Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som de slipper billig unna fordi Ørjan er komiker og hun komikerfrue. De har da unger de og. Yngste er vel rundt 3-4 år? Skjønner ikke helt hvorfor bare A og J får masse kritikk mens disse to kan bare holde på. Fordi det de to gjør er visst humor. Humor i å herme etter A og J

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har også noe med helhetsinntrykket og omdømmet til Marna og Anna som spiller inn her. Hvilke assosiasjoner får man når man tenker på komikerfrue.blogg.no vs mammatilmichelle.blogg.no - den ene er mer negativ enn den andre, noe som er berettiget. Jeg mener det er derfor det er ok at Marna og Ørjan gjør et slikt "stunt" vs Anna og Jan. 

• Liker 29
Gjest Onbothsides
Skrevet
26 minutter siden, Love2017juni skrev:

Nå er vel Ørjan komiker og marna sin blogg er også mye humor; bare navnet KOMIKERfrue sier sitt.. 

Anna har en MAMMAblogg, med sin datters navn.... 

Stor forskjell på disse bloggerene... 

Prøv å bli mamma uten å ha sex du da :P

Anna er mer mamma enn Marna er morsom.

Skrevet
7 minutes ago, Onbothsides said:

Prøv å bli mamma uten å ha sex du da :P

Anna er mer mamma enn Marna er morsom.

Alle vet at Anna har hatt og har sex, men vi trenger ikke se det på TV selvom. 

• Liker 26
Gjest Onbothsides
Skrevet
8 timer siden, Solivagant skrev:

Men Frøken Bibelstripp: de hadde ikke sex! De tøysa! Og hadde det vært feks Marna og Ørjan hadde de fleste ledd, hadde det vært Sophie Elise hadde noen hyllet henne for å «bryte tabuer» hadde det vært Camilla og KR hadde folk kritisert putene og valg av sengetøy. 

Vi mennesker er sånn at når noen man ikke liker i utgangspunktet gjør noe slikt så er det kun negativt, jeg synes det var kvalmt da Isabel og Pierre filmet fra sengen og det er kun fordi jeg ikke liker henne. 

Skrevet
18 minutter siden, Onbothsides skrev:

Men Frøken Bibelstripp: de hadde ikke sex! De tøysa! Og hadde det vært feks Marna og Ørjan hadde de fleste ledd, hadde det vært Sophie Elise hadde noen hyllet henne for å «bryte tabuer» hadde det vært Camilla og KR hadde folk kritisert putene og valg av sengetøy. 

Vi mennesker er sånn at når noen man ikke liker i utgangspunktet gjør noe slikt så er det kun negativt, jeg synes det var kvalmt da Isabel og Pierre filmet fra sengen og det er kun fordi jeg ikke liker henne. 

Du VET ikke at det ikke var penetrering! Det kan ingen vite. 

Ganske idiotisk å ikke penetrere isåfall, vi vet det jo uansett ikke om de gjorde det.om de ikke penetrerte , kasta de bort tidenes mulighet til å ha sex på tv... :fnise:

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, Summ skrev:

Du VET ikke at det ikke var penetrering! Det kan ingen vite. 

Ganske idiotisk å ikke penetrere isåfall, vi vet det jo uansett ikke om de gjorde det.om de ikke penetrerte , kasta de bort tidenes mulighet til å ha sex på tv... :fnise:

TV2 hadde aldri sendt det klippet om det var ekte sex, og da hadde det i alle fall fått etterspill. Herregud, folk her inne har jo mista det helt! 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, maomao skrev:

TV2 hadde aldri sendt det klippet om det var ekte sex, og da hadde det i alle fall fått etterspill. Herregud, folk her inne har jo mista det helt! 

Det er umulig for noen å vite om han var var inni henne, om han ikke var det, kastet de bort tidenes mulighet til å ha sex på tv. 

Men uansett ligger dette på sumo lenge. Lurer på hvordan de skal styre M fra å se dette om 10år... 

• Liker 5
Skrevet

Det er egentlig rart at denne tråden ikke har blitt stengt. Maken til usaklig kritikk skal man lete lenge etter .

• Liker 9
Skrevet

Om han hadde den inni henne eller ikke bryr ikke jeg meg om, men jeg reagerer på at de viser seg i en sånn situasjon på TV, under navnet til datteren sin. 

• Liker 33
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og persondebatt. 

Mynona, mod.

Skrevet

Jaja.. Anna og Jan har gått over til husflid. Det er da noe👍🏼

Skrevet
4 timer siden, Onbothsides skrev:

Enig. Tror det bunner i hvem man liker og ikke liker. Mange liker Ørjan og spesielt Marna, så derfor kan de gjøre som de vil uten å få kritikk. Mens A og J blir nærmest halshugget. 

• Liker 6
Skrevet
56 minutes ago, Christy89 said:

Enig. Tror det bunner i hvem man liker og ikke liker. Mange liker Ørjan og spesielt Marna, så derfor kan de gjøre som de vil uten å få kritikk. Mens A og J blir nærmest halshugget. 

Tror heller det har å gjøre med at A har basert bloggen på å fortelle hele verden hvor god mor hun er, og attpåtil blogger under datterens navn, mens Marna har en blogg med humor, derav navnet komikerfrue. Utfra det så forventer man forskjellige ting fra dem.

• Liker 30
Skrevet (endret)

Men herrefred da, spiller det noen rolle om Jan hadde pikken inni fitta eller ikke? :klo:

Uansett om han hadde det eller ikke, så var det klippet bare feil på alle mulige måter. Dette kommer barna til å se en dag. Flaut!

Endret av Snuppah00
  • Liker 49
Skrevet

Det er med blandede følelser jeg ser MTM ligger på 15.plass på blogglisten... Det er godt hun har en pause, men samtidig er jeg redd for at hvis hun kommer for langt ned slår hun til med et nytt "sjokk" på bloggen :kari:

• Liker 15
Skrevet
18 timer siden, Solivagant skrev:

sex på tv? hadde de det i ett program jeg ikke så?

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, justcurious skrev:

Poenget ditt er?

at marna slipper unna fordi hun er komikerfrue.. . Det hun gjør er ok fordi hun gjør det ilag med ørjan

Skrevet

Nå vil jeg si at det er noe litt annet å si "Vi skal pule når jeg kommer hjem" i forhold til å gå så langt som å faktisk filme at man puler.. 

• Liker 29
Skrevet
4 timer siden, vaniljebolle skrev:

Tror heller det har å gjøre med at A har basert bloggen på å fortelle hele verden hvor god mor hun er, og attpåtil blogger under datterens navn, mens Marna har en blogg med humor, derav navnet komikerfrue. Utfra det så forventer man forskjellige ting fra dem.

Marna har en flott blogg for all del, men hun er ikke mye morsom. Hun prøver hardt men... like klein den parodien de lagde, som Anna og Jan sin opprinnelige. Ørjan har et stort oppmerksomhetsbehov. Rett og slett slitsomme begge to. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...