AnnTh Skrevet 6. oktober 2017 #4921 Skrevet 6. oktober 2017 Har hun trukket seg fra kjendisrestauranten? 1
Gjest justcurious Skrevet 6. oktober 2017 #4922 Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, Onbothsides skrev: Her er det mange meninger som bekrefter at det er langt - veldig langt - mellom virkeligheten og den virkeligheten som dannes her inne. Mange her har sett Anna og Jan ha sex. Virkelig? Eller så dere det samme som meg; at de tullet og tøffet seg. Jeg så ingen som hadde sex!! Jeg er enig i at dette var unødvendig å sende på tv og unødvendig å spille inn. Men igjen kommer de «seriøse og pertentlige» humoristene Burøe og Marna og bruker andre for å tjene penger selv. Smakløst og en stor bæsj på leggen deres. De krangler foran ungene, snakker om puling hele tiden og banner som nordlendinger. Mem de er jo bare morsomme - ikke vel? Synes heller ikke Tv2 er spesielt varsomme i dette, forstår at de vil selge mest mulig men for meg blir dette lite smakfullt av Tv2 også. Ja, Marna var jo ikke akkurat så mye bedre selv når hun pratet i tlf med Ørjan etter Vixen og ropte: "Når jeg kommer hjem skal vi pule skikkelig!"
Gjest eksiltronder Skrevet 6. oktober 2017 #4923 Skrevet 6. oktober 2017 3 timer siden, Onbothsides skrev: Beklager, I stand corrected.
sweety pie Skrevet 6. oktober 2017 #4924 Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, justcurious skrev: Ja, Marna var jo ikke akkurat så mye bedre selv når hun pratet i tlf med Ørjan etter Vixen og ropte: "Når jeg kommer hjem skal vi pule skikkelig!" Ja, og de for ikke noe pes for dette. De er jo bare så "morsomme". Så en insta video av Mr Buroe, der han filmer marna naken fra dusjen, er de bedre? Ikke at jeg rettferdiggjør det Anna driver med, men det er vesentlig forskjell på alderen til de parene! Og at de skal more seg på bekostning av en som tydeligvis ikke er så voksen, er litt latterlig. 7
Xstrella Skrevet 6. oktober 2017 #4925 Skrevet 6. oktober 2017 Like kleint med nakenhet uansett hvem de er. Ha litt verdighet og kle på seg foran kamera. 5
vaniljebolle Skrevet 6. oktober 2017 #4926 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg syns det er en stor forskjell på når man kler seg naken for å provosere og oppfører seg som en trassig tenåring og når man parodierer og lager humor på det. 29
mm456 Skrevet 6. oktober 2017 #4927 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg likte veldig godt den siden av Anna som hun viste i gårsdagens Bloggerne Ønsker vi så mer av den! 1
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 6. oktober 2017 #4928 Skrevet 6. oktober 2017 6 timer siden, justcurious skrev: Ja, Marna var jo ikke akkurat så mye bedre selv når hun pratet i tlf med Ørjan etter Vixen og ropte: "Når jeg kommer hjem skal vi pule skikkelig!" Synes begge damene her var morsomme jeg !!! Det vises verre ting enn dette på TV ... lighten uuup
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 6. oktober 2017 #4929 Skrevet 6. oktober 2017 52 minutter siden, mm456 skrev: Jeg likte veldig godt den siden av Anna som hun viste i gårsdagens Bloggerne Ønsker vi så mer av den! Enig
princesse Skrevet 6. oktober 2017 #4930 Skrevet 6. oktober 2017 6 timer siden, justcurious skrev: Ja, Marna var jo ikke akkurat så mye bedre selv når hun pratet i tlf med Ørjan etter Vixen og ropte: "Når jeg kommer hjem skal vi pule skikkelig!" Men det er jo Marna:) 2
princesse Skrevet 6. oktober 2017 #4931 Skrevet 6. oktober 2017 Om folk synes at alt dette disse bloggerene gjør på dette programmet så finnes det en avknapp på tv.. 1
Solivagant Skrevet 6. oktober 2017 #4932 Skrevet 6. oktober 2017 56 minutes ago, princesse said: Om folk synes at alt dette disse bloggerene gjør på dette programmet så finnes det en avknapp på tv.. Jeg vil gjerne kunne følge med på bloggerne uten å se AR på alle fire som later som hun har sex på TV. 25
Jada! Skrevet 6. oktober 2017 #4933 Skrevet 6. oktober 2017 59 minutes ago, princesse said: Men det er jo Marna:) Så Marna kan være så vulgær hun bare vil fordi hun er Marna? Hvorfor gjelder ikke dette for de andre bloggerne også? 3
Marteet Skrevet 6. oktober 2017 #4934 Skrevet 6. oktober 2017 Noen som har sett snappen til Annijor der de ser «sexklippet» fra Bloggerne? 1
Summ Skrevet 6. oktober 2017 #4935 Skrevet 6. oktober 2017 49 minutter siden, Jada! skrev: Så Marna kan være så vulgær hun bare vil fordi hun er Marna? Hvorfor gjelder ikke dette for de andre bloggerne også? Det er vel helt forskjellige situasjoner! Skjønner ikke hvorfor folk sammenligner de! 14
Papirfly Skrevet 6. oktober 2017 #4936 Skrevet 6. oktober 2017 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
Gjest justcurious Skrevet 6. oktober 2017 #4937 Skrevet 6. oktober 2017 3 timer siden, princesse skrev: Men det er jo Marna:) Poenget ditt er?
Gjest justcurious Skrevet 6. oktober 2017 #4938 Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, Summ skrev: Det er vel helt forskjellige situasjoner! Skjønner ikke hvorfor folk sammenligner de! Hvordan da? Om Anna hadde ropt ut til Jan at de skulle pule hadde Ørjan garantert laget en parodi av det også.
Populært innlegg Love2017juni Skrevet 6. oktober 2017 Populært innlegg #4939 Skrevet 6. oktober 2017 12 minutter siden, justcurious skrev: Hvordan da? Om Anna hadde ropt ut til Jan at de skulle pule hadde Ørjan garantert laget en parodi av det også. Nå er vel Ørjan komiker og marna sin blogg er også mye humor; bare navnet KOMIKERfrue sier sitt.. Anna har en MAMMAblogg, med sin datters navn.... Stor forskjell på disse bloggerene... 67
Gjest justcurious Skrevet 6. oktober 2017 #4940 Skrevet 6. oktober 2017 8 minutter siden, Love2017juni skrev: Nå er vel Ørjan komiker og marna sin blogg er også mye humor; bare navnet KOMIKERfrue sier sitt.. Anna har en MAMMAblogg, med sin datters navn.... Stor forskjell på disse bloggerene... Jeg synes parodien i dusjen var morsom og jeg er klar over at han er komiker ja. Jeg synes bare det blir litt teit å parodiere Anna så mye når de er like vulgære selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå