Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
33 minutter siden, Bamselita skrev:

Lurer på om hun angrer🙈

Tvilsomt!
De siste ukene (før hun "sluttet") var jo innleggene på bloggen preget av nakenhet og sex.
Hadde hun angret på sexstuntet i bloggerne hadde hun vel ikke drevet på sånn i ukene før hun visste dette ville bli vist på TV?

• Liker 9
Gjest Eksblogger
Skrevet (endret)

Står det ikke ett eller annet på reklamen for Bloggerne og Anna at "Nå har jeg blitt voksen og 21 år, så nå vil jeg leve livet"?

For meg virker det som at hun lever livet sitt baklengs.... Hun sier at hun har blitt sin egen merkevare, og den er det rett og slett pinlig å se på. For en dårlig rollemodell for sine barn og følgere hun er. Huffameg. For meg er hun ingen rollemodell men del i et #freakshow

Endret av Eksblogger
Gjest Eksblogger
Skrevet
37 minutter siden, berry_c skrev:

Men herregud! :ohmy: Ble uvel av dagens episode.  Om 15 år gir nok en av ungene ut en bok, om hvordan barndommen har preget dem........

Noen bør steppe inn her! Barnevernet er kanskje drøyt, men en helsesøster eller noe ? Jan sin familie kan jo umulig synes at dette er greit... ene episoden er det barnedåp med familien samlet, andre episoden er det "sex-tape".....

Hun virker jo flink med barna, av det vi ser. Men å bevisst spille på sex og oppføre seg så upassende er jo så absolutt upassende! Tenker hun ikke på at barna garantert kommer til å se dette? Om de ikke søker opp navnet hennes selv og ramler over det på den måten, så er det stor sannsynlighet for at noen på elever på skolen til barna viser dette til dem! Hun legger jo opp til at de skal bli mobbet, ikke med vilje tror jeg, men fordi hun ikke klarer å tenke konsekvenser! :( Ikke bare er de "kjendiser" som andre barn kan misunne, men nå gir hun gir jo mobberne ting å bruke mot dem..

Hun skjønner ikke at dette ikke funker i lille Norge....

Skrevet
1 time siden, ninab82 skrev:

herregud, på alle 4, plaskvåt og man hører han finger henne.  h e r r e g u d, at tv2 viser dette!?

:hakeslepp:

Er du seriøs?

• Liker 7
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

:flau: 

Angrer på at jeg så det.

• Liker 6
Skrevet

Dette gikk over alle støvleskaft :flau:

• Liker 4
Skrevet

Bare tull at hun er sluttet å blogge. Legger jo ut noe hver dag.

• Liker 8
Gjest Skribent
Skrevet

Noen som har fått med seg Ørjan og Marnas Insta-parodi på dette? Verdt en titt :ler: 

Skrevet
1 time siden, Skribent skrev:

Noen som har fått med seg Ørjan og Marnas Insta-parodi på dette? Verdt en titt :ler: 

Syns den var klein jeg. Altså, ikke på samme skala klein som Anna og Jan.

Gjest Skribent
Skrevet
44 minutter siden, masekopp skrev:

Syns den var klein jeg. Altså, ikke på samme skala klein som Anna og Jan.

Vet ikke hvor mange skalaer med "kleint" du opererer med, men bloggerens klipp var så kleint at det skal godt gjøres å overgå det. Marna og Ørjan gjør dette på Annas bekostning, selvsagt (og hvem som helst står også fritt til å parodiere Ø og M), men Annas ekstreme oppførsel begynner å bli vanskelig å overse som bloggfenomen.

Skrevet
6 timer siden, Skribent skrev:

Så nettopp parodien😂😂😂😂 knallbra!! 😂😂😂

• Liker 9
Skrevet

Og hva med alle ungdommene som ser dette..! Når de ser at Anna syns det er greit å filme slikt, da MÅ det jo være både kult og greit.

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, ninab82 skrev:

herregud, på alle 4, plaskvåt og man hører han finger henne.  h e r r e g u d, at tv2 viser dette!?

Jeg har ikke sett dette, men threw up in my mouth allerede av den beskrivelsen din.

• Liker 8
Skrevet
10 hours ago, ninab82 said:

jeg er litt usikker på om det var DET som skjedde altså... fikk ikke med meg det iallefall. Usmakelig var det, men synes du tar litt hardt i her.

• Liker 17
Skrevet

Tenk om vi kunne sett mer av den Anna hun viser i dagens episode. Det hadde hun tjent mye mer på enn det hun har holdt på med siste tiden.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...