller, de tjener jo penger på å sende dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå